Tupeu de jigodii

La MAE rus mă refer. Băsescu s-a referit la trecerea Prutului, de pe pămînt românesc pe pămînt românesc. MAE rus nu zice nimic de Pactul Ribentropp-Molotov prin care naziştii şi bolşevicii, criminali de-o teapă şi deopotrivă şi-au împărţit Europa de Est. În urma pactului Basarabia, pămînt românesc dintotdeauna, de pe timpul cînd pe ruşi îi puneau capră mongolii, a fost ocupată de bolşevicii lui Stalin. Ei sînt nişte jigodii nesimţite, a căror neruşinare n-are limite. @nedo, bagă tu categorie & stuff, că-s pe telefon.

Facebook Comments

83 Comments Tupeu de jigodii

  1. ion adrian

    Nota:

    In mai 2010,singurul roman invitat de statul rus,la PARADA MILITARA DIN 9 MAI A FOST REGELE MIHAI.

    Desi diplomatia romana la sfatuit pe REGE SA REFUZE INVITATIA,impreuna cu PRINTUL DUDA,REGELE MIHAI SI-A PLIMBAT DECORATIILE PRIMITE DE LA RUSI,IN TRIBUNA DE UNDE APLAUDA MAREA ARMATA RUSA.

    La vremea respectiA pres moldovei GHIMPU,refuzase sa participe spunind intr-o conferinta de presa ,ca el nu poate participa la o sarbatoare care OMAGIAZA ADUCEREA PE TANCAURI A COMUNISMULUI IN BASARABIA,DAR MAI ALES RUPEREA ACESTEIA DE TARA MAMA.

    Romania a condamnat PACTUL INCHEIAT INTRE NAZISTI SI BOSEVICII RUSI,RIBENTROP-MOLOTOV,dar si efectele acestuia.

    Prin participarea la aceasta PARADA,REGELE MIHAI VALIDA PIERDEREA TERITORIALA A ROMANIEI,ADICA A BASARABIEI???????????

    Dealtfel si rusii,au condamnat pactul respectiv,dar cind sa treaca la reparatii…………

    Reply
  2. ion adrian

    PS.

    Un amic, Frank, ne aduce aminte si postez pastrandu-i grafia caci este o informatie poate uitata dar esentiala:

    In mai 2010,singurul roman invitat de statul rus,la PARADA MILITARA DIN 9 MAI A FOST REGELE MIHAI.

    Desi diplomatia romana la sfatuit pe REGE SA REFUZE INVITATIA,impreuna cu PRINTUL DUDA,REGELE MIHAI SI-A PLIMBAT DECORATIILE PRIMITE DE LA RUSI,IN TRIBUNA DE UNDE APLAUDA MAREA ARMATA RUSA.

    La vremea respectiA pres Moldovei GHIMPU,refuzase sa participe spunind intr-o conferinta de presa ,ca el nu poate participa la o sarbatoare care OMAGIAZA ADUCEREA PE TANCAURI A COMUNISMULUI IN BASARABIA,DAR MAI ALES RUPEREA ACESTEIA DE TARA MAMA.

    Romania a condamnat PACTUL INCHEIAT INTRE NAZISTI SI BOSEVICII RUSI,RIBENTROP-MOLOTOV,dar si efectele acestuia.

    Prin participarea la aceasta PARADA,REGELE MIHAI VALIDA PIERDEREA TERITORIALA A ROMANIEI,ADICA A BASARABIEI???????????

    Dealtfel si rusii,au condamnat pactul respectiv,dar cind sa treaca la reparatii…………

    Reply
  3. ion adrian

    Apropo de ce spune MAE rus:

    Putina istorie adevarata si nonmanipulatoare (nondiversionista)

    Si nu inteleg de ce se supara Rusia, caci ea nu este URSS, dar trebuie atunci sa intelegem ca cu Rusia tb sa discutam in cazul unor pretentii fata de URSS si ea nu se va putea deroba spunand ca nu este URSS caci prin reactia sa dovedeste ca se considera continuatuare intrutotul a URSS .

    Si atunci sa le amintim ca inaintea aliantei Romaniei cu Germania a fost alianta URSS cu Germania care prin pactul Ribentrop -Molotov rezultat a fost cauza eficienta a declansarii celui de al doilea razboi mondial.

    Reply
  4. Hantzy

    Iar in completare inca un link ce prezinta schimbul de note dintre guvernul sovietic si cel roman in problema cedarii Basarabiei si Bucovinei de Nord.

    Din asta ar rezulta ca guvernul roman manifesta rezerve doar cu privire la conditiile de evacuare, NU la retragerea trupelor de pe teritoriul Basarabiei si Bucovinei de Nord. Mai exact spus, Romania accepta cererea sovieticilor fara rezerve, solicitand doar obtina un termen mai lung de evacuare a armatei, pe motiv ca ploile au facut terenul dificil.

    Romania n-a denuntat ulterior acceptul sau fata de cererea sovieticilor, motivand o anumita constrangere, asa cum a facut, de exemplu, Mihai imediat ce a ajuns in Marea Britanie.

    http://ebooks.unibuc.ro/istorie/istorie1918-1940/

    Reply
  5. Yeba

    @Ivan Groznyi, daca tu vrei sa argumentezi ca rusii au dreptate in cazul de față, te bâlbâi rău și șeful de blog ne-a interzis să vorbim cu bâlbâiții din categoria ta. O fac eu totuși, printre ulucile gardului, ca să te ajut să-ți vezi de drum.

    Troll îți zice și am să-ți spun de ce.

    Deci hotareste-te sau 1) esti la fel de tinar ca bietul redactor daca nu stii sa citesti o stire ca asta:

    ”Aurel Popa a felicitat China cu prilejul celei de-a 90-a aniversări de la înfiinţarea Partidului Comunist Chinez, scrie Xinhua” – HINT: cuvintele cheie sunt SCRIE XINHUA. Abia pe urma vine un citat.

    Cind scrii ca RO a atacat URSS in 1918 (cind tezarul era gata furat acolo), si folosesti acum asta ca argument, chiar ca nu judeci.

    Sau – caz in care empatizez cu problemele identitare – 2) esti din generatia mea – exista numai in aceasta generatie categoria copiilor celor trimisi la studii in URSS.

    Studiosii astia isi imbunatateau dosarul insurandu-se cu rusoaice. Multi au divortat dupa 68. Rusoaicele au avut in general viata grea. S-au concentrat asupra copiilor, care au trait intr-un amestec de sentimente filo-anti-rusesti. Dar azi sunt in stare sa citeasca stirea de mai sus.

    Tu vrei doar sa contrazici. Fii decent, citeste memoriile Anitei Nandris.

    Reply
  6. Merechene

    ivan

    1. urss-ul nu exista in 1918;

    2. Popa Aurel posibil sa stea sub o plapuma mai calduta, a lui Gabriel Oprea;

    3. din cate stiu eu, nu exista manuale de marina. cu siguranta as fi avut prin casa…

    Reply
  7. Ivan Groznyi

    pai reactia rusa are sens, pt ca armata romana nu s-a limitat la basarabia ci a ocupat si o buna parte din ucraina, a fost responsabila de masacrul de la odesa si a inaintat pana in inima rusiei la volgograd, si in alte regiuni din rusia.

    ah, o alta intrebare. ce parere aveti ca romania a declarat razboi URSSului in 1918 si a invadat urss ul in 1918. ah, asta nu ati invatat=o in manualele de marina?

    apropo de marina
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/xinhua-un-oficial

    unde se ascund comunistii. chiar sub plapuma capitanului!

    Reply
  8. 1

    never g

    corectă observaţia

    reacţia Rusiei n-are sens decât dacă Moscova consideră încă Moldova teritoriu rusesc…

    Reply
  9. Never G

    Tupeu de jigodii din mai multe motive dar mai ales ca se adreseaza jignitor presedintelui actual amestecand manipulator prezentul cu istoria. Din ce stiu eu teritoriul Republicii Moldova nu face parte din Federatia Rusa si ma intreb: de ce au facut-o? Au vreun gand? S-ar putea sa fie valabil proverbul: "chielul isi pune mana-n cap"

    Reply
  10. Boonierat

    @Ivan Groznyi

    După raţionamentul tău, nici ardelenii, nici muntenii, nici oltenii sau dobrogenii nu sunt români.

    Basarabia (adică Moldova dintre Prut şi Nistru) a fost ocupată de ruşi în 1812. Până în 1812 a fost parte a Moldovei încă de când există aceasta ca stat.

    Da, am întrebat câţiva basarabeni şi ei zic că sunt români. Îi cred pe cuvânt.

    Reply
  11. Ivan Groznyi

    cum adica Basarabia pamant romanesc dintotdeauna? 1918 e dintotdeauna? doar din 1918 a facut parte din RO. inainte de aia a facut parte din Imperiul Rus.

    si inainte de asta din statul vasal moldovenesc. si tot asa…

    ia intrebati-i pe basarabeni daca sunt romani!

    Reply
  12. Mih

    Din RL:

    Preşedintele Traian Băsescu a declarat că "se pare că unii devin sensibili şi dacă discuţi despre istorie. Eu nu sunt istoric, dar cred că răspunsul meu a fost în deplin accord cu poziţia României, care, prin Parlamentul României, a condamnat pactul Ribbetrop-Molotov. Mai mult, Duma de Stat a condamnat pactul Ribbetrop-Molotov".

    Şeful statului a spus că nu vede "unde e supărarea" deoarece "Uniunea Sovietică nu mai există. Noi avem o relaţie cu Federaţia Rusă iar cand vorbim de Uniunea Sovietică, discutam de ceva ce a fost, iar despre istoria noastră nu avem cum sa nu discutăm"

    Uite, de-asta imi place Basescu!

    Reply
  13. Mih

    Iata cum, lucrurile incep sa se lege…

    Si nu putem avea o imagine corecta fara a cunoaste istorie, o istorie NE-contrafacuta…

    De aceea ne-au tot batut la cap "binevoitori" de ocazie sa-i lasam pe "istoricii consacrati" sa se exprime…

    Reply
  14. Mih

    sare'n ochi, mi-ai luat vorbele din tastatura.

    Ma gandeam cate cartite au fost plantate in "societatea civila", presa "pro-democrata si pro-reforme si anti-anti"…

    Da, probabil ca pe Basescu "l-a luat gura pe dinainte". Stie sa faca asta exact cand si unde trebuie, in activitatea de "sanitar de serviciu" si cu scopul de a drena buboiul romanesc pre- si post- decembrist. Unora nu le place privelistea, unora le pute, altii nu vor sa se vindece, iar cei mai vasnici dusmani sunt disperati ca li se distruge "colectia"…

    O fi si "curatenie de casa noua" la Deveselu? Ca prea s-au incins ivanii si aliosele…

    Reply
  15. licurg

    @florin, sper ca imi vei permite sa ma apar. nu am injurat pe nimeni. comentariile mele au fost la obiect. sper ca pe blogul asta este ingaduita ironizarea oamenilor politici. a tuturor. daca nu, puneti un warning. ai dreptate, la intrebari gen "vrei o sinecura" nu trebuia sa raspund pt ca duce la degenerarea discutiei. nu oricine nu este de acord cu tipul de politica externa facuta de presedinte, este filorus. cred ca o discutie are sens intre oameni care au opinii diferite. multumesc frumos pt intelegere.

    edit admin: Florin, dau drumul numai acestui comentariu.

    Licurg, eu cred c-ai înţeles. inclusiv că ironia gratuită nu are nici un sens.

    Reply
  16. Sare'n Ochi

    da buni haitasi sunt @licurg si @daniel! 🙂

    au haulit cat ii blogul de lung de comentarii, doar, doar or scoate vulpea din "viziune" (normal, am vrut sa scriu vizuina dar am tastat gresit).

    tenaci baieti (sau, poate, fete?)!

    revenind la material, o demonstratie mai clara de filiatie Petru cel Mare-URSS-Rusia, nu se putea face. si, ca bonus, ce misto au iesit din barlog flacaii si fetele Coloanei a 5-a Kaghebiste din Romania!

    Reply
  17. victor L

    @ exx,

    multumim pentru ca ne-ai spus.

    Dar la artimetica ai nevoie de un abac.

    1918 – 1812 = 106

    i941 – 1940 = 1

    1991 – 1944 = 47

    154 total, cam departe de 200.

    Dar nu uitam ce nu uitasem. Tu poti sa intelegi ce vrei din articol.

    Reply
  18. exx

    PS: Evident, prin asta nu am vrut sa spun ca rusii au vreo legitimitate acolo. Pe de alta parte, e extrem de discutabil (bine, nu pentru Basescu) daca e acceptabil sa te aliezi cu Hitler ca sa recuperezi Basarabia, sau cu aliatii (si rusii implicit) ca sa recuperezi Transilvania.

    Reply
  19. exx

    O completare: din articol se poate intelege ca Basarabia a ajuns la rusi abia in urma pactului RM. Dar nu trebuie uitat, pt a intelege si mentalitatile de pe acolo, ca sub rusi a fost si intre 1812 si 1918. Practic e de 200 de ani sub rusi, cu 20 de ani intrerupere in perioada interbelica.

    Reply
  20. Mih

    "Este absolut evident ca o asemenea bravada nerusinata care justifica agresiunea fascista si intineaza memoria a milioane de victime este de neadmis si trebuie sa primeasca o apreciere adecvata din partea Europei civilizate".

    Nu-i asa ca Rusia de azi nu are nimic in comun cu CCCP si nici cu imperialismul rus?

    Nu-i asa ca adversarii lui Basescu, nici ei?

    Reply
  21. Mih

    Orice asemanare cu persoane/situatii reale si contemporane, NU ESTE INTAMPLATOARE:

    cersipamantromanesc.wordpress.com/…/testamentul-lui-petru-cel-m.

    Reply
  22. victor L

    @ licurg,

    ai un rationament de tot hazul; eu iti dadeam exemple pe care trebuia sa le fi invatat la scoala. Si e drept, nu ai gindit.

    Reply
  23. 1

    Bleen

    Problema e că nu vor să se care şi să sugă. Vor să stea şi să sugă. Şi nu vor să sugă numai ei, vor să sugă şi ceilalţi, vor să sugă toţi, ca să nu se simtă prost.

    Reply
  24. licurg

    @victor l, adica pentru a evita un razboi cu cineva trebuie sa nu fi in relatii bune ci proaste cu acel cineva? sau pt a evita un razboi cu cineva trebuie sa fii in razboi cu acel cineva? marturisesc ca nu m-am gandit la varianta asta…

    @marius, m-as multumi cu vreo sefie la vreun institut de condamnare a crimelor ursilor polari impotriva focilor, vreo vicepresedentie la vreun institut de cultura a steviei sau poate ma ia bleen de consilier personal. doar sunt de dreapta, ce naiba. dar pt a ajunge ministru de externe chiar nu as fi in stare sa balesc mana doamnei udrea, mersi de gandul bun.

    Reply
    1. Florin Cojocariu

      @licurg: valabil si pentru tine. Ce sens are sa ne enervam reciproc, mai bine ne injuri de pe alte bloguri. Si, ca sa fim clari, nu cenzuram opinii, nici macar idei. Nici nu stiu cum sa numesc de fapt comentariile voastre.

      Reply
  25. victor L

    @ licurg,

    nu e greu sa afli ca nicio relatie "buna" dntre nemti si rusi nu a dus la altceva decit la un razboi.

    Penultima "pritenie" s-a lasat cu zeci de milioane de morti.

    Asta de acum? vom muri si vom vedea 😉

    Reply
  26. daniel

    dragoş

    Etimologic , pizda ca termen neaoş pare că provine tot de la ruşi.

    vorbind de istorie.

    Noi istoric, suntem mai degrabă cu păsăricile.

    Reply
    1. Florina

      Dragoş

      se poate şi fără aşa ceva, te rog.

      Daniel

      nu ne preocupă acum nici măcar etimologic.

      Licurg

      da, Marius e subtil. ceva nou mai ai de spus?

      Reply
  27. daniel

    yeba,

    Din nou, claritatea asta totală pe care o propovăduiţi nu există în lumea mea mentală şi nici o înţelegere totală.

    Dincolo, de a vedea lumea în alb sau negru, eu o văd în gri.

    Nuanţat, preşedintele a produs o gafă în context.Cu reacţii negative interne şi internaţionale, disproporţionate.

    Nu e prima şi nici ultima probabil, trecutul e un bun predictor al viitorului.

    Însă altceva e jenant.

    Că nu învaţă din erori.

    Reply
    1. Florin Cojocariu

      @daniel: deocamdata ești moderat. Adica fiecare comentariu va trebui aprobat. Daca insisti, treci si pe blacklist. Un sfat in general, pentru filorusi CrAtac e mai potrivit. Scutiti-ne de asa zisele voastre argumente si pretinse ironii.

      Reply
  28. Dragos

    "Cui îi place şi vrea s-o sugă de la ruşi e rugat să se care-n pizda mă-sii la Moscova"

    Likex10000000 !

    Reply
  29. razvan

    apropo de slugarnicia fata de licurici, tocmai ce dictatorul nu a onorat summit-ul cu licuriciul pe motiv de kosovo

    ooops, nici asta n-a fost bine, ca asa a zis alinutza m-p: cica ne-am izolat pe plan extern parca (editorialul alinian era scris cam in timp ce basescu vizita regatul unit)

    Reply
  30. Yeba

    @daniel, aia cu Janes ma lasa rece, Radu Tudor nu vb in calitate de analist Janes, ci debiteaza niste mirsavii (seara de seara, in caz ca nu stii) in caz de slujbas la Voiculescu, ofiter de rang inalt la Secu. Deci a se slabi!

    Te ingrijorezi gresit! Bleen nu-i platit de cei enumerati, fiindca si ei sunt bugetari. Iar Crin e chiar parazit.

    A zis Isarescu bine, l-ar putea angaja la Janes:

    A pretinde ca, daca reduci bugetarii, reduci incasarile la buget din impozitele pe venituri inseamna a te pacali singur, platindu-i si impozitandu-i pe bugetari noi nu facem decit sa mutam banii dintr-un buzunar in altul. Sa spui daca nu ti-e clar.

    Ca de frig nu-ti duc grija, stii cum sa te descurci.

    Reply
  31. licurg

    @marius delaepicentru, daca e pe baza de demnitate, atunci reformatorul ar trebui sa isi mai dezlipeasca buzele de pe licurici.

    apoi, eu unul, nu vad nici o demnitate in a face un stat sa se simta jignit, cat timp, foarte usor, poti evita asta, fara a pierde absolut nimic. in plus, germania da dovada de lipsa de demnitate pt ca are relatii bune cu rusia?

    Reply
  32. 1

    simpatici şi ruşii ăştia: au aşteptat să-l termine de caftit oamenii lor din interior, pe chestiunea cu regele, abia apoi l-au preluat ei înşişi, cu bocancii

    Reply
    1. Florina

      Daniel
      ia uită-te la ce oră a fost publicat articolul? e, scrie 17.35? bun, la ora aceea consilierul îşi terminase ziua de lucru şi era în timpul lui liber. cînd face ce doreşte.

      Reply
      1. Florina

        şi încă ceva, Daniel. spune-le acelaşi lucru, privind exprimarea unor păreri privind politica internă şi externă, eventual sau chiar mai ales în timpul programului de lucru, politicienilor care au blog. începînd cu Ponta. şi întreabă-i de ce sunt la televiziuni cînd locul lor de muncă e în cu totul altă parte. sînt plătiţi tot din bani publici.

        Reply
  33. licurg

    @florina, as putea fi de acord cu ce spui. dar mijloacele de aparare nu cred ca ar trebui sa fie cele ale unui pechinez mucos, isteric si complexat. poate un mijloc bun impotriva tendintei dominoatoare a rusiei ar fi existenta unor bune relatii formale si a unui dialog. sau a unor relatii foarte stranse cu state puternice din zona ca polonia si turcia. sau a unor relatii extrem de bune cu franta si germania. dar nu. the modernizator, de pe scaunelul de la b1tv, face instructie cu toate lumea de parca am trai intr-un mic univers format din boci.

    Reply
  34. daniel

    Florina,

    Înţelesul e o chestiune de context şi educaţie.

    Amândouă sunt explicabile, în cazul tău, şi al meu ca să nu te simţi discriminată. Dl Aligică a mărturisit pe contributors printre rânduri, ba chiar în titlu ceea ce avea de spus.

    Ce începe să mă îngrijoreze e că un consilier, actualemente simpatic bleen, în Ministerul Muncii plătit de contribuabili incluzând pe Crinulescu, Basescianescu şi Pontalescu, cu competenţe contestabile de către adversarii ideologici, devine şi purtător de cuvânt în poziţia politicii externe şi propaganda în timpul programului său oficial de lucru.

    La fel cum preşedintele se substituie la televizor unor istorici.

    Cum rămâne cu deviza aia, la muncă..ouupss.

    Reply
  35. Amelia

    Eu zic sa-l preluati pe Marius (in general le "zice adanc") – la cererea comentatorilor, ma rog frumos 😆

    Reply
  36. Marius Delaepicentru

    @licurg (June 30th 19:28) Ai dreptate. Demnitatea este inutilă. Nici nu poate cineva să afirme ştiinţific că ar exista, din moment ce nu se vede nici la telescop nici la microscop, nici la ultraviolete. E mai bun pragmatismul gudural şi de-ghiul-pupăcios.

    Reply
  37. licurg

    @florina, nu ma ingrijoreaza absolut deloc relatia buna dintre germania si rusia, cum nu ma ingrijoreaza faptul ca motorul ue a fost si este relatia dintre franta si germania (ne amintim, nu, razboaiele dintre carol si francisc), cum nu ma ingrijoreaza faptul ca imperiul britanic are o relatia privilegiata cu colonia sua. ma ingrijoreaza in schimb relatiile proaste dintre romania si vecinii ei, dintre romania si franta. probabil urmatorul pas al miraculosului va fi sa puna pe butuci relatia dintre romania si marea neagra.

    @tucu, eu as prefera sa nu avem 45 de ani de relatii reci cu rusia pt a ajunge in sfarsit la unele normale. mai ales ca nu vad nici un avantaj. iar politica externa al oricarui stat trebuie sa fie in avantajul statului respectiv. or, in ce face onorabilul, eu nu vad nici un avantaj. daca tu reusesti sa desprinzi vreunul, impartaseste-l si cu mine, te rog.

    Reply
    1. Florina

      Licurg

      păcat! în ceea ce priveşte relaţiile cu Rusia, că despre vecina asta e vorba în propoziţie, am simţit pe pielea noastră ce au însemnat relaţii bune pe toată durata perioadei comuniste. iar acum relaţii bune înseamnă plecarea capului în faţa poziţiei de forţă economice pe care o afişează. da, în cîrdăşie cu vechiul fost aliat/duşman şi cu alţii. nu, Rusia nu mai domină militar şi ideologic o mare parte din Europa, s-a infiltrat, în schimb, economic, într-o şi mai mare parte din continent. poate că nu doreşte dominaţie economică şi am eu un uşor sindrom paranoid, nu?

      Reply
  38. daniel

    yeba,

    Nu mă afectează comparaţia voită cu copiii, mă rog dacă te face să te simţi adult, simte-te, nu sunt aici într-o logică din aia păguboasă, copilăroasă, cine-o are mai mare.

    Din câte ştiu Radu Tudor e plătit de Janes, pentru mine e suficient. Dacă crezi că e o fiţuică gen bestiar, your best opinion.

    Reply
  39. daniel

    val-one,

    intermediar, producător sau consumator fiecare cu robinetul său. pe scara aia ierarhică, pare producătorul cel mai puternic.

    pe mine, altceva mă îngrijorează, unirea în simţire şi gândire e periculoasă, când nu-ţi foloseşti spiritul critic.

    observ că majoritatea, au reacţionat previzibil, în sensul probăsescian, la ultimele evenimente politice, iar cei care au avut curajul la propriile opinii, gen Pleşu, Paleologu, Preda, Aligică, sunt demonizaţi.

    Pleşu a spus ceea ce gândeşte şi eu ca simplu postac să mă exprim, gândesc principial la fel.

    Se pot spune multe. Ce e cert, o propoziţie a declanşat o isterie media, naţională chiar internaţională . Cât se mai discută şi alte subiecte ardente…vă las pe voi să ghiciţi, urmărind ultimele postări.

    Chiar nu e o pierdere de vreme şi timp să justifici să interpretezi doar de dragul de a face ceva..şi care raţional privind, doar pagubă îţi poate aduce.

    Întreb şi eu.

    Reply
    1. Florina

      Daniel, nu e demonizare nicăieri pe Blogary. clar! nu vezi asta, înseamnă că nu înţelegi sensul discuţiilor. şi chiar nu-nţeleg ce caută DP Aligică în înşiruirea ta. nici ce a scris DPA nu ai înţeles?
      iar propoziţia a declanşat isterie pentru că unele adevăruri dor atît de tare încît nu se doresc sub nici o formă spuse. mai ales că se referă, de fapt, la prezent.

      Reply
  40. Yeba

    @daniel, bleen nu te mai aude, acum e dus în codru dupa vreascuri pt cafeaua lui Lăză.

    Comentez eu:

    ei, dacă viața ar fi făcută numai din facturi și nevoi primare!

    Nu toți sunt dispuși să trăiască furișat, doar ca să nu umble zgribuliți, cum pare că ne sfătuiești tu.

    Pe aia cu „analistul Radu Tudor” să n-o mai repeți, că râd copiii de pe blog de tine.

    Reply
  41. tucu

    @licurg

    Dupa 45 de ani de relatii fierbinti cu Rusia nu crezi ca ar trebui macar citiva ani de relatii reci astfel incit pe ansamblu sa obtinem o temperatura normala?

    Reply
  42. tucu

    Jale mare.

    Vosganian a descoperit ca Basescu s a aliat cu Hitler conta lui Stalin.

    Clar .Basescu nu a invatat nimic din istorie.

    Mai lipseste sa dea si Casa Regala un comunicat in care sa condamne alierea intre Basescu si Hitler contra bunului Stalin.

    Macar acum sa o faca daca pe vremea lui Antonescu nu a fost in stare.

    Reply
  43. Bleen

    Daniel, poţi să primeşti gaze direct de la sursă, în timp ce lingi, la ofertă, dacă eşti aşa mare fan. 70% din gazele folosite de români provin din producţia internă. Spre deosebire de nemţi, care au 90% gaze de la ruşi. Noi importăm mult mai puţin de la ruşi decît alţi europeni. Oricum, gazele le luăm prin intermediar german, nu le negociem politic cu ruşii. Şi nici nu merită. Cui îi place şi vrea s-o sugă de la ruşi e rugat să se care-n pizda mă-sii la Moscova.

    Reply
  44. licurg

    nu conteaza daca aia sunt jigodii sau nu, conteaza daca ce a facut inefabilu' aduce statului pe care il conduce avantaje sau dezavantaje. deci, pun si eu o intrebare, retorica, sper: este bine sau rau pt romania sa fie in relatii mai mult decat reci cu rusia?

    vad ca, exact ca in cazul regelui, se pune accent pe s-a intamplat acum 50 de ani si nu pe efectele zicerilor mirobolantului. in loc sa privim in prezent si viitor ne tot holbam la un trecut, care oricum este al mai naspa din evropa. ce naiba, statul din europa cu cele mai bune relatii cu rusia este germania!

    Reply
  45. Florina

    e, acu' e acu'! sau nici măcar acu' Mihai nu are nimic de spus? că MAE rus a trecut peste toate fazele procedurale obligatorii înainte de a emite un astfel de comunicat. acum e vorba de o reacţie OFICIALĂ a Rusiei la adresa României, numită permanent de Mihai "ţara mea".

    Reply
    1. Florina

      ce-nseamnă că Europa civilizată va evalua, va TREBUI să evalueze, pardon, "bravada neruşinată" a lui Băsescu? că gaşca filorusă europeană va fi asmuţită asupra noastră. ce paradă de putere fac ruşii!

      Reply
      1. Florina

        şi nu te-ngrijorează deloc, Licurg, că statul european aflat în cele mai bune relaţii cu Rusia e Germania? nici un deja vu, măcar?

        poate se înţelege mai bine de ce vorbim pe tema asta, aparent aparţinînd trecutului, atît de mult. pentru că, de fapt, vorbim despre prezent şi viitor.

        Reply
  46. val_one

    Daniel, din cîte ştiu, noi cumpărăm gazele ruseşti de la un intermediar german. care intermediar oricum ni le vinde la un preţ „de top”. aşa că o scumpire cu substrat politic e greu de anticipat.

    Reply
  47. daniel

    Bine bleen.

    Acu o să spui că şi pe ăsta analistul Radu Tudor, l-au plătit să spună prostii. Antena, ruşii sau Janes chiar nu mai contează, dacă e opus lui Băse, e prost şi buruiană din start, nu-i aşa..

    *Este evident că declaraţia preşedintelui Traian Băsescu crează grave probleme politicii externe româneşti şi ne pune pe noi într-o situaţie foarte nefericită. Astfel de afirmaţii nefericite nu fac decât să agraveze starea de tensiune latentă oricum existentă între Moscova şi Bucureşti*

    Să înţeleg că nu te deranjează. Nici mai puţin pe mine, până la urmă nu eu o să zgribulesc de frig, la iarnă. Că mai mult ultimele postări par cântecele unui greieraş care cântă în strună aceiaşi melodie, încercând să pună furnicuţele robitoare şi şomere la treabă.

    Ehh, dacă facturile s-ar plăti numai cu indignare şi poveţe.

    PS Un greiere dintr-o tara la tropicele intelectului.
    http://funnyonpaper.files.wordpress.com/2011/02/k

    Reply
  48. 1

    cine-au fost sute de ani ruşi

    nu poate gândi ca Bush

    de fapt, după atâta vodkă, nu prea poate gândi at all

    Reply
  49. victor L

    Doua aspecte:

    – astept scisoarea lui Crin cu scuze catre rusi, din partea popolului roman, pentru mirlaniile marinarului;

    – pina atunci un raspuns din amintirile de cind invatam rusa: iabifoiumati, MAE rus.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *