În 1933, președintele Hindenburg îl numește cancelar (premier) pe Adolf Hitler. În același an, prin Actul de Abilitare, adoptat cu o largă majoritate (în jur de 80%) în Parlamentul german, guvernul premierului Adolf Hitler primește puteri sporite pentru patru ani și poate încălca Constituția. În 1934 președintele Hindenburg moare. În 1934, prin referendum, Hitler primește puteri nelimitate și devine Fuhrer.
Legea de abilitare, unul dintre actele decisive ale preluării puterii de către naziști, prevedea că guvernul (condus de premierul Adolf Hilter) poate emite legi fără acordul și controlul parlamentului (adică ordonanțe de urgență), ba chiar la limită, în situații de urgență, aceste legi pot încălca chiar și Constituția. Fiindcă Hitler voia să dea o aparență de legalitate dictaturii, Actul de Abilitare a fost reînnoit în 1937 și 1941.
În 19 august 1934, la 17 zile după moartea președintelui Hindenburg, prin referendum, funcția de președinte și cea de premier se contopesc într-una singură. Astfel, premierul Adolf Hitler devine Fuhrer. 90% dintre alegători au votat DA. În toată această perioadă, trupele paramilitare ale partidului nazist au amenințat și intimidat, prin demonstrații de forță, parlamentari, funcționari, simpli cetățeni, în general oponenți politici ai partidului nazist.
Naziștii nu au preluat puterea cu tancurile. Au preluat-o prin alegeri, intimidare, propagandă, legi și referendum.
În aprilie 2012, președintele Băsescu îl numește pe Ponta premier. În 3 iulie 2012 președinții celor două camere sînt revocați. Prin revocarea președintelui Senatului, celălalt lider al USL, Crin Antonescu, devine al doilea om în stat și președinte interimar în cazul suspendării președintelui Băsescu. Tot în 3 iulie, Avocatul Poporului este revocat iar în 6 iulie președintele este suspendat de Parlament, cu o largă majoritate. Astfel, Crin Antonescu, devine președintele României în 6 iulie, după ce devenise președintele Senatului, al doilea om în stat, cu numai 3 zile înainte. În același timp, guvernul premierului Ponta folosește ordonanțele de urgență pentru a legifera fără acordul și controlul Parlamentului. Prin înlocuirea Avocatului Poporului, ordonanțele de urgență scapă și controlului Curții Constituționale (doar Avocatul Poporului poate sesiza Curtea Constituțională cu privire la neconstituționalitatea ordonanțelor de urgență). În același timp, atribuțiile Curții Constituționale sînt restrînse. În chiar ziua suspendării președintelui, un judecător al Curții Constituționale este amenințat cu moartea. Cu numai cîteva zile înainte, lideri ai USL încercaseră să elimine din Curtea Constituțională judecătorii incomozi.
Între 6 iulie și 29 iulie, USL încearcă să schimbe regulile electorale după care se ține referendumul, guvernul Ponta emițînd acte neconstituționale. În același timp, președintele interimar, Crin Antonescu, încearcă schimbarea directorului Serviciului de Telecomunicații Speciale. În 29 iulie, la 23 de zile de la suspendarea președintelui, se organizează referendumul de demitere a Președintelui. În semn de protest și pentru a nu legitima lovitura de stat, o mare parte dintre cetățenii cu drept de vot refuză să participe la referendum. 87% dintre cei care au mers la vot, au votat pentru demiterea președintelui. În ciuda fraudei masive, fără precedent în perioada postdecembristă, nu se realizează cvorumul necesar validării referendumului. Printr-un act în care neagă propriile date trimise anterior referendumului, guvernul condus de Victor Ponta blochează Curtea Constituțională încercînd să împiedice invalidarea referendumului și revenirea în funcție a președintelui ales. În același timp, judecători ai Curții Constituționale, apropiați USL, falsifică acte ale Curții. USL începe o campanie de demonizare și intimidare a Curții Constituționale. USL încearcă iar să elimine din Curte judecătorii incomozi. În toată această perioadă, revoluționarii și militarii în rezervă conduși de colonelul Dogaru au amenințat și intimidat, prin demonstrații de forță, oponenții politici ai USL-ului.
USL a premeditat și organizat un puci pentru a prelua puterea fără alegeri. Asistăm la o lovitură de stat comparabilă cu cea prin care naziștii au preluat puterea în Germania, cu deosebirea că naziștii au fost ceva mai înceți decît useliștii. În același timp, astăzi contextul internațional este mult mai defavorabil useliștilor decît a fost acum 80 de ani naziștilor. Forțele democratice, societatea civilă și marile mase populare din România anului 2012 sînt cuprinse de aceeași paralizie, lipsă de reacție, irelevanță, naivitate sau chiar orbire ca și forțele democratice, societatea civilă și marile mase populare din Germania anului 1934. Doar marile puteri occidentale și contextul politic internațional pot face diferența.
Scopul USL: preluarea președinției țării, cea mai înaltă funcție a statului român, fără alegeri, prin propulsarea în această funcție a unuia dintre liderii USL.
Mijloace: suspendarea Președintelui ales, fără ca acesta să fi încălcat Constituția; înlocuirea nejustificată, la limita legii, a celor doi președinți ai Camerelor Parlamentului; înlocuirea Avocatului Poporului; trecerea Monitorului Oficial sub autoritatea Guvernului; restrîngerea atribuțiilor Curții Constituționale; legiferare neconstituțională; blocarea instituțiilor statului; anihilarea statului de drept; încălcarea oricăror reguli democratice sau schimbarea acestora, prin forță, de cîte ori interesul de grup o cere; amenințarea oponenților politici, de la amenințarea cu moartea a Președintelui țării la amenințarea cu războiul civil.
Scopul USL este unul antidemocratic, anticonstituțional, împotriva statului de drept. Mijloacele utilizate pentru atingerea acestui scop sînt, deasemenea, nedemocratice, neconstituționale și ilegale.
Cînd, în istoria statelor democratice sau a statului român modern, primii trei oameni din stat au fost schimbați în numai 4 zile, fără alegeri? Cînd, în istoria statelor democratice, în numai 4 zile, au fost atacate unele dintre cele mai importante instituții ale statului, Președintele țării, Curtea Constituțională, Președinția Senatului, Președinția Camerei Deputaților, Avocatul Poporului, Monitorul Oficial? Cînd, în istoria statelor democratice, în numai o săptămînă, au fost atacate instituțiile statului despre care Constituția spune că ”reprezintă statul român, garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării, veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice, este garantul supremaţiei Constituţiei”? Cînd, în istoria statelor democratice, în numai 4 zile, o forță politică preia puterea, fără alegeri?
Scopul USL a fost acela de a prelua puterea totală, fără alegeri.
Primii 3 oameni în stat, dimineața zilei de 3 iulie 2012
- Președintele României, Traian Băsescu
- Președintele Senatului, Vasile Blaga
- Președintele Camerei Deputaților, Roberta Anastase
Primii 3 oameni în stat, dimineața zilei de 7 iulie 2012
- Președintele României, Crin Antonescu
- Președintele Senatului, Petru Filip
- Președintela Camerei Deputaților, Valeriu Zgonea
Conform Constituției, Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării. Preşedintele României este comandantul forţelor armate şi îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Președintele țării numește magistrații, directorul Serviciului Român de Informații și directorul Serviciului de Informații Externe. Mandatul Preşedintelui României este de 5 ani şi se exercită de la data depunerii jurământului. Tot conform Constituției, preşedintele Camerei Deputaţilor şi preşedintele Senatului se aleg pe durata mandatului Camerelor iar Avocatul Poporului este numit pe o durată de 5 ani pentru apărarea drepturilor şi libertăţilor persoanelor fizice.
Pentru a-l înlocui pe Președintele României, USL s-a folosit de instituția suspendării. Să zicem că scopul USL a fost acela de a-l suspenda pe Președinte pentru încălcarea gravă a Constituției. Sau să presupunem că scopul USL a fost pur și simplu de a-l suspenda pe Președintele României, indiferent dacă a încălcat sau nu Constituția. În aceste condiții, președinte interimar ar fi devenit președintele Senatului, Vasile Blaga. Dacă problema era încălcarea Constituției de către Traian Băsescu sau dacă era doar persoana lui Traian Băsescu, prin suspendarea acestuia președinte interimar ar fi ajuns președintele Senatului, Vasile Blaga. Despre acesta liderii USL au și declarat public în mai multe rînduri că este un politician respectabil, echilibrat, echidistant. Și atunci de ce a fost schimbat președintele Senatului, al doilea om în stat, un politician echilibrat, echidistant și respectat de toate forțele politice, așa cum au susținut în repetate rînduri chiar liderii USL? Nu oare pentru că scopul USL era de a-l înlocui pe Președinte cu unul dintre liderii săi?
Cum se face că în numai 4 zile, unul dintre liderii USL, adică cel anunțat ca viitor candidat la președinție, devine din senator Președintele României, fără a avea loc alegeri? În dimineața zilei de 3 iulie 2012, Crin Antonescu era senator, în dimineața zilei de 7 iulie 2012, era Președintele României, fără ca între timp să fi avut loc alegeri și în condițiile în care în 3 iulie 2012, la declanșarea operațiunii, al doilea om în stat era Vasile Blaga.
Ținta atacului USL, ținta loviturii de stat, nu este Traian Băsescu, este însăși instituția prezidențială, și, mai departe, justiția și statul de drept. Dacă Traian Băsescu a încălcat Constituția sau este pur și simplu un personaj politic nociv în viziunea USL, suspendarea sa ar fi fost suficientă. Cum justifică însă liderii USL înlocuirea lui Vasile Blaga din funcția de președinte al Senatului? Avînd în vedere că suspendarea Președintelui Băsescu era decisă și inevitabilă atunci cînd Vasile Blaga a fost revocat din funcția de președinte al Senatului, putem spune că USL a declanșat o dublă suspendare: a Președintelui României și a înlocuitorului acestuia. Chiar dacă cronologic, ordinea a fost inversă, logic ordinea a fost aceasta: USL a îndepărtat din funcție Președintele ales României apoi și pe înlocuitorul acestuia, Vasile Blaga, președinte al Senatului ce urma să funcționeze ca președinte interimar al României pe perioada suspendării Președintelui ales.
Înlocuirea celor doi președinți ai Camerelor, și mai ales, a lui Vasile Blaga, trecută oarecum cu vederea, reprezintă cheia intențiilor USL-ului. USL nu a vizat doar înlocuirea lui Traian Băsescu, ci înlocuirea sa cu Crin Antonescu, cel pe care USL l-a pregătit pentru președinție.
Astfel, USL a folosit instituția suspendării pentru a înlocui președintele în funcție cu unul dintre liderii săi.
Pingback: Blogary va ureaza un an mai bun decit 2012! | Blogary
Pingback: Ponta: o majoritate de doua treimi poate suspenda Constitutia | Blogary
Pingback: Cele mai bune comentarii ale săptămînii 13 – 19 august 2012 | Madame Blogary
Video integral Traian Basescu la Vocea Rusiei „Carui politician roman credeti ca i-ar trece prin cap sa se apere cu 24 de rachete impotriva Federatiei Ruse? Cum credeti ca un presedinte roman ar da o bucata din teritoriu in afara Constitutiei sa devina autonom sau ce credeti ca-i aici, Transnistria?” -Traian Basescu http://xdangels.com/interviu-traian-basescu-la-vocea-rusiei-video/
Caldura mare in portul Tartus !
http://xdangels.com/caldura-mare-in-portul-tartus/
Hai, Pontache, sa vedem ce-ai mai facut in tinerete! Articol ”manglit”:
…………………………
Politicianul Ponta, «corigent» la cariera universitara Tånarul pesedist Victor Ponta si-a construit o adevarata cariera universitara pe baza unui sir de ilegalitati. In postura de cadru didactic, acesta a «ars» o serie de etape, obtinånd cel putin dubios mai multe titluri. Despre Victor Ponta se poate spune ca este unul dintre putinii tineri din PSD care a reusit sa tina pasul cu greii din acest partid. Daca la capitolul activitate politica Ponta sta foarte bine, nu acelasi lucru se poate spune despre el atunci cand vine vorba de cariera universitara. Ponta este absolvent al Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, structura unde nu a excelat nici un moment prin rezultatele sale. Ba mai mult, desi este licentiat in stiinte juridice, cu media generala 8.80, vicepresedintele PSD a primit doar 6.50 la Drept Penal si nota 7 la drept civil si cel constitutional. A avut insa noroc cu proiectul de diploma, unde a primit nota maxima si asa a reusit sa-si mai dreaga media generala. Dupa terminarea facultatii, Victor Ponta a fost numit procuror stagiar la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, unitate care i-a emis si cartea de munca. Magistratul a cochetat si cu munca la catedra In anul 2002, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti a primit de la Ministerul Educatiei acreditare. Victor Ponta avea insa o relatie mult mai veche cu aceasta institutie. Inca din 1996, pesedistul a incasat fonduri de acolo, pentru activitatea de preparator universitar ce o presta. In paralel, Ponta facea acelasi lucru si la Universitatea privata “Dimitrie Cantemir”. La unitatea din urma, Victor Ponta a avut chiar o ascensiune mult mai rapida, devenind asistent si apoi lector universitar.
Mai mult, toata aceasta activitate nu se regaseste nici in Carnetul de Munca a lui Victor Ponta, fapt ce ridica numeroase semne de intrebare cu privire la modul in care a prestat actualul lider PSD servicii pentru universitate. Din pacate insa, contactat telefonic, Victor Ponta a fost foarte transant in ceea ce priveste activitatea sa didactica: “Credeam ca m-ati sunat pentru lucruri serioase. Puteti sa scrieti orice despre treaba asta, ca nu ma intereseaza”, ne-a declarat Ponta. Radiografia perfecta a unui smen didactic Cea mai mare “gogoasa” pe care s-a bazat intreaga cariera universitara a lui Victor Ponta a fost cea de la examenul de titularizare pentru postul de conferentiar. Ca sa obtina acest post, PSD-istul a avut nevoie ca o armata de nume grele din invatamantul romanesc sa inchida ochii la inadvertentele din dosarul sau.
Legea 303 din 2004 privind statutul magistratilor spune foarte clar: “Magistratii care au, la data intrarii in vigoare a legii, norma de baza la institutii de invatamant superior juridic, au obligatia de a-si transfera aceasta norma de baza la instanta sau parchetul unde functioneaza ori sa renunte la calitatea de magistrat.” Ori, in cazul Ponta, la dosarul de care vorbeam mai sus nu exista nici un document din care sa rezulte unde a avut si unde are norma de baza acesta. Nici macar vechimea necesara pentru inscrierea la concursul cu pricina nu exista. Victor Ponta a depus la dosar doua adeverinte. Din prima rezulta ca, in perioada 1 octombrie 1997 – 1 octombrie 2002, Ponta a ocupat pe rand, prin cumul, functiile de preparator, asistent, si lector. In realitate, nu exista insa nici o lege care sa permita cumularea functiei de preparator. Chiar si asa, pe 1 octombrie 2002, cand s-a inscris la concursul respectiv, Ponta nu avea vechimea prevazuta de lege. Pentru ca nu detinea titlul de doctor, lui i-ar fi trebuit 6 ani vechime, iar din scriptele depuse de el nu ies nici macar 5.
Master de 2-4 semestre in 3 luni In continuare, pentru inscrierea la concursul de ocupare a unui post de conferentiar, candidatul trebuie sa faca dovada ca are o vechime minima la catedra de 9 ani, im invatamantul superior. Cu toate eforturile de moment, actualul lider PSD-ist abia a obtinut 7 ani si cateva luni. In fine, o alta “facatura” din dosarul de universitar al lui Victor Ponta se leaga de cursurile de master pe care acesta le-ar fi absolvit. In Romania, potrivit prevederilor Legii invatamantului, este o activitate de invatamant postuniversitar, cu durata de 2-4 semestre. Cele 3 cursuri tip master, mentionate de candidatul la titularizarea respectiva, au fiecare doar cateva luni ca durata. Cum a reusit aceasta performanta, doar Victor Ponta poate spune.
……………
Articolul a apart in Gardianul in 2007 si l-am gasit la link-ul de mai jos – acum nefunctional:
http://www.eghid.ro/Actualitatea/NewsDetail.aspx?NewsID=14081
Dacă Băsescu revine la Cotroceni cuplul Antonescu-Ponta e devorat la pachet de PNL-PSD.
@Rheia , daca te grabesti, poti plezni un troll la articolul nou 🙂
@Taticu @Rheia Too late…
Postare nouă
http://www.blogary.ro/2012/08/guvernul-ponta-ori-trebuie-sa-si-dea-demisia-ori-trebuie-sa-si-dea-demisia/
7 la 2 (sursa neverificata)
@Amelia New Ar trebui sa-ti spui Amalia News 🙂
@Amelia New Eu nu cred decat daca-mi spune @EleBelele
@Taticu Nici eu nu cred inca (e prima oara cand folosesc aceasta sursa).
@Amelia New Sper ca esti Maior
@Taticu Nici eu nu mai stiu ce sunt…
@Taticu @Amelia New crede si nu comenta :p
@EleBelele Sa traiti! Io-s mai ardelean decat oltenii si mai oltean decat ardelenii
@Taticu Io mi-s ungurean.
@Taticu @Amelia New
Breaking News, dacă se verifică.
@Amelia New Thou shalt listen to US (of A).
@Amelia New Daca-i asa, caruia dintre mosnegi i-a venit mintea la cap? Ca dl. liberal Toader parea irecuperabil.
@revealer Nu stiu (atata mi s-a spus).
@Amelia New 7 la 2 pentru cine?
@audax @Amelia New
De ce-mi strici, mă, momentul de euforie, de ce?
@Florina @Amelia New Scuze! Curiozitate morbida:)
@audax @Amelia New
Efectul Gorj. 🙂
Pentru Mr. G.
http://www.mpublic.ro/presa/2012/c_14_08_2012_3.htm
@EleBelele deci listele pe care le-a cerut curtea sunt la parchet
@EleBelele
Ce se intampla daca CCR anuleaza referendumul pe motive de frauda?
Conform informațiilor furnizate de presa campată pe hol la CCR:
”Discuțiile se pot întinde pe tot parcursul zilei din această zi” – fătucă B1.
@SimonaM Iar coboara Bleen dupa bere. Doamne, astia vor sa-i ucida ficatul!
@Taticu Berea merge și cu ceva de mâncare, deci în concluzie așadar vor rezulta și niște vase de spălat.
Totul e bine când se sfârșește cu bine.
@SimonaM Da, multumesc! Bine ca am expediat-o pe nevasta-mea sa citeasca blogul lui Ciutacu si i-am interzis sa intre aici
@SimonaM bine ca nu se pot intinde pe tot parcursul zilei din aceasta saptamana, ca se duc 🙂 linistea si somnul de la noi.
@Rosu N-ar fi prima oară când s-ar amâna decizia.
@SimonaM Pai, cum se zice, vor lua o decizie „zilea astea pana-n Craciun”.
@SimonaM Pai, cum se zice, vor lua o decizie „zilele astea pana-n Craciun.”
Audieri ale procurorilor in 15 judete pe neregulile de la referendum.
Avem voie link-uri? Aș vrea să dau unul. De pe Contributors.
@Rheia
Da, sigur. Abuzul absolut… nu mai zic cum mă deranja. Sau acelaşi link, aceeaşi ştire pînă la exasperare.
O româncă a fost arestată la Oslo, în Norvegia, după ce a ieşit dintr-un magazin cu un televizor color cu diagonala de 42 de inch (106,68 centimetri) între picioare, relatează Daily Mail în ediţia electronică de marţi.
Femeia a putut să care televizorul cu diagonală mare prins între pulpe până la o staţie de autobuz din apropiere. Însă un angajat al magazinului a alertat poliţia. Ea le-a spus poliţiştilor că are „muşchii de la picioare foarte puternici”.
Incidentul s-a petrecut joi, Internetul fiind plin de comentarii ale norvegienilor care afirmă că pun pariu că prietenele lor nu pot să repete „cascadoria”. Femeia, căreia un norvegian i-a dat numele de „Coapse Tunet” la o emisiune a unui post de radio, are vârsta de 31 de ani. Acest furt este cel mai „ciudat” înregistrat în Scandinavia în ultimii zece ani, comentează Daily Mail.
Aspazia, perversa cu coapsa tare, scoate listele!
Mediafax zice că CCR a primit de la parchet o informare privind ancheta în cazul listelor electorale. Orice ar însemna asta, poate nu află Băse că-i vorba de liste. Ori dacă nu se poate abţine, să-l sune pe Gordon şi să-l ţină la curent.
Dan Tăpălagă:
”Despre interviul cu Victor Ponta: politician greu de prins, abil, alunecos si capabil sa reziste la atacuri dure. Daca are ocazia, isi ucide adverssarii fara mila. M-a tarat in mlastina discutiei despre legi si ordonante unde evident eram nepregatit, in schimb el era blindat. Nu era cazul sa intru in ea. A fost o eroare, acolo m-a trimis in corzi. Discutia trebuia sa ramana la principii: schimbam regula dupa ce jocul s-a incheiat? Asta este esenta ingrijorarii cancelariilor occidentale. In rest, raspunsuri neconvingatorare, evazionist, sinistru de indiferent la probleme grave (avizarea urmaririi penale, imixtiuni in justitie). Nu manifesta vreun sentiment de rusine fata de acuzatiile de plagiat, nu are probleme de constiinta din cauza haosului instalat in tara care ne costa in plan intern si extern. Politician carnasier si castrat total de valori etice sau morale, Ponta va face probabil cariera calcand, la o adica, totul in picioare. Inclusiv pe Antonescu.”
@Bleen Absolut corect
@Bleen
Ce frumos descrie un golan.
@Florina @Bleen Golan suna prea nobil pentru asta . Javra .
@Florina Chiar. Suna mai mult a exercitii de admiratie.
@OstapBender
Personal, prefer să-l descrie altcineva. Clar, sec, cu încadrare pe articol.
E, acum comparați-l pe Ponta cu ăia de pe platforma de dreapta. Va fi masacru.
@Bleen Noroc ca mai e si Base prin jur . Tot Carnasier .
@Bleen Nu stiu de ce se pierde lumea in metafore cand vine vorba de „politicieni”. Singura masura pentru care merita sa fie apreciat cineva ca fiind un (bun) politician este felul in care contribuie la binele comun, adica la treburile cetatii. Toate celelalte calitati trebuie raportate la acest bine comun. In rest, nu conteaza.
@OstapBender @Bleen
Uneori, cineva scoate scriitoraşul din jurnalişti. That’s all.
@Bleen Antonescu are mult mai mult sange rece decat Ponta
nu cred ca ar avea nevoie de mai mult de cateva minute pentru a-l punea la podea, intr-un duel face-to-face, in fata votacului usele
@teocharis @Bleen Exact! Ai pus degetul pe rana noastră: votacul. Întotdeauna, absolut întotdeauna, contează cine votează!
@Bleen Mai aproape de adevar e ca Tapalaga a fost slab, pana si Barbu l-a depasit. Tapalaga ar trebui sa se concentreze pe scrierea de articole, acolo exceleaza.
tapalaga n-are stiinta dialogului cu golanii. @ovidiuss @Bleen
@Bleen e bun rau in scris tapalaga.
Monta, in sedinta de Guvern: „In 2012 vom plati oalele sparte de cei care ne cearta acum la televizor”
Bine ca nu a pus-o si pe Madam B., ca ajungeam sa fim acuzati ca a scazut PIB pana in 2015
@Taticu Tu dă-le idei. Că acum au dat presa afară, deci o oră au Solitaire, Facebook și Farmville la ședința de guvern, iar când ies, la declarația de presă de după, dau vina și pe madamă.
@SimonaM Am si idei mai bune, pe baza de pampersi
ICCD s-a lansat în 6 iulie, ziua suspendării. Acum inaugurează filiala din București. E de rău.
Se pricep ăștia să-și aleagă momentele cînd pot fi extrem de vizibili.
http://blog.iccd.ro/live/
„Sursele EvZ precizează că există posibilitatea ca în şedinţa CCR de azi „să se decidă ceva cu privire la referendum””
De exemplu, ar putea decide ca: „Referendumul de din 29 iulie 2012 s-a desfasurat pe data de 29 iulie 2012”. „Era o zi de duminica in care E=mc2.” „Pamantul inca era a treia planeta dupa distanta fata de Soare.”
@OstapBender Ar fi culmea sa constate ca s-a desfasurat pe 30. Astia sunt capabili sa faca din alb negru
Ce dracu e prostia asta ca nu stim cati suntem?Pai evidenta populatiei ce pazeste ,azi, in sec.XXI ?
@hope18 stim cati suntem. e o diversiune
@teocharis
Stiu ca este diversiune dar este contra productiva pt tarisoara asta !!!…injuratura…
@hope18 Intrebarea corecta e „ce naibii e prostia asta sa ne facem ca nu stim cati suntem?”
@hope18 Sincer, si eu imi numar copii cand vin beat acasa…
@Taticu @hope18 Da, dar n-ai nevoie de o lună pentru chestia asta. Nici de cvorum cu tine însuți.
@Rheia @Taticu @hope18 Da, dar el nu e taticul unei tari intregi.
@Rheia Sunt ardelean sanatos. De ce n-as putea bea o luna?
@Rheia @Taticu @hope18Si cutia craniana din mana lui Hamlet a fost asa de bulversata de marea intrebare incat vazandu-se reflectata in ochii posesorului s-a dumirit ca nu stie si s-a intrebat candid: oare cati sunt io?
@Taticu @hope18 Ce faci când nu-ți dă cum trebuie? Numărul, și anume.
@SimonaM @Taticu @hope18 mai face unu’ de rezerva :p
@SimonaM Il iau pe ala mic si negru si-l leagan pe balcon
a. pavelescu sustine ca parchetul a centralizat date preliminare care duc la o frauda de 1 milion de voturi
@teocharis Adica 1 milion de votanti multipli?
@revealer vot multiplu plus vot fictiv(in locul altcuiva)
@teocharis Pai votul fictiv cum se dovedeste?
@revealer printr-o presenta de peste 70% la urne in localitati unde mai mult de 50% din locuitori s-au carat din Ro
@revealer @teocharis Mai curand in jurul a o suta de mii care au votat de vreo 10 ori.
@audax @teocharis Si o suta de mii e imens. O suta de mii de oameni plimbati inseamna vreo 2000 de autocare care s-au plimbat pe soselele patriei.
@revealer @audax @teocharis Eu cred c-a fost mai degrabă acțiunea de ”semnat pe liste” la cei care nu s-au prezentat.
@SimonaM @audax @teocharis Si eu sunt de acord ca asa s-a facut frauda masiva. Dar asta e foarte greu de dovedit in justitie.
@revealer @SimonaM @audax @teocharis
eu cred ca prezenta reala la vot a fost 33-35%
@revealer @SimonaM @audax @teocharis Nu e greu de dovedit dar poate fi multa munca.
Pe cei care au votat multiplu ii gaseste dupa CNP.
Pe morti si plecati ii gasesti la fel de usor dar nu pe ei trebuie sa-i bage la bulau :-))).
In localitati se stie cine e mort si cine e plecat. Pe morti ii gasesti in registrul de stare civila sau in registrul de la cimitir. Pe cei plecati ii poti gasi la telefon sau pe mail. Au rude, vecini sau prieteni care au datele lor de contat.
Dupa ce ai dovada ca oamenii sunt plecati (convorbire telefonica inregistrata sau e-mail) sau sunt decedati, ii strangi pe membrii comisiei de sectie si afli cine a avut lista cu strada X sau cine a avut lista de alegatori de la litera D la M etc.
Cand vor afla ca e vorba de bulau vor canta ca niste privighetori. Vei afla si cine a bagat buletine in plus in urna, cine a mancat mici, cati etc etc.
@EroulBula @SimonaM @audax @teocharis Pai asta ziceam si eu…ca e mult de munca. Si ca parchetul n-avea cum sa-si dea seama de dimensiunea fraudei la nivel local, micro, asa repede.
Si mai usor cu mortii, ca iar ajungem la liste :))
@revealer @EroulBula @audax @teocharis
Ce, am plecat vreodată?
„Ponta minte în continuare când spune că nu are listele electorale permanente pe baza cărora s-a desfăşurat referendumul. Le are, dar nu vrea să le dea Curţii Constituţionale”, susţine Macovei într-o declaraţie remisă, marţi, agenţiei Mediafax.
Ea precizează că, potrivit articolului 5 din Hotărârea de Guvern nr. 682 din 7 iulie 2012, adoptată de Guvernul Ponta,
„Ministerul Internelor şi Administraţiei, prin Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, selectează şi prelucrează datele privind cetăţenii cu drept de vot, tipăreşte şi pune la dispoziţia primarilor listele electorale permanente actualizate, în două exemplare, şi copii de pe acestea, în trei exemplare”. http://www.realitatea.net/macovei-ponta-minte-are-listele-electorale-dar-nu-vrea-sa-le-dea-ccr_987675.html#ixzz23VQgoJMy
Vasile Blaga – președinte
Dorin Florea – prim vicepreședinte
Cezar Preda – prim vicepreședinte
Cristian Preda – prim vicepreședinte
Mihai Stănișoară – prim vicepreședinte
Gheorghe Flutur – secretar general
Ăsta e lidărșipul PDL la supervîrf. Cu excepția lui Cristian Preda, care mai scrie pe blog, unde-s ăștia acuma?
@Bleen Pe Cezar Preda l-am văzut eu la B1 acum două zile. Și pe Flutur ieri (cred).
Blaga negociază făclii cu MRU. Restul…. Cine-i Dorin Florea?
@SimonaM Florea e primarul Tg Mureș.
@Bleen Da, am aflat între timp. L-am văzut tot așa la o emisiune tv, B1 cel mai probabil. O dată.
Hai să zicem că el are treabă la el acolo, în oraș. Restul…
@Bleen Pe plajele din Gorj?
@Bleen Pe Flutur l-am auzit eu ieri cum facea un apel.
E fain sa-l pleznesti cu flagu’ peste mecla. E chiar distractiv. Ar trebui sa-i propun fratelui @Gramofonu sa ne asumam onoarea de a va detensiona. O zi eu, o zi el
De ce l-oți fi flăguit pe om? N-am avut mulți comentatori din Mexic pînă acum.
@Bleen Adă-l înapoi să ne cerem scuze.
@Bleen da, adevarul e ca ar fi fost bun pt sexu’ de dimineata.
@EleBelele @Bleen La Cucaracha, La Cucaracha…
@Bleen Zău sînt egoiști oamenii ăștia, eu n-am apucat să mă rîd văd decît de-un comentariu de-al lui!
@Bleen Să se dea cîte un singur flag per troll, să ajungă distracția la toată lumea, vă rog frumos!
@Rheia @Bleen Următorul ți-l păstrăm ție.
@SimonaM @Bleen La feminin e troallă? (Am și eu o curiozitate de dimineață…)
@Rheia @Bleen Aș zice trollă. Plural trolee.
@SimonaM @Bleen Zice careva aici, parcă Bleen, că a fost troll în tinerețe. Înseamnă că e ca un fel de boală a copilăriei libertare, așa, ca stîngismul.
@Rheia @Bleen Crede-mă, Bleen nu era ca ăștia.
@Rheia @SimonaM În tinerețe acum 3 ani. În tinerețea tinerețe n-am avut printre preocupări pc-ul și net-ul (cu excepția job-ului).
@Bleen @SimonaM Bine, dacă e trollism pe bani, e perfect justificabil.
@Rheia @Bleen @SimonaM Doar nu credem ca astia o fac din convingere doctrinara.
@Bleen
Era anost. Dacă măcar încerca să mimeze gândirea ar fi fost distractiv, dar ăsta nu comunica nimic. Nici măcar idei proaste.
@Bleen cum stam imparate, un pronostic ?
@promaa2002 @Bleen La ultima numărătoare, scăzând morții Gorjului și adăugând majorii, aveam….. 18.292.514. Amin.
@Bleen astia de flaguie din alte tari sa ne trimita ciunga!
@gupi @Bleen Si tenesi chinezesti !
@EroulBula @gupi @Bleen
Pentru teneşi chinezeşti, adresaţi-vă în scris guvernului. Menţionaţi obligatoriu CNP-ul şi declaraţi pe proprie răspundere că nu faceţi parte din lotul 40 000 Gorj.
@Florina @EroulBula @gupi @Bleen Exact, că altfel riscați să vă trimită pantofi negri de carton.
Am gasit un biletel roz:
„Draga Curte,
Daca ai ocazia sa invalidezi….”
nu va place sa se joace nimeni la voi in curte. pricinosilor mici:))) hai m-ati pupat ca nu sunteti de comitet.
a fost distractiv, dar ce-i prea mult provoaca greata.
prea multa prostire pe cm2.
eu sa fiu sanatos, ca voi nu mai aveti sanse prea multe.
Preţul gazelor naturale livrate populaţiei va creşte din septembrie cu 5%, iar pentru firme majorarea va fi de 10%, a anunţat, marţi, şeful misiunii FMI de evaluare a acordului preventiv cu România, Erik der Vrijer. guvernul a zis ceva ? mucles ! nemernicii ! http://www.gandul.info/financiar/gazele-naturale-se-scumpesc-cu-5-pentru-populatie-si-cu-10-pentru-firme-9946630
@promaa2002 e doar inceputul, vor creste semestrial cu cate 5% pana in 2017
@teocharis da stiam, dar de ce draku imbeciul de ponta nu spune nimic in sensul asta ? el doar spune ca da salarii marite, pensii marite, dar cand e dde luat tace ca infractorul
@promaa2002 nu e obligat sa isi produca singur dezavantaje
ptr asta exista opozitie
@teocharis scuze, imbecilul …
@teocharis da mai, dar aseara tapalaga si celalalt daca ar fi avut informatia asta….
@promaa2002 @teocharis Nu Tapalaga si Barbu ar trebui sa fie opozitie. Ia sa iasa nea Bl(e)aga si sa infiereze cu manie proletara scumpirea de catre guvernul Ponta a gazelor. Sau si asta e pe vreo plaja?
Fuck ză listele. Numărul magic contează.
Doar n-or să stea tataie ăia să bifeze pe maldăre de liste. Zău.
@SimonaM La votantul numarul 9.015.855 il pierdem pe Predescu…
@SimonaM Cum e să numere ăștia și pe la 17 978 346 să-i întrerupă cineva și să uite unde ajunseseră?
@Bleen Ce? N-avem tot timpul din lume? Do ver.
@Bleen Ce? N-avem tot timpul din lume? Do over.
@SimonaM Adevarul e ca eu, la asta micu’ al meu, i-am pregatit deja valiza de mers in Armata si discursul: dragul tatii, si ce daca ai crescut odata cu numaratoarea voturilor si verificarea listelor? Ce, 18 ani e mult pentru a face ordine?
@Taticu Știi că nu mai e musai să meargă în armată, da?
@SimonaM Cum sa nu fie musai? Pai cine o s-o scoata pe @EleBelele din mainile dementilor de votanti la al cincilea mandat Antonescu?
@Taticu @EleBelele Io.
@Taticu @SimonaM daca tu-ti imaginezi ca rezist atat, apai te inseli amarnic :-))
@SimonaM Tu o sa stai cu mine la carcotit pe cel mai puternic site al Dreptei
@EleBelele @Taticu Șșșșșșș. Rezistăm, numai de-ale dracului. Nu-i destulă iarbă se reziste el, fii sigură.
@EleBelele La cate tampenii de legi ai citit/vazut, sunt convins ca rezisti si legata de calorifer de militia lui Fenechiu
@Bleen Oare știe cineva să socotească câte creioane chimice se consumă în procesul de numărare?
@Bleen @SimonaM
Pun un băţ de chibrit deoparte pentru fiecare sută.
@Florina @Bleen LOL. Da. Și le numără p-alea pe urmă :))))))))))
Petre Lazaroiu confirma primirea listelor permanente de la parchet
@teocharis unde ?
@teocharis Astia ce pana corbului fumeaza? Parchetu’ zice una, CCR alta…
@revealer @teocharis ccr nu a zis ca a primit listele
@promaa2002 @teocharis Petre Lazaroiu nu-i judecator la CCR?
@revealer dap
@revealer E fratele lui Sebastian Lazaroiu
@Taticu @revealer frate ? au ca mama romania poate
@revealer @teocharis I-or fi dat ăia o cutie pe care scrie LISTE. Evribadi hepi nau.
parchetul infirma ca ar fi trimis ceva CCR
dezmintire: parchetul nu a trimis listele la CCR; bah, si astia, sa moara calu’…
@EleBelele „Sa moara calu'”? Ce-ai fumat la Olteni?
INFO: Parchet ”Nu am trimis listele la CCR”
Cred ca piata anticipeaza ceva. Leul creste.
Faceți o spirală, concentrați-vă și invocați în gînd următoarele litere: A, S, P, A, Z, I, A.
@Bleen Puskas nu merge?
@SimonaM Puskas votase deja pentru invalidare. E nevoie și de Puskas, și de Aspazia.
@Bleen @SimonaM de unde stii ca Puskas a votat pentru invalidare ? eu am auzit ca Aspazia a votat pentru invalidare si Puskas pentru validare ..links ?
@SimonaM @Bleen pai el e deja…
@promaa2002 @Bleen Aaaa, ok. M-am confuzat io, de când tot numărăm la ei..
@Bleen Am vazut-o dimineata. Era calma, bine-dispusa. Coafura rezista. O adevarata doamna, o Lady de Sussex a secolului XVI.
Destinsa si distinsa, fata ei era clara. Va vota pentru erata si pentru invalidare
/offtopic:
sistemul de flag-uri de la LF e foarte bun, trolii rezista doar cât să se facă de mândra minune.
@gupi Another one bites the dust 😀
Recunosc că m-am jucat cu ăsta. I-am dat de toate la flag.
@SimonaM @gupi A fost un troll pe-aici? Ce păcat că nu l-am văzut și eu….
@SimonaM jocul consta in ghicirea flagurilor date de altii.
@gupi Io am dat prima 😛
B1: referendumul dezbătut pe fond azi.
@Hongse Mda. Aspazia a trecut de partea luminoasă a Șforței?
@Bleen @Hongse a insfacat faclia, da :-))
Dragoș Paul Aligică
”Trebuie să ne pese de milioanele de cetăţeni care au votat în favoarea puciului?
Răspuns simplu: nu. Nu ar trebui să preocupe în sensul că cineva ar avea vreo responsabilitate politică sau cetăţenească anume faţă de ei. Este dreptul lor să aibă ce opinii vor. Statul de drept asigură asta. Chiar şi atunci când aceste opinii merg împotriva statului de drept, avem obligaţia să respectăm drepturile constituţionale ale acestor indivizi. Dar nu mai mult.
A spune că trebuie să le respectăm nu doar dreptul, dar şi opinia este deja prea mult. O opinie ce validează brigandajul politic, impostura şi trădarea naţională nu trebuie nici măcar să viseze respectul, cu atât mai puţin să-l ceară. A mai avea pretenţii politice, doleanţe şi revendicări, după ce ai vrut să arunci în aer ordinea constituţională şi alianţele strategice ale ţării tale, nu este un act politic, este Tupeu pur şi simplu. Cu majusculă.”
http://www.revista22.ro/milioane-de-romni-despre-populism-si-iresponsabilitate-17076.html
@Bleen fascinant text! frank herbert joaca la pitici, iar realitatea, pentru autor, este ceva corp strain.
keep it going ca nu am somn si vreau sa rad.
multumesc!
Se face un schimb aicea. Parchetul dă CCR-ului documente și ia la schimb judecători.
@Bleen Trebuie și ei numărați. De mult zic asta.
Informatia e ca (toate) documentele pe care le avea Parchetul au ajuns la CCR
@Taticu Saracu’ Taticu’ acum el trage ponoasele stergerii trollului…:)
@Taticu pai PG zice chiar aku ca nu a primit nici o solicitare de la CCR si deci nu au trimis nimic, nu mai inteleg
ma pis pe mine de ras.
cartoon network e mai serios ca voi
voi ori sunteti tampiti ori datori :))
@hol Eu iti recomand Duck TV. Cartoon Network depaseste puterea ta de intelegere, sunt chestii subtile pe-acolo.
@revealer merci!
ce este interesant este ca va convingeti intre voi, chiar daca aveti aceeasi stapanire sau sa ii spun orientare :))
@hol Schimba si chilotii ca pute pana aici .
:))) CN :)))
pudici sau ofticati ca va da cineva la … fata?
mistral, ii schimb si ii atarn undeva, sa iti fie aproape;)
sa il stearga repede cineva si pe asta. comentariul.
vai steaua voastra.
Domnu’ Crin, daca puteti sa vorbiti cu domnu’ Victor, sa-si dea demisia?
Cosmin Alexandru:
”Antonescu către emisarul american, Philip Gordon: „I-am spus asta pentru că SUA trebuie să fie furnizori de valori democratice, asta este exigenţa mea. Atunci când eşti o ţară mai mică trebuie să ai şi tu exigenţele tale”.Coane Crin, înainte să ai „exigențe” de la ații nu mai bine încerci unele de la tine: să ai o carieră, să nu chiulești de la muncă, să nu minți, să nu dormi pe tine, să nu dai lecții când nu ți le cere nimeni. Exigențe din astea cotidiene, de democrație americană prăfuită.”
@Bleen LMFAO.. Are exigențe, paiața :))))
Cristian Ghinea:
”Crin Antonescu sau Dan DiaconescuAm citit unul dupa altul 2 articole – unul cu ce a zis C. Antonescu aseara la A3 si altul pe surse care spun ca s-ar putea lua o decizie chiar azi la Curte.What if? Cel mai probabil tur doi acum este Crin Antonescu versus Dan Diaconescu (si daca nu se schimba ceva major, si in 2014 va fi la fel). Deci, eu cu cine votez? Criteriul meu va fi: cine e cel mai putin periculos pt democratia romaneasca? Cine e mai putin capabil sa-i puna cruce? Imi pare rau sa va informez, dar acum raspunsul meu este: DD. Crin Antonescu are o capacitate infricosatoare de a minti serios. Americanii, barroso, reding – toti sint neinformati, nu e nici o problema. Omul asta e deja presedinte, Jesus! Antonescu n-are nici macar smechereala voioasa a lui Ponta, l-am vazut aseara cu Dan Tapalaga – Ponta e un trombonitor, vrea sa te faca din vorbe, fandeaza, se retrage strategic, inteapa. Antonescu e din alta specie – asta are principii, te-ar putea executa rece, fara tromboane. E prostul suprem – ala cu principii. Are o minte potential sclipitoare, dar absolut periculoasa daca e setata gresit. Joker curat. Omul traieste tragedia eroilor negativi din benzi desenate – putea fi ceva maret, dar undeva s-a intimplat ceva. Si acum traieste Obsesia. Sau obsesia il traieste pe el. Dar Dan Diaconescu? Asta e trombonistul suprem. Parca iti face cu ochiul: hai, sefu, ca ne-om descurca. Asta n-are obsesii, e ca plastilina, ia forma necesara. Ma trec frisoane ca fac un calcul rational care imi zice: voteaza cu DD. Dar m-au trecut frisoane mai mari la gindul ca celalt ar putea fi presedinte. Hai, nu ma lasati sa va stric dimineata. Doar citeva ginduri in trafic… Just in case…”
Mai tineti minte scenariul de care va doineam acum cateva zile? Cum ca Parchetul ar putea livra azi la CCR documentele pe care nu vrea sa le dea Gubernu? Ei bine, se pare ca se intampla fenomenul
@Rezon De-aia te văd mai violet la avatar?
B1 titreaza ca Parchetul ar fi restituit CCR documentele… te pomenesti ca…
@EleBelele Ca… ca…(rau)?
@Taticu da, da, ia mai citeste tu o tura in pampersi :-))
@EleBelele
Ţinem pumnii.
@EleBelele Omigod, omigod…
Spargem seminte si mestecam ciunga pana isi beau cafeluta bosorogii ccr-isti ? Adicatelea pana pe la orele 5 trecute fix.
@Boghy ok. deci predescu nu stie care este agenda CCR de astazi!
noi stim?!?
@teocharis @Boghy
Nu stim,dar speram sa nu mai fie o balbaiala si nici tradare.Ne-am dus suficient de jos ca sa nu mai fie timp de piruete mai mult sau mai putin gratioaseSituatia este deja GRAVA
@hope18 @teocharis @Boghy Sa fim seriosi, situatia e grava de pe 6 iulie, cand s-a futut si bruma de credibilitate pe care o avea Romania. Tot ce se intampla de-atunci e doar damage-control.
@hope18
i expect another fudge today
Daca ce traim zilele astea poate fi comparat cu ascensiunea nazismului, cine credeti ca va fi Ernst Röhm al Romaniei? Eu pariez pe Crin Antonescu.
@quaddelta Col. Dogaru. De la Brigazile de Asalt – Societatea Civila. O caricatura, la fel ca USL-ul.
@revealer Najpa. Speram ca va fi cineva high-profile. Oricum, soarta lui Marga sper sa dea mult de gandit acolitilor USL.
@quaddelta Toti sunt niste grajdani. Sigur, unii la o scara mai mare, dar tot balabani-grajdani raman, inclusiv Ponta si Antonescu.
http://dilemaveche.ro/sectiune/dileme-line/articol/oligofrenite-locale
DWOccidentul abia acum au aflat de manaria cu listele electorale inceputa acum 2!! saptamani:
http://www.mediafax.ro/externe/deutsche-welle-romania-a-luat-o-razna-guvernul-ponta-planuia-falsificarea-listelor-electorale-la-scara-larga-9946334
‘neata, azi e ziua cea mare, dar mai la pranz incolo…facem chef aici daca se termina cu bine
@ovidiuss Propun sa facem chef oricum. Ca asta ne-a mai ramas. Cat ne-a mai ramas. Daca iese bine mai bem un rand. Daca nu, o sa fim macar anesteziati si o sa adormim repede.
Buna dimineata!
Crizel se lupta cu toata lumea.
De pe blogul Sorinei Matei: http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/08/crin-antonescu-recunoaste-ca-se-lupta.html
Articolul este din 2011. Octombrie 2011
http://www.blogary.ro/2011/10/psd-si-cnp/
http://www.gandul.info/puterea-gandului/un-yankeu-la-curtea-regelui-de-trefla-9946084
@Bleen KKrau impotriva lui Gordon, Merkel, Barroso:
[IMG]http://i45.tinypic.com/14spilk.jpg[/IMG]
@Bleen ahaaa… deci ala negru de respira greu era tas’so? :))
nu reusesc sa ma lamuresc ce si cum cu gestul lui ponta.
cu scrisoarea asta, ponta i-a ridicat curtii o minge la fileu.
acum, depinde carei echipe din CCR.
adica cine are dreptul sa raspunda, sa clarifice (daca mai era nevoie) chestiunea?
1.poate sa raspunda doar presedintele CCR, de exemplu? atunci ar fi clar, iar ponta, prin mingea servita taberei pro-basescu, ar da semnalul de abandon, spalandu-si obrazul in fata fanilor ca „asa a decis curtea”.
2. e nevoie de cine stie ce cvorum, consens, complet pentru a da un raspuns la scrisoarea lui ponta? daca da, atunci ponta o lălăie, mai adună munitie pentru opinia publica proasta si e clar ca astia nu cedeaza.
este o minge ridicata dream-team-ului Predescu-Acsinte-Tudorel-Aspazia.
„instituţiile cu atribuţii în domeniu aduc la îndeplinire, cu respectarea dispoziţiilor xx per yy din zz coroborat cu art qq alin. ww din MO sarcinile prevăzute în memorandum, astfel încât la data 31 august 2012 Guvernul să vă comunice numărul solicitat de dumneavoastră al persoanelor CE TREBUIAU înscrise în listele electorale permanente la data de 29 iulie 2012”
„CE TREBUIAU” este greu de ignorat, asigura timpul necesar (31 aug.) Grupului Infractional Organizat sa plagieze mortii gorjeni in fiecare din cele 41 de judete + Bucurestiul = 1.680.000 de morti = referendum validat.
@CiufutozaurusRex Da. E ca un fel de a incerca sa ghicesti in cafea din pacate.
Ce se poate intampla azi la CCR?
@Canadiana Viol cu public.
@Bleen pai mai poate nea predescu?
Andrei Cornea
http://www.revista22.ro/articol.php?id=16886
articolul e de pe 7 august. intre timp, s+a dovedit ca astia ii doare la basca nu numai de ultimatumurile lui barosso, ci si de deranjul lui gordon.
@Bleen Iata si un foarte frumos sumar al situatiei politice actuale facut de un comentator la articol:
Pe 29 iulie s-au intalnit doua spaime: spaima de justitie si spaima de mafie. Va castiga spaima mai mare.
@Canadiana @Bleen sună cunoscut „sumarul” ăsta.. :)))
(…nu c-aş fi dat eu p-acolo)
Am incercat, pe cuvant, sa ma uit la Mongolu’ cu Tapalaga. Nu am reusit. I-a spus cineva de lovitura de stat?.
Asta nu trebuie uitat, tot timpul trebuie spus.: Lovitura de stat, referendum ilegal. ‘ a Mongolu a dat oug ilegale.
Pe de alta parte si io sunt prost, ce naiba sa-i spuna Mongolu’: Da am dat LOS si du-ma la zdup?
Rău, rău, Tăpălagă, azi, cu Ponta
@RezonA fost rau sau nu a fost? . Cand?
Asta imi aduce aminte de un banc:
Ghe: Ba Ioane Maria o fo fata mare cand te-ai luat cu ea?
Ion: Apai mai Ghe, unii zic ca da altii zic ca ba.
@eugeni @Rezon cam asa si tapalaga azi la b1
http://www.t5.ro/trafic/53549473/
@Bleen iaca, in spatele lui bleen, sunt fo 2 000 zilnic. take this, paiatza!
Cosmin Alexandru :Crin Antonescu: „În spatele meu sunt 7,5 milioane de oameni. În spatele lui Băsescu sunt 900.000 şi ambasadorul SUA. Cu asta ne luptăm”Scroafa urcată-n copac. Noi cu asta ne luptăm.
Paiaţa e proasta – in spatele ei nu’s 7,5 milioane de oameni ci 7,5 milioane de fire prin care Grupul Infracţional Organizat ii hraneste preamărirea dementă.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/SENATUL-EVZ-Curtea-Constituional-trebuie-s-ncheie-circul-azi-996338.html
@Bleen o fi trebuind, da’ nu prea cred. mi s-a festelit tot optimismu’.
@EleBelele Feștelirea democratică. Nu le da idei ălora de la PDL.
@EleBelele @Bleen bun, bun de tot articolul lui ionita. cel mai tare e punctul 1:”1. Prima aberaţie vine chiar de la Curte: amânarea deciziei şi solicitarea listelor din 29 iulie. Bun, prespunând că guvernul ar înceta s-o mai facă pe prostul ca de o săptămână încoace şi le-ar da totuşi listele, ce păcatele mele vor cei nouă judecători de la un camion de hârtii, cu 18.3 milioane de nume şi CNP-uri? Să le purice ei înşişi? Până când, până în 31 august 2032? De fapt, CC are nevoie doar de cifrele totale, livrate deja de MAI şi BEC. Amânarea cu o lună e pur politică şi nejustificată.”
@Canadiana @Bleen da, asta s-a scris pe-aici inca din 1-2 august. ma bucur ca s-au mai prins si altii. a, si era sa uit: nu e aberatie, ci un pretext la repezeala; drept dovada, le-au cerut aiurea.
@EleBelele @Bleen da, pretextul asta subtire va deveni foarte clar maine. cred ca unii vor iesi foarte terfeliti de acolo. mai bine zis, sper.
Hahaha .. deci rad singur aici. O persoana din lista de friends de pe FB scrie la mine pe FB unde am dat share la articol:
„Exista o foarte mare diferenta. In primul rand, Hitler a cucerit puterea prin forta si violenta, lichidandu-si si terorizandu-si adversarii politici cu ajutorul batalioanelor de asalt, SA, asa-numitele „Camasi brune” care era o forta paramilitara a partidului nazist. Astfel, s-a reusit sa se indeparteze toti adversarii prin teroare si amenintari. Apoi, s-a dat foc Cladirii Parlamentului, miscare orchestrata de Goring si Goebbels, doar in ideea de a-i face raspunzatori pe comunisti si a se ingradi si mai tare libertatile cetatenesti. Tot ce a facut USL, in schimb a fost realizat prin supunere la vot (deci democratic) in plenul Parlamentului, iar acei oameni care au fost demisi chiar meritau asta, facand parte dintr-o clica ce a nenorocit tara si s-a imbuibat pe seama ei. Nu exista nicio asemanare, regimurile politice difera, vremurile difera, conditiile si circumstantele politice difera in totalitate. A se crea o asemenea comparatie este o diversiune, care i-ar putea face pe cei care n-au deschis o carte de istorie in viata lor, chiar s-o si creada. Dar articolul in sine, recunosc, e bine conceput si structurat si in spatele lui se afla un basist intelectual, bazat la capitolul dversiune si manipulare.”
Hahahaha .. Bleen esti basist acuma :)) Si intelectual !!
@Andy RWX Ha ha! Sînt bun.
@Bleen = basist intelectual, bazat la capitolul diversiune si manipulare :)))))))
@Andy RWX ”..iar acei oameni care au fost demisi chiar meritau asta, facand parte dintr-o clica ce a nenorocit tara si s-a imbuibat pe seama ei.” Așa vorbeau și naziștii despre evrei.
@Andy RWX Așa vorbeau și bolșevicii despre chiaburi și burgheji.
http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/08/crin-antonescu-recunoaste-ca-se-lupta.html
@Bleen merci
Dan Alexe a creat o cântare a Căcărăului, dar nu una inferioară, precum cele care circulă îndeobște, ci una superioară, pe ritmul ”Tigrului” lui William Blake.
E artă pură. Consumați? Dacă da, o pun aici.
@Rezon bag-o
@elgreco
Cântarea Cãcãrãului, animal mitic
Auzi cum mai cântǎ ţara,
Cãcãrãu, de nu ţi-i greu.
Nu-ţi nǎvale-n suflet vara,
Tropotind, ô Cãcãrãu ?
Tu-mi eşti mumǎ şi fîrtate,
Îmi eşti sculǎ, fedeleş,
Închisori şi libertate,
Vamǎ, corcoduşǎ, leş.
Tu ştirbeşti hotǎrnicia,
Eşti speteaza neamului,
Eşti gurgui, snaga, vecia,
Tu eşti spaima ţarului.
Cearǎ, frînǎ, derdeluş,
Uricariu, balamuc –
Cãcãrãu, rînvnesc acuş
Pe-a ta crupǎ sǎ mǎ culc.
Frunzuliţa bradului,
Floarea Ţarigradului
Zace, Cãcã, fǎrǎ cuget,
Auzindǎ al tǎu muget.
Eşti agrest, nu-ţi place munca,
Greabǎnul îţi e ca stînca
Cînd se pravǎlǎ în vale
In poarta mǎriei sale.
Dar de-acum nu te mai mînii:
Gol, pedestru, umilit,
Te vînarǎ, Cãcã, domnii,
De-ai ajuns un scorojit.
@Rezon Antepenultima si ultima sint epice…..multam
@elgreco
Mie a doua îmi place cel mai mult, poetic vorbind.
Artiștii e cu noi!
@Rezon @elgreco favorita mea (stil balada toma alimos :)):
Frunzuliţa bradului,
Floarea Ţarigradului
Zace, Cãcã, fǎrǎ cuget,
Auzindǎ al tǎu muget.
de seara, de pe pagina de FB a lui Gadea:
„Traian Nadejdea Iosif: Noi postacii de pe retelele de socializare care am votat la referendum si am avut o opinie ne aresteaza ???????????”
@AndreeaP Da. Să intre cineva și să-i răspundă.
@AndreeaP daca prostia constituie infractiune, da.
sau:
‘Marian Munteanu: Oare de ce 2 documente identice sunt semnate,unul de Zegrean si altul de Minea?Sa fi fost o greseala:))?S-au exista un alt plan,pe care sincer nu-l inteleg inca?’
@AndreeaP S-au. Cu siguranță și garantat.
Un mic calcul (apropo de scorul la locale și scorul la parlamentare).
La locale, la consilieri județeni, USL a avut 49.8%, PDL în jur de 23%.
Dar uităm un lucru: cînd s-au ținut localele, PDL era un partid încă puternic în teritoriu. La localele din 2008 PDL a luat 909 mandate de primar, la localele de anul ăsta a luat 498 singur și încă 100 în alianțe (dar între timp UNPR, principalul aliat, a trecut cu tot cu primari de partea USL).
Astfel, PDL a pierdut mai mult de 300 de primari.
Iată un exemplu:
La locale, primarul PDL în funcție ia 37% iar candidatul USL ia 45%. La parlamentare, primarul USL mobilizează alegătorii și scoate un 70% pentru USL. Sînt în jur de 300 de primării care acum aparțin USL, în care PDL a avut un scor bunicel, dar a pierdut, scor datorat mobilizării făcute de primarul în funcție.
@Bleen daca parlamentarele se tin maine, eu prevad ca usl nu scoate mai mult de 55-60%. au mai pierdut un 5-10% din electorat de cand sunt la putere. daca insa dreapta continua sa stea capra, se poate sa scoata chiar un 60%+. situatia politica este insa atat de fluida, incat este greu de facut o estimare pentru ce va fi in 3 luni fara o marja de eroare de 20-25%. in mod paradoxal, as spune, oricat s-ar eroda credibilitatea usl in exercitiul puterii, efectul statului in pozitia capra din partea dreptei este mai nociv decat orice propaganda anti-basescu & comp. facuta de trambitele usl.
Gandul..(retorica de de maine incolo)
Preşedintele PSD, premierul Victor Ponta se declară convins că va beneficia în continuare de sprijinul partidului dacă USL va câştiga majoritatea absolută la alegerile parlamentare …Întrebat dacă s-a gândit la demisie în ultimele zile, în contextul reacţiilor externe la situaţia politică din România, premierul a răspuns negativ, arătând că întreaga situaţie este generată de preşedintele suspendat Traian Băsescu.
Beaking-News : Purtătorul de cuvânt al preşedintelui interimar Crin Antonescu este Nicoleta Nicolae, potrivit unui decret semnat, luni, de către Antonescu.
Idiotu ala de Crin la Sinteza zilei .. formuleaza propozitii in limba ormana la fel de inteligibile ca in engleza.
„Sunt sigur, dar sunt sigur, ca ce presupune interceptarea cum ca ar fi, ca eu, si sunt sigur, ca nici eu si nici victor ponta NU AU cerut asa ceva”. Deci da? .. Sa-i futa cineva lu asta un manual de limba romana peste tzeasta aia seaca!!
romana* (scuzati erorile)
Antonescu, către sportivi: „Ceea ce faceți pentru această țara este maxim. Nimeni nu poate face mai mult”
Ati auzit ba vaduve si orfani ai Romanilor din Afganistan ce zice domnul presedinte: „Tac’to mai bine facea badminton!”
@quaddelta Spectacol grotesc la Cotroceni cum un uzurpator manjeste prin atingere decoratii importante ale statului roman
@cocosila @quaddelta Citeste mai jos … le manjeste ca a pus mana pe clanta pe care a intins Taticu continutul pampersului !!!
@Andy RWX @quaddeltaChiar mai rau de atat
Am vorbit cu asta micu’ al meu, e necajit ca-i mai iese un dintisor. Mi-a spus ca daca nu-mi convine cum grangureste sa-l pup in fund.
N-am putut.
M-am uitat, insa, in pampers. Cred ca e si de la laptele praf, dar ce am deslusit acolo:
– maine, in CCR, se ia decizia de lamurire a „eratei”. Actualizarea e blocata. Apoi, chiar daca nu maine, se decide invalidarea, cu 6-3. Parlamentul nu are ce face (vezi si declaratia lui Voicu de azi), Basescu revine.
– circul e facut pentru maximizarea scorului la parlamentare si pentru a-l refixa pe Basescu ca si tinta. Vin vremuri grele.
– Dreapta, din pacate, nu exista. Dar, asa amarata, rapciugoasa, jegoasa, n-o sa pot vota USL sau sta acasa.
Cu restul pampersului o sa manjesc clanta lui KK mal.
@Taticu Taticu mai am si eu in baie fro 2 pampersi si cred ca pot vedea mai multe ca al meu are deja 1 an si 10 luni si mananca multe chestii. Mersi de pont.
@Andy RWX Deh, ca de la Taticu’ la tatic 🙂
Un articol cu cap:
http://www.gandul.info/puterea-gandului/america-s-a-saturat-de-cartoforii-de-la-bucuresti-9944780
luati de auziti la jegu’ asta:
„Contactat de gândul, judecătorul Ion Predescu a declarat că nu ştie care va fi ordinea de zi a şedinţei. „Nu ştiu nimic despre ordinea de zi. Nici nu mă interesează. Credeţi că toată existenţa noastră depinde numai de asta? Nu ştiu nici la ce oră e şedinţa. Mă voi interesa diseară ca să ştiu la ce oră să merg”, a declarat judecătorul Ion Predescu.”
http://www.gandul.info/news/unii-judecatori-ccr-vor-sa-transeze-marti-soarta-lui-basescu-exista-posibilitatea-ca-la-sedinta-sa-se-puna-in-discutie-validarea-invalidarea-referendumului-exclusiv-9944642
FMMSF !
@EleBelele ce scarba-morala e „judecatorul” mos Predescu..astia ne judeca, cainii ca asta
@EleBelele FMM am inteles dar SF nu am inteles:))
@Andy RWX @EleBelele Este sufixul de reconfirmare a actiunii: sa-i fut 🙂
@EleBelele e clar: il invalideaza. altfel jegu’ ar fi fost mai interesat de ora sedintei si de agenda.
Pe asta il cauta moartea pe acasa si el o arde pe la CC.
@Andy RWX Il cheama Gorjul!
@EleBelele totusi, un judecator i-a cautat sa le spuna ca se va discuta validarea/invalidarea….hmmmm
@EleBelele
Dar existenta lor depinde de salariile alea mari pe care le iau?
„Surse din zona PNL vehiculau că, azi, este posibil ca judecătorul Ion Predescu să-şi anunţe demisia. Acesta nu a putut fi contactat”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Curtea-Constituional-n-faa-fraudelor-de-la-referendum-996355.html
@EleBelele unde-ar fi minunea!
@EleBelele Sa-l contacteze Ebola.
pe valul celor 7.5 milioane de voturi, crrin ataca si amabasadorul sua:
http://www.realitatea.net/acuzatia-lui-antonescu-la-adresa-ambasadorului-sua_987445.html
@teocharis De unde putem sa deducem tonul cordial al discutiei de la Cotroceni cu emisarul.
@teocharis aceasta declaratie este certificatul de nebun al lui kk cel rau.
@teocharis ha ha..acum l-a luat in vizor pe Gitten, il uita pe Basescu…la fel si pe Antena3, Badea si Gadea l-au atact pe ambasador ca la „dezinformat” pe Gordon..un nou tap-ispasitor..ridicol
@ovidiuss @teocharis Mie asta imi miroase a altceva. Cred ca a primit de la USA semnalul ca GAME OVER. Sa vedem… 🙂
@MoldoVeanu @teocharis exact, asta am tot zis si eu de cateva ore „Game-Over”
@MoldoVeanu adica tu crezi ca vin americanii sa faca ei curat unde noi nu putem? pfff.
@Canadiana Nu. Ei sunt baieti finuti. O sa vedem. Sunt totusi calcati pe coada prea tare ca sa o lase asa. Evident ca nu vin nici cu Marin Puscasu sau un Navy Seals din ala sa ii arunce in aer ursuletzul cu care doarme Somnorilla… dar cred ca mai sunt metode.
@MoldoVeanu @Canadiana S & P, Moody’s, Fitch ….
Te fac in juma de luna sa maninci covrigi uscati.
@DrMengele problema e ca NOI macam covrigii uscati. ca voiculescu si sleahta lui de penali au furat destul ca sa o duca bine oricum. adica, ii doare in pix, ei nu vor puscarie.
@ovidiuss @teocharis Pai si pe Gordon l-a cam trantit (voalat cei drept). L-a deranjat foarte mult ca reprezentantii puterilro externe (citez): „tind sa ignore rezultatele reale ale referendumului, si anume ca 7.5 milioane de romani au votat impotriva lui Traian basescu si ca doar 900 de mii sunt in favoarea lui”.
Durerea lui este ca pe americani si pe EU nu-i intereseaza cifrele astea. Si cum i-ar interesa atata timp cat singura cifra care se ia in considerare este cvorumul.
Omul este damblagiu.
@Andy RWX @teocharis nici macar cvorumul nu-i intereseaza, i-a interesat pentru ca ii dadea o sansa lui Basescu…ii intereaza cineva in care sa poate avea incredere la Cotroceni..nici Ponta nici Crin nu se incadreaza, prea tembeli, nu inteleg nimic din ‘global picture’, daca ar fi inteles nici nu ar fi pornit scandalul asta (nu mai vorbesc de gafele de dupa pana acum)..ei sunt smecherasi locali
@teocharis
nu inteleg de ce nimeni nu insista pe restul de 9mil. si ceva care nu au votat ? Noi suntem majoritate
@hope18 @teocharis In plus, trebuie precizat ca a fost si o frauda ce variaza in jurul unui nr de 1 milion de voturi
@hope18 @teocharis Ei… exista un trend in lume in a apara minoritatile. De aia se zbat pentru cei putini. 🙂
OK. Gandul de seara inainte sa ma retrag:
Desi suntem facuti varza la perspective, desi o sa o ducem probabil mai greu de la iarna incolo, desi pare ca nu se mai termina nenorocirea asta, am totusi o satisfactie: FAPTUL CA TOT RAHATUL ASTA DE INCRENGATURI, MAFII, METODE SI MIZERII A FOST ADUS IN ATENTIA LUMII INTREGI.
Riscam sa intram in Sengen cu toata aceasta mizerie ascunsa sub pres, si nu cred ca mafihotii ar fi iesit la lumina dupa aia zicand: NE CEREM SCUZE… NE-AM DECIS SA RENUNTAM LA MIJLOACELE MURDARE FOLOSITE PENTRU CA ACUMA SUNTEM TARA SENGEN SI NU SE CADE SA UMBLAM CU ASTFEL DE MIZERII.
Deci, imi va fi greu si ne va fi greu, dar cred ca alta sansa nu exista.
S-a adunat material documentar suficient pentru a-l digera si cei care acuma dorm astfel incat sa vrea si ei schimbare. Va dura si va durea dar ma bucur ca au fost nevoiti sa arunce TOATE resursele lor in joc.
Schizofrenicul de servici de la Cotroceni demite si numeste oameni de parca urmeaza sa stea acolo inca o mie de ani.
„Preşedintele interimar al României, Crin Antonescu, a semnat luni, 13 august a.c., Decizia pentru numirea doamnei Nicoleta Nicolae Ioana în funcţia de consilier de stat la Departamentul de Comunicare Publică şi purtător de cuvânt al Preşedintelui României”
„Preşedintele interimar Crin Antonescu a semnat, luni, decretele de numire în funcţie a încă doi consilieri prezidenţiali şi l-a demis pe ultimul „sfătuitor” al preşedintelui suspendat Traian Băsescu.Antonescu l-a numit pe Victor Voicu consilier la Departamentul sănătate publică, iar Maria-Cristina Manda va coordona Departamentul constituţional legislativ, informează un comunicat al Administraţiei Prezidenţiale.”
Asta trebuie inchis. Acuma a mai ramas sa inceapa sa schimbe si salteaua de la cotroceni ca nu doarme prea bine in ultima vreme. De fapt nu doarme din cauza ca infractorii nu prea au somn usor.
Mihai Voicu: CCR decide rezultatul referendumului, Parlamentul nu poate decide peste curte ! http://www.realitatea.net/mihai-voicu-ccr-decide-rezultatul-referendumului-parlamentul-nu-poate-decide-peste-curte_987070.html#ixzz23Si4m6Wx
@promaa2002 Au cedat sau le-a iesit scorul la CCR?
@promaa2002 pe mine ma cam ingrijoreaza declaratia asta
Hotnews are vreo orientare pana la urma, sau e doar un fel de platforma, pe care scrie oricine ce vrea?
Ce au inteles cei de la Hotnews
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-13015129-crin-antonescu-este-normal-sua-intereseze-suplimentar-situatia-din-romania-tara-noastra-este-aliat-partener-important-statelor-unite.htm
mai pot americanii sa ii stranga cumva cu usa pe baietii astia? par imuni. le-a promis cineva protectie? USA are instrumente limitate, ineficiente?
daca nu se intampla ceva spectaculos, semnalul in haita USL o sa fie ca USA latra pe la gard fara sa muste, avem liber sa sarim tarcul la oi si sa ne facem de cap. si mi-e ca o sa cedeze si institutiile astea care-l mai sprijina pe baselu.
@CiufutozaurusRex , urlă ăştia „închideţi USA” fără diacritice şi să vezi ce fug americanii cu coada-ntre picioare.
@CiufutozaurusRex Cu asta se ocupa Badea acum, inscrie vizita intr-o logica de gradinita. Nu-ti poate provoca frica un mediu in care se vehiculeaza termeni precum cocoșel și căcuță.
@CiufutozaurusRex singura varianta cu efect rapid ar fi sa ne dea si noua din dovezile adunate direct de serviciile lor despre cum s-a fraudat si ce s-a discutat intre astia.
Altfel… credeti ca odata rupt parteneriatul mai stau ei sa submineze regimul astora? Oricum nu ai sanse cu un popor intzepenit in scaun la TV si cu restul nefiind in stare sa iasa la un protest pasnic macar.
@CiufutozaurusRex Extras de pe hotnews, idei din ideile lui Gordon: „Daca legitimitatea e pusa in discutie, nu va fi bine pentru liderii tarii si pentru tara: pietele financiare vor fi speriate, investitorii vor gasi alte locuri in care sa mearga…”
E suficient sa iti dea la glezne cu rating-ul, ca sa te puna in genunchi. Usor de tot.
@DrMengele pe astia ii doare in cot de rating si de un euro de 5 sau 7 lei. tot basescu o sa fie de vina, iar dobitocii de concetateni o sa inghita suficient de mult galusca, pana n-o sa se mai poata face nimic.
Voiculescu, Fenechiu au de ales intre a merge la puscarie si a se salva, cu pretul sacrificarii tarii. ii doare-n cot de restul considerentelor. asa ca e nevoie de argumente hard din alta zona, nu de sperietori gen rating etc. e apa de ploaie.
si aici apare problema. cu ce dracu sa-i mai sperii pe astia, cand ei deja sunt speriati de ideea puscariei? sa-i mai ameninti inca o data cu puscaria? de-aia merg inainte . au totul de pierdut, sau totul/cat se mai poate de salvat.
@CiufutozaurusRex Viermii care se hranesc cu piine si circ, iti sar repede in beregata daca nu le asiguri dualitatea hranei. Daca pentru circ a3 are rezerve si resurse, euroiul ala mare micsoreaza felia repede. Fara viermi, ajung repede in opozitie, unde catusele zangane mai clar…
@DrMengele dar, dar asta e jalea mare. cretinii nu se prind, nu pricep, nu inteleg. sunt atat de orbiti de ura impotriva lui basescu, incat nu mai sunt atenti la nimic.
explica-le boilor ca ratarea obiectiului schengen o sa ne coste. o vaca ma intreba, zilele trecute, ca de ce nu ne-a bagat pedeleu mai devreme in schengen, daca tot ne plangem. sunt opaci, sunt tampiti, sunt prosti.
La parlamentare, USL oricum ia 60% lejer, nu de altceva, dar nu există alternativă.
@Bleen Ia 80, ca eu boicotez daca n-am artisti de votat.
@Bleen Abia de asta mă îndoiesc (evident cu condiția ca „opoziția” să renunțe a mai sta capră)
@Pataphyl @Bleen Opozitia sta capra pe plaja.
@Bleen nu-i sigur, infarngerea asta o sa-i coste, dovedesc ca nu sunt in stare sa faca fata presiunilor externe, nu sunt patrioti puternici ..o sa ii manance Vadim 🙂
@Bleen cum draku sa ia 60 % ? si la locale aveau tot cam 60 % in songaje si au luat doar 49 la locale !
@promaa2002 @Bleen aduna si scorurile pnl si psd
@teocharis @Bleen pai asa si aliantele locale ale pdl…in unele judete nu s-au contabilizat la pdl
@promaa2002 ar trebui sa ne obisnuim cu un usele in toamna la 60-65%
@teocharis eu cred ca e exclus, in sfarsit, vedem….
@Bleen In conditiile unei prezente masive (previzibile) la vot si cu conditia de a nu fi subjugate Parchetul, CSM-ul si Inalta Curte, nu cred ca USL-ul va trece de 45 %
maine anuleaza referendumul pe motiv ca Antonescu nu a fost trecut pe buletinul de vot
Puciul va continua și după invalidare. Reintră în scenă Parlamentul.
@Bleen asta clar. planul B, C, TZ, W.
@EleBelele @Bleen Doar scoatem capra din casă. Restul e tot la fel de nașpa.
@Bleen never ending story.
@Bleen Asta deja nu mai conteaza, it’s the way to Togo 2005.
@Bleen Cred ca isi schimba planul. La toamna Basescu e de vina pentru economie si mai strang ceva procente la parlamentare, oricum nu prea se vede dreapta.
@coffee Am senzatia ca tu citesti degeaba articolole de aici. Nu intelegi ca nu poti fi ales daca esti la bulau? Crezi ca pe aia de la USL asta in doare, procentajul electoral?
@Louisy Ti-as da un Like pentru intrebari. Nu cred ca intra cineva la bulau, eventual vreunul neinsemnat.
@coffee La fel de neinsemnat ca 0049, Vantu, primaru’ ala de la Cluj?
@Louisy Ai vazut care e mentalitatea – pentru liste responsabili sunt primarii, Guvernul nu stie.
@coffee Si tot tu te superi cand iti zic postac. Ce treaba au listele cu aia care erau infractori dinainte de liste? Ce, tu realmente crezi ca a falsificat Voiculescu vreo lista, ca a fraudat un vot?
@Louisy ah, scuze, ma gandeam strict la posibilitatea documentarii loviturii de stat
@Bleen , aşa nu ma mai joc… tu ţii cu ursul. =))))))))
@Bleen de maine avem vacanta politica, 2-3 saptamani de liniste..
Maine la CCR – Predescu si Tudorel isi dau demisia scarbiti de modul in care colegii lor interpreteaza listele actualizate si schimba hotararea initiala, iar ceilalti invalideaza cu 6-1 referendumul. Ponta si Crin declara ca vor continua lupta, mai decisi ca niciodata. Oamenii acuza CCR, teveurile urla.
@coffee , mă tem că în caz de demisie a unui judecător, activitatea curţii se blochează pînă la ocuparea postului vacant.
Elenina, ai cuvîntul! =))))
@val_one @coffee Păi cît timp rămîn măcar șasă…
@val_one Bine, 6-3 si isi dau demisia ulterior.
@val_one @coffee nu pot sa spun decat ca demisia unui din aia 4 ar fi mana cereasca :-))
@EleBelele @val_one adica merge si cu 4-2 in cvorum de 6?
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Macovei-Procedura-de-demitere-a-euat-dac-CCR-nu-reuete-s-decid-cu-dou-treimi-996223.html#ixzz23VjDxYQ2
@Bleenar fi ok, stiu interpretarea monicai, am mai citit-o , dar e doar o interpretare…
@Bleen nope.
@EleBelele @Bleen Logic asa e. E referendum de demitere care NU SE VALIDEAZA. Nu trebuie sa-l invalideze nimeni, e invalid pina la proba contrarie.
Uite-l! e la coltul strazii, merge in cirje!
@EleBelele @Bleen Astia tocmai au descoperit logica fuzzy.
Avem un referendum care nu-i nici valid, nici invalid. E simultan valid si invalid.
Exista un purgatoriu si pentru referendumuri?
Exista viata dupa referendum?
@Gramofonu @EleBelele @Bleen Referendumul lui Schrödinger.
@quaddelta @EleBelele @Bleen Referendumul lui cacarau…
@quaddelta @EleBelele @Bleen Scuze, Dingleberry.
@Bleen A, a luat si a citit Blogary in urma? Eu am spus asta, in alt mod, imediat ce a venit decizia CCR de amanare. Ei abia acum s-au prins ca se poate discuta si pe tema indeciziei, in loc sa cada in blestemata capcana a listelor?
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Sinteza-zilei-Live-text-996366.html 🙂
Pe baza adresei semnate de Victor Paul Dobre, CCR a decis să amâne verdictul referendumului pentru 12 septembrie, mai apoi pentru 31 august. Cifra de 18,2 milioane este esenţială în calcului validării/invalidării referendumului deoarece în funcţie de această cifră a fost calculat pragul la care poate fi validat referendumul. Astfel că, dacă cifra de 18,2 milioane rămâne, atunci pragul de 50% plus unu necesar validării este de peste 9 milioane or la referendum au participat aproximativ 8,4 milioane de români. Parchetul General, în cadrul cercetărilor din dosarul „Referendumul”, a stabilit însă că adresa prin care MAI spune că nu îşi asumă acurateţea listelor electorale a fost semnată cu încălcarea legii de către Victor Paul Dobre. deci CCR poate decide maine ca referendumul este invalid , in baza primei adrese MAI in care nr era de 18,2 mil !
@promaa2002 , a ajuns deja la Curte dovada că adresa aia a fost semnată cu încalcarea legii?
@val_one pai lucrurile notorii eu stiu ca nu trebuie dovedite, ori e de notorietate ca dobre e pus sub acuzare
@promaa2002 Da, stiam eu ca rezolvarea e ceva pe baza de liste. Articolul la care comentam tot de liste zice.
După interviul luat lui Ponta
http://i46.tinypic.com/119bdrl.jpg
Crin Antonescu, enervat de Merkel şi Barroso: ”Nu se poate să fii ditamai preşedinte de Comisie Europeană şi din vacanţă de undeva să-i mai trimiţi o scrisoare domnului Ponta”
😀
@quaddelta am postat in acelasi timp, amuzant dar important !
@quaddelta Email se poate sau doar porumbei voiajori?
Crin Antonescu, enervat de Merkel şi Barroso: ”Nu se poate să fii ditamai preşedinte de Comisie Europeană şi din vacanţă de undeva să-i mai trimiţi o scrisoare domnului Ponta” . http://www.gandul.info/politica/crin-antonescu-enervat-de-merkel-si-barroso-nu-se-poate-sa-fii-ditamai-presedinte-de-comisie-europeana-si-din-vacanta-de-undeva-sa-i-mai-trimiti-o-scrisoare-domnului-ponta-9945532
Dacă Curtea Constituţională le validează puciul s-a dus dracului parteneriatului cu SUA (şi mai mult ca sigur şi scutul):
Philip Gordon: „SUA vor sa vada un Parteneriat Strategic de durata intre tarile noastre. Am agreat de curind formalizarea acestui Parteneriat Strategic… E greu sa continue daca exista semne de intrebare legate de legitimitatea procesului democratic. Vrem un Parteneriat Strategic cu un stat NATO si am spus clar ca atunci cind exista intrebari legate de practicile si valorile pe care se bazeaza Parteneriatul e dificil de continuat. De aceea sper si astept ca liderii din Romania sa respect valorile si principiile comune, astfel incit sa continuam acest Parteneriat Strategic”.
@oglinjoara clar ca lumina zilei ! dar usl se face ca nu aude, nu vede !
@promaa2002 @oglinjoara USL (adică Uniunea Sovietică Latrină) NU vrea scut, știe și idolul lui Marga asta!
@Pataphyl @promaa2002 @oglinjoara
Pai ce sa faca Marga cu scutul? Lui ii trebuie cosciug
@oglinjoara e „game-over”, Gordon i-a pus punct final, i-a obligat sa faca ce trebuiau deja pe 1 august….in seara asta a fost doar regie cu KK-mal si Tonta, ca sa mai indulceasca pastila…e posibil ca si un armistitiu a fost agreat, si Crin si Tonta vor beneficia de imunitate..o vreme macar, pana se simte marinarul iar tare sa ii arda
@ovidiuss @oglinjoara N-as fi atat de sigur. Gordon putea sa-l faca eventual doar pe Ponta sa cedeze.
@ovidiuss @oglinjoara E ca-n șah, decît mat mai bine pat (sugerez imaginea asta cu gîndul că poate-l îmbunez pe căcă… ăăă… Crizel)
@ovidiuss Esti jucator de seria Sims, asa e?
@oglinjoara adica este posibil ca Obama sa spuna „ei, bine, domnilor Voiculescu si Iliescu, atunci, noi ne luam scutul in spinare si-l ducem la bulgari” ?! o sa lase USa sa se ajunga in punctul asta?!
nu mi se pare verosimil.
am retinut cuvintele lui Gordon de la inceputul discutiei cu cacarau: „USa vor face tot ce le sta in putita ca sa apere statul de drept”.
in traducere libera „va futem pana va cocosam,, give up, mazar and fazar fac[r!”
@CiufutozaurusRex ca să îşi ia scutul în spinare trebuie să-l şi facă
ca să-l facă trebuie să aibă parteneri de încredere
despre încredere vorbea Gordon
Cum se calculează vîrsta pisicii: 24 de ani în primii 2 ani și apoi cîte 4 ani pe an.
http://www.catster.com/cat-health-care/calculate-cat-age-in-cat-years
@Bleen Da, ale dreq, trebuie sa le stringi in usa, altfel nu crapa.
(pariez ca nu stiti de unde-i citatul)
@Gramofonu @Bleen Nu pariez, că nu știu! Ne spui?
@Pataphyl @Bleen Svejk 🙂
@Gramofonu @Bleen M-am sclerozat, mi-am adus aminte mai tîrziu! :(((
@Bleen Minu are 64 de ani 😀
@EleBelele N-are un tata la CCR? pare numa’ bine copt.
@EleBelele E băbuță. Se uită la telenovele.
@Bleen eu astept vremuri mai bune, sa dedicam un articol pisicilor. am de comentat si pe subiectul asta. 🙂
Nu va suparati pe mine, poate-mi iau ban, dar, dupa fața pe care o are, sova sigur e homo.
@Louisy daca te da in judecata zici ca ti-a mincat disqus „sapiens”
@Louisy Cred că d-aia bate femei, de necaz că nu-l fute și pe el nimenea.
@Louisy Nu vreau sa iti dau la gioale, ca-s hetero din tata in fiu …lol….dar asta e ultimul pacat la nemernicii astia. Io zic ca Ilici ne-a tras-o de ne-a usturat fundu’ si n-a fost homo. Si daca ii aduni pe toti nemernicii care ne-au tras-o in ultimii 60 de ani, tot heterosexualii ne-au rupt fundul…lol
P.S. Exista si o exceptie notabila….:):):)
@DrMengele Da’ eu am fost European, incluziv, m-am gandit si la minoritatea lui si am subliniat ca sunt bine reprezentati in Guvern. Am zis-o ca o lauda la adresa atitudinii europene de care dau dovada autoritatile, nu stiu ce ati inteles.
@Louisy la chestia asta, avantajul lui ar fi ca se duce la parnaie gata pregatit.
@Canadiana @Louisy doar daca este deja la receiving end, altfel s-ar putea sa aiba parte de niste lectii usturatoare
@ny2 @Canadiana @Louisy Îl ajută #49, că-i uns cu pardon toate alifiile
@Pataphyl @Canadiana @Louisy parca stabilisem zilele trecute ca pt. clica lui 0049 se va livra smirghel, nu alifie…
@ny2 @Pataphyl @Canadiana @Louisy
e alifie dӇia pt exfoliere
@Canadiana @Louisy Vad ca subconstientu’ se exprima liber prin gura lu’ Sova.
Cica „ochiul pe care mi l-a deschis”…
Acest apel la „poporul” care este in spatele lor ma face sa cred ca „americanu'” le-a zis cateva lucruri dure.
Aproape ca imi aduc aminte de ne-a nicu cand vorbea de popororul strans unit si agenturili starine.
@eugeni Poate Victor l-a tradat. E atat de singur la Cotroceni.
@coffee @eugeni da, Victor, a abandonat..n-ar fi prima data
@eugeni e public deja ce li s-a transmis de catra acel emisar
e noua linie, dura, a lui crrin si ponta: basescu, sustinut de metropola ca dictator in colonie impotriva vointei poporului
acest discurs prinde extrem de bine la votacul usele….
asta e directiva despre care povesteste idiotu’ de sova: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:20:01:31994L0080:RO:PDF
evident, nu are NICIO legatura cu cazul nostru; basca faptul ca directivele nu se aplica direct.
@EleBelele Mi-esti mai draga decat Wikipedia 🙂
@quaddelta @EleBelele Da, ca wiki iti da, dar nu-ti baga si-n traista
@EleBelele Eu pe Sova asta mi-l doresc de avocat al partii adverse in orice proces.
@Ilinca @EleBelele ai vrut sa zici „avocat al partii perverse.”
Ponta și Antonescu au doar două ieșiri din actuala situație: afară din politică sau înăuntru în pușcărie.
@Bleen ar fi bine, dar nu esti prea optimist ?
@Bleen Sa inteleg ca reusita puciului este exclusa? 🙂
@quaddelta Nu este exclusă. Dar la final tot în pușcărie intră.
@Bleen @quaddelta Ultimul care a dat o lovitura de stat in Romania e inca in libertate.
@Bleen @quaddelta adica reuseste puciul, ei se insurubeaza la putere si se aresteaza singuri ?
@promaa2002 @Bleen @quaddelta Nu, ideea e ca-n mai putin de 10 ani tot obelesc, si nu-s suficient de batrini incit sa nu faca puscarie. Intrebarea e in cit timp se prescrie o lovitura de stat.
@revealer @Bleen @quaddelta Si nici nu se da dus.
@Bleen
Crezi că „afară din politică” încă mai e o opţiune pentru ei?
@Bleen Inteleg ca excursia dupa bere a fost incununata de succes, dar chiar atit de multa? 😀
@Bleen sa-ti de dumnezeu sanatate, conasule, pentru vorbele astea.
CPUN-ul de la începutul anului 1990, cu toate scandalurile lui, de înţepeneam în fotoliu pînă la 3 dimineaţa, era parfum pe lîngă ceea ce scot acum ăştia pe gură.
@Florina Am avut în câteva rânduri fix aceeași senzație de ireal
Ședințele CPUN, minerii.. și Ponta. Mă lasă bouche bee.
s-a constatat ca asa numitii „conman”, adica inselatori de profesie, nu au simtul rusinii. Daca a” tras-o” cuiva se simte superior.
Nu exista alta cale, pentru pacienti de tipul acesta ceva catuse si niste relatii de afectiune dezvoltate temenic la parnaie in timpul dusului ritual.
cacarau: in spatele meu sunt 7,5 milioane de oameni. in spatele lui traian basescu se afla un milion si, cel mai important sustinator, ambasadorul american.
nu stiu cine e mai puternic.
stiu ca eu fac ce trebuie.
@CiufutozaurusRex Cred ca vreo 2 mil. din cei 7 erau ascultatori de Vocea Americii. Posibil sa schimbe tabara la declaratia asta.
@CiufutozaurusRex
În spatele lui sunt 9150 de dobitoci. A zis-o pe asta?
@Hongse e, ce mai conteaza cum a ajuns in parlament. acum, cu atatia confuzi si cu atatea voturi multiple, are si el milioane fara numaaaar.
@Hongse @CiufutozaurusRex nu te amagi sunt mult mai multi
@odzilla @CiufutozaurusRex 9170?
Fratiiiilor, uitaram de dingleberry. Asta vorbeste in continuare pe A3. Mai are putin si face 2 ore!
@quaddelta Sa-l scoata cineva din priza ca se arde…..
@elgreco @quaddelta ba sa-l lase acolo, ca n-avem nevoie de el
@elgreco @quaddelta Să-l lase în priză! De ce să-l scoată
@SimonaM @elgreco @quaddelta Să-l scoată, să-l bage și tot așa…
@Pataphyl @SimonaM @elgreco @quaddelta sa-l puna-n scurtcircuit….
@Ilinca @Pataphyl @elgreco @quaddelta Ba.
La împământare.
@Ilinca @SimonaM @elgreco @quaddelta pînă se arde, yessss!
@Pataphyl @Ilinca @SimonaM @elgreco @quaddelta de-abia i se increteste parul si nu mai are nevoie sa mearga la coafor
@quaddelta urmeaza sova; pazeste-ti falcile.
@quaddelta
Face criză în direct? Altfel nu mă uit.
Asta n-are copii pe-acasa? poate are si alta treaba.
@Gramofonu si i-a mancat.
@Canadiana :))))))))
@quaddelta
a facut spume?
Nu aruncati cu pietre. Eu raman la parerea ca adresa lui Ponta de azi catre CCR e un motiv de invalidare a referendumului. Guvernul nu are listele electorale permanente, deci CCR nu are ce sa mai astepte, nici nu are motiv sa mai ia in calcul adresele diferite de la MAI.
Interviul acesta a fost egal cu zero. Adversarii lui Tonta au ramas adversari, cei care-l sustin (putinii care se uita la B1) au concluzionat ca le-a raspuns excelent celor 2 basisti. A avut grija sa sublinieze ca Basescu e 100% de vina, a avut replica la toate intrebarile, a trimis in derizoriu de cate ori a putut.
Ce au obtinut cei doi este ca l-au ajutat.
@Louisy Oare cîți (Bruc)ani-lumină să fie de cînd a răsărit soarele în Duminica Orbului ’90?
Sa invete si ei ca nu se cheama dusmanul la un post dusman, fiindca e pierdere de vreme. Mai bine faceau un interviu cu Basescu, castigau mai mult. Dar, probabil, nu i-a primit.
@Louisy exact, a fast un zero interviu, asa cum e si Ponta de fapt….nici Barroso nu a avut mai mult succes in scrisorile cu el
@Louisy ponta a tinut-o intr-o golaneala continua, iar astia au fost prea rar pe faza.
@CiufutozaurusRex @Louisy Ce vroiai sa-l mai intrebe? Au atins destule.
@coffee Nimic. Au pierdut timpul. Mai bine stateau in studio.
Sper ca motivul pentru care au facut-o este monitorizarea CNA de impartialitate si ratingul, desi a avut grija KK cel rau sa le muste serios din audienta. Daca au facut-o sperand sa-l infunde, sunt fraieri.
nu spun ca au ratat subiecte, spun ca l-au lasat sa zburde pe alaturi, sa deraieze in golanisme mici („aveti internet, ca va trimit eu”), ca nu s-au impus, ca sirul discutiei a fost fracturat, uneori, ca nu au avut replicile la ei. nu ca se golaneasca, ci ca sa impuna, sau sa nu-l lase pe ala sa cocalareasca dialogul.
mie barbu ala imi place. ar fi bine sa aiba notitele la el. nu e voie sa incerci sa-ti incui adversarul cu chestii gen „legea..aaa,… nu stiu acum care lege”.
@CiufutozaurusRex
Ai like pînă la Barbu.
Acum ca Ponta tocmai ne-a spus ce are de gand sa faca mai departe haideti sa-i multumim iarasi Codrutei care a asanat astazi o buna parte din spatiul de manevra al pucistilor.
Ponta minte și deformează adevărul cu o naturalețe și un sânge rece care te lasă mască. Ori taci uluit, ori îi tragi una în bot, cale de mijloc nu există.
@Beavix Votez pentru una-n bot…
@Hongse @Beavix are botul sange dupa cate a incasat in ultimele 40 de zile, de la Base, Barroso, Gordon
@Hongse @Beavix Doua ! Cine mai pluseaza ?
@Mistral @Hongse @Beavix Măcar șasă!
@Pataphyl @Hongse @Beavix Rien ne va plus !
@Beavix Il ajuta boala, nu pune in circa IQ-ului…;)
Tupeist, inteligent, alunecos, periculos
@Taticu si javra !
@Taticu la capitolul inteligent e de discutat.
@Taticu Inteligent? HA! Scriu mesajul asta dintr-o canapea mai inteligenta ca Ponta.
@Taticu prea inteligent nu e , si-a distrus toata cariera (si academica si politica) in lupta asta, la 39 de ani…greu de considerat inteligent, tupeist da, minicinos agresiv, da
@Taticu Eu zic ca ar trebui adaugata si perversitatea printre calitatile lui Ponta.
„- vă gîndiţi în subliminal la palatul Cotroceni? în 2014?
– nu, din 2014 are dl Crin Antonescu două mandate de cinci ani…”
@val_one
Mi-a scăpat asta. Deci şi ei ştiu că din 2014…. 😉
N-aş paria pe Crizantem pentru 2014.
@Hongse , acum, nu ştiu, l-o fi luar gura pe dinainte? subliminal? =)))))
@Hongse , acum, nu ştiu, l-o fi luar gura pe dinainte că TB mai stă pîna în 2014?? subliminal? =)))))
@val_one nu sunt mandate, sunt sentinte
Doamne acum msau incalzit pe final, o juma’ de ora daca mai stateau i-l bateau la propriu pe martafoi.
Ponta: Vă aştept la palatul cotroceni.
Ne-am dat dracu.
@Hongse Ii asteapta la Cotroceni la conferinta de presa tinuta de Base, pe cand revine din concediul fortat.
De azi inainte va fi rusinos sa primesti un verdict ca nu ai plagiat de la Comisia aia.
Bravo Barbu! 😀
evident ca ponta se leaga de faptul ca Kovesi n-a plagiat. nu ti-ar mai muri multi inainte, nesimtitule!
Bravo TAPALAGA
Yes plagiat!
La scrisoarea pe care a trimis-o Ponta, in care spune ca Guvernul nu are listele electorale Permanente, CCR este obligata sa decida.
De ce cind Ponta zice ca rade are o mecla stafidita…..rade in interior, cum naiba rade ?
Când îl întreabă de treburi economice o dă cu „nu vreau să mă pronunţ în necunoştinţă de cauză”.
Ăsta ce dracu ştie? Economie nema, despre discuţiile dintre Dobre şi Rus idem, de ce dracu ia leafă?
@Hongse Pentru că există.
@Hongse Nu fu la olimpiada?
@Gramofonu Bingo! 😀
@Hongse ok, daca zici tu: a fost si la bingo.
@Gramofonu @Hongse Fu terminator… mă rog, pe lîngă.
@Hongse Sa aplice platforma-program a USL: Jos Basescu.
Ii da cu Pivniceru’n cap, bravo Dane, bravo Barbule, datii la pateu.
Aşa-i lipeam un „nu fiţi obraznic cu mine, domnule prim-ministru”, în locul lui Dan Tapalagă, la faza în care i-a zis că de unde are informaţii, în afară de ceea ce a tras cu urechea în diverse locuri, de nu ştia de unde i-a venit. Avea şi camerele în funcţiune. Ăsta, ăştia, de fapt, nu numai că nu merită respect, dar pentru ce li s-ar permite să jignească şi să mintă în halul ăsta?Eu n-am reţineri faţă de asemenea exemplare. De ce-aş avea? Şi-o merită în faţă la fiecare mizerie pe care o scot pe gură.
Ar fi culmea sa decida CCR maine cu 9-0. Poate l-au sacrificat deja pe seful administratiei tranzitorii.
@coffee mai lasa iarba aia, ursule :-))
@EleBelele @coffee de doi bani speranta
@EleBelele Bine, 6-3, fie.
@coffee si mai greu…
@EleBelele @coffee Are si el/ea dreptate totusi. Ganditi-va ca dintre toti actorii crizei cel mai putin au riscat si cel mai putin vor pierde judecatorii CCR.
@quaddelta @EleBelele Nu m-ar surprinde sa iasa invalidarea. Crin pare din alt serial cu declaratia aia cu ambasadorul american
@coffee @quaddelta @EleBelele Ce declaratie?
@coffee Hai ca nici Barcelona n-a dat 9-0
Hai ca si Tapalaga l-a lovit cu manechinuitele lui Mazare.
Ce-i mişto e că Ponta nu poate să plece din platou, indignat fiind, pen’că e la el acasă. Că-l văd cam supărat.
Ok, retrag comentariile negative pe care le-am făcut la adresa lui Barbu.
@Hongse Si eu imi fac mea culpa ca m-am indoit de Tapalaga.
@revealer @Hongse eu tot cred ca puteam sa-l stranga de oo ei pe el. aveau subiecte grase si s-au incurcat in liste.
@revealer @Hongse eu tot cred ca puteau sa-l stranga de oo ei pe el. aveau subiecte grase si s-au incurcat in liste.
@Canadiana @revealer @Hongse nope e caz patologic …cam ce dialog ai putea sa porti cu un cretin ca Ponta ? cand nu are sistem de valori la care sa se raporteze.
@elgreco @revealer @Hongse de exemplu, treubuiau sa-l intrebe, care este parerea dvs de sef psd, trebuie sau nu suspendata imunitatea lui dobre pt. a fi cercetat? si ce mesaj credeti ca rezulta din asta? macar bine ca l-au intrebat de dogaru.
@Canadiana @elgreco @revealer @Hongse l-au intrebat, a zis ca decide parlamentul
@Canadiana @elgreco @revealer @Hongse l-au intrebat . A spus ca e decizia Parlamentului . Au insistat . A spus ca e decizia Parlamentului , ca el nu se baga precum Base sa dea dispozitii Parlamentului .
@Canadiana @revealer @Hongse la intrebat pe ambetat de Dobre si maimutoiu a dat-o cotita …se hotaraste in parlament (zice el)…dar sinteti sef de partid (zice Tapalaga) ….se hotaraste in parlament (zice ambetatu)
@ny2 @elgreco @revealer @Hongse nu, l-au intrebat daca el isi sfatuieste colegii s-o faca. trebuia pus la colt.
@Mistral @Canadiana @elgreco @revealer @Hongse
sa-l bagam noi ?
@Canadiana @elgreco @revealer @Hongse degeaba, ca n-a vrut sa raspunda si pace
@hope18 @Mistral @elgreco @revealer @Hongse oooo, noi l-am bagat adanc, de muuult.
Ce aveti cu Tapalaga? E prima data cand il intreaba cineva la obiect pe Ponta.
Tapalaga scrie (relativ) bine. Dar cand e de vorbit, e ca o drujba care taie chibrituri.
Cum poti sa spui „habar n-am, eu nu stiu, eu nu citesc stirile, pe mine nu ma priveste, nu e treaba mea” cand esti prim-ministru? Cuuuuuuum, mai Tonta? Ce dracu’ mai cauti acolo?
Bagă tare Barbu!
Candidaţi în Gorj?
Sigur că da.
Unde au murit 40000 în 10 zile?
@Hongse noroc cu barbu, ca tapalaga e pierdut
Ma chinuie un gand. In motivarea respingerii sesizarilor USL CCR a calificat boicotul ca actiune legitima a poporului in cazul unui referendum. Prin excluderea de pe liste a unor categorii (i.e. romanii din strainatate) nu li se incalca dreptul de a se exprima la referendum boicotandu-l?
@quaddelta Corect. Le este afectat dreptul de vot. Se pare ca Boc a fost cu ideea.
Ati aflat ceva in seara asta – legile din Romania sunt clare si neinterpretabile.
ce dobitoc e monta: cica legile nu pot fi interpretate, legile sunt…legi.
asta a facut si facultatea in catania?
Sterge pe jos cu ei
@Taticu Mie nu mi se pare.
E un clovn trist cu ochelari care nu știe ce să răspundă și dă în ala-bala-portocala.
@SimonaM@Taticu Nici mie. Am impresia că l-au încolţit.
@Hongse @SimonaM @Taticu
sa-l sfasie !
@SimonaM Raspunde neraspunzand. Pot sa intrebe de 10 ori acelasi lucru. Plus ca face misto de ei ca un nenorocit
@Taticu Indiferent cine l-ar fi întrebat, reacția ar fi fost aceeași. Nu pricep ce li se reproșează aici lui Barbu și Tapalaga
@SimonaM @Taticu Mda…poate ca n-au fost mai marlani. La propriu. Adica sa-l bage in ma-sa in direct.
@SimonaM @Taticu
cred ca reprosurile sunt mai mult pt cat de jigodie e ponta ,care cauta sa se eschiveze
@Taticu Cine? Daca te referi la Tonta, mi se pare ca te inseli. Din contra, Tonta e in corzi. Da raspunsuri aiurea si pare pierdut. In sfarsit vad si eu o emisiune in care un uslas „greu” da din colt in colt.
@Taticu
tapalaga nu face fata stilului alunecos al lui ponta
pierde la scor in fata votacului mediu
Deci Ponta emite păreri fără să citească stenogramele interceptărilor telefonice ale lui Rus.
tapaga e confuz, neconcentrat, face confuzii si-i da ocazia lui ponta sa-l corecteze condescendent si sa se piarda sirul ideii.
@CiufutozaurusRex E OK.
„Nu este un lucru normal sa revizuiesti listele electorale dupa aflarea rezultatului alegerilor”- P.Gordon
@ovidiuss Si care-i definitia normalitatii?
Gandul: Unii judecători CCR vor să tranşeze MARŢI soarta lui Băsescu. „Există posibilitatea ca la şedinţă să se pună în discuţie validarea/invalidarea referendumului”
@quaddelta sigur, ca e posibil, listele existe, 46% e mai putin ca 50%, Ponta si Cacarau sunt nefrecventabili , iar US e superpower…QED
@quaddelta „unii” ?? adica aia 5 de data trecuta sau cum? singura eventuala problema legata de referendum va fi cel mult preschimbarea termenului.
@EleBelele @quaddelta toti, si mos Predescu si Axinte si Tudorel, s-a dat ordin de la USL
@ovidiuss @EleBelele @quaddelta 😀
si la final isi dau jos budigaii si-si dau nuiele la poponetz
zicea Ilinca ceva mai jos:
„Cheia este la CCR. Ponta cere clarificari, daca CCR are mintile acasa, poate inceta toata nebunia maine, cu doar 5 voturi, nici macar nu le tb 6 pentru asta.”
nu o fi o modalitate prin care astia abandoneaza fara sa para ca abandoneaza? Ha?
@CiufutozaurusRex elebelele zice ca n-am dreptate cu cele 5 voturi, ca tb tot 6….Totusi inteleg ca au luat odata decizia asta (dar s-a manarit adresa catre Guvern) si atunci, teoretic, ar fi doar o clarificare pentru Guvern, similara cu cea trimisa de Zegrean dar de data asta luata in plen….Mi-e foarte greu sa inteleg de ce trebuie 6 voturi.
@Ilinca @CiufutozaurusRex Daca e asa, inseamna ca decid direct pe referendum.
@Ilinca asta vroiam sa intreb si eu, daca trebuie 5 sau 6 voturi.
@CiufutozaurusRex exact asta e acum, si Doctoru la B1 si KK-mal la A3–e game over dar doar maine vom vedea asta clar in „raspunsul” CCR…e doar teatru, regie acum
@ovidiuss @CiufutozaurusRex
sa dea D-zeu sa fie cum zici tu,dar mie nu-mi vine sa cred
@hope18 @ovidiuss @CiufutozaurusRex Ce naiba, tocmai ati vazut link-ul: nu exista lovitura de stat parlamentara nereusita.
Nu pot da detalii, ca să nu-mi dezvălui sursele, dar fiți convinși că PDL și Platorma Dreptei nu stau deloc zilele astea. Între-adevăr, mulți dintre ei sînt în concedii, dar ceilalți, care s-au întors din concedii sau care vor pleca, nu stau degeaba zilele astea. Se negociază la sînge locurile eligibile pentru la toamnă. S-a ajuns chiar și la scandaluri fizice. Nici nu vă imaginați cît de vocali, pasionali și indignați sînt cei din PDL și din Platforma Dreptei cînd e vorba de împărțirea locurilor eligibile și funcțiilor în Marea Alieanță.
@Bleen Bleah
@Bleen Marea Alieanță FTW
@SimonaM @Bleen E d’a-mboulea: WTF
@Pataphyl @Bleen Aia e evridei
@Bleen uite in cine ne punem noi sperantele
@Bleen
parerea mea este ca daca negociaza chestia asta ,fac prostia vietii lor.nu vor capata nimic.Prea mic osul pt cati vulturi sunt
@Bleen S-astepte pina-i votez eu.
@Bleen Daca e scandal-MERGEM SI NOI !!
@Bleen Mda, se pare ca Neamtu e cel mai agitat.
Ponta nu se lasa nicidecum.
„Guvernul va comunica CCR la 31 august „numarul solicitat de dumneavoastra al persoanelor ce trebuiau inscrise in listele electorale permanente la data de 29 iulie 2012″”
Nu-l intereseaza ca CCR a cerut numarul persoanelor care erau deja inscrise, numarul dupa care s-a facut deja referendumul. El o tine una si buna cu numarul celor dupa care trebuia facut referendumul.
Daca CCR nu il opreste, maine, inseamna ca Ponta castiga.
Breikin niuz: (Interimararu – nu interimarinaru! – către Gordon) „Notră pul dan votră CéCéRéu, ixchiuz mai frenci”
in clar: ponta nu ii va include pe cei din strainatate
@teocharis 🙂 Pai…daca nu-i include,vor fi dati in judecata.”Judecata” in Romania apartine …e manjita de vopsea PORTOCALIE…deci Baselu va decide:Diaspora are dreptate,adica referendum invalidat!Adica presedintele Romanilor e Basescu?:):) NU !ASTA NU SE VA INTAMPLA!Peste cadavrul meu !Deci va iesi razboiul lu Ana Pauker-aia de Macoveica,poporul s-a saturat de FMI,unchiul SAM o sa lupte pt. „democratie” cu mitralierele in romanii CINSTITI.O sa iasa un macel ca in Kosovo,dar POPORUL DAC VA INVINGE !!Si americanii se vor retrage cu coada intre picioare din TREBURILE NOASTRE interne.Unde ti-este „SUVERANITATEA”…tara mea de glorii ,tara mea,te dor ?Si romanii vor fi ,in sfarsit LIBERI !Cum a facut Korea de SUD,Argentina,Suedia(si-au stabilit SINGURI politica economica) si,in 2-3 ani vor avea nivelul de trai al Noii Zeelande,al Norvegiei…Desteapta-te,romane !!
@marvidiss @teocharis Nu stiam ca 50 de lei ajung pentru o doza de LSD. Cu unicornii roz cum e? Au zvastica sau nu?
@marvidiss @teocharis Wow!
@Hongse eu am bagat niste flaguri 😀
Voi vă daţi seama ce era dacă în locul lui Barbu erau Mădălina Puşcalău sau Irina Petraru?
@Hongse Am auzit o remarcă acum câteva zile.. cum că Nelu barbu ar avea studii juridice.
Mie mi se par ok, și Tapalaga și Barbu. Mai rămâne să sară la gâții ăluia. După oftaturile din off, presimt că Tapalagă nu-i departe de asta.
@SimonaM
Tapalagă e Ok. Barbu o avea studii juridice, dar tace şi nu zice nimic. Mai ales că e moderator, îl lasă pe Tonta să manipuleze discuţia cum vrea el.
@Hongse @SimonaM de ce nu vorbesc de stenograme???
E gata cu recensamantul, Tonta stie ca nu va mai face asa ca primarii USL (80%) nu vor avea ce raspunde si ce plati..Tonta stie ca maine CCR va cere „listele actualizate” nu actualizarea lor..toata discutia cu Tapalaga e de forma..e game over
@ovidiuss Vreau si eu o doza de optimism 🙂
@revealer citeste ce a zis Gordon despre actualizarea listelor, „nefiresc”
@ovidiuss @revealer prin definitie, loviturile de stat sint „nefiresti”
@ovidiuss
iei droguri usoare sau mai grele?
@ovidiuss Pentru cine ?
@ovidiuss nu mi se pare atat de clar. Oricum declaratiile lui difera de cele ale lui Antonescu.
bou si tapalaga si pisoiu ala, o intrebare intrebatoare ar fi fost asta: „domnu’ ponta, fi-v-ar tzarana grea, daca totul era legal, conform solicitarii CCR, de ce n-ati avut dvs OO sa dati un HG, ci ati incheiat pe shestache memorandumul cu mini-recensamantul etc ? nu cumva pt ca HG se putea suspenda in instanta, dar memorandumul, ocult fiind, nu?”
@EleBelele Sa inteleg ca din punct de vedere juridic un memorandum e un fel de „Impodobeste mama bradul” al lui Fuego? Daca ai bine, daca nu nu?
@quaddelta memorandumul ala e zero barat.
@EleBelele @quaddelta pielea p….lii cu listele ma-sii
@EleBelele @quaddelta tapalaga s-a bagat intr-o gaura si nu vrea sa iasa.
@EleBelele @quaddelta De ce nu-l lăsăm noi să numere, atunci?
Legal, nu pot scoate oamenii de pe liste fără certificat de deces sau la cerere de schimbare de domiciliu. Sau nu mai e așa?
@SimonaM @quaddelta pentru ca asa zice legea si anume ca tb numarat pana pe 10.07 inclusiv punct.
@EleBelele @quaddelta Păi și nu p-ăia îi numără?
Și chiar dacă au mai murit 40000 (tot în Gorj).. Rezultatul e tot ăla.
Aaaa. aia nu mă întrebați. Sunt anexele făcute de ministerul de interne.
Domnu doctor în drept, răspunzi în solidar!
Tonta: Fiecare primar isi asuma raspunderea.
TB acum cateva zile: cei din teritoriu, aveti grija, nu faceti ilegalitati. :))
Băi boule dr. Monta, toate bazele de date sunt la parchet de azi de pe la prânz. Taci!
@Hongse l-a incurcat mitomanul pe tapalaga
@Canadiana
Nu chiar. Se ţine bine. Tonta nu rânjeşte.
@Hongse da, da il invarte.
@Canadiana
Aha! „Primarii vor răspunde şi vor plăti.” (Ponta)
Cam 80% sunt USl. Well done dr. ponta.
@Hongse pentru mine e clar ca se simt puternici fiindca stiu ca au suportul lichelelor din ccr. mizeaza pe memorandum.
@Hongse trebuia sa evite discutia cu listele ma-sii
Auzi la Tonta: eu puteam sa nu respect decizia CCR, dar voi (B1) iar spuneati ca nu tin cont de CCR.
Adica el POATE (daca vrea) sa nu respecte deciziile CCR.
„nu e asa cum vrea traian basescu, sau cum vor cei care il sustin pe traian basescu”.
un fel de Guie Mordon.
E slab şi Tapalagă. Îl face din vorbe Ponta.
Şi Guvernul are listele permanente, sigur nu ălea folosite, ci altele, dacă le mai tipăresc o dată.
Fiti atenti ce tupeu are ponta! Nu-l lasa pe Tapalaga sa vorbeasca
DT: Veţi opri minirecensământul?
Dr. PM: Nu! Nici vorbă.
@Hongse clar ca lumina zilei. sa vezi maine macel.
@EleBelele @Hongse unde?
@quaddelta@EleBelele B1.
Totuşi Tapalagă e mai bun decât Cristoiu.
@quaddelta @EleBelele @Hongse La CCR.
@quaddelta prin Curte.
@Hongse totusi il domina si pe tapalaga
@Hongse @quaddelta @EleBelele e la lowest rating tapalaga din cauza idioteniei din articolul de azi din revista 22
@teocharis @Hongse sau poate Tapalaga ii intinde o mica cursa sa-l intrebe de liste, primeste niste date. Apoi Ponta este intrebat niste lucruri concrete. Cel putin asa sper.
@teocharis @Hongse „Dan Tapalaga: De ce nu ati asteptat decizia curtii de maine si ati dat drumul unui minirecensamant?” 😀
Lucrurile sînt clare și decise.
http://www.mediafax.ro/politic/philip-gordon-sua-sustin-cele-11-puncte-formulate-de-ce-la-adresa-romaniei-9944573
Din nefericire, internul ne omoară. Pe partea politică, așa zisele forțe democratice nu există. PDL și-a pierdut dreptul moral de a exista. De restul clovnilor nu mai vorbesc.
@Bleen Dupa cum ziceam in ecranul precedent (si n-are nimeni puterea sa recunoasca realitatea), astia sintem:
2005: Coup in Togo legalized by parliamentary vote but unrecognized by international community.
Deci, atît de mare este miza şi atît de fără întoarcere calea pe care merg puciştii, încît nimic din ceea ce li se transmite din afară nu contează. De acum, ori noi mergem la dracu’ din cauza lor, ori ei merg la puşcărie. Cale de mijloc e clar că nu mai există.
@Florina
Eu am zis asta de mult…
Dr. Monta la tv. E pe „mute” tv-ul, că mă enervează vocea lui. Să mă-ncumet să-i dau sonor?
@Hongse
pe riscul tau
@hope18
Am dat. Am nervi. Dar şi bere şi ţigări, rezist.
@Hongse
eu rezist cu greu
eu am citit scrisoarea lui ponta catre CCR si le spune ca listele NU sunt la guvern , deci maine ccr le poate cere de la parchet si poimaine poate decide ca TB este la cotroceni ! eu asa interpretez
complatare : http://www.realitatea.net/scrisoarea-lui-ponta-catre-curtea-constitutionala_987402.html?utm_source=BreakingNews-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb
@promaa2002 BAI, NENE, TU NU INTELEGI CA NENOROCITU’ O TINE LANGA CU MEMORANDUMU’ P*LII SI ACTUALIZAREA LISTELOR??? NU TI-E CLAR CA NU SE LASA NICI MORTI ??
mai lasa-ma cu interpretarile astea de timp de pace, ca acu’ e razboi !
@EleBelele @promaa2002
Este legal ca CCR sa decida pe listele pe care s-a votat?
@hope18 @EleBelele @promaa2002 Cum adica listele pe care s-a votat? In afara de alea mai exista si alte liste?
@revealer @EleBelele @promaa2002
Da, mai sunt astea pe care vrea ponta sa le bage pe gatul CCR (facaturi)
pai sa vina bleen, nu spunea el ca listele nu sunt importante ? uite ca sunt…
Cheia este la CCR. Ponta cere clarificari, daca CCR are mintile acasa, poate inceta toata nebunia maine, cu doar 5 voturi, nici macar nu le tb 6 pentru asta:
http://www.realitatea.net/scrisoarea-lui-ponta-catre-curtea-constitutionala_987402.html
@Ilinca ai dreptate, bine punctat !
@Ilinca 5 voturi ca sa decida ce?
@EleBelele sa clarifice Guvernului ca nu vrea actualizare si sa ceara listele alea de la AEP, de unde inteleg ca tb sa le ceara de prima data.
@Ilinca si de unde ai scos ca decid asta cu 5 voturi, nu cu 6?
@EleBelele Credeam ca asta e o decizie obisnuita care se ia cu majoritate simpla. Ma insel? 🙁
@Ilinca da
eu cred ca dau inapoi, dar vor sa para fara vina, asteapta acum CCR sa ii „clarifice”..vorba vine, datorita lor a ajuns contradictii de la CCR
@ovidiuss sa-mi dai si mie ce iei tu.
Analyze THAT.
Ce mama zmeilor de reacție să mai ai când vezi una d-asta?
@SimonaM eu am dat in Tourette.
@EleBelele E cu gâții, nu?
bai, deci, din ce inteleg eu, astia nu dau inapoi.
@CiufutozaurusRex ai inteles perfect si din prima.
@EleBelele @CiufutozaurusRex
asta înseamnă că sînt siguri de reuşita puciului la CCR.