UPDATE 24 iulie, 14.56
Dreptul de vot e un drept, nu o obligație. Votul nu este obligatoriu. Ca să scape ei de pușcărie au ajuns să amenințe un popor întreg cu pușcăria. Dacă mergem la vot, România va deveni o pușcărie pentru 20 de milioane de români. Eu zic să nu ne ducem, și pușcăria să le-o lăsăm doar lui Năstase, Vîntu, Iacubov și Voiculescu.
E prima oară în istoria post-decembristă a României cînd politicieni depun plîngeri penale împotriva alegătorilor care nu îi votează.
UPDATE 24 iulie, 14.06
Acreditarea este valabilă la orice secție de votare și la orice birou electoral. Însă declarațiile pe proprie răspundere că au drept de vot și că nu sînt membri ai vreunui partid politic din România ale celor care vor să se înscrie ca observatori trebuie depuse la BEC în original, împreună cu cererea ONG-ului și lista cu numele, prenumele, seria și nr actului de identitate ale observatorilor. Joi este ultima zi de depunere (cu cel puțin 48 de ore înainte de data referendumului înseamnă înainte de vineri 7 dimineața). Ar fi bine dacă am merge să depunem documentele joi după amiază (cererea ONG-ului, lista cu observatori, declarațiile pe proprie răspundere ale observatorilor). Cei care sînt deciși să se înscrie și pot aduce declarațiile pe proprie răspundere, să ne anunțe și să stabilim un loc și o dată de întîlnire.
UPDATE 24 iulie, 12.48
PDL a decis boicotul.
Cîteva manipulări care vor circula zilele astea. Oamenii lui Băsescu și PDL-ul trebuie să fie pregătiți să le demonteze.
- Dacă nu mergi la vot, Băsescu va pierde.
- USL va aduce mai mulți oameni la vot. Se va frauda și vor vota ei în locul tău cu DA, mergi și votează NU.
- Europa îl va lăsa pe Băsescu din brațe dacă nu se face cvorum și va accepta victoria USL.
- USL poate da un OUG, o lege, ceva, prin care va elimina cvorumul.
- Dacă referendumul este invalidat, Parlamentul va decide ce se întîmplă mai departe, deci demiterea lui Băsescu.
- PDL va decide în ziua referendumului dacă va scoate sau nu oamenii la vot, deci așteptați-vă ca în ziua respectivă, dacă sînt șanse să se facă cvorum, să fiți chemați la vot de PDL.
Acreditarea observatorilor interni se efectuează la propunerea organizațiilor neguvernamentale care au în obiectul de activitate apărarea valorilor democrației și a drepturilor omului, înființate legal cu cel puțin 6 luni înaintea datei de 29 iulie și în ale căror organe de conducere nu se află niciun membru al vreunui partid politic. Observatorii interni nu pot fi membri ai unui partid politic.
Asociația Blogary s-a înființat în 26 iulie 2011. Printre scopurile și obiectivele Asociației, în Statut, găsim: promovarea și apărarea statului de drept, a drepturilor și libertăților omului, în principal a libertății conștiinței și a dreptului la libera exprimare. În organele de conducere ale Asociației (Consiliul Director) nu se află niciun membru al vreunui partid politic.
Tabelele cuprinzînd prenumele, numele, seriile și numerele actelor de identitate ale persoanelor propuse ca observatori interni vor fi depuse și în format electronic editabil, cu 48 de ore înainte de ziua referendumului
Cererile de acreditare a observatorilor interni vor fi însoțite de copia statutului organizației neguvernamentale, precum și declarațiile pe propria răspundere ale tuturor persoanelor pentru care se solicită acreditarea, conform cărora au drept de vot și nu sînt membri ai vreunui partid politic din România.
Cei ce doresc să fie observatori la referendum din partea Asociației Blogary să trimită mail la: mirel.axinte@gmail.com
Uite, să citiți:
http://www.osce.org/odihr/elections/68439
UPDATE.
http://www.europalibera.org/content/article/24656143.html
Nu votezi, nu muncesti.
http://i48.tinypic.com/ivibd0.jpg
@Rezon Salariati cu statut de sclavi pe plantatie.
Dar eu, ca cetatean cu DREPT de vot, am vreo modalitate de a verifica ulterior daca am votat „fara sa stiu” ?
Cred ca ar trebui sa postati pe site sau pe facebook locul de intalnire cu cei dornici sa participe ca observatori la referendum . Urgentati demersurile pentru inscrierea observatorilor , useleul pregateste masiv turismul electoral.
iar mi-a scris barbatul vietii mele ;;)
„Pe 29 iulie, miza este insasi democratia. NU vom participa la un referendum ilegitim si lipsit de etica.”
@EleninaNicuţ NU putem legitima prin participarea noastră un mod de a face politică fără scrupule, demnitate şi în dispreţul întregii societăţi. 😀
@EleninaNicuţ Da’, in ce limba a scris?
@EleninaNicuţ Și mie mi-a scris. Adică și mie mi-a scris bărbatul vieții tale, ca să fim mai precise.
@EleninaNicuţ si mie, si mie …..
@Luminita @EleninaNicuţ OK, doamnelor, nu vreau sa va stric chicoteala, dar sa stiti ca ne scrie si nou, barbosilor, poate cu mai putina afectiune 😉
@Rosu @EleninaNicuţ aista nu se pune, cand scrie unei doamne este mai duios, mai curat, mai uscat … manca-lar mama de ficior
@Luminita @EleninaNicuţ O să vreau neapărat să văd distribuţia pe sexe la votul pentru MRU în 2014. Cred că se va stabili un record. Care va dăinui.
@BarbuMateescu @Luminita @EleninaNicuţ Recordul e c-ar fi primul de dreapta pe care-l voteaza bunica-mea. Desi vestea proasta e ca nu-s sigura ca reuseste sa mai supravietuiasca pana atunci.
@BarbuMateescu @Luminita @EleninaNicuţ De bunica vorbeam, nu va speriati.
@BarbuMateescu @Luminita sper ca te-ai prins ca fac baza. chiar nu-i genul meu :-))
@EleninaNicuţ @BarbuMateescu da de ce nu e bre „genul tau” ?!!, canit nu-i precum paiatza, umbla inchis la prohab, nu zambeste tamp cu aer de mongoloid precum Pontache, nu are (inca) chelie in semiluna precum Base si nici burta de cocalar precum Toni a lu’ Grebla
@Glook @BarbuMateescu @EleninaNicuţ sa inteleg ca bunicutza a votat stanga la viata ei la greu ??!!
@BarbuMateescu @EleninaNicuţ cred ca nu trebuie sa astepti pana in 2014, inteleg ca are de gand sa seduca la greu moldovencele in iarna la alegerile parlamentare
@Luminita @BarbuMateescu @EleninaNicuţ Da. Si ea si bunicul. Da de data asta o sa voteze contra suspendarii. Dardaie de frica lu Crin.
@Glook @BarbuMateescu @EleninaNicuţ biata bunicutza, a speriat-o rau lupu’cel rau si canit, las ca vine marineru’ deghizat in Scufitza rosie si o scapa
postare nouă
http://www.blogary.ro/2012/07/1946-by-usl/
http://i45.tinypic.com/xbk8d4.png
http://bestiar.blogary.ro/2012/07/24/nu-particip-si-nu-votez-la-referendum/
Maica Catrina
http://i49.tinypic.com/16av9ye.jpg
Probleme?
http://i49.tinypic.com/30rrwq8.jpg
de colectie:
„Băsescu astăzi este un om care acţionează împotriva democraţiei. Boicotarea referendumului prin propunerea de a nu participa la vot este doar o primă fază. Am convingerea că, în eventualitatea întoarcerii lui Traian Băsescu sau a oricărui guvern PD, etapa următoare este interzicerea cetăţenilor de a participa la vot. Sugestia de a nu participa la vot este doar o modalitate prin care PD încearcă să obişnuiască cetăţenii români că nu avem nevoie de alegeri. Următoarea fază este să le interzică cetăţenilor să participe la orice formă de alegeri”, a spus Dan Şova.
@murfi de Antipa
@murfi 2020, dan sova a fost trimis la casa memoriala traiana basescu.
@murfi Da’ stiam deja ca e idiot.
@murfi E dus, la luat valul.Der sturmbannführer ist tot.
@murfi Numa ce am auzit-o pe d-na Corina Cretu la o emisiune saptamana hailalta argumentand ca avuseram alegeri acuma in iunie, ca e clara dorinta poporului, ca astia nu vad, dom’ne, ca nu ii mai vrea lumea? Deci cine sustine ca nu mai avem nevoie de alegeri si guvernarea pe baza sondajelor?
@murfi Dan Şova. exista? is this reallity?
Buna! Spuneti-mi,va rog, acreditarea este pt o sectie de votare sau ma pot duce unde vreau?
@hope18 daca am citit bine postarile mai vechi din pagina asta spun ca da. poti merge la orice sectie
@hope18 e valabila in orice sectie
@EleninaNicuţ
Ii este suficient lui Bleen numele meu?
@hope18 e nevoie de declaratie pe propria raspundere, in original (v. ultima pagina din hotararea BEC) + copie CI
@hope18 nu chiar. are nevoie de mai multe date. cerere pe proppria rapsundere ca ai drept de vot si ca nu esti membru in vreun partid si date de identificare de pe ci
@EleninaNicuţ
I le trimit pe mail?
@hope18 declaratia trebuie depusa in ORIGINAL .
@hope18 esti din bucuresti?
@EleninaNicuţ
Multumesc.Te rog , nu mai stiu de unde sa iau declaratia.Eu nu prea am fost acasa.Poti sa-mi spui si mie unde sa o gasesc sa incerc sa o printez(sper sa mai am cartus)?
@valid
da
@hope18 declaratia este pe ultima pagina din hotararea BEC http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot.%20nr.4.pdf
@EleninaNicuţ
Multumesc mult 🙂
Pe culmile prostiei. Ala de la b1tv zice, atentie, datorita intelepciunii si spiritului de temperatie al lui VP si Crinel, Chiuariu nu a latrat si mai tarrrre la Barroso. Adica, Barroso sa zica merci ca aia doi l-au temperat pe Chihuahua, ca altfel chiar nu se stie ce iesea. Se lasa cu pantaloni rupti si alea, alea.
@OstapBender deci l-au oprit sa intre in faza : spume la bot
@OstapBender Nu-i prostie e jeg la maxim.
@OstapBender serviciile de ecarisaj ce parere au?
Va puteti inchipui dialogul?!
Chihuahua „Il sparg la nas, ii rup cotoaiele alea de marxist-maoist. Tineti-ma ca-l omor. Ii rod nasul lui de sef cu Comisia lui de cacat cu tot. Ca nu ma face el pe mine…”
Telefoane urgente la Bucuresti. STS-ul, centrala, telefonul negru, Guvern, consiliu. VP si Crinel se duc de urgenta si in secret la Iasi. Deschid usa cu teama. Chihuahua musca din hainele din cuier.
VP „Chihuahua, dar mai incet, bre, lasa-l a zis si el. Ce te pui cu neamul lui Basescu.”
Paiata: „Cred ca e timpul ca romanii sa inteleaga, dar ce zic eu „romanii”, europenii, ma adresez lor, ca e timpul ca prin toate mijloacele, sa scapam de acest dictator care asupreste popoarele Europii si tarisoarii noastre. Si eu sunt un carnat berlinez, o gogoasa cu gem, infuriat. Chihuahua te inteleg, dar trebuie sa fim discreti. Latra si tu mai putin, mai moderat.
Chihuahua „Politrrrrruc, trrrruuc, rrrrrr”
Cortina. Aplauzele serviciului de paza si protectie.
alt nfdm http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/boicotul-nu-salveaza-democratia-de-ce-trebuie-sa-mergem-la-vot-pe-29-iulie-271374.html
@EleninaNicuţ asta-i pretin cu lucian mindruta?
@EleninaNicuţ Daaa, l-am citit. Imi place cand oamenii gasesc ca principiile sunt importante in cauze marunte si atunci cand e bine. Atunci cand nu e bine, devin dovada unei incapatanari de neinteles, deci trebuie sa treaca in plan secund, deci, cum ar veni le au dar nu tin la ele cu orice pret 🙂
Auzi aci: „Această schimbare de atitudine va lăsa însă multora un gust amar.” Mooaamaaa! Grav! Extrem de grav 🙂 Amar, amar – amare sunt leacurile care te scapa de friguri si naduseli reci.
@Rosu @EleninaNicuţ Da, clar, o sa lase multora un gustul puternic si amarui de la hamei, pus din greu.
@Rosu @EleninaNicuţ Da, clar, o sa lase multora un gust puternic si amarui de la hamei, pus din greu.
@EleninaNicuţ Nu l-am mai recomandat, m-am umplut de draci citindu-l… Asta e idiot cu principii, o specie infinit mai nociva decat idiotul pur, pe care nu-l duce capul.
@cristihan @EleninaNicuţ Exemplu pe net: critikkt
@EleninaNicuţ Singurul lucru la care ma gandesc acum este gustul pe care-l vor simti in gura Tonta si Antenescu, dupa invalidarea referendumului.
Nu pot sa spun ce gust ca ma baneaza Bleen.
mahalache asta face o anti-campanie mai ceva decat blaga,stolo, videanu,berceanu,olteanu etc ar putea vreodata
@musiuplugary Mihalache e un mare artist in mancarea cacatului (la inceputuri a mancat bine in psd dupa care a fost reciclat in pnl).
@elgreco @musiuplugary e in PNL? Puteam jura ca e PSD-ist. :-))))
@anarchix @elgreco @musiuplugary De ce, PNL e mai curat? LOL
@anarchix @musiuplugary mie sila de reptila asta…
@SimonaM @anarchix @elgreco nu, da’ inca mai au aura aia mostenita, da’ s-ar parea ca pana si d-l Zamfirescu a bagat caruta-n gardu lu ilici
@SimonaM @elgreco @musiuplugary crdeam ca in ciuda rautatii asumate prin apropierea de PSD sunt ceva mai spalati.
@musiuplugary @anarchix @elgreco Nu mai are nicio aură.. s-a fâsâit de mult.
@SimonaM Pardon, ce e aia penele?
@Rosu Un fel de adunătură și turnători cu aere de mari domni
@SimonaM @anarchix @elgreco parerea mea e ca fasaiti is toti, geambasi de filosofii de bordura. politica s-a nascut moarta la noi.
@anarchix @elgreco @musiuplugary diferentele intre pnl si psd au disparut demult.
@elgreco mda, pnl is mai eco la halit tonaju copro
@musiuplugary pnl este partidul in care sint reciclati toti securisti reformati
http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendum-implicatiile-unui-boicot-2.html
http://sareinochi.com/2012/07/24/tovarasu-copylot-eu-nu-s-masina-ta-de-vot-rugaminte-impreuna-cu-crizel-antenescu-nu-mai-conduceti-romania-sub-influienta-betiei-de-putere/
BOICOT! NU POT EI FURA, CAT PUTEM NOI BOICOTA!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460558213968323&set=a.429423523748459.98580.361112593912886&type=1&theater
@SimonaM Vezi, Adriene, ce se întîmplă dacă nu participi la referendum? Vezi? Avea dreptate Ponta. Acum ești în pușcărie!
Ce e aberația e asta cu futem referendum până ne iese???
@SimonaM mihalache gesticuleaza ca o femeie.
@anarchix Nu-l văd, har domnului
@SimonaM Mai vreau odataaaaa ca niciodataaaaa !!!
Pentru useliști ar trebui făcut un lanț trofic nu pe criteriul ce mănîncă fiecare ci pe criteriul ce cacă fiecare. Iliescu se cacă Năstase, Năstase se cacă Ponta, Ponta se cacă Șova, Șova se cacă pe el. Voiculescu cacă Gîdea, Gîdea cacă Dana Grecu, Dana Grecu se cacă pe ea. Și așa mai departe.
@Bleen Si pe Antonescu? Pe asta cine-l caca? Sau asta e cacare spontanee? :))
@kvala asta este chiar chintesenta procesului. produsul insusi.
wow. vor sa faca de trei ori referendum. wtf?!
@anarchix E foarte clar, vor sa repete referendumul.
@Ilinca sa-i faca copy/paste
@anarchix În Constituție spune că referendumul se face la 30 de zile de la suspendare. Cum poate fi demis Președintele cu un referendum făcut la 50 de zile de la suspendare?
@Bleen @anarchix Prin OUG?
@Bleen @anarchix pot sa-l mai demita odata.
@Ilinca pe ce motiv? ca nu ar reusit sa scoata lumea la vot?
@valid @Ilinca arata dispretul total vis-a-vis de RO de rand.
Si-s prosti dincolo de orice imaginatie. Puteau sa faca un head count la cati au credite in valuta.
@anarchix cu cit o lungesc mai mult cu atit leul se va duce mai rau la vale. s-ar putea ca la al doilea referendum chiar sa scoata lumea la vot si sa si0o ia in barba
ce mana la falca are vaca aia de mihalache.
https://www.google.ro/search?hl=ro&lr=lang_ro&q=plagiator
@ics l-a ajutat nitel si zoso.ro
@gupi pai e basist, nu? :)))
Abia aștept să-l văd pe Crin cum ne reproșează că nu votăm. El care are zero voturi în Parlament, într-un întreg mandat.
@Bleen iesim cu lozinta: voi chiuliti, in parlament, noi ciulim la referendum
@Bleen iesim cu lozinta: voi chiuliti in parlament, noi chiulim la referendum
Eu n-am auzit nicio pozitie coerenta de sustinere a boicot-ului pe la TV-uri. PDL a decis doar sa boicoteze fiecare cu vrea? N-au stabilit si ei o strategie, ceva?
@Ilinca Nu. Nici să nu te aștepți la așa ceva.
Luati cu lamaie, apa tonica amara si vreo doua-trei mentosane:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/dan-voiculescu-basescu-un-accident-nefericit-in-istoria-moderna-a-romaniei-993361.html
@Rosu Bine, venind din partea unui accident nefericit în lanțul trofic, cum e Varanul Voiculescu, nici nu mă mir.
Dacă Parlamentul decide repetarea referendumului, la a doua rundă vor veni și mai puțini alegători.
Or să-l repete pînă or să vină numai ei.
@Bleen Si sa plateasca cei care au votat in parlament. Asa pe moka dobitocii au sa-l suspende weekly. Plus in timpenia lor pot gasi si alte motive: axioma paralelelor. Se intilnesc sau nu paralelele alea? Asa, daca ar plati toate costurile, s-ar schimba socoteala.
Auziți la Mihalache. Că cică dacă referendumul este invalidat, ei îl țin pe Băsescu suspendat.
Și suspendă primarii care organizează activități prin care să îndemne la boicot.
Și mai ce, bă??? Mă salți cu mascații? Mă obligi să votez?
@SimonaM unde? unde?
@Ilinca Boul de Dan Mihalache la B1Tv.
@SimonaM L-am ratat.
@Ilinca Încă mai este.
@SimonaM chiar daca este l-am ratat
Tăriceanu:Între 900.000 şi 1.800.000 de alegători vor trebui convinşi să iasă la vot
ar fi prea frumos… 5-10% prezenta
@murfi tradiceanu viseaza …cred ca procentul de neparticipare va fi mult mai mare.
btw, legea cu modificarea intervalului 7-23 nu este inca in vigoare, mai tb sa fie redactata decizia CCR, publicata in Mof si trimisa la Crizel, promulgata de Crizel si publicata in Mof, urmand ca abia dupa 3 zile de la publicare sa intre in vigoare. am vazut ca decizia nu a fost cu unanimitate, ci cu majoritate, poate se pune de niscai opinii separate, sa mai dureze 😉
@EleninaNicuţ Pai s-o redacteze si luni sa fie gata.
@EleninaNicuţ Iti dai seama ca va fi promulgata si publicata in maxim zece minute dupa ce o primesc?
@abis @EleninaNicuţ fix peste o saptamina si zece minute
@murfi @EleninaNicuţ Nu te baza pe asta
@EleninaNicuţ nu e deja in MOF?
@EleninaNicuţ Problema e aia cu calea de urmat. Cu 7-23 asta e, o să se facă turism nocturn.
@Bleen da, nush ce pm s-a intamplat acolo, probabil se bazeaza pe faptul ca hotararea Parlamentului ar interveni oricum dupa decizia CCR, general obligatorie etc etc etc, astfel incat, practic, art. ala e inofensiv.
@EleninaNicuţ Da, stimatii domni si doamne giudici de la CCR sa isi ia cat timp au nevoie. Oricum pe noi nu ne afecteaza, ca nu vom mere la voot, cel mult Rus sa aibe emotii, roseli, transpiratii reci, ca se poate reduce timpul de organizat „ala carte”.
A luat copilu la facultate. Pe locurile de la buget! Deci fugim la bere, tu! Să aveți grijă de țară între timp și să nu votați!!!
@Bleen las’ ca daca voteaza lumea, la anul isi ia copilu si un doctorat :)))
@ics @Bleen Rideti voi, da’ stiti cum o sa se scoata copylotu’? Simplu, apare o alta teza de doctorat copiata din dr. Ponta. Dupa care au sa apara victoriosi toti boii: „musai tre’ sa fi fost originala, altfel nu putea ala sa copie” 🙂
@DanCanada @Bleen eventual a lui VanGhele
@DanCanada @ics @Bleen Sau si-o antedateaza (prin 1995…) prin OUG pe a lui si zice ca cealalta este plagiat.
@Bleen bravoooooo 🙂
Eu nu cred ca USL-ul se opreste aici, nu si-au pus toata Europa in cap ca sa se impiedice de invalidare.
Bun, referendumul o sa fie invalidat, dar ce urmeaza?
@Sam85 Cine zice ca o sa fie invalidat? 😀 hai facem pariuri.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/iar-ameninta-ponta-cu-puscaria-prin-boicot-pdl-actioneaza-infractional-993368.html
Mergem la puscarie. O pun pe maica-mea sa-mi aduca portocale. Voua ce va aduc mamicile? Punem de o bursa a pachetelor.
@anarchix Mie-mi aduce cornulete mamica lu’ @Taticu
@Gramofonu , cornuleţele îngraşă.
@Yeba Da, o sa se mire si Ponta: „io-te la asta: tu il bati si el se-ngrasa”
@Yeba @Gramofonu Ale mele nu îngrașă. Eu le fac din aluat dospit, cu umplutură de gem, nucă și rom.
@Yeba @Gramofonu Și vi le arunc din goana mașinii, am uitat să precizez.
@Gramofonu @anarchix @Taticu Cornu’ cu lapte
@anarchix asta va fi piesa de rezistenta in procesul de inalta trada a lui base. nu a vrut sa mearga la referendum.
@anarchix are dreptate; ar trebui inchis tariceanu – in 2007 a facut campanie pro-boicot din pozitia de prim-ministru
http://www.evz.ro/detalii/stiri/pdl-nu-participa-la-referendum-blaga-facem-apel-la-toti-oamenii-sa-nu-participe-la-vot-993292.html
PDL a inceput campania pro-boicot.
Drept urmare, prezenta la vot va fi de 80%, cu 10 milioane de voturi NU.
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2012-07-24-12871267-0-comunicat-ccr.pdf
@EleninaNicuţ , traducerea e în curs?
@EleninaNicuţ din RO în RO, I mean.
@EleninaNicuţ English, please?
@SimonaM aia neconstitutionala e modificarea care dadea posibilitatea guvernului sa stabileasca intervalul orar de desfasurare a referendumului
@EleninaNicuţ Și e ok aia cu ”lasă că vedem noi dup-aia”?
@SimonaM mie nu mi se pare ok, dar sa vedem si motivarea.
@EleninaNicuţ E ceva constituţional pe lumea asta? Urmează fapte mari?
Si acum legea unde merge, la promulgare sau inapoi in Parlament?
@EleninaNicuţ Este un punct la care au admis.
Rugamu-te, „daca ai drum la parchet”, sa ne gasesti la ce anume au admis ca neconstitutional?
Ce vină are guvernul că ţăranii nu şi-au udat porumbul? (Puiu Paşcu)
@Yeba Genii dupa genii
@Yeba Aici vorbeste ca un libertarian care se ignora pe sine
@Rezon @Yeba As vrea sa aud o terta parere. Pe a lui Vanghelie.
@Yeba prostii, l-au suspendat pe basescu. ar fi fost bun sa-i puna in circa si seceta.
Primiti cu Apocalipsa?
http://www.jurnalul.ro/editorial/catastrofa-restauratiei-regimului-basescu-618962.htm
@Rezon Sa fie primit! la ei, acolo, la usl.
@Rezon Si primul comentariu de acolo:
TRIBUNALUL MUNICIPIULUI BUCURESTINumăr unic dosar: 25497/3/2012 Înregistrat în data de: 2 Iulie 2012Obiectul cauzei: infracţiuni de corupţie (Legea nr. 78/2000) -Materia juridică: PenalStadiu procesual: FondPĂRŢI:VOICULESCU DAN – Inculpat, MENCINICOPSCHI GHEORGHE – Inculpat, BACIU CONSTANTIN – Inculpat,POP FLAVIUS – Inculpat, ENE(fostă UDREA) VICA – Inculpat, STATUL ROMÂN PRIN MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE – Parte civilă, AGENŢIA DOMENIILOR STATULUI – Parte civilă, POPA CORNELIU – Inculpat, SANDU JEAN CĂTĂLIN – Inculpat, PANTIŞ SORIN – Inculpat, SĂVULESCU VLAD NICOLAE – Inculpat, DOMNIŞORU GHEORGHE MARIAN – Inculpat, PETRE ALEXANDRU – Inculpat, MARINESCU GRIGORE – Inculpat, SIN GHEORGHE – Inculpat.TERMENE DE JUDECATĂ:12 Septembrie 2012-18 Iujie 2012Amână cauza
Creșterea cursului euro-leu: 5% de la căderea guvernului MRU pînă acum.
O chirie de 400 de euro era 1752 de lei pe timpul lui MRU. Acum e 1840 de lei. Pierdem: 88 lei (11 beri la terasă)
O rată de 600 de euro era 2628 de lei pe timpul lui MRU. Acum e 2778 de lei. Pierdem: 150 lei (19 beri la terasă)
Un obiect de 1000 de euro costa 4380 de euro pe timpul lui MRU. Acum costă 4630 de lei. Pierdem: 250 lei (31 beri la terasă)
@Bleen baga in beri la pet, poate inteleg si oamenii de bine 🙂
@Bleen Calculeaza si in mici, pentru mitici.
@Bleen Da, mai, in beri suna asa usurel… Dar cand trebuie sa achiti facturi la diverse chestii (nu mofturi, ci categoria gradinita, telefon, etc.) tot in EUR, ia sa vezi…
eu astept, totusi, sa vad comunicatul, ca de idiotii de la tv mi s-a luat de nu va spun.
@EleninaNicuţ Aia cu „Parlamentul va decide calea de urmat” mi se pare ultraneconstitutionala
@Rezon da, curios ca s-a respins
@EleninaNicuţ @Rezon curios ca amendamentul ala a existat si in 2007:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Referendumul_pentru_demiterea_pre%C8%99edintelui,_2007
Au ei un plan bine pastrat!
Cum a ramas cu „Parlammentul va decide calea de urmat”?
Avem program lung, copii!
@SimonaM DisLike
@SimonaM +3 beri
prelungirea votului = constitutionala (told you :p)
Cu pragul, prin Europa:
http://www.cogitus.ro/politica/referendum-in-stil-rusesc-si-un-alt-fel-de-frauda
Pe rind se duc toti…
http://www.youtube.com/watch?v=RboCs3TnKYg
@Gramofonu Îu, porcușorul ăla de Guineea cu barbă de Rasputin-wannabe e Bogdan Teodorescu?
@Rheia Am dat like la „Îu”
@Rheia ala-i un fel de morsa competenta cu barbison
Ion Iliescu, 28.10.2007: „chiar aş recomanda boicotarea referendumului, dacă domnul Băsescu ţine cu tot dinadinsul. Eu personal nu voi vota la referendum. Asta o declar de acum.”
http://ioniliescu.wordpress.com/media/ion-iliescu-rupe-tacerea/
@murfi Nu particip si nu votez la referendum
https://nastase.wordpress.com/2009/11/20/nu-votez-la-referendum/
@ics @murfi nici acum nu votează la referendum 🙂
@murfi Ei, aș, o să-l plagieze pe Băsescu, dacă i se aduce aminte, o să spună că nici el nu-i bou să rămînă consecvent.
Piața știe cel mai bine. Fiindcă acolo se întîlnesc analizele, evaluările, speranțele, așteptările și îngrijorările a mii de oameni.
http://i49.tinypic.com/i6b0ut.jpg
@Bleen Firmele care platesc salariile la cursul euro le vor cere angajatilor dovada ca au boicotat.
@Bleen Primariile vor cere angajatilor dovada ca au votat.
@Gramofonu @Bleen angajatii din primarie ii vor cere primarului dovada ca a boicotat 😀
Publoicitate electorala pe Antena 3:
– T, Basescu: „Ii chem pe romani la vot”
– C. Antonescu: „Ii chem pe romani la vot”
@Rezon Facem si noi: http://lacoltulstrazii.ro/2012/07/17/basescu-antonescu-iliescu-la-unison-nu-vom-participa-la-vot-vom-boicota-referendumul/
@Rezon in-partial, nu? astia sunt de balamuc. bataie de joc la orice ora.
Monta este in stare sa dea o ordonanta de urgenta prin care votul devine obligatoriu. Abia astept::)
@audax LOL. Nu poate.
@SimonaM @audax Nu poate, dar e in stare.
@SimonaM @audax nu poate? de ce? 😀
@EleninaNicuţ @SimonaM @audax N-are de la cine sa copieze asa, din scurt.
@EleninaNicuţ Poate?
@EleninaNicuţ @SimonaM @audax Păi n-a zis nenea Barroso că are interzis la OUG-uri pînă-n 29 iulie? Eu așa țin minte, că era în unșpelogul ăla cu care-a venit de la Brusel.
@Rheia @EleninaNicuţ @SimonaM @audax care baroso?
@SimonaM @EleninaNicuţ ce-ar putea sa il opreasca ? :))
@ics @EleninaNicuţ Nu era ceva cu drepturile electorale și bla, bla?
@SimonaM @EleninaNicuţ nu se incurca nimeni de rahatisuri de-astea.
@ics @SimonaM @EleninaNicuţ Nici gloantele lui nastase nu mai sint ce-au fost. Pe Sirbu nu, pe el nu…
@Gramofonu @Rheia @EleninaNicuţ @SimonaM @audax care 29 iulie?
Pauza de prânz, când se dezleagă mînecuțele la cămăși.
Ela Simona pe FB
NU , NU SUNT DE ACORD CU BOICOTUL ! IDEEA ASTA A FOST EXPUSA IN RETEA CU 2 SAPTAMANI INAINTE CA PDL SAU BASESCU SA O CEARA , IN URMA CU 2 SAPTAMANI , ATAT PRESEDINTELE CAT SI PDL , CAT SI MRU , CEREAU INSISTENT SA VENIM LA VOT ! V-AM AVERTIZAT CA PERSOANELE CARE FACEAU PROPAGANDA ACESTEI IDEI SUNT INFILTRATI DE PSD IN GRUPURILE NOASTRE . NU M-ATI CREZUT SI RAU ATI FACUT ! VA PROPUN UN SCENARIU – DESI NU-I SCENARIU DELOC ! – SI ANUME : REFERENDUM BOICOTAT , DURUT IN CUR PONTA , CRIN , VOICULESCU , DURUT ATAT DE TARE IN CUR PE EI DE NEPREZENTAREA VOASTRA INCAT , TARZIU IN NOAPTEA DE 29 SPRE 30 SA VA POMENITI CU MASCATII LA USA LUI BASESCU , CU ACUZATIA DE INALTA TRADARE IN DINTI , APOI O ORDONANTA DE URGENTA DATA DE PONTA ( CA DOAR S-A SPECIALIZAT , IN 2 SAPT . A DAT 40 DE OUG , TOATE ILEGALE ! ) CARE VA TRADUCE DUREREA IN FUND A LUI VOICULESCU DE BOICOTUL NOSTRU ! NU INTELEGETI ? PE ASTIA NU-I INTERESEAZA CE VOR ROMANII SAU CE ZBIARA EUROPA , SI NU VOR PLECA DE UNDE S-AU COCOTAT DECAT CU VARSARE DE SANGE ! DACA SANGELE VA FI AL PRESEDINTELUI , ATUNCI CU TOTII VOM FI COMPLICI , DRACU’ SA NE IA ! PE DE ALTA PARTE , DACA MERGEM , IDIOTII ASTIA ORICUM AU PREGATIT 2 MILIOANE DE BULETINE DEJA STAMPILATE CU „DA” ! CAUTATI-LE , PRINTRE ALTELE , LA TIPOGRAFIA DE VEST DIN CRAIOVA A LUI ADRIAN MITITELU ( MITITELU A MAI FACUT ASTA PT NASTASE IN 2005 , A AVUT SI DOSAR , DOSARUL PENAL A DISPARUT CU TOTUL DE LA DIICOT DOLJ ! ) , MITITELU CARE I-A PLATIT ASTFEL LUI PONTA DERANJUL DE A-I CONVINGE PE DRAGOMIR SI SANDU SA-I DEA LICENTA PENTRU UNIVERSITATEA ! VERIFICATI , NU E GREU ! ASADAR , SINGURA SOLUTIE E ASTA : SA NU MAI FIE REFERENDUM DELOC , SA SE PRODUCA UN CUTREMUR IN GUVERN , SA CADA TAVANUL PE CEI 256 DE PARLAMENTARI SAU … ! SAU NU VA SPUN 🙂 . NU DOAR PUCISTII AU IN MANECA PLANUL B :))))
@SimonaM aoleo, asta si-a luat pastila invers
@EleninaNicuţ Bănuiesc că n-a mai luat nicio pastilă de multicel :))
Mă-ntreb dacă ei ar trebui să-i mulțumesc pentru acuzele de uslamism de zilele astea 😀
@SimonaM @EleninaNicuţ Si io banuiesc ca n-a mai luat nicio de multicel.
@EleninaNicuţ @SimonaM invers, like … supozitor ?
@gupi @EleninaNicuţ @SimonaMa inghitit supozitorul?
@SimonaM Mancare ii da cineva cu lingurita, nu?
@Taticu @SimonaM Răutăciștilor! Dacă fata vede enorm și simte monstruos….
@Rheia @Taticu @SimonaM Daca vedea si simtea enorm nu mai era asa agitata ….. parerea mea.
@SimonaM Fata se viseaza Ana Ipatescu si vrea sa-l salveze pe Basescu, impotriva evidentelor :-))))
@SimonaM hihihi! Boicotin=vin de calitate superioara. Doar cu un pahar culci la pamant o oaste nemancata….
@affa Fata asta e așa de mult timp, săraca
@SimonaM Asta e aia cu Exploziv News, nu? E un caz rar de sisipupu, comparabil cu Roxania, Lilick sau chiar Crin.
http://www.youtube.com/watch?v=Rf2cKqhqunA
@Gramofonu
Gramofonu. Auzi tata, prima data a vorbit unei multimi de 20.000 de oameni, pe 22 decembrie 1989, in Tulcea.
Cum dracu’ se face ca nu-si aminteste nimeni de discursul lui si de el?
Eu cred ca dormea, ca de obicei.
@EroulBula Precizez pentru cei care se uitau la clipul sters: era vorba de crizel.
Am ris la ala dar era totusi subtirel fata de ce zice Djuvara.
@EroulBula @Gramofonu si se facea ca vorbea in engleza. pacat ca a sunat ceasul si trebuia sa deschida la muzeu 🙂
Astia sigur nu vor ajunge la Galmea-n ograda:
Zeci de tineri au protestat, ieri, în fața postului de televiziune Antena 3, nemulțumiți de modul în care jurnaliștii au prezentat evenimentele politice din ultima perioadă. Protestatarii, mulți studenți la Jurnalism, au primit aprobarea de a manifesta câte două ore pe zi, până pe 26 iulie.
Îmbrăcați lejer de vară, cei aproximativ 30 de participanți au protestat pașnic, purtând pancarte cu sloganuri precum „Rolul presei este de a informa, nu de a judeca”, „Manipulați poporul cu televizorul” sau „Suspendatorii Antena 3: Ponta, Antonescu, Voiculescu”.
„Vrem sa tragem un semnal de alarmă, faptul că jurnalismul în România a devenit mai mult o formă de a judeca pe cineva. Jurnalismul ar trebui să informeze, nu să judece. Dorim ca interesele României să fie bine apărate în exterior. Considerăm că prin actuala conducere a ţării, reprezentată de Crin Antonescu şi Victor Ponta, prim-ministrul plagiator dovedit, nu putem fi reprezentaţi corect la Bruxelles”, a declarat organizatorul protestului, Andrei Nicolau.
http://www.youtube.com/watch?v=0y55IvFi140
Andrea Paul is my girl
@Taticu Wishfull thinking :-))
@Taticu Am notat
Microfonul ăla albastru e de la Antena 3? Dau şi ei live ce zice Andrea paul? 😀
Şova, reportează la Facebook pagina asta, promovează acţiuni ilegale.
https://www.facebook.com/pages/Boycott-Liberal-Media/190538864338420
– ce-i mai mica si mai mica decit putza de furnica?
– prezenta la vot
noua tinta: prezenta la vot 25%-1
@murfi :))))))))))))))
Antena 3: Ponta ar zice ca boicotul e penal
@Rezon penala-i masa.
@valid @Rezon Poliția diacriticelor: alo, domnu’, ce-i aia o „masă penală”? :))
@Rezon Burebista 4: boicotul ar zice ca ponta e penal :-))
@Rezon ca o fi el mai breaz
http://www.ziare.com/basescu/crin-antonescu/basescu-antonescu-a-mintit-5-oameni-nu-au-fost-de-acord-cu-demiterea-lui-opris-1180460
Cine votează e „pontator”
Aha, deci Năs4case a inventat-o pe aia cu Micul Titulescu. Mă întrebam cine dracu’ a ouat-o pe asta.
http://www.realitatea.net/referendum-romanii-sunt-sunati-pe-telefonul-fix-de-la-un-institut-misterios-de-sondare-a-opiniei_973937.html
@GabiDumitru eu am fix cu cartela de Digi. se pune ?
@gupi Da, ca s-a scos A3
@GabiDumitru
Şi ce fac, sună şi-nchid?
Vezi si aici: http://alegericorecte.ro/page/index/4
Procedura de acreditare pentru referendum:
http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot.%20nr.4.pdf
Ghidul observatorului la alegerile locale:http://www.alegericorecte.ro/images/Manualul%20observatorului%20locale2012.pdf
Adică, după Şova, ar trebui să mergem la vot ca să nu se afle cine ţine cu ei, nu? Da’ ce, mă, sîntem în misiune de acoperire?
@Florina probabil ca stiu si ei ca te umpli de respect votind DA.
@valid
Păi după ce au tăiat legăturile STS şi curentul la Iaşi, să taie şi canalizarea, că-i umplem de respect.
Lucian Mindruta
”Apropos de referendum: eu ma duc sa votez.
Pentru ca nu vreau sa ne pierdem vocea intr-o mare de DA-uri.
Pentru ca mi se pare ca si in infrangere exista o anume demnitate. Prefer ca oamenii in care cred ca sufere un esec onest in loc de o victorie pe chichite. Asta ii va invata cateva lucruri importante: Nu combati jurnalistii incomozi cu Fiscul, cum s-a intamplat cu Badea si Ciutacu. Ii combati cu idei. Si cu oameni la fel de valorosi. Sa-mi fie cu iertare, dar catastrofa dreptei de la TVR se datoreaza si managementului de la stirile de acolo.
Cand ai ocazia, te dezici de cei care ti-au provocat prejudicii de imagine importante. Nu cred ca promovarea unei protejate – Elena Udrea – si a fiicei au fost idei bune. Cred ca Traian Basescu avea ocazia sa ceara scuze pentru asta inclusiv suporterilor lui, din care multi meritau sa fie europarlamentari – si n-au fost propusi si sustinuti. N-a facut-o. Mai are 3 timp.
Dincolo de toate, alternativa e fara indoiala mai rea. Si nici macar nu e o alternativa, e un regres. Dar este exact ceea ce merita oamenii, nici mai mult si nici mai putin. Atata inteleg ei. De ce n-ati muncit sa-i faceti sa inteleaga mai mult?
Marii nostri oameni politici au fost mari mai ales in momentele in care au pierdut. Maniu a murit in puscarie, nu pe Coasta de Azur. Ii multumim pentru Romania mare, dar il respectam pentru suferinta!
Traian Basescu are acum ocazia cea mai buna de a deveni un model pentru clasa de mijloc si pentru generatia mea.
Si anume infrangerea.”
@SimonaM E reacția tipică de ”Im different”. O bună parte din liderii de opinie vor reacționa așa.
@Bleen Dap. Acum l-a apucat.
@Bleen @SimonaM mai bine ar fi reactionat ceva de genul „I’m gay”, ar fi fost mai simpatic
@EleninaNicuţ @Bleen Iar se panichează tantele. Știm noi care. :))
@EleninaNicuţ @Bleen @SimonaM Mai bine ar fi reactionat ceva de genul „I’m an idiot”, ar fi fost mai cinstit.
@SimonaM A pierdut o batistuta / Il bate bunicaaa
@Gramofonu nu cred ca-ivorba de batista aici, cit de pozitionare. modelul gica contra
@valid Sa se ia de minuta cu CTP si sa treaca la coada.
@SimonaM Lucian Mindruta Se încurcă încurcat în încurcăturile explicațiilor. Situația e complexă.
@SimonaM Moooaaamma, m-a dat pe spate aia cu Iuliu Maniu care a murit in puscarie… Cat de siropos si ipocrit poate sa fie? Dar de invartelile tehnice facute de Maniu cu dibacie inainte, in timpul si imediat dupa Razboi, in sensul Unirii, stie ceva?
He who fights and runs away lives TO FIGHT ANOTHER DAY. Fara chichite, tehnicalitati si agatatul de paie nu exista azi nici Moldova, nici Ardealul, nici Tara Romaneasca. TB sa piarda ca un fraier doar pentru ca da bine in salon la Mandruta… Lasa-ne, stimabile!
@SimonaM Lucian Mindruta Îl țineți miinte pe Lucian cum trecea cu bicicleta prin Piața Victoriei și se uita la noi, nătîngii care behăiam în soare să plece Ponta? Ne privea oarecum cu milă distantă, mi s-a părut mie. Dar, mă rog, probabil mă strîngeau pantofii de la atîta stat în picioare, el probabil nici nu ne vedea, își vedea textul de pe Facebook, cînd se uita la noi.
@Rheia L-am ratat de fiecare dată. Mai bine.
@SimonaM @Rheia Mai exerseaza, poate-l nimeresti data viitoare
@Gramofonu @SimonaM @Rheia Io i-am zis sa puna o juma’ de caramida in poseta da’ nu m-asculta.
@EroulBula @Gramofonu @SimonaM Cărămida-i scumpă, mai ieftin iese cu un blochet din beton.
@Rheia @EroulBula @SimonaM Si doar erau din belsug pe trotuar…
Sebastian Lazaroiu
”Eminenta cenusie Sova (nu am mai ras de mult timp asa):”Faptul ca PDL le cere oamenilor care ar vota NU sa nu iasa la vot dezvaluie votul celor care merg la urne.”Cu alte cuvinte Sova le spune celor care voteaza DA ca daca ies din casa la sectii, vecinii vor sti ca sunt pentru Ponta.Saracu’ Sova ii demobilizeaza si pe ai lui.”
@Bleen Ce inseamna geniu…mai inainte i-au facut sa le faca propaganda desantata la antene, acum ii forteaza sa demobilizeze 🙂
@Bleen daca e sa scoata USL din palarie legea cu votul obligatoriu, apai tin neaparat sa se ocupe Sova de ea :-))
@EleninaNicuţ @Bleen He, he, și s-o scrie în ebraică! De la dreapta la stînga!
@Bleen Sebastian Lazaroiu Adevarul este ca mi-a dat o idee. Stau peste drum de intrarea la sectiile de votare si ma fac ca-i pozez cu telefonul pe votantii USListi.
Telefonul meu nu are camera dar am sansa sa le fac plangere penala daca sar (ei) la bataie.
@EroulBula @Bleen Iar eu stau sa te filmez cum iei bataie 🙂
Sounds fun.
@Gramofonu @Bleen DAAAA, voi fi cu ochii vineti dar voi fi victorios :-)))))))))))))))
@EroulBula Sa-i trimiti lui Mandruta, sa poti deveni un model pentru el si pentru clasa mijlocie din care el face parte – aia care moare in puscarie mai bine decat sa profite de o sansa tehnica.
@Bleen Hapt la tinta! Chiar asa, dumineca, dupa liturghie, stau cu binoclu pe balcon sa vaz care din vecini e useloid. 🙂 Copil reusit, Sova.
http://www.youtube.com/watch?v=kVeSld8QEiI
A se interpreta in cheia referendumului 2012
Cica Ponta: „Boicotarea este penală” as adauga eu: si contagioasa ..
:))
Sova, saracul, e delirant
@Taticu
sa-i dea cineva parerea idolului lor despre boicot:
http://nastase.wordpress.com/2009/11/20/nu-votez-la-referendum/
Obersturmbannfuhrerul Sova, in plina criza de nervi la Realitatea :-)))))
Mi se pare mie sau sunt cam nervoşi? Păcat de ei, băieţi tineri…
@Yeba Înseamnă că nu se așteptau?
@Yeba Zău, serios, chiar nu le-a trecut prin tărtăcuțe că TB are destulă snagă și pentru asta?
Aktualitatea B1:
Sambata: Andrei Marga spune ca are un sentiment interior ca Romania va adera la Schengen in septembrieLuni: Ministrul de Externe, Andrei Marga, a declarat luni, dupa reuniunea CAE de la Bruxelles, ca se va astepta al treilea raport MCV din decembrie pentru a se discuta de aderarea Romaniei la Schengen.
E clar, mai grav pe zi ce trece.
@Florina Cu riscul de a ma plagia: pe asta-l zboara primul.
@Florina sentimentul ala patrunde tot mai adinc
Mi-ar plăcea un filmuleț de 20 de secunde cu Barroso citind scrisorica lui Goe 😀
@SimonaM Are cititor plătit, care-i face sumarul. Că doar nu-i prost!
@Rheia Mare păcat. Sunt momente-n viață care ar trebui savurate..
@SimonaM Poate i-o corectează și ăsta și-o trimite înapoi, marcată cu roșu….
@Rheia ROFL. Și asta mi-ar plăcea să văd.
@SimonaM Daca vrei, iti pun la dispozitie transcriptul comentariilor lui Barroso:
„Muahahahahaahahaha, he wants to work in the Penal Court !!!! Hihihihihihihihi, you fucking stupid idiot, you want to fight dictators, hhahahahahahahaha you fucking little piece of shit !!!!!!” aso
@EroulBula =))))))))))))))))
Spusele lui Ponta au devenit arma de distrugere in masa
http://www.youtube.com/watch?v=LhmnOpoGAPw
Colegii lui, judecatorii de la Haga, il vor condamna pentru genocid.
”PDL boicotează referendumul şi cere alegătorilor să nu meargă la vot. Ponta: Boicotarea este penală”
http://www.antena3.ro/politica/pdl-boicoteaza-referendumul-si-cere-alegatorilor-sa-nu-mearga-la-vot-ponta-boicotarea-este-penala-176933.html
@Bleen
Chiulul lor organizat, de două luni, din Parlament, şi plătit, pe deasupra, a fost legal, nu?
Sa nu uitaaam niciciiiiiind…
“Dacă totuşi vor impune un râs de referendum, un psedo-referendum, atunci ne vom adresa public susţinătorilor noştri cerându-le să nu participe la un asemenea referendum, pentru că nu putem să ne batem joc pe bani publici!” (Crin Antonescu)
Ion Iliescu a precizat, duminica, la Antena 3, ca nu va participa la votul de la referendum si ca, personal, ar invita la boicotarea plebiscitului pe care il considera o interventie brutala in functionarea institutiilor statului.
http://www.youtube.com/watch?v=px5krXZ-HU0
„io, becali…errrm…crin antonescu…”
http://www.youtube.com/watch?v=px5krXZ-HU0
@Bleen Peniană, poate.
@Bleen Sau pedală. Ne băgăm picioarele în el de vot.
@Bleen
Imi este sila sa-l ascult pe ponta.
@Bleen *uistu’ asta se mai da si mare procuror: boicotul nu inseamna impiedicarea dreptului de a participa la referendum, fiecare e liber sa faca ce-l taie capu’
@EleninaNicuţ @Bleen
Ratatul che guevara atata poate sa gandeasca.
@Bleen
E cazul sa-mi iau o scutire medicala pentru 29?
Sau astia sunt in stare sa-mi trimita urna mobila acasa?
@GabiDumitru @Bleen Imi pun pe usa: „Nu deranjati! boicotant turbat!”
@Gramofonu @GabiDumitru @Bleen Boicotaș!
Hei, încep să înțeleg de ce ezita TB să aprobe boicotul. Vai de noi, ce țară plină de lacuri și puțuri….
@Rheia Nu m-am mai distrat așa bine de tare mult timp :))
@SimonaM Mă gîndeam că, probabil, e presat de UE „să asculte glasul poporului”, iar pe de alta, nu voia să i se reproșeze că plagiază tactica pesediștilor de mai an, cînd cu referendumul pentru numărul de parlamentari. Între ciocan și nicovală, între un zid de stîncă și-un morman de bolovani. De-aia l-am visat eu cu apa pînă la gît azi-noapte. Noroc că era și doamna Maria lîngă el.
@Rheia Singurul motiv valabil e strategia. Atât 😀
USL a ajuns la guvernare cu un singur mare si clar proiect: „Jos Basescu”. Daca la votul popular nu reusesc sa obtina 50%+1 din total popor cu drept de port stampila pentru proiectul lor inseamna ca nu au domnule suportul populatiei, deci trebuie sa plece. Pai nu?
Frate ce tare e un reprezentant de la pensionari pe B1 (e pitestean).
Le-a dat-o prin gura imediat la uslamisti, go sir.
Dreptul de vot e un drept, nu o obligație. Votul nu este obligatoriu. Lăsați-i să enerveze lumea cu amenințările astea. Ca să scape ei de pușcărie au ajuns să amenințe un popor întreg cu pușcăria. Dacă mergem la vot, România va deveni o pușcărie pentru 20 de milioane de români. Eu zic să nu ne ducem, și pușcăria să le-o lăsăm doar lui Năstase, Vîntu, Iacubov și Voiculescu.
@Bleen
N-am fost la curent cu ştirile. Cum adică, ăştia chiar au zis aşa ceva? Am văzut comentariul lui Lăzăroiu pe bookface dar am crezut că e la mişto.
@Bleen , cum, cum, zi şi pentru babele de la azil, aici nu-i cu FB, maică.
@Yeba @Bleen Sebastian Lazaroiu 38 minutes ago near Bucharest
Guvernul Ponta va depune plangeri penale impotriva tuturor celor care duminica nu se prezinta la urne. Prieteni, voi nu intelegeti ca pentru Voiculescu in libertate merita sa stati toti in inchisoare?
@Hongse @Yeba @Bleen A zis sa ma prezint la urne, nu si sa votez, nu?
Ma prezint, scriu „puie monta” la cnp, „boicot” la nume…ei sa fie sanatosi dupa atita zeama de varza cit o sa beau in cinstea lor.
@Hongse E o tampenie
@Taticu @Hongse Si de unde vrei desteptaciune, a? 😀 paiata si maimuta?
@Gramofonu @Hongse E o tampenie trista ce scrie L.
@Taticu @Hongse Hai, bre, ca merge. Recunoaste ca ti-e gindul la cornulete.
@Taticu @Hongse Bine macar ca recunosti 😛
Asa e@Bleen!
Ma simteam ingrozitor ca trebuie sa ascult comenzile celor doi degenerati!
In urma cu 30 min, apel pe telefonul fix: „Buna ziua, ma numesc Monica, va sun de la Institutul Liberal Bratianu, pentru a va face o scurta informare cu privire la referendumul din 29”. Din pacate, purtata de indignare, am raspuns: „Nu, multumesc, am toate informatiile necesare, fiindca sunt foarte interesata de subiect”. Ar fi trebuit sa ascult ce debiteaza, dar nu m-am putut abtine….
Asadar, au intrat in vrie…
@Annia ia sa ma sune si pe mine, ca sunt neinjurata pana la ora asta 😀
@Annia OF. Nu asa se face.
Daca n-ai chef de vorba, lasa telefonul pe masa si gata. Cit mai departe, ca sa nu-ti sparga timpanele cind string „alo! ALO!”
@Annia *striga
@Gramofonu @Annia Lăsați-i să vorbească, să piardă timp și bani.
@Bleen @Annia Cind ne-om vedea o sa va povestesc un tel misto de la unepere
@Bleen @Gramofonu @Annia Exactamente! Tineti-i de vorba, ca daca inchizi repede suna la altcineva sa peroreze. Asa prefaceti-va interesati de ideile lor, intrebati-i, mirati-va, iar intrebati, tineti discursuri.
Taica-meu a tinut-o pe una de la pesede 35 de minute la telefon 🙂
ati vazut cuvintul luni pe dex on line?
Horia. Horia Neamtu.
Traian Basescu:
„Am doua certitudini de oameni politici descoperiti in aceasta perioada si un al treilea despre care am inca semne de intrebare.”
Bleen trebuie sa mai confirme 🙂
@Taticu Da, e la loviturile de pedeapsa.
@Taticu Cred că Blaga mai trebuie să confirme.
@Bleen @Taticu El e la loviturile de stat.
@Bleen „LOL”
Tare: Florina Hienz: ce se tot pling idiotii, nu au dat-o ei intruna cu „90% din populatia Romaniei nu-l mai vor pe Base” atunci unde este problema ca noi astia 10% nu vom merge la vot? (via Sebastian Lazaroiu )
F5
Tot cazut e
F5
@Gramofonu Ai auzit, esti la curent? Boicotam!
http://www.ccr.ro/calendar.aspx?year=2012
@Taticu cotam, cotam
@Gramofonu Pana ajunge acolo, la tine, in spate… Io te anunt, mai bine stai in casa in 29!
@Taticu Asa a dat lege paiata? ziua are 30 de ore ca sa poata sa doarma mai mult?
” Dac-ar fi să-mi deschid acum o afacere, cu batiste ar fi. Sictir!”
http://mantzy.ro/2012/07/24/cacatiavencii/
@Florina In poza Udrea are 3 coate. Basescu are 3 … ?
@Florina si eu cu hidranti.
@Florina Au îmbătrânit de tot… Cică „Nu te lăsa influenţat de nimeni, VINO la…şi votează PENTRU” Cred că li s-a schimbat şi targhetul, acum vând pe la şcolile ajutătoare.
http://cristianpreda.ro/2012/07/24/boicot/
Eu m-am prins ce face Ponta, încearcă să scape pe lipsă de discernămînt.
http://www.gandul.info/news/ponta-voi-anunta-ue-ca-au-fost-escrocati-de-basescu-si-pdl-decizia-de-a-boicota-referendumul-incheie-legenda-basescu-cel-curajos-9899436
Foaie verde de boicot
USLe o ia in bot!
Pe 29 fă-te că plouă!
Nu stiu daca s-a postat, dar e bine facut grafic: http://www.legea-junglei.ro/
Impartiali…
Septimiu Pârvu, din partea Pro-Democraţia consideră că decizia luată de PDL nu încalcă legea, dar ar putea fi interpretată ca o decizie la limita legii. El consideră că PDL doreşte să îşi ţină electoratul acasă prin această măsură, dar consideră că nu va reuşi pentru că oamenii nu vor marşa la această strategie.
Dacă în timpul votului vor exista situaţii în care membri ai PDL vor pune presiune asupra oamenilor, Pro-Democraţia va interveni. (!?!)
@Taticu observatorii-jucatori din specia Pro Democratia
@EleninaNicuţ Niste jegosi
Base se ia de proprietari de piscina si mertan care nu au venituri ….ia sa vezi ce ies ciorile la vot….
@elgreco parca a zis si ceva de vilele cu turnulete.cred ca rupe rejele cioaba prietenia cu el
Intră și vezi ce citește Teddy!!!
http://i45.tinypic.com/oqygjs.jpg
@Bleen
Mie-mi pare că postează! Are cont la livefyre?
Cum e să faci emisiuni la o televiziune cu profil economic şi să nu ştii ce-i ăla impozit regresiv? Fătuca de la B1 are impresia că dacă impozitul e progresiv, dar e mai mic decât maximul de astăzi de pe cota unică e regresiv.
@BogdanL Aceeiasi televiziune cu profil economic care transmite meciurile lui Bute, nu?
@revealer După ce se întâmplă acolo, ar fi mai sinceri dacă ar da filme porno decât meciuri de box în direct.
Mai dă și Hotnews vești bune.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-12870262-puterea-cumparare-germanilor-este-intacta-doua-decenii-astazi-urma-20-ani-bere-costa-trei-minute-munca.htm
manipularile enumerate mai sus sunt din categoria bifidus essensis -Danone., de nevinovate ce sunt. jegosii sunt capabili de nefacute.
in memoriam: 2009, turul 2, mustata lui Dan Nica pe Antena3: „SAAARIIITI! oameni buni, s-au umplut cutiile postale ale poporului cu scrisori de la Maria Basescu unde dansa indeamna poporul sa-i manance, ma scuzati, piXda, ma scuzati”.
evident un fals.
peste noapte, hemoroizii varanului Felix specializati in falsuri ordinare (aceiasi ce mai tarziu au falsificat tabelul cu Funeriu picat la BAC) au incropit un fals de scrisorica ce confirma rahatul mancat de actualul ocupant al fotoliului de ministru al comunicatiilor si societatii Informationale, au cautat in magazia de mirele-bugetare-cu patlagici si babe-lesinate-din-urlati o alta vaca proasta care sa joace a 2-a zi in prime-time-ul Antenei3 rolul indignatei ce a gasit in cutia ma-sii postale scrisorica in cauza. au facut-o!
niste nenorociti.
decizia boicotului a lovit in USL ca un tsunami…
tUSLami..
@affa Vreau sa-i aud pe MRU si pe Basescu indemnand la boicot
@abis aseara Basescu a indemnat dar cred ca in zilele urmatoare o sa ne impinga de-a dreptul 🙂
@abis @affa daca te uitai aseara la emisiunea lui Turcescu…mai clar si raspicat nici nu putea sa o spuna… of course..pentru cine a inteles! De ce crezi ca azi fac toti national – socialistii spume?!
Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat pentru adevarul.ro că boicotarea referendumului este un act antidemocratic.
„Referendumul este o formă democratică şi constituţională de consultare a poporului. Pledoaria împotriva lui (n.r. – referendumului) vorbeşte despre mentalitatea şi înţelegerea unei idei democratice. Să boicotezi este antidemocratic”
@Taticu din putzul gandirii ilesciene.
@Taticu Un HAI SIKTIR foarte antidemocratic si din toata inima pentru criminalul Iliescu !
@Taticu Sigur, este un act impotriva oamenilor muncii.
@revealer @Taticu Putem sa-i zicem „Bunicuta cu mainile rosii de sange” ?
@Taticu Cand cerea el boicotarea unui referendum (ala care trebuia sa aiba loc in capitala), nu mai era antidemocratic?
@abis Nu da, nene, ca nu-s io de vina 🙂 (Da, stiu pozitia lui Iliescu de boicotare, tocmai de aia mi s-a parut interesant)
@abis @Taticu Era vorba despre cel cu votul unninominal. Despre cel de la capitala s-au exprimat alti fruntasi sulamisti ( @Rheia nu e typo).
@Taticu
Declaratia lui Ilici e cel mai bun argument in favoarea boicotului.
Acreditarea este valabilă la orice secție de votare și la orice birou electoral. Însă declarațiile pe proprie răspundere că au drept de vot și că nu sînt membri ai vreunui partid politic din România ale celor care vor să se înscrie ca observatori trebuie depuse la BEC în original, împreună cu cererea ONG-ului și lista cu numele, prenumele, seria și nr actului de identitate ale observatorilor. Joi este ultima zi de depunere (cu cel puțin 48 de ore înainte de data referendumului înseamnă înainte de vineri 7 dimineața). Ar fi bine dacă am merge să depunem documentele joi după amiază. O să vă anunț.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12866745-ilhl.htm – a aparut si replica „intelectualilor” lui Ponta! In afara de „hidrantii” obisnuiti… Tanase, Petre, Ghilezan, Petre, Nistor, lista este semnata de tot soiu’ de slugoi anonimi prin universitati care se cred intelectuali.
Surpriza este ca de pe lista lipseste…. „Mrs. Hippo” Alina Mungiu Pippidi!
@Blogalistan era la masa :-))
http://www.gandul.info/news/ponta-voi-anunta-ue-ca-au-fost-escrocati-de-basescu-si-pdl-decizia-de-a-boicota-referendumul-incheie-legenda-basescu-cel-curajos-9899436
@EleninaNicuţ il spune la doamna!
@Canadiana a zis doamna sa-i… (era un banc pe tema asta)
@EleninaNicuţ @Canadiana Continua te rog ..nu stiu bancul…….da sa nu fie porcos
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12866745-ilhl.htm – a aparut si replica „intelectualilor” lui Ponta! In afara de „hidrantii” obisnuite… Tanase, Petre, Ghilezan, Petre, Nistor, lista este semnata de tot soiu’ de slugoi anonimi prin universitati care se cred intelectuali.
Surpriza este ca de pe lista lipseste…. „Mrs. Hippo” Alina Mungiu Pippidi!
Lazaroiu pe FB despre o posibilitate sumbra (numai ca ma intreb ca tampitu …unde dracu ne duc astia ?)
„Mai am cateva temeri post-referendum. Una din ele se refera la mentinerea acordului cu FMI. La cum ii stiu pe baietii astia si la cat de disperati sunt, pentru a-si acoperi esecul de duminica (dar si plagiatul lui Ponta), e posibil sa asistam la spargerea pusculitei. Ceea ce nu se poate decat prin ruperea acordului cu finantatorii internationali. Ii vad in stare. Intrebati-i pe Hrebenciuc, Vosganian si Tariceanu (2007).”
@elgreco Pai si daca sparg pusculita o demitere + cercetare penala pentru subminarea economiei nationale n-ar merge?
@EroulBula @elgreco
1. Nu poti sa demiti PM.
2. Nu poti sa dizolvi parlamentul fara acordul parlamentului.
@Gramofonu @elgreco Astea le stiam si eu dar sunt nervos azi :-))))
@EroulBula Hombre, astia dau foc la casa si nu mai ramane nimic dupa ei …nada.
NYTimes: UE trebuie să ia serios în calcul suspendarea României și Bulgariei din Consiliul European
@Taticu
Ce au cu bulgarii?
@GabiDumitru @Taticu „E” agenti rusi
@GabiDumitru @Taticu Le au cu bulgarii si cu pasunile
Ia, ia ce infipta e fatuca de la M Channel…da cu coltii, musca nebuna.
@elgreco Io m-as lasa muscat :-)))))))
@EroulBula hahahahaha, zici tu asa da sa vezi cand te-o musca 🙂
Micutul Monta s-a julit la boicot si va trimite scrisorele…
@Taticu sa-i puna smurd un plasture…de preferinta peste gura.
„Adrian Nastase was not my friend” (VP) euronews via b1tv
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12870159-ioan-rus-mai-garanteaza-romanilor-clasei-politice-inclusiv-lui-traian-basescu-partenerilor-internationali-romaniei-referendumul-organizat-carte.htm
Gata, mi s-a luat o piatra de pe inima…
@severmihail
Si pe Nastase tot ca la carte l-au incarcerat.
@severmihail Dupa un manual de socialism stiintific.
@severmihail ca la cartea de istorie, varianta 46
Mister Nastase was not my friend. Guess who said that. Of course, TOntaaaaaa !
@EroulBula era tac’su mă!
Of course, not his boy-friend.
hm…girl-friend?
@severmihail eu cred ca 0049 la crescut la o tita…deci e mamasa
@elgreco @severmihail le avea crescute. acu i-au pus sutien la gusa,
TB pe Money Channel.
@Ilinca
Munceste Base mai mult decit doarme Crin.
Blogay poate asigura observatori doar in Bucuresti sau si in provincie?
@subway Doar București. Observatorii trebuie să completeze declarațiile pe proprie răspundere și să le semneze iar asta nu se poate face decît în București.
@Bleen @subway asta nu inseamna ca cineva din Buc nu poate merge in provincie; de asemenea, de azi pana joi se poate trimite cu posta rapida declaratia la Buc.
@subway peste tot
@EleninaNicuţ Hotarati-va 🙂
@subway din ce inteleg eu, acreditarea e valabila peste tot; problema Bucuresti/provincie se pune doar in ceea ce priveste transmiterea declaratiei, in original, dar, repet, se poate rezolva si asta.
Trebuie sa urmareasca hotiile USL-istilor.
/ timeout
http://www.happyplace.com/3080/the-7-most-brilliantly-pointless-street-fliers
Blaga este un comunicator la nivelul adjunctului șoferului portarului de la PSD.
@Bleen Si cu intelegerea lucrurilor care ii sunt comunicate mai are niste probleme. Omul nu a stiut ca e in opozitie pana nu i-au tras aia scaunul de sub fund.
@Ilinca @Bleen Cum s-ar spune are un delay ……ofi ceva ars si nu stie ?
Am o rugăminte. E posibil ca Blogary să susţină scoaterea nisipului de pe aleile din parcul Grădina Icoanei şi înlocuirea lui cu orice altceva (asfalt, iarbă verde, etc.)? Vara nisipul ăla devine praf, iar în celelalte trei anotimpuri devine noroi. Deci parcul e nefrecventabil.Motivul pentru care apelez la Blogary este că, din câte văd, ce este scris aici devine în maxim zece zile realitate.Mulţumesc.
@BarbuMateescu Hai, 16 zile
@BarbuMateescu Uite asa o sa curga cascada de like-uri :)))
@Taticu Pfooai… Amu i-am dat like. Nu-l mai retrag, da’ ai dreptate. Cred ca intentionat face, sa-si ia puncte. 🙂
@BarbuMateescu credeam ca zici si tu ceva de fantana de la PU.
@Canadiana Aia în septembrie. Stai să rezolvăm întâi parcul.
@Canadiana După două d-astea, facem şi-o Constituţie. Dar acolo s-ar putea să fie nevoie de 20-22 de zile, deci răbdare.
Vorbeste Bleaga. Treaba e rezolvata. Se incalzeste Oltean
Și încă una care circulă pe Facebook: ”Curtea Constitutionala va valida referendumul daca vor fi sub 10 % voturi impotriva demiterii !!!”
Care-i treaba cu CTP: el e gica contra, plica frinaru, vesnic incruntatul opozant.
Cica asa isi face el vinzare.
E Base presedinte? „fmm!”
E la referendum? „dragutuldeel”
Boicoteaza? „zguramatii”
Nici nu stiu ce ar fi mai bine sa fac. Sa fiu observator sau sa patrulez prin comunele din jurul orasului in cautare de material didactic despre cum se fraudeaza un referendum?
@subway onservator intr-o comuna rosie/galbena e cel mai bine.
@Ilinca @subway Corect, o sa vezi cum se face crestineste o bataie cu tzambra din gard. Ai grija la cuie.
@Ilinca Asta trebuie trecuta la sporturi extreme :))
@subway Eu ma gandesc serios sa fac asta. SI nu oricum, ci la 350 de km distanta de casa.
@Ilinca Ai fost vreodata intr-o comuna/sat rosu unde nici dumnezeu nu e mai presus decat primarul?
@subway Am fost, m-am nascut intr-un sat din asta (ma rog, pe atunci eram rosii si tricolori cu totii) . Mai merg acolo din cand in cand.
http://sociollogica.blogspot.ro/2012/07/referendum-implicatiile-unui-boicot-2.html
„UPDATE Surse: PDL a decis sa boicoteze referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu. Democrat-liberalii isi vor mentine reprezentantii in sectiile de votare „
Băsescu: ”Sunt lucruri pe care un parinte nu le poate face.”
http://www.facebook.com/photo.php?v=396368327089090
@Bleen ei, nu… tata ma convinge si acum cu un scurt si la obiect „tu-ti buricu’ ma-tii” :-))
@Bleen Eu m-am dus și i-am spus că nu mai sînt supărată pe el. Că m-a împăcat cu apelul la boicot.
Cu citire din maestrul scatofag si marele antiroman Felix:
„1. Acuzatiile violente la adresa unui trust de presa independent si monitorizarea ziaristilor constituie o grava incalcare a libertatii presei. Asigur pe toti jurnalistii trustului Intact ca vor fi, in continuare, protejati de orice amenintari sau presiuni de natura politica sau economica. Cat timp exista o justitie libera, cetateanul Traian Basescu si intregul sau clan nu vor putea ingradi libertatea de expresie si de constiinta a jurnalistilor. Vom apela la toate procedurile legale pentru a proteja libertatea presei, atat la instantele interne, cat si la cele internationale.
2. Un mesaj direct petru cetateanul Traian Basescu: Traiane, iti inteleg jocul. Incerci, la fel ca in 2009, sa creezi un inamic public pe spatele caruia sa te salvezi. Faci trei greseli capitale:”
Ii da cu independenta presei la greu ….ca sa zica si el….
@elgreco la pct. 1 – cat timp exista o justitie libera – adica pana pe 29? gura pacatosului…
@revealer @elgreco asta vorbeste ca multi dintre postacii usl.
@Canadiana @elgreco au acelasi textier.
@elgreco E vorba de libertatea presei de a manca cacat cu hidrantul.
@revealer A inceput sa se agite ..simte nevoie sa arate el ca iese la inaintare, sa mobilizeze.
@elgreco Mai ramane sa-i cheme pe paiata si maimuta la spa.
@revealer Eu cred ca au zilnic meeting ..fara gluma, varanu nu-si permite sa scape haturile… exemplu pe viu este Poanta la Bruxelle cand a inceput sa promita.
@revealer @elgreco Vrei să spui cu Woma (așa se chema vidanja cea mai performantă de pe vremea cînd lucram în gospodăria comunală, pe bune!)
Blogary n-are imprimantă (ca orice agentură și reprezentant al serviciilor secrete în blogosferă care se respectă, nu pune nimic pe hîrtie sau dacă pune, rar, hîrtia o arde și o aruncă în coșul de sub birou, ca în filmele cu spioni – umblăm cu ideile și informațiile doar în cap).
Deci, se bagă cineva să printeze anexele (declarații etc) de aici: http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot.%20nr.4.pdf
?
@Bleen se rezolva
@EleninaNicuţ ”Ai ceva de printat? Găsește un avocat!”
@Bleen avocatii multifunctionali :-))
@Bleen Vezi ce faci cu indigo-ul…
@Bleen declaratiile trebuie depuse in original, deci sunt doua posibilitati: fie si-o printeaza/completeaza/semneaza fiecare si o aduce, fie printez eu un manunchi si vine poporul sa completeze etc.
@Bleen
adică s-a luptat în piață pentru țară și nu există? http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/524063_413184728727873_735806231_n.jpg
http://www.contributors.ro/administratie/ori-suntem-cetateni-ori-nu-mai-suntem-cum-limitam-frauda-la-referendum-chiar-daca-boicotam-sau-nu/?cfcc
iar a crescut Basescu cursul valutar.. ei, uite d’aia si eu, numa’ de-a dracu’, nu ma duc la vot :-))
Euro = 4.6397 lei
Bine Tontaaaaa !
@EroulBula Dislike! Puie Monta!
@EroulBula ti-as da like, da am rata in euro ….mai bine te boicotez.
@EroulBula In fiecare dimineata ii dau la frigider ..sa aiba sa nu duca lipsa nici el nici familia lui.
@elgreco @EroulBula Asa, asa. Umple-i frigiderul cu carne. Sa aiba la Craciun.
@Boghy @EroulBula Primul Plagiator a devenit Primul Carnivor al tarii.
@elgreco @Boghy @EroulBula
Mancatorul de lei.:)
@GabiDumitru @elgreco @EroulBula Inghititorul de sule.
Trebuie sa-mi transform ofertele in Euro,ca pina in 2003.
Ponta, ironizat de editorialistul Le Monde: Sigur ca am fost platit, doar sunt salariat al ziarului
Pentru disperatii care acuza boicotarea referendumului si musca cu toti dintii din teoria cu respingerea cailor democratice:
http://www.ziare.com/ion-iliescu/presedinte/iliescu-ar-vrea-boicotarea-referendumului-pentru-uninominal-161847
http://www.mediafax.ro/politic/usl-va-boicota-referendumul-din-capitala-daca-intrebarile-raman-cele-stabilite-miercuri-de-cgmb-8157880
Cîteva manipulări care vor circula zilele astea.
Oamenii lui Băsescu și PDL-ul trebuie să fie pregătiți să le demonteze.
Dacă nu mergi la vot, Băsescu va pierde.
USL va aduce mai mulți oameni la vot. Se va frauda și vor vota ei în locul tău cu DA, mergi și votează NU.
Europa îl va lăsa pe Băsescu din brațe dacă nu se face cvorum și va accepta victoria USL.
USL poate da un OUG, o lege, ceva, prin care va elimina cvorumul.
Dacă referendumul este invalidat, Parlamentul va decide ce se întîmplă mai departe, deci demiterea lui Băsescu.
PDL va decide în ziua referendumului dacă va scoate sau nu oamenii la vot, deci așteptați-vă ca în ziua respectivă, dacă sînt șanse să se facă cvorum, să fiți chemați la vot de PDL.
@Bleen Vor intra in activitate printre altii si cei racolati acum cateva zile de usl. Am asistat din intamplare cand erau notate datele personale ale unei vecine. Aveau nevoie de cate un om la fiecare scara de bloc.
Cum se spune „se va lucra si din interior”.
Voiculescu: Ghici, ghicitoarea mea cine este inamicul public al românilor?
Raspuns: Voiculescu? Iliescu? Vantu?
@_felix_ Dar de ce sa aleg dintre ei ? Boicotez.
@Boghy @_felix_ Aici as alege votul multiplu.
@severmihail @Boghy @_felix_ inclin puternic catre Felix
@_felix_ La ora asta, vîntul. E o hulă la Constanța de mi-a smuls și șlapii din picioare!
@Rheia E mai slabut ca ieri 🙂 Dar da, tot iti ia slapii :))
@Andy RWX Ieri nu ieșirăm din casă decît pînă la Mega Image. Iar în centru părea așa, doar o briză măzărească. Azi am fost pe mal și-am simțit suflarea zeusească….
@_felix_ Iliescu. La sanul lui au crescut viperele celelalte.
http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/07/24/sfarsitul-greciei-e-si-sfarsitul-romaniei/
„Boicotul-atitudine lasa a unor oameni care resping caile democratice” I. Iliescu
cea mai democratica fiind OUG
@Ilinca Cum poate acest individ sa vorbeasca despre demagogie si democratie?
@revealer @Ilinca democratia cu lampas
versus asta din 2007: http://www.ziare.com/ion-iliescu/presedinte/iliescu-ar-vrea-boicotarea-referendumului-pentru-uninominal-161847
@Ilinca Sticks and stones….
http://justdumbproductions.com/?p=596
@Ilinca corectie „…care resping caile democratice originale.”
@Ilinca ehe, s-a dus democratia iliescu o data cu mineriadele.
Ion iliescu despre boicot pe realitatea: „o prostie, atitudine nedemocratica, lasitate”
@Ilinca O noua atractie turistica: Mumia care plange :-))))
@Ilinca numa’ de i s-ar pune pe ficati..
@Ilinca #@@#&^@ Iliescule !
@Boghy @Ilinca Reposteaza, te rog, ca au aparul niste diezuri si nu se intelege mesajul
@Ilinca Pentru Papașa
http://www.youtube.com/watch?v=XUQLXfocv6o
Rus zice ca 7 ONG-uri s-au inregistrat pentru observare.
Daca ii loveste si CCR azi cu programul 7-23 sunt in buda pana peste urechi. Or sa mearga plangand pe strada.
@Boghy presimt ceva pe baza de „in masura in care…” 😀
@Boghy Corectati-ma daca gresesc, am inteles ca ieri parlamentul a abilitat guvernul sa poata da OUG pe programul de votare.
@elgreco @Boghy nope
Agentul Gusa abereaza despre boicot, pe B1TV. Va face mult rau Romaniei. Imagine.Prestigiu.
@EroulBula Mișto. E groasă, înseamnă :))
@SimonaM Cred ca l-au sunat de la Lubianka si i-au strigat: „Marsh la televiziuni, starshina Gusev”
@EroulBula A băgat-o și p-aia cu javra ordinară… Groasă!!!
@SimonaM @EroulBula Groasă, lungă și cu noduri!
Gusa vede „foarte rusinos” boicotul PDL; well… stie el… pe partea economica, vorba lui Jiji :-))
Să desfacem berea mai pe seară, ia uite analistul ce zice:
http://www.zf.ro/politica/ce-risca-pdl-boicotand-referendumul-si-ce-mai-poate-face-usl-sa-mai-aduca-la-vot-inca-1-5-mil-cetateni-9898593
@Yeba Trebuia sa zici ca e vorba de marele anal-ist C. Parvulescu.
@Yeba daca explica analistul politic CP, mi=e clar..
@Yeba Aveți careva idee la ce se referă exprimarea „situație politică foarte complicată”? Că o tot aud de la USL și deja mă doare imaginația de-atîta efort sterp.
@Rheia @Yeba pentru ei
@Rheia @Yeba Adică or să scoată revoluționarii în stradă, or să creeze câteva zile de haos în speranța că îl determină pe Băsescu să își dea demisia. Și asta va fi ultima sforțare mizerabilă
@Alex D @Yeba Hm, le-ar trebui o chestie foarte încărcată emoțional, un Rarafat, ceva care să-i frigă pe români la glanda solidară. Nu prea văd cine-ar fi dispus să se sacrifice. Dintre care care să conteze, adică, nu pămînți cu ochi.
@Rheia @Alex D @Yeba Se sacrifica paiata, isi pune Burberry-ul la gat cand trebuie sa paraseasca Cotroceniul.
@Rheia @Yeba Cred c-o să se bazeze pe ura pe care au acumulat-o destui și pe care o vor revărsa (pe toate televiziunile) după ce referendumul va fi invalidat. Sunt sigur că o să trăim zile urâte și după 29 iulie.
@Yeba Bla, bla, bla…
Chiar eram îngrijorată că nu apare nimic online cu marele garant al democrației, Pârvulescu. Până acum îl toca pe Băsescu doar la Radio România Actualități..
@Yeba Zilele astea toți analiștii, pe toate canalele posibile, vor spune lumii ce idee proastă e boicotul și cum va fi demis Băsescu. Ținta sînt pedeliștii și votanții lui Băsescu în general. Băsescu și PDL ar fi trebuit să fie deja pregătiți cu mesaje despre fraudă și să demonteze toate manipulările USL. Vom vedea astăzi dacă erau sau nu pregătiți.
@Bleen , păi de-aia am pus linkul, că m-a amuzat pretenţia de obiectivitate a acestui penibil simbriaş. Manipularea „PDL va scoate oamenii la vot în funcţie de probabilitatea cvorumului” circulă deja de aseară pe Realitatea.
Mi s-ar părea bizar să fie pregătiţi…
LMFAO
http://www.gandul.info/puterea-gandului/votez-da-ca-sa-aiba-cu-ce-se-sterge-basescu-9898968
@SimonaM Votezi DA sa ai tu cu ce sa te stergi la gura, tu’ti gura ma-tii de jigodie. E drept acum nu mai aplauzi minerii…
@revealer @SimonaM Ai uitat sa spui ca dupa ce se sterge la gura spune „multumesc”
@SimonaM I-am trimis un comentariu de consolare, in sensul ca vom fi foarte multi care ne vom sterge cu votul lui, nu numai Basescu. :-)))
@EroulBula @SimonaM Da, bine, dar mai de la distanță, totuși, și pe urmă dăm cu spirt.
Cosmin Alexandru, foarte, foarte bun:
http://www.cosminalexandru.ro/2012/07/pentru-democratie-sau-pentru-basescu/
@Ilinca
„Participarea la consultarea populară e un drept. Apărarea legilor, instituțiilor și Constituției e o obligație. Nu-mi voi folosi dreptul de participare la referendum pentru a-mi nesocoti obligația de apărare a democrației din România.”
Paiata vrea sa doarma mai mult. In sensul asta se va face o modificare a Constitutiei.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/crin-antonescu-job-ul-de-prim-ministru-mai-greu-decat-cel-de-presedinte-993311.html
gata, PDL a decis boicotarea 😀
@EleninaNicuţ Sper ca se refera doar la refuzul de a vota si nu la retragerea reprezentantilor din sectii.
@EroulBula @EleninaNicuţ TB, via ziare.com:
„- PDL nu va retrage oamenii din sectiile de votare, am discutat azi-dimineata cu PDL.”
http://www.ziare.com/basescu/referendum-demitere/traian-basescu-discuta-live-cu-cititorii-ziare-com-1180213
so, cati observatori suntem pana la ora asta? 🙂
@EleninaNicuţ Eu sunt doar la nivelul ăsta de mai jos.
Pentru cei ce nu pot sta observatori în secție, varianta cealaltă:
https://www.facebook.com/events/242265542561633/?notif_t=plan_user_invited
Raportare fraudă aici: https://referendum2012.crowdmap.com/main
@EleninaNicuţ 6
@Bleen pe joi, asa, trebuie depuse hartoagele la BEC
Ziua buna !
O sa iau poza aia cu boicotul s-o anin si la pom cateva zile.
Daca nu e voie, o scot.
@Viq Nu e a noastră. Am furat-o de pe net.
O tuica rece si zacusca. Noroc!
(Pe ziarul cu Antonescu dau de mancare la catei.)
Hai bonjour! Intru mai rar, ca nu stau pe acasa.
Stiti ceva de Valeriu Stoica? Sunt dezamagit…nu-l vad in lupta politica actuala.
hmm…curios…unde-o fi?
@morris Eu nu-l vad pe van Ghelie. Marean van Ghelie. E semn rau pentru Ponta. De obicei era in fruntea bucatelor in astfel de ocazii. Cred ca il asteapta la cotitura.
@Boghy @morris
La USL putea sa fie ministrul culturii…
Sigur n-are problem cu doctoratu’.
@VelculescuVictor @Boghy @morris Da’ la BAC? O fi copiat la BAC?
@revealer @Boghy @morris
Asta tre’ sa stie istoricul -de renume- Crin.
@morris E cu via. Face vin. Concurează cu Mugur Isărescu.
Hă hă hă hă hă!
http://www.petreanu.ro/2012/07/hai-la-lupta-cea-mare/
@Bleen Evident că traduttore e de vină….
@Rheia E și varianta originală acolo. Și așa e. A dat-o în bară. Sper că ăștia de la Der Spiegel au înregistrat interviul.
@Bleen Da, dar cine știe germană nu se pune, că ori e de origine nesănătoasă (sași/șvabi în familie, deci cu genă dictatorială, conform dogmei sulamiste), ori a-nvățat germana ca să se uite de sus la poporul sănătos.
@Bleen Ptiu, uslamiste! Scuze, typo sinceră, pe bune!
@Rheia @Bleen Las’ ca era bine si asa.
@Bleen PLAGIAT!!!!
(vezi mai jos)
via tuitar
acum e momentul :))
http://i48.tinypic.com/tafqeu.png
@ics Astept sa mai scada CURS-ul.
Sînt oameni care, de teamă că USL-ul va vota în locul lor, au decis să meargă la vot. ”Domne, e o șansă din 10 milioane să-mi cadă o cărămidă în cap cînd merg pe stradă. Dar nu mai bine îmi fut singur o cărămidă în cap, ca să fiu sigur?”
Vor exista multe manipulări zilele astea. Una dintre ele, foarte eficace, este aceasta: USL va vota în locul tău, mai bine du-te le vot și fi sigur că ai pus ștampila pe NU. E ca și cum ai încerca să previi un incendiu dîndu-ți foc la casă. Poate că USL va încerca să voteze în locul tău, dar lasă-i pe ei să se chnuie să facă asta, și să riște să fie prinși, să li se facă dosar penal și să-i vadă o lume întreagă. De ce să le ușurezi munca, de ce să faci tu treaba lor? Orice vot, indiferent pe ce se pune ștampila, este un vot pentru USL.
Și încă ceva. Puțină lume știe, dar voturile anulate se adaugă la cvorum.Cvorum se face după numărul de votanți, nu după numărul de voturi valabil exprimate. Deci mersul la vot și anularea votului este un vot pentru USL.
@Bleen Ce au astia in cap ? A spus-o si Base aseara, ce mai vor ? De unde atat spirit cetatenesc in ei ? Cand trebuie nu ies la vot, ca nu au cu cine vota.
@Boghy Nu toată lumea a văzut emisiunea de aseară. Băsescu și PDL trebuie să iasă zilnic și să spună: boicot, boicot, boicot.
@Bleen @Boghy PDL si boicotul:
http://www.gandul.info/news/strategia-pdl-la-referendum-cum-sa-tii-alegatorii-departe-de-urne-asculta-ce-raporteaza-primarii-cand-primesc-un-telefon-de-la-sediul-central-al-partidului-9898724
http://www.b1.ro/stiri/externe/directorul-de-editoriale-le-monde-alain-frachon-este-periculos-ca-printr-un-decret-se-pot-restrange-puterile-cur-ii-constitu-ionale-33757.html
Am uitat sa va spun dar iar am avut un vis ciudat.
Se facea ca eram tot pe 30.
Se facea ca erau Voiculescu, Fenechiu, Chiuariu si alti cativa.
Se facea ca purtau costume in dungi (nu stiu marca).
Sa facea ca era si Mihaela (duba aia mare).
Apoi ei s-au urcat in duba si au plecat …..
Nu se mai vedeau dar ii auzeam cantand:
„Vino mamaaaaaa la rascruceeeeeeee
Sa vezi dubaaa cum ne duceeeee
Dubaaaaaa, dubaaaaaaaa ….. „
Ahahaha!!!
http://www.petreanu.ro/2012/07/hai-la-lupta-cea-mare/
@Ilinca
Revenim la Dan Desliu:
„Prin tăcerea răcoroasă, frăţior cu zoru’ bate uliţa pietroasă Toader doinitorul. Nu e vesel de rachie, nici zănatec nu e, are altă bucurie: viaţa care suie…”
Eu zic ca merita promovata. Sa o trimitem si alora de la comisia de etica ce apreciau doctoratul lui Ponta pe subiect!
@Ilinca Genial :)))
Daca Blogary reuseste sa inscrie observatori, io propun sa-i instruiasca sa mai iasa din cand in cand din sectiile de votare si sa indrume babele in directii gresite, la sectii din partea cealalta a orasului :-))))))))))
Ca tot se vorbea mai devreme de perle, dar n-am apucat sa scriu pana acum, ieri am primit o palma cu piciorul de vad si acum in ceata. Din pacate, eu n-am citit enormitatea cu pricina pe vreun blog ci a fost live si in direct.
In timp ce incercam sa conving o persoana platitoare de dari, intamplator apropiata mie de la care nu ma asteptam la vreo surpriza, sa stea duminica pe craca ei ca nu e rost de treaba la vot, mi-o reteaza scurt ca daca E NEVOIE sa mearga merge, daca nu nu. Am intrebat a cui nevoie, a evitat raspunsul si cand s-a pornit cu: “toti o apa si un pamant, toti baga in saci si noi murim de foame, ca sunt mana in mana toti si fac jocul” mi-a fost clar a cui nevoie e. Ca paranteza, am observat ca toti astia de folosesc argumentul asta extrem de uzat, toti cei care fac pe Elvetia in discutii pe teme politice, sunt uslamisti. Cine boicoteaza, cine tine cu Base, cine e cu miscarea de dreapta, cine merge la protest. o zice sus si tare. Astialalti folosesc argument: “da’ aia ce-au facut ba? Cu ce sunt mai breji?” sau “nu stiu ce o sa votez la referendum” sau “jocurile sunt déjà facute, nu mai putem schimba noi nimic”, “toti sunt la fel”. Neutrii intotdeauna tin cu rebuturile.
Revenind la perla, in final, am zis ca dau decisiva cu argumente de tip UE vs Madar Rashia si mi-am luat-o ca Bute. Monumental. Wait …wait for it…”uite, si tarile asiatice sunt in comunism si nu mi se pare ca o duc asa de rau”. Sah mat! Ce sa mai dau eu stanga dreapta ca mi-am luat-o la ficat. Ce Coreea de Nord, ce China, ce Mama Rusie, ce sa ii mai argumentez. Era clar, la aia se traieste bine si eu aberez cu Uniunea si cu Economistu’ si cu Financial Times si cu Allgemeine. Am mai apucat doar sa intreb daca merge la cimitir sa ii aprinda lui Ceausescu lumanare…
E trist, e foarte trist sa vad oameni ca astia in carne si oase si printre cei apropiati mie, imi imaginam in naivitatea mea ca ei exista undeva in neant. E tragic ca are copil pentru care ar trebui sa se ia de piept cu toti. E socant sa imi spuna “nu ma intereseaza acest subiect, nu-mi pasa, NU VREAU sa citesc nimic despre asta” atunci cand ii recomand macar sa citeasca faptele pe care le-au comis astia, nu judecati de valoare ale altora, ci obiectiv, ce au facut. Ca n-are cum sa i se para ok nimic din ce s-a intamplat. E incredibil ca are credit in euro si vede cum se duc banii cand merge sa isi plateasca rata, dar tot Base e de vina, ca astialalti o sa vina dupa 29 iulie si o sa ii dea cam pe la vreo duzina de saci de bani sa isi plateasca ratele si sa ii ia si ceva frumos lu’ ala micu’.
Si atunci, cum sa nu iti creasca tensiunea cand vezi ca soarta tarii tale e decisa de oameni pe care ii doare-n cot, merg inainte orbecaind si nu au o minima documentatie asupra a ceea ce se intampla. De fapt, ce ma mai mira, la alegerile trecute l-a votat pe Crizut in turul 1 si in 2 pe Mihaela dragostea mea.
Acu imi dau seama cine sunt aia de apar in afisele electorale ale lu’ usl, astia de li s-a furat si care asteapta sa primeasca. Cred ca nici n-au luat bani pentru poza, au facut-o din convingere, convingerea ca dupa aia o sa li se deaaa, de n-o sa poa’ sa duca, pe stilul “Made in China”.
Dacă te consolează, află că mai sînt şi alţii în aceeaşi situaţie cu rude de gradul I, de sînge. @grizdinique
@para @grizdinique Macar e scuza ca rudele nu ti le alegi
@para nu mai e vorba de consolare, doar ii multumesc lui Dumnezeu ca nu m-a facut asa toanta
@grizdinique @para Stai să-ți spun de ce votează DA un prieten bun de-al meu: „Cînd n-o să mai ia polițiștii șpagă, atunci o să cred și eu în democrație. Pînă atunci, vreau dictatură! Dar nu de-asta chioară, ca a lui Băsescu, ha, ha!”
@Rheia @grizdinique @para domnul prefera o dictatura oarba?
@Ilinca @grizdinique @para Ei, da, îmi pare rău că n-am avut replica asta la mine, cîînd am purtat discuția. Frate, și ce băiat bun e năvlegul ăsta de amic al meu! Ar merita să aibă mai multă minte….
@Rheia @para s-o fi gandit ca n-o sa mai ia aia spaga cand n-o sa mai dea el? exercitiu de imaginatie: cand om avea politia aia mult visata corecta si pura si o sa depaseasca pe linie continua o sa zica „baa ce bine era pa vremea lu base, nu iti „lua” aia permisu niciodata, mereu ne descurcam”
@grizdinique @para Serios vorbind, eu cred că băiatul are un complex oedipian la adresa lui TB, dar mă sfiesc să-i spun. S–ar supăra rău pe mine, și țin prea mult la el. Ce-am observat eu, de-a lungul timpului: anti-băsiștii sînt de regulă persoane cu frustrări teribile, și, în plus, cam intolerante.
A3, check this out, că-i imposibil să fie coincidenţă. Hai, ia pontu’ gratis! 256 parlamentari au votat pentru suspendarea lu’ Băsescu, 256 de percheziţii azi. E? Doamna Dana, treceţi pe numerologie că-i groasă!
http://www.gandul.info/news/operatiune-in-forta-in-aceasta-dimineata-256-de-perchezitii-in-toata-tara-senatorul-cezar-magureanu-fiica-si-ginerele-sau-implicati-in-reteaua-clanului-butoane-9898890
@Florina Clar, mana lui Basescu. Daca nea Magureanu nu era senator, erau 257 de perchezitii.
https://referendum2012.crowdmap.com/main
Aseara, pe TVR1, invitat special ….. Tooooontaaaaaaa !
De serviciu, la hidrant, Monicaaaaaaa Ghiurcooooooo !
Dintre multele declaratii valoroase ale plagiesului am retinut una epocala:
Referindu-se la acuzatiile de plagiat, Tonta afirma ca pe el il vor judeca romanii in noiembrie, la parlamentare.
Ca sa citez un clasic al televiziunilor romanesti: Baaaaaaaaaaaaaa ! Baaaaaaaaaaaaaa!
Nesimtitul asta are de gand sa ramana pe post ca sa rada toata Europa de noi inca 4 luni !!!!!!
@EroulBula si referendum in noiembrie: a fost sau n-a fost (plagiat)?
@EroulBula
in germania Her Ponta e difuzat pe Boomerang.
@VelculescuVictor Asta ce e ? Un fel de Cartoon Network al nemtilor? Pai la ce tampenii le-a spus la conferinta de presa …….
@VelculescuVictor @EroulBula Sa fim seriosi, pe Boomerang personajele sunt simpatice, pe gustul copiilor.
Ai naibii DIICOTi, exact 256 perchezitii, domle !
Sa mai spuna cineva ca nu sunt basisti :-)))))))
Or fi fost perchezitionate domiciliile pucistilor ?
@EroulBula O fi un semn 🙂
@Taticu @EroulBula Avertizare mai degraba. „Stim cati sunteti, stim cine sunteti. V-am pregatit un pat la noi in celula.”
@EroulBula
La Antonescu si-au pus papuci de plus. sa nu-l trezeasca.
@VelculescuVictor El oricum nu era acasa. Dormea la Cotroceni :-)))))
Octavian Grecu (liderul clanului), scrie presa din Giurgiu, l-ar fi sponsorizat în campania electorală pe primarul PNL, Lucian Iliescu. Drept recompensă, acesta ar fi vrut să-l răsplăteasca cu titlui de “Cetăţean de onoare al oraşului”, însă ar fi cedat la presiunea opiniei publice.
Se pare că în această încrengătură ar fi intrat şi liderul PNL, Crin Antonescu. Înainte de alegeri, Lucian Iliescu a ajuns la înţelegere cu Crin Antonescu, însă pentru asta a cerut să fie ajutat, potrivit giurgiu-news.ro. La rândul lui, Crin Antonescu i-a facut hatârul liderului de la Giurgiu şi l-a acceptat, nu înainte de a-i bate obrazul pentru rezultatele de la europarlamentare.
Astfel, Lucian Iliescu ar fi luat legătura cu cei care l-au ajutat în fiecare campanie – clanul “Butoane”.
Pentru a da greutate întâlnirii cu aceştia, scrie giurgiunews, Iliescu l-ar fi chemat şi pe Crin Antonescu în Giurgiu. Liderul PNL ar fi acceptat invitaţia. A urmat o vizită scurtă acasă la „Butoane”, unde discuţia a fost foarte tranşantă: voturi, cifre, procente.
Niciunul din membrii staff-ului lui Antonescu de campanie prezidențială sau conectați la problemele de atunci nu a confirmat însă, în vreun fel, presupusa negociere între liderul liberal și membrii clanului “Butoane”.
Pe la ce ora se exprima mimozele de la CCR in legatura cu contestatia PDL la legea referendumului ? Stie cineva ?
@Boghy Stai, ca-s cafele, barfele din oras, din astea
@Boghy pe la 14-15, asa
@EleninaNicuţ @Boghy Încă o zi de F5 😛
http://www.gandul.info/news/strategia-pdl-la-referendum-cum-sa-tii-alegatorii-departe-de-urne-asculta-ce-raporteaza-primarii-cand-primesc-un-telefon-de-la-sediul-central-al-partidului-9898724
Adamclisi din judeţul Constanţa: Boicotăm prin neprezentare
„Decât să facă o greşeală mai bine stau acasă”
La pescuit, la sport, numai la urne nu
Convinşi să rămână acasă prin mesaje indirecte
„Am metode să îi fac să stea acasă dacă e nevoie”
Miercurea Sibiului: „Ce facem? Se merge la vot, nu se merge?”
„Domnu preşedinte zice să mergem la vot. Apoi eu nu pot să opresc televizoarele”
„Dacă plouă nu prea vine lumea”
„Fiecare s-a informat şi nu ştiu ce să zic. Cum o vrea Dumnezeu”
http://www.ziare.com/basescu/referendum-demitere/traian-basescu-discuta-live-cu-cititorii-ziare-com-1180213
Am inteles ca azi PDL-ul hotaraste daca boicoteaza alegerile.
Boicot e una, supravegherea votului e alta.
Sa indemne lumea la vot sar sa-si trimita reprezentantii la sectii.
Nu ne putem baza ca UE nu va recunoaste referendumul.
Ooooops! ” Sa indemne lumea la BOICOT dar sa-si trimita reprezentantii la sectii”
Sory
http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Antonescu-asteptam-Basescu-predice-boicotul_0_742126155.html#
Ce zice Ochi de Pește? Pregătește Planul J?
@Rheia Citatul misto e:
„Am remarcat încă de săptămâna trecută că, în vreme ce Traian Băsescu spunea răspicat <<Veniţi la vot>>, prea coerent toate reţelele sale de susţinere din media, din on-line, politice, predicau contrariul. (…)”, a spus Antonescu.
@Taticu Asta e ca argumentul ăla dobitoc din suspendare, că TB l-a numit pe Ponta fără să vrea. Ăștia n-au nici imaginație, se iau ca lemingii unul după altul.
@Rheia Da, si-a pregatit salupa sa fuga.
@Boghy Cine, frate? Că m-ați zăpăcit.
@Rheia @Boghy
@Luminita Asa ziceam si eu
http://www.ziare.com/politica/demisie/liberalii-din-covasna-au-trecut-in-bloc-la-pdl-1180379
Organizatia PNL din orasul covasnean Baraolt a trecut integral la PDL, a anuntat, luni, fostul presedinte al filialei locale PNL Monica Anita, in prezent lider interimar al PDL Baraolt.
Liberalii din Baraolt au trecut la PDL pentru ca erau nemultumiti de faptul ca sefii organizatiei judetene le-ar fi solicitat bani delegatilor din sectiile de votare, iar sumele ar fi crescut de la un scrutin electoral la altul.
@revealer (Intre noi fie vorba, titlul e o mizerie)
@Taticu Mda, de-asta am si citat din articol, sa reiasa ca de fapt sunt doar liberalii din Baraolt.
@revealer Cred că am un acces de oligofrenie: de ce ar da bani delegații din secțiile de votare, șefilor de partid, ca să muncească o zi întreagă?! Nu cumva e invers?
@Rheia O parte din banii pe care ii primesc se intorc la sefi. Asa e peste tot
@Rheia Probabil le-au cerut cota parte din indemnizatie.
@revealer E clar, gîndesc anacronic. Sau viceversa: m-am născut prea devreme.
@revealer Ce ideologie, bey. Votu-i pe bani, minca-ti-as.
@Gramofonu Frate, frate, dar votu-i pe bani.
Azi dimineata imi zice bona: uite, nici Dumnezeu nu-i ajuta pe nemernicii astia, le-a daramat vantul toate bannerele alea mizere.
@revealer Burghezule. Bona? Huo!
@Taticu @revealer Lasă-l, că măcar nu e filipineză!
@revealer Cre’ ca vrea o marire de salar.
@revealer Bona ta ?
@Boghy :)))
Da, sta cu el sa-l supravegheze. La 7 ani nu poate fi lasat singur sa studieze teoria campurilor vectoriale de integritate a particulelor subatomice
E bine, chiar foarte bine… Euro se tranzactioneaza pe interbancar la 4,64 – 4,65
@Taticu A scăzut brusc acuma că ai zis tu la 4,63
@Alex D Am inteles. Tac.
@Alex D @Taticu a inceput varanul sa vanda din ieuroii cumparati la inceput de Mai (erau atunci pe plaja la greci si se jucau cu putza in nisip de-a suspendarea), cand l-a auzit pe poetul Varujan ca cursul urmeaza sa-si revina dupa 29!
@digg4pip @Alex D @Taticu Vă rog eu frumos, nu-i mai ziceți așa lui Vosganian, că talentul lui literar n-are nici o vină că s-a întîlnit cu un caracter infect. Omul chiar a scris o carte magnifică. Hai să separăm lucrurile, că așa-i cinstit.
@Taticu http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-12869074-marti-euro-isi-continua-deprecierea-din-cauza-temerilor-privind-spania-general-zona-euro.htm
Deci pe internațional euro scade, la noi crește. Păi să se mute BCE-ul la București, că nu cred să aibă Mugur ceva împotrivă să-și împartă biroul cu Mario Draghi.
M-am trezit binedispus. Se facea, in visu-mi, ca se respinge, azi, chestia cu votul de la 7 la 23
Măgureanu ăsta pe la ce partid mai joacă acum?
@Hongse Parcă PSD ziceau la B1
@SimonaM @Hongse http://www.senat.ro/FisaSenator.aspx?ParlamentarID=3343497b-393b-4f8c-8703-e4766a39d19e
http://cezarmagureanu.ro/
Pe scurt: a fost ales din partea PDL, acum este independent si activeaza in cadrul grupului PSD.
@revealer @SimonaM @Hongse Problema cu senatorul Magureanu e mai complicata. Daca mai tineti minte, Magureanu a fost „declarat” omul celor din clanul Butoane. Ce e si mai interesant e faptul ca, la vremea aceea, se discuta despre o intalnire „de protectie si spriin zonal” avuta de Crina Antonescu cu cei din clan.
@Taticu @revealer @SimonaM @Hongse Eu m-am uitat repede pe CV-ul lui și am remarcat că a fost director în Bancorex, păduchelnița securistă decedată cu acte în regulă, pe urmă director în Banca Română de Scont, păduchelnița cripto-securistă a lui Vîntu tot atît de decedată, pe urmă director la Romstrade, una din pușculițele lui Nelu Iordache-Blue Air, care nici ea nu pare să se simtă mai bine. Lăsînd la o parte mecla patibulară a împricinatului, acest traseu (hm!) profesional mie-mi miroase a cale și crizanteme mortuare.
@revealer A fost ales pe listele PNL, a trecut la UNPR si acum 3 luni la PSD.
Nu a avut niciodata legatura cu PDL, o mare intoxicare
@Luminita http://www.gandul.info/news/portret-de-senator-fala-lui-cezar-magureanu-turnator-la-securitate-bancher-la-gauri-negre-politician-migrator-prieten-cu-un-interlop-8867992
Senatorul Cezar Măgureanu a intrat în politică în 2008, când a devenit consilier judeţean în Giurgiu, din partea PNL. A părăsit funcţia la scurt timp, fiind ales senator din partea PNL în toamna aceluiaşi an.
La sfârşitul anului 2009, el i-a abandonat pe liberali şi a trecut la PDL, la scurt timp după gestul similar al deputatului de Giurgiu Dan Păsat, actualmente judecat pentru trei acte de şantaj şi şapte operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia de parlamentar. Măgureanu a fost răsplătit de PDL cu funcţia de vicepreşedinte al organizaţiei judeţene de partid.
În luna februarie a anului 2010, Cezar Măgureanu a fost ales preşedinte al organizaţiei municipale a PDL Giurgiu, după ce deputatul PDL Victor Boiangiu i-a cedat locul în fruntea organizaţiei.
La sfârşitul anului 2010, Măgureanu iese din PDL, activând ca senator independent, iar în 2011 este preluat de UNPR, devenind viceliderul grupului UNPR din Senat.
Si ceea ce pare pagina lui personala http://cezarmagureanu.ro/ il da ca senator PDL.
@revealer am inteles, „s-a manjit” si pe la PDL cateva luni, si cand a inteles ca nu ii serveste la nimic, din perspectiva cainilor de procurori ce ii amusinau deja curul, s-a repliat la UNPR. Nu inteleg de ce nu si-a actualizat C.V.- ul dupa ce a trecut acum 2 luni la PSD ??
@Luminita Din acelasi motiv pentru care nu si-a actualizat pagina. Il doare fix undeva. Eu pe pagina lui m-am uitat si de-aia am presupus ca a fost PDL-ist la origine.
@revealer spre disperarea lui Sova&comp. televiziunile il dau toate, pe burtiera, drept senator PSD,hi,hi,hi
Crin, îţi spun de acum, că poate dormi zilele astea:
Ia-ţi patul şi umblă.
@Nea
Poate-i cumpara colegii o targa, ca-i mai mobila…
@VelculescuVictor @Nea Poate-l baga direct intr-o urna, pentru posteritate.
@revealer @Nea
Numai sa nu faca ,Catalin Voicu dasupra… 🙂
Up! Pentru badge cu boicot „Ajuta democratia: stai acasa!” „Nu sta singur acasa!” „Pentru 29 doar Acasa.TV”
Oare ce ar face Stamate şi Stoian pe 29? De Stamate ştiu sigur că, odată, a votat cu picioarele, refugiindu-se din Ardealul ocupat. Dar Stoian? Poate că mai trăieşte, poate că votează chiar dacă a răposat.
Stoianeee, dă-ne un semn.
@Nea Primim din partea dlui Stoian: ca adept al proprietății de congruență a acțiunilor, al Monicăi și al blogului Boicotary, voi boicota plebiscitarea loviturii de stat. Amenințările ajunse în eter din direcția postului TV Crețuleasca, potrivit cărora oficialii europeni nu îl vor susține pe plebiscitat în funcție la un procent <30%, nu mă vor convinge să părăsesc locul cu verdeață în care mă aflu.
@Yeba Dom’ Stoian, măcar monitorizează de acolo numărătoarea, că ţiu minte că le aveai cu cifrele, pe vremuri. Vezi să n-o tulească la vot vecinii de ţintirim.
fiti atent la cretinul de sindicalist USLinos care ne-a fost si ministru interimar la Educatie: http://www.econtext.ro/eveniment–2/politic/declaratie-halucinanta-liviu-pop-absentii-nu-au-niciodata-dreptate-indiferent-despre-ce-este-vorba.html astai au inceput sa-si dea singuri la gioale! acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE SA FIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!
„Se uita ca ponta la poarta noua.” – folclor
http://www.adevarul.ro/actualitate/Editorialul_nostru_si-a_atins_tinta_0_742126124.html#
Fragment din interviul pentru RL:
„Pentru astfel de avertismente, USL a formulat o plângere penală împotriva dumneavoastră şi a altor 14 lideri PDL pe motiv de „răspândire de informaţii false, pentru defăimarea ţării şi a naţiunii şi pentru periclitarea siguranţei economiei naţionale şi a stabilităţii monedei”. Cum aţi interpretat demersul? Găsiţi aici germenii unor noi paşi spre suspendare, în caz că actuala operaţiune declanşată de USL va eşua?
T.B.: Eu vă pot da un scenariu care se va întâmpla. Spre exemplu, au de gând ca, începând de săptămâna viitoare, în trustul Intact să înceapă atacuri de exploatarea gazelor de şist şi de susţinerea proiectului Roşia Montană şi să aducă argumente legate de înaltă trădare. Deci ei au trecut deja la pregătirea planului B, nemizând pe faptul că va fi validat referendumul.
Revin cu întrebarea. Ce rol are această plângere penală? O vedeţi ca pe o acţiune strict electorală, pentru marele public, sau are implicaţii mult mai profunde?
T.B.: Preşedintele poate fi suspendat pentru două motive. Unul este încălcarea gravă a Constituţiei, iar al doilea pentru înaltă trădare. Ei deja evaluează că nu reuşeşte demiterea preşedintelui prin referendum şi atunci pregătesc pasul doi – să facă un dosar penal preşedintelui şi să-l acuze de înaltă trădare. Sunt disperaţi să pună mâna pe justiţie. De aceea şi miza lor, să-şi numească oameni la Parchete.
La ce ora canta doamna cea grasa de la CCR azi?
o victorie mica pentru om, dar mare pentru democratie – Sabin Gherman a reusit sa strecoarea acest material in gazeta lui Vasile Dancu si a lui Ioan Rus (e drept ca si a lui Paszkany, finantatorul si patronul CFR):
http://sareinochi.com/2012/07/24/draga-partidule-domnule-liviu-dragnea-domnule-eugen-nicolaescu/
acestea fiind zise, ACEST REFERENDUM TREBUIE SA FIE BOICOTAT! GRATARE, NU TRADARE!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12868500-actiune-fara-precedent-256-perchezitii-diicot-intr-caz-rambursari-ilegale-tva-prejudiciul-adus-statului-estimat-40-miliarde-lei-anual.htm
Aoleu, numărul fatidic! Și numele șerpesc….
Acum ideea hipsterească: un badge pt Facebook pro-boicot?
@Alex D Oke.. se execută.
@SimonaM Începusem și eu ceva. Să vedem care e mai cool 😉