Cursa atletică de 200 de metri e de cîți metri vrem noi, spune Ponta după terminarea cursei
Guvernul Ponta a organizat o cursă de alergare pe 200 de metri, iar după ce s-a terminat cursa, după ce s-a cronometrat, după ce s-au stabilit cîștigătorii, cînd aceștia dau să urce pe podium, organizatorul vine și spune că nu știe distanța pe care s-a desfășurat competiția. Poate a fost de 170 de metri, poate a fost de 120 de metri sau de 80 de metri. Important e ca linia de finiș să fie acolo unde era primul favoritul organizatorilor. Era primul după 130 de metri, atunci cursa a fost de 130 de metri. Se consideră că s-a terminat cursa în momentul în care al nostru e pe primul loc.
Este absurd, este ireal cum organizatorul referendumului acuză vehement că la nivel organizatoric referendumul a fost o catastrofă, un fiasco fără precedent. Ponta și USL-ul ne spun că referendumul organizat de guvernul Ponta este primul scrutin din România în care nu se știe nici măcar cîți alegători sînt, care-s ăia, cine are drept de vot și cine nu. Și spune asta după ce l-a organizat. Guvernul Ponta, cel care deține responsabilitatea politică și administrativă a organizării referendumului, este primul guvern postdecembrist incapabil să organizeze un scrutin electoral.
La cîteva minute după ce guvernul Ponta a anunțat Curtea Constituțională că nu știe cîți alegători cu drept de vot există și pe ce baze s-a organizat referendumui, Ponta ar fi trebuit să-și dea demisia, să iasă în conferință de presă și să ceară scuze românilor pentru iresponsabilitatea, incompetența și neglijența cu care a organizat referendumul. Ori Guvernul Ponta blochează instituții fundamentale ale statului de drept, schimbă regulile în timpul jocului și după terminarea acestuia și mistifică rezultatele electorale și trebuie să demisioneze, ori a dovedit o crasă și penibilă iresponsabilitate și incompetență și trebuie să-și dea demisia. Din două, una.
Mistificarea publică la care s-a ajuns și succesul deplin al propagandei USL ne spune ceva despre șansele electorale ale dreptei la toamnă….
UPDATE. Dragoș Paul Aligică – Milioane de români: despre populism şi iresponsabilitate
Pingback: Blogary va ureaza un an mai bun decit 2012! | Blogary
Pingback: Cele mai bune comentarii ale săptămînii 13 – 19 august 2012 | Madame Blogary
Vei pierde domnule Ponta!
http://xdangels.com/vei-pierde-domnule-ponta/
Martoagele istoriei
http://xdangels.com/martoagele-istoriei/
Scrisoare catre domnul Putin !
http://xdangels.com/scrisoare-catre-domnul-putin/
Video integral Traian Basescu la Vocea Rusiei „Carui politician roman credeti ca i-ar trece prin cap sa se apere cu 24 de rachete impotriva Federatiei Ruse? Cum credeti ca un presedinte roman ar da o bucata din teritoriu in afara Constitutiei sa devina autonom sau ce credeti ca-i aici, Transnistria?” -Traian Basescu http://xdangels.com/interviu-traian-basescu-la-vocea-rusiei-video/
Pana maine, da? Pana maine, da?!?
http://romanian.ruvr.ru/2012_08_15/85172633/
Interviul lui Basescu la Vocea Rusiei.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13026436-daniel-funeriu-nu-exista-nicio-ordonanta-care-interzica-premierea-olimpicilor-plagiator-chiulangiu-nu-cum-aprecieze-performanta-scolara.htm
„Un plagiator si un chiulangiu nu au cum sa aprecieze performanta scolara. Nu e in ADN-ul lor. Pe academicianul Andruh care coordoneaza de multi ani lotul de chimie, USL l-au numit politrucul lui Funeriu”.
Eu tocmai am dat o tura prelungita pe blogu’ haznalistului.
Exit pollu’ zice cam asa:
– 20% radicali care vor face, vor drege, vor iesi in strada etc – evident, din gura, pana la fapte mai e mult
– 30% sictiriti care-si baga picioarele in el de vot
– 50% crizati pe Ponta si PSD (in primul rand)
Nu prea am vazut indivizi care sa mai creada in Victoria Finala – nici acu’, nici la toamna.
din cealalta parte:
„Cred ca Basescu acum e rosu la fata de cat a ras de cand a scos-o Ponta pe gura … (n. coabitarea). Nu mai are aer. Aaaa, inteleg, asta e si strategia, daca nu putem altfel, il omoram cu ras. Bun asa !”
Și un citat din amicul Krugman: „Those who were right lacked all conviction, while those who were wrong were filled with passionate intensity” (Celor care aveau dreptate le lipsea orice convingere, în timp ce aceia care nu aveau dreptate erau plini de ardoare). Și uite-așa, duios Democrația trecea….
@Rheia citatul asta trebuie se fie pus pe frontispiciul dreptei, atata vreme cat inca mai exista.
Enormitatea de imprudență comisă de legea selecției naturale, pe nume Dan Sova, precizeaza ca „Parlamentul este obligat [să respecte deciziile Curții Constituționale], suntem un stat de drept. Daca nu respectam deciziile Curtii inseamna ca ne plasam in afara statului de drept, chiar daca nu ne convine acest lucru si chiar daca afirm si sustin ca am fi primul stat din UE aflat intr-o situatie comica, adica am avea un presedinte pus prin hotarare judecatoreasca impotriva vointei cetatenilor. Dar si asa fiind, daca magistratii constitutionali in intelepciunea lor vor decide ca este posibila o asemenea enormitate, va trebui s-o respectam”. Tovărășelule, matale nu știi, că te jucai cu creierașul în țărînă pe vremea aia, dar și papașa Iliescu a fost președinte în ultimul mandat tot împotriva voinței cetățenilor, îngroziți de cealaltă enormitate, pe nume Vadim Tudor – cu care, deloc întîmplător, mătăluță ai tone de aberație în comun. Doamne, cu ce ți-am greșit, să-i lași să se nască pe nenormalii ăștia printre noi?!
Greaua mostenire loveste din nou!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13025295-victor-ponta-despre-premierea-olimpicilor-matematica-nedreptate-din-vremea-lui-boc-indreptam-lucrurile.htm
Am descoperit că dacă pui un like în loc de „dap, ai dreptate”/ „multumesc” / „sunt de acord” / „și eu cred la fel”/ „nu sunt de acord, dar nici nu inteleg să mai contraargumentez” / „accept punctul tău de vedere” etc. nu se mai lungește stringul ! Iar diferențele de nuanță se pot clarifica la bere. Cred că au bere și la Canal, iar diaspora nu bea bere, fiind fantomă, din moment ce votează în realitatea-care-nu-contează..
@Yeba Am dat like. Ai dreptate.
@Yeba A se citi „dap, ai dreptate”, mai ales cand intri de pe Android si lungimea stringului se limiteaza la 50 de comentarii. Parca ai vrea sa fie mai la obiect! Cand citesti! Cand raspunzi vrei sa poti intari si cu un ‘dap, ai dreptate’ 🙂
Am descoperit că dacă pui un like în loc de „dap, ai dreptate”/ „multumesc” / „sunt de acord” / „și eu cred la fel”/ „nu sunt de acord, dar nici nu inteleg să mai contraargumentez” / „accept punctul tău de vedere” etc. nu se mai lungește stringul ! Iar diferențele de nunață se pot clarifica la bere. Cred că au bere și la Canal, iar diaspora nu bea bere, fiindcă-i fantomă, din moment ce votează în realitatea-care-nu-contează..
@CiufutozaurusRex am ascultat MRU (reluare). Mie mi se pare foarte bun plus că a și absolvit nivelul A1 de birjărească, a întrerupt ferm moderatoarea. Însă echipa mea de analiști particulari, aflați în urbea Ploieștilor, Lady Yeba și Lordul-consort, și-a pus instantaneu întrebarea câți îl înțeleg.
@Yeba @CiufutozaurusRex Mie mi s-a parut ca de data asta a vorbit destul de clar, pentru popor ( ok, cu anumite exceptii, pentru ca vorbea cu Hurezeanu si a tinut sa-l ameteasca un pic). MI-a placut si cum il lua pe Hureaazu ‘ stiu ca o sa fiti de acord cu mine’ etc. si cum l-a atacat pe Antonescu. In sfarsit, l-a facut cineva (din opozitie ) praf.
MI s-a parut insa deplasata o replica a lui catre Hurezeanu, pe care am perceput-o ca o amenintare directa (ceva cu ‘o sa plateasca pentru ce-a spus’ ). Nu mi s-a parut necesar sa fie spusa, cel putin nu in direct..
Acum da, sa vedem cati pricep ce spune el. Dar nu trebuie sa priceapa toti ci suficient de multi. Na, ce profund am fost.
@FlorinS , yesss, o găfuță numai bună de speculat.
@FlorinS @Yeba @CiufutozaurusRex cine o sa plateasca ? la cine facea referire ?
@promaa2002 @Yeba @CiufutozaurusRex La Hurezeanu, care-l atacase pe MRU ( daca nu amestec eu informatiile, il atacase pe tema faptului ca a fost mereu numit, nu ales si ca trebuie sa se valideze in alegeri -ceea ce o sa faca in toamna – plus alte intepaturi ‘prietenesti’ ) si MRU i-a aruncat asa, in gluma (?!) ca o sa plateasca pentru asta
@FlorinS @Yeba @CiufutozaurusRex multumesc !
@Yeba @CiufutozaurusRex Unde gasesc inregistrarea?
@EroulBula @Yeba @CiufutozaurusRex http://www.realitatea.net/emisiuni/deschidelumea.html
@Yeba atunci, inseamna ca doar cat l-am ascultat eu a fost incalcit.
recunosc ca am si ascultat doar vreo 2 minute jumate, cat ii eplica lui hurezeanu ca au un diferend metodologic, ceva de felul asta si se scuza la fiecare 5 secunde ca este nepoliticos si o ontrerupe pe doamna modelatoare.
@Yeba
– domnu MRU, economia e pe butuci.
– bla-blaa-bla, felul in care ne raportam la detaliile marunte ale interpretarii textului constitutional nu salveaza intru totul economia, romania.
domnu MRU, nu vreau sa beti bere la PET cu electorii, dar, macar, spuneti mai limpede ca noi ne certam ca prostii pe niste chichite din lege , iar euroiu creste, ratele se scumpeste, viata e greu. mai mult de jumate din electorat crede ca pamantul e ca o piţă, plat.
parerea mea, cat am ascultat pana acum.
@CiufutozaurusRex @Yeba Eu acum ascult inregistrarea. A vorbit exact despre ce spui mai sus. Mai precis, ca ne-am blocat in analize de text constitutional si in analiza corespondentei CCR iar in septembrie vom vedea ca ne costa mai mult carburantul, ca toate vor fi mai scumpe, ca deja platim mai mult pe ratele la bunuri.
@ciufutozaurus , am ascultat MRU (reluare). Mie mi se pare foarte bun plus că a și absolvit nivelul A1 de birjărească, a întrerupt ferm moderatoarea. Însă echipa mea de analiști particulari, aflați în urbea Ploieștilor, Lady Yeba și Lordul-consort, și-au pus instantaneu întrebarea câți îl înțeleg.
Foarte interesant http://vasiledancu.blogspot.ro/
@FlorinS Mult prea lung , iar cat am citit m-am intrebat daca scap de plictis . Am retinut ca , in esenta este pesedist … Daca am rezistat un sfert de articol , doar-doar o spune ceva , cand am vazut cat sunt celelalte sferturi m-am enervat si-am rupt hartia… 🙂
http://madameblogary.tumblr.com/post/29453972079/comentariile-nu-se-modereaza-pe-blogary-exista
Mîine la 10.30 intră un articol de Bronislaw Wildstein despre lovitura de stat din România
Pentru fanii LiveFyre (am văzut că nu-s puțini):
http://panelpicker.sxsw.com/vote/3778
@Bleen Hă! de fapt voiai doar sa reafirmi superioritatea Disqus si faptul ca cei care au ales LF sint fie retrograzi, fie colectionari de laici, a?
Comentariile nu se moderează pe Blogary. Există însă un sistem de etichetare (flag) al comentariilor.
Un comentariu este șters automat de sistem dacă:
– este etichetat de 5 ori ca offensive
– este etichetat de 5 ori ca spam
– este etichetat de 10 ori ca off topic
– este etichetat de 20 ori ca disagree
Un comentator care are 3 comentarii șterse este banat după cont și IP. Pentru banare se iau în considerare doar comentariile șterse pentru spam sau offensive, nu se iau în considerare comentariile șterse pentru off topic sau disagree. Astfel, un comentator poate avea oricîte comentarii șterse pe motiv de off topic sau disagree și nu va fi banat.
Vă rugăm să nu abuzați de sistem. Abuzul, la rîndul lui, poate fi motiv de banare. Moderatorii văd cine etichetează comentariile și cine abuzează de sistem.
Autorii comentariilor etichetate nu văd cine le-a etichetat comentariile.
Moderatori: Bleen, Florina
La afișarea videoclipului folosiți opțiunea HD și fullscreen pentru a vedea instrucțiunile:
http://www.youtube.com/watch?v=IQon1d-AJ_c&hd=1
Off topic:
http://www.youtube.com/watch?v=2KSe0hldLN4&feature=player_detailpage
Am fost weekend-ul asta si-am asistat la asa ceva. La un moment dat fanfara a cintat „Amazing Grace”. Doua cucoane linga mine: „This is Star Wars, eh?” Raspunsul celeilalte: „Yes!” 🙂
@DanCanada hahah! mandria nationala canadiana e fara margini. si cam tot la fel, si ignoranta crasa.
@DanCanada Tobosarii n-au tolba cu partituri 😀
Dacă mai lucram la MCA, la firma de uși de garaj, azi eram vecin cu Năstase. Nu fiindcă ușile de garaj ar fi motiv de pușcărie ci din cu totul alt motiv: din vara lui 2007 sediul central și hala MCA sînt în Jilava.
daca mai lucrai la MCA, ai fi fost vecin si cu entuziastii din Jilava ce si-au votat ca primar un corupt aflat in arest de 1/2 an?
A, apropo de americani şi ceea ce am zis mai jos.
Mircea Geoana writes that Romania’s political system is dysfunctional. As a former head of Romania’s Social Democratic Party (a biographical detail not mentioned), he should know.
But the agenda Mr. Geoana lists — checks and balances, judicial reform, political dialogue, curbs on vested economic interests — is hardly new. The truth is that no Romanian politician has shown the courage and skill to champion realizable, concrete reform steps.
And whatever the grievances against President Traian Basescu, his ouster, driven by appeals to populist dissatisfaction, would have strengthened Romania’s winner-control-all dysfunction, not weakened it.
MICHAEL GUEST Santa Rosa, Calif., Aug. 6, 2012
http://www.nytimes.com/2012/08/14/opinion/reform-in-romania.html?_r=4
@Florina ny times este categoria 2 a lui @Bleen , deci e clar .
@Canadiana @Bleen
Exact asta spun. 🙂
Pentru că Geoană a fost publicat, pe 2 august, în NYT. Deci vorbim de NYT, nu de FOX News sau WP. În acelaşi NYT unde Paul Krugman a găzduit, pe blogul lui afiliat, două guest posturi zdrobitoare la adresa a ceea ce fac ăştia în România.
Asta scrisese Geoană.
http://www.nytimes.com/2012/08/14/opinion/reform-in-romania.html?_r=4
Asta scrisese Geoană.
http://www.nytimes.com/2012/08/03/opinion/bringing-romania-back-from-the-brink.html?_r=1
@Florina eu stiu punctul LOR de vedere, mai ales ca sunt aici. insa nu stiu exact cat de tare le doare pe paiatze de americani.
banc: cica Ponta e atat de mitoman incat in momentul in care moasa a iesit din sala de nasteri in brate cu Bebe Tituleasca livrata, in lume de Daciana, si a intrebat cine’i tatal, Ponta a zis: nu io, nu io, nu io, Basescu!
@Dragos mai mult, Ponta gaseste perfect normal ca pruncul seamana izbitor cu vecinul negru, intrucat aia era metodologia cand s-a apucat el e facut copii. nu spunea nicaieri ca trebuie sa iasa cauzazian, ca tac’su.
Am vrut să văd cum e în pielea dușmanului…
http://www.youtube.com/watch?v=Y82PgjcJq7M&hd=1
@Bleen Eu merg pe mana lu Cossacks. In special Cossacks 2 – Battle for Europe (asta e titlul de tara zilele astea)
http://www.youtube.com/watch?v=cFHMOZnauuQ
@Andy RWX Aia a fost campaign map.
Și cam așa arată pe battlemap: http://youtu.be/fSew95BV97I
@Bleen Eu vara nu ma joc
O să scriu comentariul ăsta, deși risc să mă calce o mașină neagră pe trecerea de pietoni sau să beau, vreau nu vreu, bere verde de Paris.
Înainte de a vorbi despre atitudinea americanilor la ce se întîmplă acum în România, trebuie să spunem că sînt trei feluri de americani
1) americani de dreapta
2) americani de stînga care înainte de a fi de stînga sînt americani
3) americani de stînga care înainte de a fi americani sînt de stînga
1) sînt apropiați ideologic de Băsescu și ai lui, nu uită Irak și Afghanistan și nu-i iubesc pe ruși
2) sînt apropiați ideologic de Ponta și ai lui, i-au susținut pe Ponta și pe Geoană, nu și pe Iliescu, nu uită Irak și Afghanistan și nu-i iubesc pe ruși
3) sînt apropiați ideologic de Iliescu și ai lui, au susținut tot ce înseamnă PSD, de la Iliescu încoace și îi iubesc pe ruși
Ponta și ai lui au reușit să piardă susținerea lui 2), adică ăia de-s acu la putere în US. E adevărat că la putere în US sînt și 3) dar influența lor e mică, chiar dacă a avut momente de creștere.
Singurii americani (politicieni, lideri de opinie, consultanți, ideologi, lobiști) care ar mai putea susține USL-ul sînt 3), adică aceia pentru care interesele Rusiei și stîngii sînt mai importante decît interesele imperialismului american. Eu dacă aș fi Bogdan Teodorescu sau Dan Mihalache i-aș sfătui pe Ponta și Antonescu s-o invite în România pe Jane Fonda, s-o urce pe Toni Greblă și să-i facă poză.
@Bleen ca sa intelegem potentialele efecte ale vizitei gordon: 1. cat de tare doreste USL sprijinul american? 2. ce ar avea de pierdut ei, personal – fiindca in tzara isi baga pixul – daca usa si-l retrage? ca pe sprijinul ue vazuram cate cepe degerate dau.
@Canadiana Americanii au spus că sîntem aliați indiferent e cine e la putere. Deci n-avem scăpare din alianța asta. Din fericire. Deocamdată.
@Bleen
Sprijinul lui 2) l-au pierdut covîrşitor pe legalitate. Pe lipsa legalităţii, mai bine zis, în tot ceea ce au făcut. Americanului care e american, înainte de a fi orice altceva, dacă-i pomeneşti că cineva nu respectă Constituţia, e ras. Şi au mai pierdut pe – culmea! – ideologie. Ăia au, ăştia de aici nici gînd de aşa ceva. Ideologia, oricare ar fi ea, oferă stabilitate, predictibiltate. În lipsa ăstora, n-ai cu cine discuta, nu ştii la ce să te aştepţi. Şi americanii nu-şi pot permite aşa ceva.
@Florina @Bleen in afara de umilinta publica suferita, nu cred ca vizita americana sa fi avut vreun efect imediat. sper sa gandesc gresit.
@Bleen Off-topic, bere verde (nu de Paris, ce-i drept) chiar exista: http://www.zelenepivo.cz/.
In Cehia se bea, in mod traditional, de Pasti.
@Bleen Palaria jos! Despre evaluarea cu cele 3 clase = 100% corect!
haha, numa’ de aia de la Piatra Olt nu mai fusese luata la maciuci Mme Reding… OMG…
Acu’ fac noapte albă clar!
http://www.mediafax.ro/social/toni-grebla-perioada-de-provizorat-nu-poate-fi-prelungita-cc-trebuie-sa-aiba-grija-la-interpretari-9948427
@Florina Au primit ultimatum de la americani. Ponta a primit. Gordon s-a întîlnit cu Antonescu la oha. Putea foarte bine să trimită un psihiatru bun pe care-l cunoaște el. Dar s-a dus el, așa, de complezență politicoasă.
@Bleen
V-am zis de la început că UE ca UE, da’ americanii şi NATO contează? V-am zis? V-am zis!
@Florina @Bleen eu nu vreau sa chem ploaia acu’, dar contatul de care ziceti voi, nu s-a tradus, practic, decat in isterii pe la a3
@Canadiana @Florina @Bleen Si tu ai dreptate :))
@Canadiana @Bleen
Bătea la ochi o decizie de invalidare luată ieri.
@Florina @Bleen iar grija lor este, vezi doamne, sa nu bata la ochi
@Canadiana @Bleen
Dap. E important să nu pară că au luat-o urît de la americani, după ce o şuaseră oricum destul de la europeni.
@Florina @Bleen daca mergem pe logica asta, inseamna ca maciucile luate de la gordon sa se traduca prin invalidarea referendumului pe 21
@Bleen @Florina Cred ca psihiatrul a fost ocupat sa-l intalneasca pe Dogaru.
Este cît se poate de clar că (v-am zis eu? v-am zis eu?) listele sînt irelevante pentru CCR. Marea problemă e blocajul din interiorul CCR. Iar blocajul din CCR nu cu listele poate fi combătut ci cu externul și penalul, direct sau indirect.
@Bleen Astea nu pot fi rezolvate decit prin reducere la absurd.
Blocheaza la CCR, da? Cit?
La extrem, crizel poate fi presedinte interimar pe viata. A lui sau a titularului.
@Gramofonu @Bleen vezi ca te acuza crizantem ca vrei sa-l omori, basistule!
@Gramofonu Tehnic, pînă la expirarea mandatului. Dar, în același timp, există dictaturi care, tehnic, respectă legea. În cazul de față, este evident că Curtea Constituțională nu respectă spiritul Constituției. Termenul de 30 de zile are rolul său și dă măsura spiritului Constituției în cazul suspendării.
În cazul de față, Curtea Constituțională este parte a puciului, se crede BEC și acționează ostil. Asta ca să nu mai spunem că individual, doi judecători se joacă de-a pușcărie trei capace.
@Bleen adevarat, CCR a devenit parte din lovitura de stat. dar nu inteleg de ce zici ca sunt dictaturi care respecta legea. poate o respecta pe aia facuta de ei dupa ce preiau puterea in mod abuziv, altfel, nu vad cum.
@Gramofonu @Bleen interimar pana la expirarea mandatului titularului; d’aia ziceam ca mi se pare nedrept faptul ca perioada suspendarii intra in durata mandatului.
@EleBelele @Gramofonu @Bleen tehnically speaking, e suspendat, nu demis.
@Canadiana @Gramofonu @Bleen da, suspendat, deci raportul juridic nu-si produce niciun efect; nu vad de ce asupra duratei ar produce un asemenea efect;
e adevarat, in CT se spune ca durata mandatului poate fi prelugita doar in anumite conditii, dar aici nu e caz de prelungire, ci de modalitatea de calcul.
@Bleen era evident ca nu listele sunt buba, atata vreme cat in niciun alt caz nu au mai fost cerute; treaba a fost concertata, a fost trimisa a doua adresa MAI ca sa dea apa la moara alora 4 sa vocifereze si sa amane treaba, astfel incat, pe partea cealalta, useleii sa lucreze la actualizari si alte cele.
exista, totusi, ceva ce ma intriga si anume unanimitatea pe decizia anterioara privind cvorumul; p’aia chiar nu reusesc s-o inteleg.
@EleBelele N-am fost azi atent la cestiunile politice. Ce unanimitate? Ce au stabilit?
@Bleen Iorga noastra @EleBelele vorbeste despre decizia in unanimitate in privinta necesitatii cvorumului
@Bleen ziceam de decizia asta http://www.ccr.ro/decisions/pdf/ro/2012/D0731_12.pdf
@EleBelele @Bleen aceasta sesizare nu este cea care a fost respinsa de ccr inainte de referendum?
@Canadiana @Bleen nu, asta-i din 10.07
@EleBelele USL era sigur că va avea cvorum.
@EleBelele @Bleen deci pe asta inca nu s-a pronuntat ccr?
@Canadiana @Bleen ba da, am zis, in 10.07
@Bleen crezi? as zice ca aici a fost marea lor nebagare de seama.
@EleBelele @Bleen atunci chiar nici ccr-ul nu poate reveni asupra deciziei.
la aceasta ora tarzie, ma freaca punctual urmatoarele:
* nu cred ca pe 21 se va intruni majoritatea de 6-3 pe care, de altfel, au subliniat-o azi in doua randuri in comunicat;
* chiar daca pe 21 se invalideaza referendumul, urmeaza redactarea (ieftin, 2 pagini, 2 ore cu tot cu semnaturi), recitarea in plenul parlamentului si abia dupa publicarea in Mof si, deci, dobandirea caracterului obligatoriu; ref. la parlament, zgonea a indicat azi ca pana pe 01.09 nu sunt sanse de adunat sleahta, ma indoiesc ca se va schimba situatia dupa 21, mai ales dupa ce se valideaza;
* mi-e ca, daca tot se aduna pentru citirea hotararii CCR, sa n-o puna dracului de alta bazaconie, doar au tot timpul din lume s-o ticluiasca, iar interviul ala din The Guardian mi se pare asa, de adormire a simturilor. bonus, atat aia din parlament, cat mai ales ailalti din guvern au imunitate, deci ii doare la basca de penal si alte cele.
@EleBelele da, e de supt-înţeles că vor recurge la TOATE şmecheriile posiible
@EleBelele Sper ca ai vrut sa scrii invalideaza 🙂
@revealer dap, scuze 🙂
@EleBelele ok, si daca pe 21 o sa fie tot 5-4, ce se intampla? adica ce se poate intampla? mai cer niste liste? pot declara ca nu au ajuns la un scor de 6-3 si ca se cer afara din joc?
@civ5 amana iar pronuntarea sau trec la artileria grea, daca au sange-n instalatie.
@EleBelele si care-ar fi artileria grea?
@EleBelele Ei, uite, așa te vreau.
Acum sigur nu mai pun geană pe geană 😀
@SimonaM la multi ani ! 🙂
@EleBelele Mulțu :*
@SimonaM yeah, La Multi Ani! 🙂
@Canadiana Mulțumesc tuturor. De nume, M e de la Maria 🙂
Mulțumesc 😀
@SimonaM tztztz, cum induci poporul in eroare! extraordinar, dom’le!
La multi ani! :))
@SimonaM pai s-o facem lata!!! eu deschid o sticla de grasa si beau un pahar pentru tine. 😀
@SimonaM @EleBelele e ziua ta, Simona? la multi ani!
@EleBelele declaratia lui Macovei valideaza teoria asta, cred eu.
@CiufutozaurusRex care declaratie, ca fusera mai multe.
@EleBelele Macovei a declarat ca nu Ponta este problema, ca se poate coabita cu Ponta etc; aici am vazut referiri la declaratia asta, nu pot sa-ti arat un link; ca urmare, spun ca pare plauzibila teoria ca Ponta a facut blatul cu dl Baselul.
fara nici o ironie, pe vremuri eram atent la ce spunea Udrea. acum, casc ochii la Macovei.
@EleBelele
Şi tocmai mi se făcuse somn!
@EleBelele 1. Zi-mi daca gresesc. Pe 21 CCR se aduna sa supuna la vot validarea referendumului. Pentru asta le trebuie 6-3. Daca nu intrunesc 6-3 referendumul este invalidat iar Basescu se intoarce la Cotroceni.
Mi se pare cam aiurea sa puna problema ca se intalnesc sa decida invalidarea si sa aiba pentru asta 6-3.
2. Chiar daca lucrurile ies bine si CCR decide ca Basescu revine la Cotroceni, cine impiedica Parlamentul sa intarzie citirea deciziei CCR in plen pana dupa 2 octombrie? In felul asta cade si Tonta oarecum bine „Am acceptat decizia Curtii, e drept ca au fost ceva probleme tehnice care au intarziat procedurile dar suntem pregatiti de coabitare cu Basescu, daca respecta legea”… Intre timp vom avea un nou Procuror General, numit de Antonescu.
„Costel Iulian Nastase Intrebarea mea este: de ce fiecare articol nu este insotit de o caricatura in limba engleza deoarece este evident faptul ca externii nu inteleg ce se intampla in Romania iar ce este tradus…din pacate POARTA marca bursierilor PDL”
@AndreeaP antena 3 deschide un canal in limba engleza.
@Canadiana @AndreeaP Un fel de Al Jazeera Ingliș ?
@DanCanada @Canadiana @AndreeaP Антенна 3
http://www.mediafax.ro/politic/rezultate-finale-la-referendum-77-78-unicameral-88-84-maximum-300-parlamentari-5134038
bun, deci, in pendularea asta speranta/deznadejde, revenim la optimism.
se pare ca este plauzibila interpretarea optimista de ieri – anume, ca gordon i-a rupt coloana lui ponta, iar galagia de la tv are rolul sa-i mascheze retragerea onorabila, de ochii soacrei si ai sustinatorilor. furia antenelor, a Rudoteliei, afirmatia monicai macovei duc inspre concluzia asta.
daca ponta a cedat, iar judecatorii psd din CCR asculta de ponta si nu alti epremisti duri, se poate inclina balanta.
@CiufutozaurusRex Sa intelegem ca pe 21 Predescu o sa-i verse plosca-n cap lui Urdorel?
@quaddelta sau sa-i aplice un bitch slap cu adult pampers-u’. zic si eu, sper, incerc sa-mi dau seama ascutandu-va si pe voi, boieri dumneavoastra. 🙂
Breaking news (ca azi e deja miine): am aflat cum s-a impuscat in git. Nu era cu intentie, doar ca pistolul era pe raftul de sus.
http://www.youtube.com/watch?v=aTCO9GD3Q0s
@Gramofonu Ca veni vorba, de pe blogu’ lu’ Bombo „Cu recunoştinţă pentru familie, pentru prietenii mei de la Jurnalul Naţional, pentru cei de la Antena 3, şi pentru mulţi alţii – cei care nu s-au întrebat nici o clipă cât de „superficială” poate fi o rană la distanţă de 1mm de carotidă şi nici ce urme lasă în suflet un glonţ cu calibrul 38 special.”
:))
@DanCanada @Gramofonu un glont calibrul 38 special, tras in gat, nu lasa urme in suflet, pentru ca sufletul se duce in plm in ceruri. si stiu despre ce vorbesc.
@ny2 @Gramofonu I know 🙂 E priceless: parca cere cont de rana lui la 1mm de carotida, de parca nu si-a facut-o singur. Apoi treaba cu glontul si cu sufletul – mai multa melodrama/labareala ca asta, mai rar!
@DanCanada @Gramofonu am fost in the business, ca sa zic asa. un glont cal. 38 rupe carnea, nu se incurca in nush ce zgarci gasisera aia prin gat care cica i-ar fi deviat traiectoria. asta e precum teoria glontului vrajit la JFK
@ny2 @DanCanada @Gramofonu e pur şi simplu lauda ţiganului, vitejia lui după ce-a comis o infracţiune
@oglinjoara @DanCanada @Gramofonu sincer, parerea mea este ca daca intr-adevar bombo a tras, atunci a folosit un pistol cu aer comprimat.
@ny2 @oglinjoara @DanCanada @Gramofonu p. ma-sii de rrom las.
@Canadiana @oglinjoara @DanCanada @Gramofonu sa nu-mi zici acum ca te asteptai la vreun gest intr-adevar memorabil :))
@Gramofonu
http://gunsandtactics.com/
@Florina Aia-mi aduc aminte de 2 chestii: unchi-miu dat pe spate din recul si clipul de mai jos
http://www.youtube.com/watch?v=vwHs4DtQU3I
@Gramofonu @Florina hahah! si astia prosti: se apuca de tras cu pusca taman dupa ramadan
@Canadiana Acu’ sincer, eu nu m-as apropia de pusca aia. Ei macar au avut curaj 🙂
@Gramofonu jihaaaad.
@Gramofonu @Florina puscociul ala chiar e pentru vanat bizoni :))
Sugestie pentru o postare:
După referendumul din 29 iulie 2012, a.c, Crin Antonescu a spus că stau în spatele lui 7,5 milioane de voturi.
La referendumul din 2009 au votat 7.765.573 de alegători pentru reducerea numărului de parlamentari la 300. Întrebare:
Unde au stat cei 7.765.573 alegători?
În spatele sau în faţa lui Crin?
Şi dacă stau – vii – în faţa lui Crin, îi dau muie sau nu?
@oglinjoara dar aia 7,5 milioane din spatele lui ce fac, stau acolo degeaba? 😀
@ny2 lasă-i pe ăia…:)))
@oglinjoara mvaaaaaaaaiiiii, adica nu tii cont de vointa a 7,5 mil persoane? urat! nu ma asteptam…
@ny2 pe bune,… să ştii că există un fel de relaţie sexuală între aleşi şi alegători
:))
@oglinjoara stiu, d-aia e Base macho man si baga boala in toti :))
@ny2 @oglinjoara il vegheaza cum doarme.
@Canadiana @oglinjoara ii tin usa constiintei inchisa, sa nu-l traga curentul
@ny2 @oglinjoara Aia stau intr-un nor de gaze.
@oglinjoara
Din ăia 7 milioane jumate de zice el că-i are-n spate, e suficient doar unul să-i dea brînci, acolo unde se află acum.
Cred că ceva ceva tot am învățat din lovitura asta de stat:
Regulile au o utilitate și o semnificație, nu sînt făcute doar ca să ne enerveze și încurce.
Statul de drept e mai mult decît o formulă pe care ne-a băgat-o Vestul pe gît
Mai ușor cu populismele și mesianismele pe scări
@Bleen ce am invatat e ca daca am intrat in Vest am intrat pe bune nu de forma si va trebui sa schimbam comportamentul, formele fara fond nu mai tin
asta am sperat mereu. aia sa ne ia de guler si sa ne despaducheze cu forta.
serios, asta speram sa se intample.
@Bleen Si-am mai invatat ca flacara democratiei da rateuri in vacante
http://www.youtube.com/watch?v=xl8Z-2USS28
:))) eu sunt aia care am scris cu mâna mea că dacă aud ceva haios nu e musai să pun pe blog, dar acum râd de nu văd tastele, poate nici nu sunt pe blog, doar mi se pare! Deci PieleaP (reluare) -„ în declarația finală a lui Gordon au fost reluate temele discutate cu Băsescu, de ce nu au fost reluate temele discutate la Palatul Cotroceni și la Palatul Victoria, îmi scapă.”
Ăla cu rochia se dovedește a fi Daniel Barbu, consilier prezidențial.
Pontaaaa ai inceput sa-ti fu-ti alegatorii. I-auzăi:
„Cum ajunge-ti acolo sus pe baza voturilor uita-ti de tot, si va purta-ti ca niste stapani pline de mofturi!!!!”
@quaddelta Ponta va coabita exemplar cu Basescu…o sa creada oltenii ca Basescu a trecut la PSD
@quaddelta : Este Maria Grapini in disguise !!!
Macovei, pentru The Guardian: Nu cred că Ponta este problema…preşedintele suspendat era gata pentru o reconciliere cu Victor Ponta. „Nu cred că Ponta este problema”, a completat ea. Macovei crede ca premierul este presat de partenerul sau de coalitie, Crin Antonescu, pentru a impiedica revenirea lui Basescu la Cotroceni.
@ovidiuss paaai! iar in spatele dumnealui – dl profesoooooorrr…
@CiufutozaurusRex Idea ca Ponta nu trebuie sa isi dea demisia ci sa isi dezamageasca sustinatorii prin coabitare cu basescu :)…devin nevrotici USL-isiti, o sa inceapa sa il iubeasca pe Basescu…de n-ar vota chiar PDL pana la urma ?
Deci, dacă Procuratura (Generală, DNA, sau teritorială) nu pune acum BAZELE STATULUI DE DREPT, nu mai avem aceeaşi şansă în următorii (1)20 de ani.
ha ha, badea face analize juridice si explica bizonilor ca CCR este idioata atunci cand invoca legea alegerilor prezidentiale. mai zice ca „vom fi furati” si „oare noi ce vom face la treaba asta?”, ca in Olt „au oamenii procurorul la poarta, ceea ce este intimidant”. pai eu propun sa fiti saltat pentru instigare la violenta, ca sa nu mai aveti nelamuriri din astea existentiale
@ny2 NU SUNTETI SINGURI !!!!! HAHAHA
@Andy RWX exact. si emisarul american este un idiot (badea dixit). noroc ca i-a suflat careva in casca sa vorbeasca si despre shpionul SRI de la jurnalul national, ca uitase dobitocul
@ny2 Pai cand i-au mai suflat ca isi scosese casca idiotul. Si da faza cu emisarul american e de tot cacatul. Oare o avea tupeu sa-i spuna si in fata ?:)
@ny2 A fost misto la sfarsit. „Si maine, ca pana maine nu ne inchide, saptamana viitoare poate dar maine sigur sigur nu ne inchide.. ”
@Andy RWX imediat dupa ce-a terminat cu oltul. bine ca n-a vorbit cu gorjul, ca-l legau astia pt spiritism
@Andy RWX @ny2
Spre deosebire de colegul Tudor, Badea n-a inteles ca loviturile de stat nu se dau cu natangi
@Rezon @Andy RWX @ny2 nici cu ăia de la sate
@ny2 Le tot zice alora cu votul multiplu din jud. Olt ca nu sunt singuri. Dar cati sunteti frate, nu v-ati deconspirat inca?
@ny2
cum or scoate-o astia la capat cu-ai lor:
„Iuliu Guard: Slugoiul nenorocit Ponta, e gata sa se stearga la fund cu voturile noastre, spune ca e gata sa coabiteze cu Basescu si afirma ca guvernul sau are o sustinere populara uriasa. Sa il voteze tata socru la toamna, daca Basescu nu pica atunci Ponta va pica impreuna cu el. Mama lor de slugi !”
@AndreeaP le zice ponta ca nu-i adevarat, n-au inteles bine, de fapt el facea instructie cu MM
@ny2
de-acum nu prea le mai poate spune ca nu le poate inflori vietile din cauza lui Basescu: l-au avut in mana si numai pentru ca au fost „lasi” i-au dat drumul
Acum o sa vada Ponta ca-i cam nasol sa fii idolul prostilor.
@AndreeaP ei, nu le poate spune, cum sa nu? la tupeul lui ponta? n-a zis ieri ca Base e de vina pt. orice?
@ny2
„Ponta , coabitarea cu Basescu este imposibila pentru noi cei care am mers la REFERENDUM. Ar fi cea mai mare greseala pentru tine iar noi nu te vom mai vota daca tu atat te duce mintea sa coabitezi cu acest individ de aceasta speta”
@AndreeaP te rog, nu ma intelege gresit, nu fac pe gica contra. sunt convinsa insa ca ponta va spune orice, iar bizonul se va lasa mintit in orice fel
@ny2 Sint curios daca iese de-un record mondial, poate intram in Guiness Book cu „cea mai mare frauda electorala documentata”
@Gramofonu am inteles ca ala mic cu capul mare ar fi zis ca frauda este de 1 million. chiar sunt deosebit de curioasa sa vad ce iese din toata afacerea asta.
@Gramofonu @ny2 Oricum mai e o sansa de guiness book. daca se invalideaza si Basescu revine ar fi singurul presedinte din istorie suspendat d edoua ori si care revine de doua ori in urma referendumului.
@Gramofonu @ny2 , dacă iese, o mare parte se duce la alde Aligică, la el am cititi prima oară chestia cu documentarea amănunțită a fraudei…. Bine că n-am citit în 90, când cu penețeul, că nu-mi mai știa @EleBelele nici numele în ziua de azi, sî mă pună la pomelnic…
@Gramofonu o sa se oftice primarul Oprescu. a avut cel mai mare carnat din lume, cel mai mare mos gerila etc. prostii de-astea tin eu minte din primul lui mandat. sa scape el cea mai mare frauda la alegeri…l-a tradat vanghelie, in sectorul 5 n-a votat toti mânjii..
capul căcărăutăţilor şi ponta s-au consolat, cred, cu ideea ca vor fi niste politiceni exclusiv de uz intern.
asta este. se poate trai frumos si asa. taticii lor au avut parte de mai rau, ii repartizau comunistii la dracu-n praznic dupa facultate.
asa ca sa fii consemnat in romania, unde vrei tu, poate nu e chiar asa de rau. ca uite la saracu domnu severin…zici ca s-a aranjat bine cu serviciul in strainatate si a dat tot peste golani, ca acasa, sa-l faca de ras la batranete…
hai, ca nu-i rau in tara. ca o masina furata in anii 90 din occident. n-ai nici o treaba pe-aici, cat timp nu parasesti incinta.
Gata, s-a consolat si analizatorul militar al antenei3:
”
De acum e limpede ca lumina zilei. Traian Basescu se va intoarce la Cotroceni. Nemaiavind sprijin popular intern, presedintele suspendat si demis prin votul masiv a reusit sa impuna solutia intoarcerii sale prin doua mijloace importante : influenta externa si implicarea in jocul politic dincolo de limitele democratiei a ceea ce el a numit in 2004 cind a venit la putere drept “sistem ticalosit”. E vorba despre serviciile secrete si procurori.
…
USL, prin liderii sai mai ales, n-a reusit sa faca priza totala cu nemultumirea populara. Este reactiva si nu pro-activa, este comoda, se multumeste de cele mai multe ori cu mesaje televizate si e dominata de o mediocritate vizibila. As putea spune chiar de atitudine lesinata.
„
@quaddelta ce cretina formulare. cica basescu a fost demis prin votul popular masiv impotriva sa. bai, prostovanilor, bai, fetitelor cu chibrituri, bai wişfulfincarilor, voi sunteţi ca proştii de pe vremuri, care reuşeau la facultate. dar fără loc.
vaaaaii, doamna piscopescoooo, am auzit ca v-a intrat geany la facultate! feeelicitaaari!! la cu loc sau fara loc?
@quaddelta Radu Tudor, cel mai analist dintre deprimati
@Rezon @quaddelta
Rîzi de sentimentele omului, nu-i frumos… L-ai văzut plîngînd în noaptea în care a încercat Năstase să-şi tragă-n gît?
@Florina @quaddelta
Nu, dar mi–ati zis voi. Si am ras cu lacrimi. My name is Pig and I am bad.
@Rezon @quaddelta
Ia, că mi-am adus aminte să dau like paginii Smith&Wesson.
Se citeste printre randuri regretul emininkelui analiste ca n-au pus-o de un razboi civil sau macar ceva confruntari de strada, ca sa-si dea anelida masura deplina a capacitatii lui … analitice.
Deci, da. Daca, inclusiv la atitudinea asta, USL a fost „reactiva, dar nu proactiva”, partea televizista a taberei motanului turnator ar fi deschis probabil ostilitatile cu un glonte in cap, asa, ca sa stie lumea cu cine are de-a face.
@quaddelta
Radule, daca te consoleaza cu ceva, si noi avem aceleasi nemultumiri fata de ai nostri. S-a stricat lumea, Radule…
@quaddelta Nț, încearcă să-i mobilizeze, să-i ambiționeze…să le spună că de-aia au luat 6- în teza de mate, că au stat cu ABBA în căști, nu că sunt proști făcuți grmămadă.
@quaddelta
Radule, daca te consoleaza cu ceva, si noi avem aceleasi nemultumiri fata de ai nostri. S-a stricat lumea, Radule… Te fac un Nicusor Dan?
Daca tragem linie si adunam parerile sustinatorilor celor doua tabere vedem ca in Romania intre stanga si dreapta exista o asemanare si o deosebire. Asemanarea e ca sunt amandoua la fel de proaste si deosebirea e ca sunt una mai proasta ca alta..
@quaddelta nu: deosebirea e că una e mai bandită ca alta
Maria Grapini
Cred ca s-a ajuns prea departe ! A iesi procurorii pe strazi si a bate la poarta oamenilor pentru a interoga in strada ,mi se pare scene de film. Urgent trebuie sa se ia masuri ! Oamenii trebuie sa fie aparati impotriva abuzurilor !
@Bleen Le e frica sa nu-i dea pe goarna amaratii aia pe aja de sus
@Bleen
La porti sa bata numai oamenii buni: mini-recenzorii
@hope18 @Bleen Si aia cu zahar si ulei.
@MariusBadea @Bleen
nu uita galetile ,ligheanele si sosonii :)))
abuzeaza ea limba romana.
Eu cred ca a scris „a iesii” si i l-a taiat speller-ul.
@Bleen nici n-am replică fără să înjur.
@Bleen asta-i analfabeta.
@EleBelele @Bleen
mda, si isterica
@hope18 @EleBelele @Bleen are si mustata, am vazut io 😀
Puciul asta a scos si ceva bun la lumina:
– justitia sta pe picioarele ei
– serviciile n-au tradat
– occidentul nu accepta derbedei
@Rezon si, sa nu uitam, dupa cum am mai spus, a scos si femeia din mine :-)))
@EleBelele nu subestimam
@EleBelele @Rezon Hahaha … misto .. pana acuma era numa barbatu` prezent ?:))
@Andy RWX @EleBelele @Rezon femeia + bărbatul prezent = omul recent
Te pomenesti ca i-a chiar iesit dictiatorului schema aia cu reforma statului.
i-auzi la petrica zis si roman, fost ftdfkjhldfj apaca: cica sparlamentul sa audieze institutii, oameni, caini maidanezi etc., ca e suprem si asa mai departe.
bai, baiatule, vezi ca-ti intra sprancenele-n gura …
@EleBelele pieptana-i-ar norica sprancenele
@EleBelele
Sprancenele alea vopsite? 😛
@EleBelele i-a dispărut şi capul, nu numai gâtu
Cat de prost sa fii ca sa faci puci vara, pe arsita asta?
@Rezon Cealalta optiune era sa-l faca la iarna in plina foamete si scumpiri.
@quaddelta Eu astept lovitura de stat, colectia toamna-iarna
The Guardian: Romanian PM Victor Ponta says end to country’s political crisis is near
Ponta are dreptate. The end is near.
@Bleen eu astept si declaratiile pentru „intern”.
http://www.cristiandiaconescu.com/2012/08/despre-dezinformarea-cu-alegerea-presedintelui-si-cine-este-depozitarul-cui-in-tara-asta/
Apropo, dacă președintele interimar e depozitarul a 7,5 milioane de voturi, atunci președintele suspendat e depozitarul a 10,5 milioane de voturi.
@Bleen dacă preşedintele interimar e depozitarul a 7,5 milioane de voturi, atunci preşedintele interimar NU e depozitarul a 10,5 milioane de voturi
@Bleen (e mai logic :))) )
@Bleen eufemism Cristian Diaconescu despre Antena 3: ” norul de sustinere mediatica a USL”
Dacă se dau la servicii, înseamnă că sunt disperaţi: zgârie tot în speranţa că vor apuca ceva.
@oglinjoara da’ se dau la servicii de vreo saptamana deja, zici ca-s in calduri.
@EleBelele există gradaţii, tempouri, tatonări, eschive
acum trec la durităţi
@oglinjoara da, violul se pedepseste conform legii.
@EleBelele @oglinjoara Eu cred că se dau la servicii doar așa, platonic, că șanse să li se scoale nu sînt. Și dacă li se scoală e mai rău pentru ei, că le-o taie serviciiile.
@oglinjoara D-aia au ajuns in rahatul asta, ca n-au priceput care-i treaba cu serviciile :)))
A3: „Domnul Maior trebuie să plece”.
@oglinjoara unde? in vacanta? parca era deja
Alta din seria „Tonta sa-si dea demisia”: scumpirea asta trebuiau sa o faca ailalti, deci la noi nu se pune.
La fel cum Antonescu, cand a spus ca pleaca din politica, credea ca Basescu o sa parda. Acum, ca nu a pierdut, pai alta e treaba, nu se mai pune.
La Antena 3 au descoperit directiva europeana care va dinamita cvorumul. Au redescoperit speranta
@Rezon au redescoperit Europa !!!…hai ca vine Barroso pe Antena 3 sa discute cu Gadea
@ovidiuss O sa-l intrebe pe Barroso daca l-a iubit mama lui
@Rezon au descoperit o p#la; directiva nu e de aplicare directa si oricum n-are nicio legatura. si parca le putzea UE, acu’ e buna, a?
@EleBelele @Rezon tztztz, avea dreptate @Taticu ieri, unde e acea Marie Curie a dreptului pe care o cunoastem noi? :))))))
@ny2 Deh, mereu am dreptate, chiar si daca e vorba de citit in pampers, daca va amintiti…
@EleBelele Gadea si Ciuvica, in genunchi in fata politrucului Barroso
@Rezon @EleBelele sug UE
@oglinjoara @EleBelele
„Barrosane, mai da-ne o directiva!”
@oglinjoara n-ai taste la P si L?
@Rezon @EleBelele nuuuu: „barossane”, s-ul se dublează, nu rr-ul
:)))))
aaaa, că-l văd pe Pavel Abraham pe A3:
Ar merita investigat (profesionist) calităţile academice ale domniei sale.
Spun doar că a ajuns CONDUCĂTOR DE DOCTORAT cu o broşurică.
Teza lui de doctorat e garantat – 0% originalitate.
@oglinjoara
si 100% plagiat
aţi observat? a înnebunit Jurezeanu
iar „documente incendiare” pe A3, nu s-au mai plicitisit ?
@ovidiuss cu toate documentele astea explozive si incendiare, chiar ma mir ca mai au de unde si cu cine emite
@ovidiuss le-a dat base foc cu flacara democratiei 🙂
@ovidiuss
-au luat foc cu totii pana la carbonizare cu atatea „documente incendiare” ?
Daca mai continua mult sa ii sperie Parchetul prin Oltenia p-acolo cred nu mai trece USL de 25% la toamna.
@ovidiuss Din cîte văd,, procurorii ăștia au mai mult curaj decît polițiștii.
Cît am spălat vasele mi-a venit o nouă idee de articol. E despre liderii dreptei. Titlul sună cam așa: Puțoii și meritocrația. Nu știu dacă îl scriu sau nu. Ar fi prea demobilizator. Și la finalul lui aș avea mai mulți prieteni în USL decît în Marea Alieanță. Cred că tocmai d-aia merită scris.
@Bleen io sunt pentru.
@Bleen eu zic că e inevitabil
@Bleen E ok daca daca iti faci prieteni in USL zdrobind jalnicii lideri ai Marii Aliante, ce mai
@Bleen Il parolezi si ne spui numai noua parola. Cum liderii dreptaci sunt la mare, iar USL-u ajuta pompierii sa stinga documentele alea incendiate de la A3, e ok.
@Bleen
puțói, puțói, s.m. (pop. și fam.) 1. băiat mic. 2. țoi (pentru țuică, rachiu). 3. (la pl.) țurțuri de gheață. 4. plantă denumită sângele-voinicului. 5. fruct de ardei iute (mic). 6. specie de cartofi lungăreți, gălbui. Sursa: DAR (2002) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink
MERITOCRAȚÍE, meritocrațíi, s. f. 1. Sistem în care se aleg persoanele talentate, cu scopul de a fi promovate pe baza realizărilor obținute. 2. Colectiv de conducere ales după criterii intelectuale. (cf. engl. meritocracy < merit + -o- + -cracy = -crație) [MW] Sursa: Neoficial | Adăugată de tavi | Semnalează o greșeală | Permalink
Eu mi-am fixat reperele, aștept articolul!
tapalaga: la acest referendum s-au exersat practici de frauda, in vederea alegerilor generale
super- http://i.imgur.com/Zm0fI.png
@florentin :)))
Genial
@florentin
Ha ? Ce-i cretinismul asta?
@florentin tuamneeeeee =)))
@florentin
Zi si mie te rog ce-i aia?
@florentin OMFG!!!!
Prin apelul pe care il face CTP ca „oamenii simpli” sa nu fie anchetati de procuratura pentru votul multiplu se naste votul anticenzitar: daca esti prost si sarac, ai voie sa votezi de mai multe ori.
@severmihail
uite asa ne iese noua totul pe dos 😀
@severmihail Da, din cind in cind vin iarasi si iarasi vorbe „mari”: oameni simpli, demnitate, sinceritate. Alta foarte uzata: democratie. Cuvinte mari care aveau un inteles au fost violate de atitea ori ca acuma si-au pierdut sensul.
@severmihail dimpotrivă: idioţii trebuie pedepsiţi exemplari
civilizaţia/democraţia nu mai poate depinde de nevolnicia idioţilor
@severmihail cetepulea este un gunoi nevolnic. ar trebui sa-l salte procurorii pentru apologia infractiunii.
@severmihail cine nu dă sursa (postul TV, eventual emisiunea). cică e pus cu nasul în fum de ardei iute! Cum aici trebuie să dai obol serios, dacă vrei să postezi, ăștia au cămara plină de ardei iute, abia așteaptă să-l pună pe foc.
norica a aparut la tv proaspat barbierita
@Canadiana S-a spălat și pe cap sau numai și-a pus ochelarii peste lațe?
@Rheia si cre’ca-n geanta are o halca de carne cruda
Oana Stancu mai are nitel si plange. Asta spune multe despre starea de spirit a USL-istilor fanatici. Petre Roman vorbeste vorbe halucinand …
@poweraxxel aflandu-ma intr-un scurt concediu prin muntii patriei, am constatat cu bucurie ca, in continuare, A3 lipseste din grila Digi. Maine fac un scurt sondaj prin reegiune ca sa-mi lamuresc intrebarea: daca nu te uiti la A3, votezi cu Usl? 🙂
@poweraxxel La Oana Stancu ma uitam si eu si ma intrebam de ce dracu e atat de ticaloasa. Ce-i lipseste? Ca bogata e, tanara e, frumoasa e, obezitate ginoida are.
@quaddelta @poweraxxel
Actualizarea listelor permanente (mini-referendumul de rit nou) poate fi făcută – EXCLUSIV – acolo unde NU s-a făcut până la 10 iulie 2012:
CCR: „Acolo unde această operaţiune NU S-A EXECUTAT, urmează a se realiza în termenul acordat de Curte.” (sub. mea).
(din răspunsul CCR la ultima scrisoare a lui Ponta).
@oglinjoara pai da, ce spuneam mai jos, ca le-a dat apa la moara.
@EleBelele scuze, n-am văzut
dar n-ar fi trebuit să dea apă la moară nimănui
dimpotrivă
@EleBelele n-au incotro, cred eu.
falanga USL-ista din CCR poate invoca oricand ca nu se poate pronunta pe liste permanente neactualizate, ca asta e spiritul legii, ca neactualizarea este o conditie care poate fi acoperita ulterior. nu cunosc rigorile legii aici, dar, in rayboiul asta juridico-mediatic, predescu si prietenii se pot agata de chestiuni de-astea.
este vreo dispozitie epresa contrara?
@EleBelele ţi-am văzut comentariul de mai jos
dacă nici comunicatul de azi al CCR nu e suficient de clar pentru Guvern, există un precedent serios ca judecătorii să se întrebe dacă Ponta face pe prostu sau îi iau pe ei de proşti
cu alte cuvinte, nu cred că i-au mai lăsat spaţiu de manevră/joc/tupeu
Free votacii!
tot cezar preda: pentru iliescu este o insomnie profunda orice american care vorbeste la adresa Romaniei =))
‘Opa a reaparut Nistorescu. Asta este de departe cel mai periculos individ al USL-ului. Pai voi stiti cum se suie asta cu rotile pe voi cand intoarce pe interzis?
B1: ministru usl al turismului a gasit ca fosta ministra cheltuise bani pe niste capace de veceu scumpe si a inceput sa faca scandal pana i-au soptit unii ca alea sunt capace pentru handicapati.
@Canadiana cezar preda: i-a spus cineva interimarului, domn’ presedinte, asta e lista cu lucrurile pe care absolut nu trebuie sa le faceti. si ce-a facut „discretul”? le-a facut pe toate in 3 zile! pai ce legatura are „discretul” cu functia de presedinte? :))
Ar fi vesel daca n-ar fi trist.
In fereastra la A3, un grup de… oameni amarati, dintr-o comuna din fundul Olteniei – copii, lombrosieni si tzatze – striga „Vrem libertate”…
@Taticu Înseamnă că începe să se pună în aplicare planul violent.
@Rheia @Taticu Flacara violenta.
@quaddelta @Rheia @Taticu lumanarelele
Ăștia de pe A3 muncesc mult. Sunt prea multe de spus. Vor să răspândească teama că procurorii iau pensiile. E un delir total. Că procurorii întreabă oamenii CU CINE au votat. Se cere schimbarea Kovesi. Interceptările sunt falseeee. Oameni au văzut că doctorii îngrijit Năstase au fost târâți la Parchet.
@Yeba mai incearca o data 😀
@Gramofonu @Yeba Nu sunați, ies eu din cînd în cînd. LCK
@Yeba Am surprins o doamnă…multă…plangandu-se ca traiesc patru persoane din alocatiile copiilor.
Ăștia de pe A3 muncesc mult. Sunt prea multe de spus. Vor să răspândească teama că procurorii iau pensiile. E un delir total. Că procurorii întreabă oamenii CU CINE au votat. Se cere schimbarea Kovesi. Interceptările sunt falseeee. Oameni au vaăzut că doctorii îngrijit Năstase au fost târâți la Parchet.
Ăștia de pe A3 muncesc mult. Sunt prea multe de spus. Vor să răspândească teama că procurorii iau pensiile. E un delir total. Că procurorii întreabă oamenii CU CINE au votat. Se cere schimbarea Kovesi. Interpretările sunt falseeee.
Ăștia de pe A3 muncesc mult, Sunt prea multe de spus. Vor să răspândească teama că procurorii iau pensiile. E un delir total. Că procurorii întreabă oamenii CU CINE au votat.
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Scandal-judecatoare-Cojocaru-Motoc-Lasa_0_755324750.html#
va e clar ca pe 21 or sa se bata cu bastoanele, da? :-))
@EleBelele sursa e cel putin indoielnica, am intrat nitel pe siteul lor
@EleBelele Și cu sondele, și cu cuierul de perfuzii :))))))))
@EleBelele pe predescu nu tre’i sa-l bata: ajunge sa-i fure pampersu’ de rezerva.
@EleBelele Dar mie nu mi se pare deloc că exclamația coanei mari ar denota altceva decît o oarecare exasperare. De cîte ori nu i-a zis și maică-mea o chestie similară soră-mii mai mari, pe care-o uită Dumnezeu la telefon cu gaițele ei….
Ați observat că ne-a vizitat un orc?
@Rheia Tastatura ta nu bate P-ul ?
@quaddelta Aoleu, n-ai văzut Stăpînul inelelor?!
@Rheia @quaddelta Ce-a mai facut si Tariceanu? :O
@Gramofonu @quaddelta Lui Kuki i se zice Stăpînul inelelor? Davvero? De ce? Parol, m-ai lăsat mască.
@Rheia @quaddelta Ma gindeam doar care a avut mai multe verighete…
@Gramofonu @quaddelta Lasă, cînd nu se uită Florina, o să-ți povestesc eu niște bîrfe cu Kuki, din tinerețe, că mi-a fost asistent doi ani la rînd, boul bălții! Și la alimentări cu apă, și la canalizări!
@Rheia @quaddelta Nu e, poti sa zici 🙂
@Gramofonu @quaddelta Lasă-l, săracul, că măcar ăsta era doar prost de la natură, nu rău. Adică îți făcea rău din prostie, că nu-și dădea seama, nu fiindcă ar fi avut ceva cu tine. Toți fugeam de el, că ne spunea numai tîmpenii. Mie mi-a dat odată o formulă greșită la un mini-proiect, îmi ieșiseră 26 de decantoare pentru apă uzată la un oraș cu 50.000 de locuitori (cam cum ai zice că un apartament de 3 camere trebuie să aibă 40 de băi), și cînd i-am spus, s-a scărpinat în cap, s-a uitat lung prin mine și a dat din umeri. „Mai scoate și tu din ele, așa, la ochi….”
@Rheia @Gramofonu @quaddelta
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@quaddelta Eu cînd zic troll mă gîndesc la ăia ai lui Terry Pratchett, și nu–mi pot fi decît simpatici. Corporal Detritus, gen.
@Rheia observat, flaguit, facut datoria.
O varianta DEMO a guvernarii USL a fost lansata recent la Ploiesti.
http://www.realitatea.net/ploiesti-pensia-pentru-care-nu-trebuie-sa-faci-nimic-cand-va-fi-acordata_988134.html
@quaddelta Asta cu „nu stiu” e noua (probabil pe motive de alegeri), prima oara le-a zis „n-am bani” 😀
”Totodată, CC mai subliniază, într-un comunicat remis marţi MEDIAFAX, că hotărârea privind valabilitatea referendumului, care va fi luată în baza art. 47 alin.(1) din Legea nr. 47/1992, nu va fi influenţată de completarea la decizia din 2 august.
Legea nr. 47/1992, privind organizarea şi funcţionarea CC, prevede la articolul 47, alineatul 1, că „plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului”.
„Completarea operată de judecătorul-raportor nu influenţează şi nu poate influenţa hotărârea pe care Curtea Constituţională urmează să o adopte conform art. 47 alin.(1) din Legea nr. 47/1992”, se mai precizează în comunicatul CC.
Potrivit unor surse oficiale, judecătorii CC au discutat, în şedinţa de marţi, şi despre modul în care se poate decide invalidarea referendumului pentru demiterea preşedintelui, printr-un vot al majorităţii simple a plenului celor nouă judecători sau printr-un vot de două treimi.”
aici http://www.mediafax.ro/social/cc-va-decide-cu-o-majoritate-de-doua-treimi-asupra-valabilitatii-referendumului-9948388
@SimonaM Păi nu invalidarea trebuie s-o discute, ci validarea! Curtea se reunește ca să validezeee…Nu cred că mai apuc eu ziua aia…
@Yeba Da. Sper să înțeleagă și onor purtători de halat.
Că nu io trebuie să pricep sau să fiu de acord.
@SimonaM Da, am citit-o, dar legea spune asa: „plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului”.
Orice referendum care nu poate fi validat e automat invalid, asta daca nu cumva au prevazuta prin proceduri si logica fuzzy (e oarecum valid si oarecum invalid, caz in care Basescu e oarecum presedinte si oarecum un simplu cetatean)
@SimonaM aia cu majoritatea diferentiata dupa validare/invalidare era cea mai mare idiotenie pe care am auzit-o in ultimul timp.
@EleBelele Hă?
@SimonaM pai discutiile de azi cum ca validarea se decide cu 6-3, iar invalidarea cu 5-4; a debitat-o unu’ si apai au luat-o toti in gura imediat.
@EleBelele Mpăi tocmai, că zic mai sus că trebuie 6 – 3 în orice variantă.
@SimonaM pai da, ca asa si e (din pacate).
@SimonaM @EleBelele Ceea ce iar e o idiotenie 😀
@Gramofonu @SimonaM @EleBelele aia care au facut legile erau beti, ca eu alta explicatie, nu am.
@Gramofonu @EleBelele Nu e.
1. Varianta 1 – 6 la 3 validare
2. Varianta 2 – 6 la 3 INvalidare.
3. Varianta 5-4 – NULL, #Div/0, etc.
@SimonaM @Gramofonu si varianta 4. – aia a ta cu predescu de mai jos :-))))
@EleBelele @SimonaM Care, ca n-am prins-o. Si daca e sa crape, astia-s in stare sa-l puna rinjit in geam linga nea nelu…
@EleBelele @Gramofonu Aia intră tot la 2, dar după ani și ani 😛
@SimonaM @EleBelele Parca-l vad pe Dingleberry interimar fo’ 8 anisori si dupa aia mai vrea si 2 mandate (tot ca nea nelu)
@Gramofonu @SimonaM @EleBelele puschea pe limba! bausi ceva dupa zambil? 😀
@SimonaM @EleBelele Belgia a fost fara guvern 241 de zile, Romania cu interimar 241 de luni 😀
@Gramofonu @SimonaM @EleBelele Interimar, ce?
@ny2 @SimonaM @EleBelele Daca nu reduci la absurd, sa le arati cretinatatea in toata splendoarea, nu-si dau seama 80% din bovinele votante.
@Rheia Ghici 😀
@Gramofonu @SimonaM @EleBelele eu am mai zis aici, mi-am pierdut o gramada de prieteni din cauza lui gladyol. inca nu i-am recuperat, desi multi au inghiti broasca atunci cand crizela a declarat ca-l sustine pe mihaela, dragostea mea
Pomenea cineva mai jos despre ceva ce-a cotcodăcit și Adrian Severin, pe urmă n-am mai urmărit, ați epuizat subiectul? Sau i-ați dat „abort” din prima? Că voiam săă zic ceva, dar dacă nu-nteresează pe nima, mă abțin.
@Rheia severin scrie un editorial pe corectnews.com care arata, dpmdv, strategia usl in etapa post-referendum
@teocharis Da, exact. Pînă acum nu l-am auzit chițăind deloc. Dacă s-a apucat să glăsuie tocmai acum, înseamnă că vrea să fie băgat îîn seamă de una din tabere. Deci simte apropiindu-se un deznodămînt.
@Rheia scrie de mult timp pe acel portal
sunt ideilefrustrarile lui vechi, daca il urmaresti de mai mult timp
@teocharis (Nu, nu-l urmăresc, mă deprimă monomaniacii de felul lui) Of, m-ai liniștit, dacă zici că e incontinența lui obișnuită. Vezi ce bine că am întrebat, pînă să dau cu bomba alarmistă în toată populația!
@Rheia sunt cateva pasaje foarte grave acolo: inchie practic prin a indemna la violenta daca alta solutie nu exista
a3: documente despre romanii din strainatate obtinute de la autoritatile din Es, It, Fr
wtf
@teocharis S-au înremenit în proiect, a uitat Goe Ponta să le dea undo.
@teocharis E criza de hartie igienica, vin vremuri cacacioase pentru ei.
@airwave @teocharis
E buni si cocenii !!!!
Deci musai e nevoie de 6 – 3.
Aleluia.
@SimonaM zic ca numai pt. validare e nevoie de 6-3. plm
@ny2 Au declarat pt Mediafax că e nevoie de 6-3 pt orice variantă de decizie.
@SimonaM @ny2 Teoretic. Practic, se supune la vot:
„Cine e pentru validarea referendumului?”
„Noi 4”
„Najpa. Conform principiului lui Dirichlet, referendumul e invalidat.”
Semnat, pupat, puie.
@SimonaM cine, judecatorii? n-am vazut declaratia, nu te contrazic. eu spuneam ce se discuta pe b1, scuze pt neintelegere
@ny2 http://www.mediafax.ro/social/cc-va-decide-cu-o-majoritate-de-doua-treimi-asupra-valabilitatii-referendumului-9948388
@Gramofonu , ai mai zis, dar sunt complet de acord cu tine, trebuie să le-o zicem până se obișnuiesc cu gândul.
@SimonaM sarumanaaaaaa
deci asteptam 2014
@Yeba Am zis si ieri si acum 2 saptamini si mai zic 😀
Mai una despre ctp-ulea. Mare filmograf , cum spune el singur despre el insusi, si-a tras in spate (la poza care a pus-o la inceputul articolului despre iertarea pacatelor taranimii tzucare-romane) un afish cu Dogville – Lars von Trier (Nicole Kidman…miam…miam..ce bunaciune)
Pai tocmai in acest foarte bun film, se arata ca mitocanului trebuie sa io dai dupa ceafa temenic ca sa inteleaga ceva din viata (moartea) asta, altminteri idiotul ti se suie’n cap si tzi-o trage el tzie.
Am uitat, toate astea se petrec pe situ’ lu Gandu’de azi.
Muhaha ce galben e Gadea.
Ma gandeam aseara la alta chestie insa – daca-l pune dracu’ pe asta sa candideze, sterge cu domnu’ Dan pe jos.
La o parte ca Iasiul face cvorumul. Dupa ce au periat un sfert dintre primariile judetului au fost gasiti 82 de morti pe listele electorale. Hahahah rade Gorjul si cu coccisul descarnat de voi!
eu cred ca ccr-ul il asteapta pe bombo sa iasa de la jilava ca sa dea o decizie. cu el a inceput mascarada, cu el vor s-o termine.
Imi pare rau pentru Antena3 dar in seara asta premiul merge la RTV pentru titlurile:
„Basescu ancheteaza poporul” si „Votantii tarati la parchet”
@quaddelta CTP face un apel
@teocharis @quaddelta da, la 112. daca nu face el, apai fac eu.
Zegrean are umor fin:
„Fiti intelegatori si aveti rabdare: o saptamana nu este o viata”
@BardoThodol s-a mai discutat acum 2 ore (fara gluma), a mentionat @teocharis . vezi mai jos, i s-a si raspuns
@ny2 Si care e problema? Imi lipseste originalitatea?
Sau ai pretentia ca atunci cand deschid aceasta pagina am obligatia sa citesc toate cele 500 – 1000 sau 1500 de comentarii scrise deja, ca nu cumva sa te tracasez pe matale cu ceva ce „s-a discutat deja”?
Nu crezi ca esti ridicol(a)?
@BardoThodol @ny2 Coa’, mai usor, ca niuiorchezu’ are dreptate.
Suntem atat de pe faza aici, incat orice e mai vechi de cinci minute e perimat.
Acum intelegi de ce stam cu ochii pe alte Gadea, Madalin si alti corifei? Cum am prins „stirea”, cum am plasat-o in flux.
@BardoThodol nu este vorba despre ce cred eu. credeam ca esti la curent cu ceea ce ne tot roaga @Florina de saptamani bune sa facem, e.g. sa nu se mai posteze acelasi link de zeci de ori si sa nu se mai aduca in discutie subiecte fumate deja.
@BardoThodol @ny2
Calm , calm, nu suntem aici sa ne facem nervi.De asta se ocupa premierul cu interimarul
@BardoThodol , nu te enerva. My 2 cents. „Omului i-au fost date două urechi și o singură gură ca să asculte de două ori și să vorbească o dată.”.
Cine intră pe blog, se prespupune că intră să și citească, să afle părerile altora, că pe-ale lui le știe, și eventual să-și exprime și el părerea. Deci merită citit articolul și trecute în revistă comentariile principale, iar dacă-ți plac, chiar și replicile.
@BardoThodol
Nu este absolut deloc ridicol un om de bun simţ, care ţine cont de ceea ce a fost rugat. Este, în schimb, obrăznicie să-i răspunzi aşa cum o faci tu.
CTP-ulea cere cu lacrimi in ochi ca procororii sa nu ii mai ancheteze pe taranii, radacina neamului rammanesc, care au votat multiplu. Inteleg ca se distruge scheletii poporului ascunsi de usl.
Inchisoare placuta celor care pentru o tuica’n plus au votat cat au putut.
Eh, un fleac, il desfiinteaza pe ambasadorul american 🙂
A3: REVOLTĂ ÎN SATELE ANCHETATE
(e mai rău ca în 1907: nu se mai bombardează satele – se anchetează)
@oglinjoara
e mai uman.Nu moare nimeni 😀
a3 trece la fineturi doctrinare, pieleanu catre medelin: tu esti din titel petrescu, nu din dobrogeanu gherea!
@teocharis
nu este nimeni din pm ?
@hope18 @teocharis din mizda pasii?
@ny2 @teocharis
DA :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@hope18 @teocharis uitasem o cratima, pardon 😀 pa-sii
@ny2 @teocharis
Important este ca ne-am inteles 🙂
@hope18 @teocharis am dat o erata pentru eventualele contestari ulterioare 😉
@teocharis Chiar bai tata ce socialisti avea Romania pe vremuri. Cu opera!
@quaddelta @teocharis Si era opera lor, nu a altora…
… he would be prepared to „cohabitate” as long as the president stuck to his constitutional role.
http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/14/victor-ponta-romania-president-impeachment
Cine-l crede ăla e!
@quaddelta
Trebuie sa fii cel putin prost sa-l crezi pe asta
@quaddelta in poza aia seamana foarte mult cu Qariu
@quaddelta Ce nasol e sa explici politica dimboviteana intr-o tara normala. Bietii cititori de Guardian n-au sa inteleaga nimic!
@DanCanada @quaddelta
Are dreptate kkmal ca aia n-au ce sa caute aici 😛
„Procurorii, care sunt platiti cu salarii babane, baga oameni in groapa cu anchetele astea”.
„Nu se poate face ceva ca noi, societatea civila, sa-i oprim?”
„Scoala batrani in miezul noptii ca sa-i intrebe daca au votat”
@Taticu N-am auzit o vorba de la niciun „deontolog” din studio ca procurorii ii ancheteaza doar pe aia care au votat multiplu.
Plus ca nu relateaza decat ce le-a spus primarele respectiv, puscariabli si el.
Halal jurnalism, halal invitati, halal telespectatori (ai lor :P).
@MariusBadea Pai, eu ma bazez ca oamenii care nu se uita sunt mai destepti decat ei. Si nu consemnez decat tampeniile lor, nu si minciunile prin omisiune
@Taticu Eu sunt mai pervers… Mai stau sa-l vad pe primarele ala 🙂
@MariusBadea interventiile primarilor rurali sunt delicioase:p
@Taticu vorbesc limba votacului median(nu mediu!), MRU pluteste in admiratia discursului propriu
cred ca in nov ne vom apropia de scorul de la alegerile din ’90
@teocharis O sa ai surprize, spun eu
@Taticu „Procurorii, care sunt platiti cu salarii babane, baga oameni in groapa cu anchetele astea”.
Au inceput cu Gorjul.
Daca o sa mai comentati mult ceea ce zic Medelin sau X sau Y pe Antena 3, o sa ajungeti partizanii lui Gadea.
Altceva mai bun n-aveti de facut?
@BardoThodol Eu le-as face altceva, da’ de la 2000 km distanta mai dificil. Asa ca ii comentez.
@airwave 2.000 spre vest, sper
@BardoThodol pe asta de unde-ai mai scos-o?
@ny2 N-am scos-o de nicaieri. Am dat de ea.
@BardoThodol concluzia asta la care ai ajuns, pe ce se bazeaza? nu se mai pot ironiza tampeniile spuse de alde Medelin, chiar atunci cand contrazic flagrant logica si bunul simt, doar pentru ca ai decretat tu ca am ajunge ca Gadea?
@ny2 Daca ajung, il dau afara pe Badea, asa ca…
@ny2 Ai dreptate. Insa, ofera-mi si mie dreptul sa va ironiez, exact asa cum il ironizati voi pe Medelin . Ce zici. E ok asa? Sau exista deja un decret in acest sens?
@BardoThodol daca ai motive sa fii ironic, esti invitatul meu. daca ne ironizam doar de dragul de a o face (a la ponta), atunci chiar ne pierdem vremea.
@BardoThodol Si ce te opreste sa ne faci de rusine?
@Taticu 🙂
Iar Medelin – „sa voteze cei care platesc impozite”.
Pai, Medeline, etnia ta cam sare din calcul in momentul ala.
@airwave dar sa voteze numai cine plateste impozite in afara de cel pe salariu oprit obligatoriu pe stat si proportional cu impozitul platit, usl ar ramane fara votanti
@promaa2002 Eu aia imi doresc – vot cenzitar si cu clase, stari, colegii, numeste-le cum vrei. E absurd ca votul lui nea Caisa, troscaitor de frunte la birtul din sat, sa fie egal cu votul lui Dan Grigore.
E democratic? Nu. Dar nu degeaba am iesit un strop mai la dreapta de madam Thatcher in testu’ ala mai deunazi.
@airwave Ca m-ai mentionat, de ce n-ar fi egal votul meu cu cel al lui Dan Grigore?
@Taticu Persoanele de fata sunt excluse (de la vot). 🙂
@airwave aici e o intreaga discutie care se poarta de zeci de ani si in occident, nu au gasit nici ei solutia…
@airwave Si Baconschi se baza pe votul meu…
medelin, magistral la A3: ” e un jurnalist, Tapalabă cred că-l cheamă”.
Tapalagă! îl corectează moderatorul mafiei.
in studio, doamna Grapini rade muteşte, cu gura închisă.
Ilie Şerbănescu şade pleoştit, în ilicul ăla deprimat.
@CiufutozaurusRex nea ilie traieste o drama: omu’ a crezut in capitalul lui marx
@CiufutozaurusRex ce sa faca si antenistii ? asta le-a mai ramas, haz de necaz
@promaa2002 pe mine m-a scarbit genul de poanta gustata public de madam grapini.
(ce de cacat mai consuma doamna croitoreasa, cica sunt anchetati oamenii sa spuna cu cine au votat.)
@CiufutozaurusRex o precupeata, da-o draku
@CiufutozaurusRex @promaa2002 indicatiile lui felix
in decizia ccr : …” Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, listele cuprinzand cetatenii romani cu drept de vot care au implinit 18 ani pana la ziua alegerilor inclusiv””, se arata in comunicatul transmis marti de Curtea Constitutionala. deci 18,3 mil de la alegerile locale si cam 500 mii cu dom in strainatae, si daca se scad fraudele de 1 mil voturi, ajungem la o prezenta la referedum de la 46 % la cam 35 !!!!! hahaha
Ce jenant pentru „dreapta” din Romania, pentru industriasii si antreprenorii sai. Se fac cinci ani de cand INDUSTRIA romana este reprezentata IN EXCLUSIVITATE de doua creaturi: Un individ slinos – Minea – care se aciuase in 2008 pe listele PDL-ului, proprietar al unei fabrici de indesat carnati si de exemplul canonic de soacra – Maria Grapini – detinatoarea unui atelier de confectionat manusi cu bretele si chiloti cu gluga.
Intre timp la Brasov se produc componente pentru Airbus A380 🙁
@quaddelta Subscriu la ideea ta dar Minea chiar este un carnat, de Grapini numai de „bine” nu merita nici macar analizata.
ce se balmajeste la ant 3 de cartite la jurnalul national ? stie careva ? nu rezist sa ma uit la ala care clipeste tot timpul …dumitrescu parca….
@promaa2002 Pe scurt l-au gasit pe unul in redactie care vine cu sandvisuri de acasa si refuza sa manance cacat.
@promaa2002 au deconspirat o cartita la jurnalul
@teocharis cum ?
@promaa2002 nu a fost o cartita de calitate
unde-i @EleBelele sa ne dea o stare a ccr-ului? de naiba facem pana pe 21? iar borbim de ‘tu-i listele ma-sii?
@Canadiana Lasa-ma, ca mi-a dat nevasta o lista de nu-i mai vad capatul…
@Gramofonu ce capat?
@Canadiana @Gramofonu Tu nu capeţi nimic. Poate capăta el ceva 🙂
@quaddelta @Gramofonu eu capatai listita
@Gramofonu @Canadiana Esti norocos! Nevasta-mea mi-a zis: sî nu ti mai prind cî-ț pierzi vremia pi bloguri! Si nu ma prinde, ca-s la servici 🙂
@Canadiana @EleBelele pana pe 21 nu avem ce face. sa vedem ce se mai screme monta
@Canadiana @EleBelele Eu cred ca se poate citi asa: Curtea cere numarul de persoane cu drept de vot, conform listelor electorale actualizate la 10 Iulie, dar, considerand ca poate unii primari mai puturosi nu au facut aceasta operatie, mai au timp sa o faca pana la 21 august. Normal ca numarul de alegatori din acele liste va fi cel valabil la 10 iulie si nici minirecensamant nu mai au de ce sa faca, pentru ca li s-a sous foarte clar ca numarul de alegatori este cel conform legii de alegere a presedintelui, deci toti alegatorii cu drept de vot de la data de 10 iulie, indiferent unde se aflau ei la acel moment. Asa ca domnii primari nu trebuie decat sa ia listele oficiale, sa scada mortii din ele, sa adune pe cei care au implinit 18 ani pana la data de 20 iulie si sa le trimita la guvern. Treaba de maxim o zi, daca sunt indulgent, pentru ca un om cu un calculator ar putea face asta in cel mult o ora la fiecare primarie. Si nici n-au de unde sa scoata 1600000 de morti, daca ne gandim ca in doua razboaie mondiale au murit cam 1200000 romani.
@Canadiana mie, sincer, mi se pare ca iar au incurcat borcanele si e loc de interpretari useliste:
„Prin Adresa nr.5305 din 3 august 2012, Plenul Curţii Constituţionale a solicitat Guvernului să comunice numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente, actualizate (pâna la data de 10 iulie 2012) conform dispoziţiilor art.17 alin.(2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăsurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, „listele cuprinzând cetăţenii români cu drept de vot care au împlinit 18 ani până la ziua alegerilor inclusiv.”
Acolo unde această operaţiune nu s-a executat, urmează a se realiza în termenul acordat de Curte.”
pe de-o parte se vorbeste de actualizarea pana pe 10 iulie, pe de alta parte de cetatenii ro care au implinit 18 ani pana pe 29 iulie inclusiv, iar in final se precizeaza ca e permisa inca actualizarea pana pe 21.08. bordel total, dupa parerea mea.
@EleBelele @Canadiana Nici la anul pe vremea asta nu terminăm de lins liste.
Parcă-l văd pe Predescu, pe 18 septembrie 2014 ”Să-mi bag p#la-n ele liste! Invalidat”
@SimonaM @Canadiana =))))))))))))))))))))
@SimonaM @Canadiana eu ma scobesc acum sa vad daca perioada in care a fost suspendat intra in calculul duratei mandatului. desi asa se pare, nu gasesc normal si cred ca CCR ar tb sa desluseasca si chestia asta.
@EleBelele @SimonaM @Canadiana pai in mandatul trecut a intrat, n-au fost amanate alegerile prezidentiale cu durata suspendarii
@EleBelele @SimonaM stiu ca e un pretext chestia cu listele, dar ma scarpin in cap sa pricep de ce cei 5 curajosi nu pun capat circului astiua, in mod evident menit sa serveasca uslamei. care este justificarea legala, ca eu, ca laic, nu o vad.
@Canadiana @SimonaM aici nu mai tine de legal, ci de bun simt. prin urmare, tu nu vezi justificarea pt ca nu exista, ceea ce nu se poate spune si despre cei 4.
@EleBelele @SimonaM pai cu atat mai mult, ce pielea ‘ulii pazesc cei 5? nu pricepez si pace.
@Canadiana @EleBelele @SimonaM Vlaston spune ca astazi Curtea ar fi trebuit sa decida; lipsa unei hotarari se explica, spune el, numai prin prisma amenintarilor si presiunii asupra judecatorilor CCR
@Canadiana @SimonaM @Bleeeeeeeeeeen, au inceput sa injure niste femei aicea =))))
@EleBelele @SimonaM bad, bad, femei.
@EleBelele @Canadiana @SimonaM Unde, unde, a venit și Muma? Arătați-mi-o și mie, să nu mor nesperiată!
cartita e chiar ciutacu
http://www.contributors.ro/editorial/kagemusha-basescu-sau-cei-nenumarati/?cfcc
@severmihail Ultimul paragraf e dărîmător.
@severmihail frumos le zice ciobea. acest articol trebuia scris acu fo 2 luni, dar e bine si acu’.
@Canadiana @severmihail E…si cine-l citea, Gorjul? :))
@Gramofonu @Canadiana @severmihail Eu citesc tot ce văd în jurul meu, inclusiv etichete. (Și am stat cîțiva ani în Gorj)
@severmihail
Off topic: de Moş Crăciun mi-am făcut cadou DVD-ul, dar nici până acum n-am apucat să-l văd. Mâine, că tot e zi liberă.
@severmihail Merci pentru link.
cineva la Antena 3 a batut un apropos cum ca ambasadorul SUA il sprinjina pe Basescu pe motiv ca ambasadorului ii place sa se imbrace in rochii.
@Emil Stoica ete fleosti, si noricai nicolai ii place sa se imbrace in rochii.
@CiufutozaurusRex @Emil Stoica Aia nu „se imbraca” cu rochii. Se acopera cu ele in sensul in care cladirile se acopera cu iedera.
Data de 21 august imi da fiori: pe 23 august ’44, rusii au inaintat 500 km fara sa traga un singur foc de arma din cauza tradarii romane.
@MariusBadea pe cine a tradat partea romana in ’44
@teocharis pe cel cu care era aliat.
@MariusBadea Antonescu n-a murit
@teocharis da dar pe ala l-au arestat!
Hurezeanu pare sa fi intors armele definitiv, combate din nou ca la europa libera
cineva l-a strans tare
@teocharis usa ?
@promaa2002 . de mai degraba
@teocharis Si-au dat seama ca de fapt aici se joaca un meci mult mai serios: NATO – Rusia.
@MariusBadea @teocharis , Hurezeanu tot javră este, nu-mi dau seama dacă a negociat sau a fost strâns cu usa de usa :)… Duminica asta zicea despre prietenul lui Stelică, autorul replicii „Să vă audă Dumnezeu!” (i.e. către Vântu, să iasă Geoană, pentru cine nu ştie) deci zicea Hure: „prietenul meu, un om eminent, ST, repet, un om eminent, încerca să-mi explice acum două zile că de fapt Băsescu e susţinut în mod ocult de Rusia… e o confuzie totală în societate, dacă un om eminent, aşa cum este Stelian…”
Hai sictir, Hure!
(emisiunea e înregistrată, deci am proba).
@Yeba l-am vazut si eu pe stilatul trompetist de inchiriat cu show-ul cand spunea asta.
@Yeba @MariusBadea @teocharis Chiar, cum naiba s-au tembelizat oameni ca astia? Hurezeanu, Dinescu, Antonesei…
Nu poate sa fie banu’, ce dracu’ i-o fi lovit in cap ca s-o ia pe aratura?
@DanCanada @Yeba @MariusBadea @teocharis E banu la Hurezeanu, la restul nu stiu. Dar probabil ca l-au adus la disperare pe Hurezeanu care se vrea si intelectual stilat si european. Si cu p.. in cur si cu sufletul in rai nu se poate 🙂
@teocharis Sa nu ne agitam: Hurezeanu a fost si a ramas un mercenar de presa. Daca prin decizia lui Pillat, impostorul ramine la Cotroceni, schimba si Hure discursul. De cite ori aud cuvintul Hure, ma gindesc, ca semnificatia ar trebui imbunatatita si cu numele ilustrului rentier german.
@Ina Eyre @teocharis
as dori sa cred ca asta este un semn ca pleaca imbecilul de la Cotroceni si se intoarce Base unde ii este locul
„Că aşa le-a cerut, devansare, unei târâturi şi unor şantajabili, un împuţit într-un tricou albastru nespălat de două luni dintr-o curticică. Instituţia-asta, Curtea Constituţională, e total lipsită de credibilitate şi legitimitate. E o neseriozitate ca la madamele de stabiliment. Noroc cu judecătorii verticali, pe care, încă o dată, îi felicit cu tot respectul! Dar chiar şi-aşa, cu toată prostituţia slugilor băsiste, tot nu vor îndrăzni să contrazică poporul român. Poporul este mereu cel activ – 8,5 milioane, dintre care, 7, 5 aproape, pentru demiterea lui Băsescu. În caz contrar, slugile băsiste din CCR ştiu că poporul le va rupe capetele. Părerea mea e că până atunci trebuie revocaţi Zegrean, Minea şi Motoc. Scurt. Şi să ne pupe janghinele din străinătate. Noi facem legea în ţara noastră.”
textul de mai sus e scris de o entitate considerata biologic si-n scriptele MAI femeie, de o Nikita cu scoala, de un Vadim cu ovare, cu trecut de ţărănistă. brrr.. ma fascineaza.
@CiufutozaurusRex Mme Jagardache?
@quaddelta @CiufutozaurusRex ea insasi
@quaddelta exact, Rudotela Jagardache.
Haoleu, e grava. Hurezeanu spune ca KK mal e ipocrit
eu cred ca miza e asta : sa intarzaie intoarcerea lui TB la cotroceni (zgonea zice ca parlamentul se intruneste la 1 sept, deci atunci TB poate urca in deal) si pana atunci o numesc pe pivniceru care o schimba pe codruta, gresesc ?
„Acolo unde această operaţiune nu s-a executat, urmează a se realiza în termenul acordat de Curte.”
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2012-08-14-13020926-0-comunicatul-ccr-14-august-2012.pdf
le-au dat apa la moara cu actualizarea. astia nu sunt sanatosi la cap.
@EleBelele te trag de urechi :)) am pus linkul mai jos
@ny2 trage-te singur, nu e acelasi link :p
@EleBelele esti carcotasa, substanta e aceeasi :))
care dintre primari va recunoaste ca n-a actualizat listele, totusi?
Chirieac vrea o convocare a CSAT.
Să avem curajul să încălcăm una in cele 11 porunci ale lui Barosso. Procurorul şef nu mai poate face ce vrea.
@oglinjoara
De ce ?Este si el in pericol? 😀
@oglinjoara + inca un set de documente incendiare la ora 20.
@quaddelta @oglinjoara
unde?
@hope18 @oglinjoara E si tu, La A3 seara de seara: „Documentul incendiar care spulbera orice dubiu”. Asta seara avem spionul care le-o trage prin redactie.
Pentru maine seara se pregatesc probabil cu „Crin Antonescu otravit cu curium”.
@quaddelta @hope18 @oglinjoara curium, bagat unde? 😀
Hurezeanu:- amnezie,
MRU: – amnistie vreti sa spuneti domnule Hurezeanu!
@MariusBadea Hurezeanu: „dl. Antonescu e ipocrit, e foarte ipocrit”
Zgonea bate campii, el saluta devansarea termenului dat de CCR, si conchide ca de fapt trebuie sa ne ocupam de altele, de ex. de guvernare, planuri pe 2013, etc.. si mai zice ca Parlamentul nu se poate reuni decat pe 1 septembrie 😛
Ahahaha! Sunt terminati!
Senzational: Redactia Cotidianul a descoperit un agent SRI infiltrat in redactia Jurnalul.
„De asemenea, Plenul Curtii Constitutionale a luat in discutie in sedinta de marti si scrisoarea transmisa de premierul Victor Ponta si „a hotarat, cu majoritate de voturi”:”Prin Adresa nr.5305 din 3 august 2012, Plenul Curtii Constitutionale a solicitat Guvernului sa comunice numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente, actualizate (pana la data de 10 iulie 2012) conform dispozitiilor art.17 alin.(2) din Legea nr.3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului. Listele electorale permanente sunt, potrivit art.2 alin.(1) lit.c) din Legea nr.370/2004, ‘listele cuprinzand cetatenii romani cu drept de vot care au implinit 18 ani pana la ziua alegerilor inclusiv'”.”Acolo unde aceasta operatiune nu s-a executat, urmeaza a se realiza in termenul acordat de Curte”, mai precizeaza CCR.”
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13020518-sedinta-ccr-incheiat-guvernul-are-termen-pana-21-august-transmita-curtii-listele-electorale-permanente.htm
zegrean incheie filosofic: o saptamana (pana in 21 ugust, n.m.) nu-i o viata
@teocharis In Gorj nu se aplica .
bai, nu cumva acolo e o greseala de transcriere, iar oamenii aia vorbeau de 40 de mii de morti in garaj, nu in gorj?
daca MRU o sa vorbeasca si-n campanie la fel…n-am inteles mai nimic
@CiufutozaurusRex , mesajul nu era pentru tine, era pentru RO profundă, din Vinţu-de-Jos.
S-a inventat un nou tip de dictatură, originală, of course: dictatura din garaj.
conform comunicatului, CCR NU DORESTE LISTELE, ci NUMARUL de persoane cu drept de vot conform listelor actualizate pana la 10 iulie 2012. inclusiv diaspora si cei care au implinit 18 ani pana la 29 iulie
Iar povestile cu „ne pleaca investitorii din cauza USL” sunt, nu doar absurde ci de-a dreptul comice.
Cu cat populatia Romaniei o va duce mai greu, cu atat mai mult investitorii vor fi interesati sa-si deschida afaceri in Romania pt ca asta e sansa lor. Sa dai unui muncitor lihniti de foame, ceva mai mult decat ii ofera statul. Si ca investitor, ai profit asigurat.
Sau aveti impresia ca nemtii, francezii sau italienii pleaca cu firmele din tarile lor pt ca vor sa democratizeze China, Romania sau Bangladesul? Pleaca pt ca acolo e trai pe vatrai, populatie saraca, legi incerte si impozite de „doi bani”
Ca daca ar cauta legi clare si democratie „maxima” ar ramane la ei acasa.
@BardoThodol Ha, ha. Sper că nu ai vreun gând să investești banii cuiva, și că eventual ești poet. sau pictor.
Un investitor se uită la stabilitate politică și predictibilitate legislativă. Ceea ce nu oferă USL. Ăia de care spui tu pleacă la trosneală unde-i mâna de lucru ieftină, și merg la risc. Plus că, la fel de repede cum se instalează, fix la fel de repede o șterg de-acolo. Nu cred că vrei ”capital” d-ăsta în România.
@SimonaM Am investit si mai investesc. Si nu ma plang. Muncitorii romani nu au motive sa se ascunda sau sa se rusineze in fata celor ocidentali. Ca sunt din ce in ce mai putini….asta e deja alta problema.
@BardoThodol Eu nu vorbeam despre muncitorii români.
Eu vorbeam despre ce caută un investitor. Văd că nu ne înțelegem.
@BardoThodol aia care nu vor stabilitate politica -si implicit economica – in tara in care investesc, sunt scursura investitorilor., merg la ciupeala.. dupa logica ta, americanii sau nemtii ar trebui sa faca investitii masive in iraq, pakistan si uganda.
@Canadiana Si crezi ca nu fac?
Crezi ca miliardele de dolari investite de USA in tarile amintite de tine au doar scop „didactic”? 🙂
@BardoThodol nu, nu o fac. prezenta lor este strategico-militara. de asta sunt sigura. sa-mi dai si mie exemple de companii americane si germane care au investitii serioase in pakistan sau uganda……
lui Pop ii va pocni in scurt timp o vena la gat
@florentin
sa-i pocneasca !
MRU+Hurezeanu / Realitatea
@Mistral
Acum?
@hope18 da
@Mistral
Hurezeanu mi se pare suparat fleasca
@hope18 MRU i=o cam trage .
@Mistral
Sa i-o traga pana il lasa lat 😀
A, alte doua actiuni ale CCR despre care nu s-a suflat nici un cuvant astazi: precizarea trimisa Guvernului si sesizarea adresata Comisiei de la Venetia.
a aparut comunicatul CCR: cu majoritate de voturi CCR a decis ca erata e legala. plenul a luat in discutie prechimbarea termenului de judecata cerut de Base si a dispus noul termen la 21 august. a hotarat cu majoritate de voturi ca prin adresa din 3 august a solicitat guvernului sa comunica numarul de persoane din listele electorale actualizate PANA la data 10 iulie. merg pe legea privind alegerea presedintelui. acolo unde actualizarea nu s-a facut, sa se faca pana in 21 august
Georgian Pop la B1 e verde cu punctuletze mov
@ny2 Mie asta mi-e simpatic de cand l-a parat pe Iancu la Ambasada US ca e agent gazprom 😀
@quaddelta looooool, pe asta n-o stiam
@ny2 http://www.adevarul.ro/actualitate/WikiLeaks_de_Romania-in_-Adevarul_0_448755734.html
@quaddelta Boureanu face misto crunt de Pop, il intreaba daca ii poate numara degetele de la maini =)). Asta pt. ca Pop zice ca totusi listele trebuie actualizate, in sensul ca CCR a hotarat ca trebuie adunata la cvorum si diaspora, cf. legii 370/2004.
@quaddelta ai 5000 de like-uri de la mine, demult n-am mai ras asa =))=))
@ny2 Care-i faza cu actualizarea ???
@Mistral CCR a hotarat ca trebuie adaugati si cei care au facut 18 ani pana in ziua referendumului, si diaspora
@ny2 Si daca taie astia si mortii ?? O luam de la inceput ??
@ny2 @Mistral In cazul in care asta nu s-a facut deja. Hai sa vedem primarii care se autodenunta ca nu au actualizat listele in termen de 5 zile de la anuntarea datei referendumului.
@quaddelta @ny2 Eu n-as conta pe asta .
@Mistral daca taie si mortii, insemna ca am avut holocaust si-au murit 2.5 mil intr-o luna
„Crin Antonescu este depozitarul a 8,5 milioane de voturi”.
Adrian Ursu il cearta, zice ca-i o tampenie. In curand se paruiesc. Delir.
@Taticu Daca-i de paruiala Ursu pleaca cu avantaj.
Se zvarcolesc in chinuri la Antena 3, precum tiparii pusi vii pe gratar.
Delicios (si ei, si tiparii)!
@Taticu imi place si mie acum sa ma uit la A3…deliciu
Nu trebuie să rataţi A3: greii la grătar!
@oglinjoara cine, cine?
Trăncăniciada Fridei Papadache, este una dintre superbele poezii ale copilăriei mele. Ca întotdeauna rămâne întrebarea: “Și-ai omorît pe Trăncăvici?!” – că, la câtă resursă de gunoism bolșevic are Uniuea Stalinist Leninistă întrînsa, nu e timp pentru “Hulubăit vois”… mai trăncăvește Trăncăvici http://sareinochi.com/2012/08/14/nu-i-timp-de-hulubait-voios-mai-trancaveste-trancavici/
http://bestiar.blogary.ro/2012/08/14/drept-la-replica/
daca doriti sa revedeti: http://www.b1.ro/stiri/politica/ion-iliescu-vizita-intempestiva-a-subsecretarului-de-stat-american-un-fapt-regretabil-35333.html
@ny2 Absolut delicios Ilici asta: „…câtă lipsă de sensibilitate și respect pot manifesta acestea…” ambasadele, cancelariile adica 🙂
:)) ROFL
@DanCanada limba de lemn este in plina actiune 😉
Ambasada Marii Britanii la Bucuresti informeaza, marti, ca ministrul britanic de Externe, William Hague, a transmis o scrisoare omologului sau roman Titus Corlatean in care reaminteste angajamentul Londrei privind sprijinul acordat Romaniei in eforturile de reformare a sistemului de justitie, subliniind totodata „importanta pe care comunitatea internationala o acorda principiului conform caruia toti actorii politici din Romania trebuie sa respecte litera legii si independenta Curtii Constitutionale”. (Hotnews)
Carevasazica, hands off Codruta, ca v-am spart.
da, interesant ca scrisoarea de felicitare a venit la o saptamana si 1 zi de la numire.
@Emil Stoica =))
@Emil Stoica Pina acum au stat si-au cercetat daca omul ala chiar exista.
(probabil) le cere sa ii adauge pe cei 471 000 cu domiciliu in strainatate, ei nu au fost pe liste, s-au folosit listele permanente pentru locale nu listele permanente pentru prezidentiale
@ovidiuss si eu cred acelasi lucru dar sa asteptam termenul „imediat” in care toate televiziunile anunta ca vor prezenta comunicatul.
@poweraxxel @ovidiuss asta se speculeaza, ca merg pe legea pt. alegerea presedintelui, dar inca nu stim exact. asa ar fi logic, avand in vedere erata sufletelor noastre.
P. Abraham: „Curtea Constituţională trebuie reformată de urgenţă!”
@oglinjoara ii dam pe toti afara si aducem judecatori nemti. (FMMSF)
@ny2 @oglinjoara Sau cea mai buna aproximatie tip USL: toti din jud. Neamt.
@DanCanada @oglinjoara e riscant :))
@oglinjoara Nu Curtea trebuie reformata ci Constitutia.
Dar, pana atunci, daca PDL-istii ar fi atat de hoti precum se spune, ar lua legatura cu judecatorii USL-amisti si le-ar spune.
Indiferent cat (si ce va ofera) USL, noi va dam dublu!
Si-ar fi gata povestea 🙂
Pe 21 August, CCR va da o indecizie.
Cvorumul n-a fost atins, DAR, avand in vedere faptul ca o majoritate covarsitoare a votat in favoarea demiterii presedintelui si ca datele primite de la guvern indica o scadere relevanta a numarului romanilor cu drept de vot, Parlamentului ii revine sarcina de a decide mai departe.
Si…cam atat.
@BardoThodol Cine-i prost din aia 5 sa semneze asa ceva?
@quaddelta Ca sa semnezi asa ceva nu trebuie sa fii prost.
Dimpotriva. Istet si pragmatic (si bineinteles corupt). La ora actuala, judecatorii CCR nu pot fi trasi la raspundere de nicio instanta pt deciziile lor. In cel mai grav caz pot fi dati afara (adica tot ei intre ei se judeca) dar cu o pensie de 3000 de euro pe luna si cu copiii si nepotii aranjati in posturi banoase….cred ca ispita e mare.
Ganditi-va la bosorogul Predescu.
La 84 de ani se bucura daca face pipi de 2 ori dupa ce se duce la WC de 15 ori pe noapte.
Dar, are si el familie si…deh….nepoti, stranepoti….care trebuie cumva sa-si castige existenta.
@BardoThodol ete pvla!
nu cred
când vor beli de 10 ori ochii la cifre – CUM CĂ NU E CVORUM PUR ŞI SIMPLU – nu vor mai putea să întindă pelteaua
@oglinjoara intrebarea este: cine poate fi santajat din ce 4 care pot bloca orice decisie
@teocharis @oglinjoara Udorel (copyright @Yeba )
@ny2 cu ce
@teocharis modificarea deciziei CCR in adresa trimisa lui monta
@ny2 , nu mai ştiu de la cine l-am copiat, Udorel Oader îi zicea.
@Yeba plagiatoare mica!
@ny2 @teocharis cand v-am zis ca se va negocia cu asta nu ma credeati …
@BardoThodol Modificarea termenului de la 12 Septembrie la 31 August apoi la 21 August reflecta fidel evolutia raportului de forte in CCR. Ce dracu’, a venit omu’ ala din America degeaba, ca prostu?
@quaddelta Ca prostu’ – Nu.
Degeaba – Da!
Banditul Pavel Abraham, general de poliţie, fost şef la Agenţia Naţională Antidrog, face spume.
Deci, e bine.
Zice: „Preşedintele le dă [judecătorilor CCR] ordine din garaj!”
:)))))))))))))))))))))))))))))))
unul dintre ideologii lor – a. severin – traseaza linia tactica de urmat de catre usele (tot articolul este revelator pentru cum se gandeste in interiorul psd):
„Din nefericire, CCR si-a pierdut orice credibilitate si orice atu moral spre a se mai pronunta pe aceasta tema. Din fericire, minoritatea de blocaj prevazuta de lege va actiona spre a face ca nici o decizie sa nu fie adoptata. Ceea ce este raul cel mai mic. Decat o decizie care ignora vointa reala a poporului roman plecand de la cifre incorecte sau neverosimile, mai bine nici o decizie. Consecinta va fi transferul problemei catre Parlament, care va imbratisa o solutie politica inevitabil contestata dinauntrul si din afara tarii.”
@teocharis Iar hotararea parlamentului va fi atacata la CCR care va decide cu 5/4 ca nu este constitutionala. s.a.m.d.
@teocharis pai cum dracu’, acu’ ne luam dupa toti bursucii atarnatori si corupti.
@teocharis CCR n-are nevoie de niciun atu moral, yada, yada.
CCR are atribuțiile conferite de Constituție. Punct.
Ancheta Parchetului în legătură cu fraudele de la referendum trebuie dusă până la capăt.
Este esenţial acest lucru.
Este inadmisibil ca fundamentul democraţiei să mai fie viciat,
Acum poate fi momentu 0.
Dar pentru asta trebuie pedepse. Cu executare.
@oglinjoara tocmai dau exemplu la B1 de fraude, un bou de la Iasi a votat de 8 ori, altul de la Bacau de 7 ori. 150 locuitori ai unui sat au votat si in satul alaturat
@ny2 nu de 8, de 18 ori
@oglinjoara au zis de 8 ori, acu’ dracu’ sa-i stie
@ny2 @oglinjoara Poate-a fost Hram in satul vecin? 🙂
@DanCanada @oglinjoara nu, au fost la nunta 😀
@ny2 @DanCanada @oglinjoara
Gluma ,gluma, dar cam astea au fost motivarile pe liste separate.La sectia unde am fost eu,au venit unii care chipurile venisera la un botez.Prinde orbul scoate-i ochii !!!
@hope18 @DanCanada @oglinjoara stiu, tocmai de-aia am si zis
@oglinjoara de acord, vin alegerile, 1-2 milioane cat fraudeaza PSD-ul de obicei e prea mult
Mai–care sunt aia 4 care baga bete in roate : Predescu, Toader Tudorel, Gaspar Axinte ..si ? Puskas sau Cojocaru ?
@ovidiuss Puskas a fost data trecuta al 4 lea
@ny2 @ovidiusseste curios um populatia maghiara a boicotat referendumul si reprezentantul lor in CC se pozitioneaza contra lor.Curioasa reprezentare a populatiei maghiare.Ar trebui aia sa-i verse tot gulasul disponibil in cap
@florentin @ny2 @ovidiuss :)))))
@florentin @ny2 @ovidiuss Păi cine zice că el reprezintă populația maghiară?
@SimonaM @ny2 @ovidiusseu credeam ca astia sunt alesi de oameni dintre oameni pentru oameni. Sunt naiv?
@florentin @SimonaM @ovidiuss cel mai :))
@florentin , nici vorbă, ce te face să crezi asta?!
@florentin @ny2 nu e curios, Puskas voteaza UDMR iar UDMR a participat la demitere, Frunda si Borbely le-au cerut sa iasa la vot, iar Borbely se ascunde din martie in Parlament in spatele imunitatii, il vrea DNA-ul asa ca …
pazea ca astia vor s-o suspende si pe Codruta :-)) http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13020241-ion-iliescu-impune-audiere-procurorului-general-romaniei-cazul-referendumului.htm#.UCpc71D_BEY.facebook
revenind la lucruri serioase, va e clar, sper, ca usl-istii de la CCR nu vor ceda in veci.
@EleBelele minoritatea de blocaj de la ccr este asul din maneca lui poata and antonescu
cu actuala formula a curtii basescu nu se intoarcea la cotroceni
@teocharis @EleBelele Asa si , ce pot sa mai ceara pe 21 din moment ce astazi au decis ca diaspora intra in cvorum?
@quaddelta nimic
cei 4 judecatori rosii vor putea bloca sine die luarea oricarei decizii
@teocharis Nu se mai poate. Nu vedeti ca astazi s-au precipitat lucrurile. Au facut sedinta extraordinara pentru lamurirea eratei si ne-am ales si cu o devansarea a termenului.
@teocharis singura solutie e sa-i scoata pe scut d’acolo si sa decida rapid. da’ n-au oo.
@EleBelele @teocharis
Sedinta CCR:
„Cine e pentru validarea referendumului?”
Ala io, ala io, maxim 4.
„Intrucit nu s-a indeplinit numarul minim (6) de voturi necesare validarii referendumului, acesta se declara invalid”.
Semnat, pupat, trimis la MO.
@EleBelele Ilici, Идите к черту!
(„Ilici, Go to Hell”, pardon my Russian)
@EleBelele Ce mișto. Voicu și Andon s-o interogheze pe Codruța Kovesi 😀
Oameni buni
se profilează tot mai clar planul Z: „Tulburări sociale”.
Antena 3 titrează: IMEDIAT: IMAGINI CU PROCURORI HUIDUIŢI
Nu degeaba era trecut în vulnerabilităţile la adresa siguranţei naţionale, acţiunile concertate ale mass-media îndreptate împotriva instituţiilor statului…
@oglinjoara oh, yeah, dogaru e in stare de alerta.
@oglinjoara Pai dupa atita TV A3 de maare calitate, te anchilozezi, nu? Putin aerobic nu strica 🙂
alecu racoviceanu cred ca si-a tras o vidanja in curte, ca polonicul nu-i mai ajungea. pofta mare, coane!
UPDATE 17. 29. Ședința Curții Constituționale s-a încheiat. Listele de la Guvern trebuie să fie trimise până pe 21 august.
Citiţi mai mult: Curtea Constituţională, în faţa fraudelor de la referendum – Referendum pentru demiterea preşedintelui 2012 > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/Curtea-Constituional-n-faa-fraudelor-de-la-referendum-996355.html#ixzz23WzoUufP EVZ.ro
CARE LISTE? Pardon my French.
@SimonaM
Tonta tocmai a jurat pe roşu că el n-are nicio listă, şi că doar cei debili mintali nu pricep asta. Pe de altă parte, parchetul s-a declarat dispus să le dea listele, trebuie doar să ceară. Deci care-i treaba cu 21 august?
@SimonaM nu se stie, nu s-a specificat
@SimonaM Vom afla din cele doua solicitari contradictorii pe care le vor trimite la Guvern…
@SimonaM wtf. pardon my english
@Pataphyl & @Phylopat, dacă vrei să ştiţi de mine, aflaţi că am fost la Mumiţa Păduricii. Acolo, ce să vezi?! Tot al doilea sunet este Guie Mordon şi o jale autentică, mult mai expresivă decât dubitaţiile şi raţionamentele intelectualiste de pe aici, este condus la groapă referendumul, dacă mai ştii cum erau pe vremuri înmormântările cu muzică.
@Yeba @Pataphyl Alea cu fanfara, dric si cai mascati
@Pataphyl & @Phylopat, dacă vrei să ştiţi de mine, aflaţi că am fost la Mumiţa Păduricii. Acolo, ce să vezi?! Tot al doilea sunet este Guie Morodn şi o jale autentică, mult mai expresivă decât dubitaţiile şi raţionamentele intelectualiste de pe aici, este condus la groapă referendumul, dacă mai ştii cum erau pe vremuri înmormântările cu muzică.
cica : Şedinţa CCR s-a încheiat. Judecătorii vor lua decizia finală în data de 21 august. ant 3 !
@promaa2002 Iar am luat-o de la inceput. Astia sunt incredibili, chiar vor o papara.
cica si un nou termen pt guvern , 21 aug ! ce-o insemna ?
@promaa2002 au fost solicitate listele electorale permanente de la guvern
@promaa2002 Adica au votat in majoritate pentru decizia de a amina decizia?
@DanCanada @promaa2002 Ce oameni decisi!
Temă reală pt @EleBelele – aici cazurile de interese ascunse sub demenţa senilă nu votează individual.
Deci: Fundaţia pentru Apărarea Cetăţenilor Împotriva Abuzurilor Statului a dat în judecată Partidul Democrat Liberal pentru ‘denunţuri calomnioase’ şi va solicita despăgubiri civile, după ce mai mulţi cetăţeni care au votat la referendum au sesizat FACIAS cu privire la faptul că li s-au deschis dosare penale şi au fost chemaţi la Poliţie să dea declaraţii pentru infracţiuni legate de exercitarea dreptului la vot ca urmare a unor plângeri formulate de PDL.
Q: care este logica? Cetăţenii au dosare penale pt că 1) au votat 2) au săvârşit infracţiuni şi atunci cum poate fi calomnios denunţul?
@Yeba @EleBelele ei si tu – chiar vrei logica? Felix miauna pe mai multe voci: Fundatia pentru Apararea Cetatenilor Impotriva Abuzurilor Statului a dat in judecata Partidul Democrat Liberal pentru ‘denunturi calomnioase’ si va solicita despagubiri civile, dupa ce mai multi cetateni care au votat la referendum au sesizat FACIAS cu privire la faptul ca li s-au deschis dosare penale si au fost chemati la Politie sa dea declaratii pentru infractiuni legate de exercitarea dreptului la vot ca urmare a unor plangeri formulate de PDL. “Persoanele au fost citate de catre politie in calitate de faptuitori. Citatiile au numar de dosar penal si sunt de natura sa creeze panica in randul cetatenilor care si-au exercitat in mod legal un drept constitutional si care sunt pusi acum in situatia de a da declaratii la politie”, se arata intr-un comunicat al FACIAS remis marti si citat de Agerpres. Fundaţia FACIAS este coordonată de Ovidiu Raeţchi, fostul şef de campanie al lui Dan Voiculescu, Acţiunile sale au fost îndreptate împotriva guvernului Boc, Dan Voiculescu punând la dispoziţie, pentru propagarea mesajului, instituţiile media Jurnalul Naţional, Săptămâna Financiară şi Antenele, mai ales Antena3. „După Revoluţie, Voiculescu a înfiinţat Fundaţia Umanistă Dan Voiculescu. La zece ani distanţă, fundaţia lui Felix înfiinţează o alta, FACIAS. Apoi FACIAS înfiinţează, la rândul ei, alte patru fundaţii: FSCD (Fundaţia Societatea Civilă pentru Democraţie), FCEI (Fundaţia Civilă pentru Educaţie şi Informatizare) ori de FSCRM (Fundaţia Societatea Civilă pentru Reformă Morală) . Toate au fost înfiinţate în 2008 şi sînt active în spaţiul public, mai ales în materialele publicate de trustul de presă al lui Voiculescu”, au scris recent jurnaliştii de la Kamikaze.
@Yeba denuntarea calomnioasa e infractiune (259 Cp), deci daca se duc cu o asemenea actiune in civil e posibil ca instanta sa-si decline competenta sau, cel putin, sa suspende cauza pana la solutionarea definitiva a respectivelor dosare penale.
@EleBelele @Yeba adica trag de timp ca de elastic.
Revin cu o nedumerire, poate mă lămurește @EleBelele .
Tot aud că sunt 5 la 4 pentru invalidare. Ăia 4 la 5 sunt pentru ce? Că pentru validare mi se pare de-a dreptul dement să fii, cu toate cele întâmplate 😀
@SimonaM aia 4 sunt pt validare si da, sunt dementi 🙂
@EleBelele Cum să validezi, când tot tu ai spus că trebuie cvorum, și că trebuie numarată și diaspora???
Hai, fiți sinceri cu mine. Ce-mi lipsește ca să pricep chestia asta?
@SimonaM @EleBelele Iti lipseste carnetul de actual sau fost membru PSD / PNL.
@SimonaM @EleBelele Vreo saptamana de uitat la antena 3.
@SimonaM @EleBelele aia cu trebuie numarata si diaspora a fost votata cu scor de maidan constitutional(9-0) atunci cand s-a respins sesizarea schizo a psd-ului?
@revealer @EleBelele Ăștia nu sunt spectatori. Sunt judecători la Curtea Constituțională.
Serios. Care ar putea fi motivarea pentru validare?
@SimonaM ti nu-ti lipseste nimic; lor le lipsesc mai multe, inclusiv doage.
bonus:
UPDATE 17.00. Potrivit unor surse, judecătorii constituționali dezbat, la această oră, scrisoarea trimisă de premierul Victor Ponta către CCR. Totodată, există posibilitatea ca magistrații să ia în considerare și varianta preschimbării termenul prevăzut pentru cauza referendumului (31 august). Mai exact, termenul ar putea fi stabilit mai devreme.
deci slabe sperante azi.
@musiuplugary @EleBelele Am decizia de respingere a contestațiilor, dar nu zice cum s-a votat 🙁
@SimonaM @musiuplugary decizia de respingere a contestatiilor a fost luata in unanimitate, daca nu ma insel.
@EleBelele @musiuplugary Atunci … citind toată poliloghia, cum să mai poată fi vreunul pentru invalidare???
@SimonaM @musiuplugary pt ca a disparut orice urma de logica 🙂
@EleBelele @SimonaM atunci aveti dreptate, isi neaga propriile decizii. pe mine altceva m-a bagat in ceata, de ce apare paragraful erata imediat dupa o poliloghie in care se zice clar ca nefericitii cu domiciliul nu fac parte din cvorum? chestia asta e „fishy”
@SimonaM @EleBelele Dementa poate fi cauzata si de senilitate.
@severmihail @SimonaM @EleBelele nope, lipsa de profesionalism
@severmihail @SimonaM @EleBelele La mosii de Predescu si Gaspar hai ca mai inteleg senilitatea, dar Toader…iar la dna. Cojocar…cine stie, sa ma ierte fetele…dar la o varsta…
Astia de la PDL de ce nu i-au platit concediul lui Mircea Toader, sa stea dracului la mare si sa nu mai scape pe la televiziuni? Acum se face de cacao la B1.
@EroulBula Existenta lui Toader in decursul anilor si ca sef al PDL Galati, a facut ca „orasul rosu” sa ramina la fel de rosu. desi existau premize foarte bune sa se transforme in albastru din 2004. E un timpit care nu vreau sa mai zic cine il tine in brate…(sper sa ma insel…)
@EroulBula Sau portocaliu in anii aia…:)
@EroulBula Ca sa fie cistigul maxim ar trebui sa i se plateasca de catre PDL o pensie viagera, cu obligatia sa stea acasa si sa nu calce pe la Parlament sau televiziuni indiferent de orientare.
Să facă bine CCR să şi emită un act cu cele hotărâte azi, că o să zică Ponta că el nu ştie ca CCR să fi hotărât azi că erata e valabilă.