Sa fugiti din acest grup infractional organizat, ca sa nu va petreceti batrinetile in puscarie

Ar putea rezista statul român și instituțiile sale acestui atac fără precedent? Ar putea supraviețui statul de drept loviturii de stat dată de Grupul Infracțional Organizat USL? Trebuie să reziste, nu are de ales. Nu avem de ales.

Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, soarta României s-a jucat pe 50 de ani de acum încolo. Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, o bună parte dintre liderii puciștilor și executanții care i-au ajutat vor înfunda pușcăriile. Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, România rămîne în lumea civilizată. Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, Iliescu a murit. Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, tinerii din 1989 nu au murit degeaba, doar ca să întredeschidem fereastra și s-o închidem la loc. Dacă statul român și instituțiile sale vor rezista, Grupul Infracțional Organizat se va prăbuși și de acum înainte va pierde orice speranță de a înăbuși statul de drept și justiția.

E un război pe care Grupul Infracțional Organizat, condus formal de Ponta și Antonescu, îl duce împotriva României, a statului de drept, împotriva instituțiilor statului român, împotriva justiției, împotriva Uniunii Europene, Statelor Unite și NATO.  E un război în care Grupul Infracțional Organizat se folosește de Parlament, Guvern și judecători ai Curții Constituționale, în care încearcă să se folosească de administrația locală și centrală.

Principala armă a Grupului Infracțional Organizat e intimidarea și pentru a intimida folosește promisiunea victoriei.

Cel mai important mesaj pe care instituțiile statului pot și trebuie să-l dea e următorul: Grupul Infracțional Organizat va pierde războiul și atît liderii săi cît și executanții loviturii de stat își vor petrece bătrînețile în pușcării.

STENOGRAME GRUP INFRACȚIONAL ORGANIZAT

Victor Paul Dobre: Vă salut! Domnule ministru, nu vreau să vă stric seara, dar am înţeles că preşedintele şi cu premierul s-au înţeles să demisionez. Asta e viaţa!
Domn:  Eu nu ştiu despre aşa ceva.(!!!)
Victor Paul Dobre: Aşa mi-a spus domnul Chiţoiu. A fost o video-conferinţă la PNL, eu eram pe drum. M-au atacat oameni importanţi cum e domnul Fenechiu şi când am întrebat mi s-a spus că aşa s-a înţeles Preşedintele cu Ponta. Nu am nicio problemă.
Domn: De ce?
Victor Paul Dobre: Nu ştiu. Că am semnat că sunt 18.300.000 pe liste. Ceea ce… aşa este, dar aia e o altă problemă.

__________________

V: Da, Victor!
Victor Paul Dobre: Salut!Azi, cât eram pe drum, a fost o video-conferinţă a înaltei conduceri cu filialele.
V: Am auzit, da.
Victor Paul Dobre:Crin l-a re-mandatat pe Daniel. Vela, ăla de la Prahova şi Fenechiu m-au făcut zob: că n-am semnat, că nu am făcut, că nu ştiu ce.
V: În teleconferinţă?! În video-conferinţă?
Victor Paul Dobre: În video-conferinţă, da.
V: Cretini!
Victor Paul Dobre: Am vorbit cu Chiţoiu. Zic: „Daniele, ce ştii?” Zice: „Ştii că Crin şi cu Ponta au hotărât că e mai bine, nu ştiu ce.” Zic: „Bine.” Deci, eu cred că până duminică îmi dau demisia şi îmi văd de concediu.
V: Mamă-mamă!
Victor Paul Dobre:Treaba lor ce vor face!
V: Ce să zic?!
Victor Paul Dobre:Îţi spun eu ce vor: vor să dea Ordonanţe, să facă o nebunie întreagă.
V: Nu pot să cred!
DOBRE VICTOR PAUL: Da, da! Să facă o Ordonanţă, să nu voteze ăia de afară, să-i scoată de pe liste, o nebunie întreagă.
V: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!
Victor Paul Dobre: Cum?
V: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune!

____________________________

Pe 04.08.2012, la ora 14:07:05, VICTOR PAUL DOBRE discută despre demisia sa.
L: Cum să-ţi dai demisia?! De ce să-ţi dai demisia?! Asta-i culmea! Ai avut tu vreo influenţă în chestia asta?
Victor Paul Dobre: Nu!
L: Păi?!
Victor Paul Dobre: Nu, atât că am dat un răspuns. M-a întrebat Curtea câţi sunt pe listele electorale permanente şi i-am răspuns exact.
L: Am înţeles….

___________________________

RUS IOAN: Luni cred că vor fi două hârtii! Nu ştiu exact. Mă mai văd cu premierul şi cu…dar aşa se profilează.
Victor Paul Dobre: Aţi apucat să vorbiţi cu el?
RUS IOAN: Da, am vorbit, dar ei vor, în primul rând vor să fie minus 1600 de aia, ori…aşa ceva nu…i-am spus că nu sunt, fizic şi nu sunt dispus la niciun fel de…nimic şi atunci nu cred că va fi altă soluţie!
Victor Paul Dobre: Îhî.
RUS IOAN: Deci, ei ţin, neapărat, să fie aşa, deci să fie…să se demonstreze faptul că nu…că ăla e valid şi că majoritatea, cvorumul, e ăsta şi noi trebuie să facem cvorumul ăla. Punct. Păi, de unde…să-l facem?
Victor Paul Dobre: Îhî.
Ioan Rus: Că sunt unii care zic că aşa este şi că noi ne opunem sau eu mă opun, că-s omul preşedintelui şi dumneata te-ai convertit. Am zis: Măi, deci, e în regulă, numai că voi vreţi să ne învăţaţi…ce? Că suntem tâmpiţi amândoi, eu şi cu omul ăla! Om fi proşti, dar chiar tâmpiţi nu suntem! Am băgat şi noi de seamă câţi sunt, cum sunt, iar eu nu semnez niciun singur om în plus sau în minus! Şi cu asta basta! Dacă sunt care cred că ştiu ei mai bine ca noi şi ştiu ei să numere aşa, încât aşa să fie, n-am nicio împotriveală să încurc pe cineva. Că nu înţeleg, că ăsta e un gest politic important care…Bun, e important, dar eu chiar nu vreau să-mi petrec bătrâneţile în puşcărie!
Victor Paul Dobre:Acum nu ştiu ce să fac, să-i dau şi eu un telefon să-i spun? Nici nu ştiu cum e mai bine!
Ioan Rus: Poţi să-i dai un telefon. Eu i-am spus: Măi, gândeşte-te… nu ştiu ce, mâine seară ajung la capitală, luni dimineaţă sunt acolo şi, dacă chiar există această posibilitate eu nu am nicio…chiar nu am nicio problemă. Asta e, înţeleg că e un imperativ major care voi ziceţi că poate fi susţinut, noi zicem, în tâmpenia noastră că nu poate, deci, tâmpenia noastră nu are cu ce să vă încurce!
Victor Paul Dobre:Atunci, zic aşa, trec eu mâine pe acolo, înainte de a pleca, scriu ce a am de scris şi o las la dumneavoastră şi o găsiţi de dimineaţă.”

___________________________

Domn (râde): Auziţi? Eram cu domnul Firescu (?) şi vrea să ştie sigur, zice că a fost pe la Externe … Ăi cu domiciliul în străinătate … Nu sunt pe listele permanente?
Manoloiu Constantin: Nu sunt, nu!
Domn: Deci, nu sunt probleme acolo.
Manoloiu Constantin: Cei care sunt, ceredesiştii, se găsesc în Evidenţa Paşapoartelor …
Domn: Da, da, asta ştiu.
Manoloiu Constantin: Deci, nu sunt pe listele care sunt acum.
Domn: Şi câţi sunt, în jur de 400.000?
Manoloiu Constantin: Numai puţin, că mi-a dat chiar astăzi, mi-a dat Sime (?) o situaţie şi mă uit pe ea acum. O secundă! Ia să vedem … Deci, avem aşa … Deci, la situaţia cetăţenilor români domiciliaţi aşa … Deci, la 1.1.2012 aveam …
Domn: 1.1.20 …
Manoloiu Constantin: Dar hai să dau la 1.08.2012.
Domn: 1.08, da.
Manoloiu Constantin: 471.301.
Domn: Şi ăştia sunt scoşi toţi, nu?
Manoloiu Constantin: Situaţia cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, cu vârsta de peste 18 ani.
Domn: Aha, aha.
Manoloiu Constantin: Da.
Domn: Da.
Manoloiu Constantin: Deci, ăştia sunt. Şi se găsesc numai … Se găsesc în Evidenţa Paşapoartelor, pentru că au paşaport cu …
Domn: Se găsesc la Paşapoarte în evidenţă, da.
Manoloiu Constantin: Da, cu menţiunea cu domiciliul în străinătate.
Domn: Da.
Manoloiu Constantin: El, la alegeri, comunică tuturor consulatelor din toată lumea câţi cetăţeni ai statului român sunt în statul respectiv, pentru a putea să le asigure dreptul de vot.
Domn: Dar cu rezidenţa ar putea avea cineva?
Manoloiu Constantin: Nu, nu!
Domn: Nu are nimeni nicio evidenţă.
Manoloiu Constantin: Cu rezidenţii, nu, că asta e problema, n-avem …

_________________________________

Domn: Da. Şi astăzi vorbesc ăştia pe la…că oamenii s-au pus pe treabă. Acum: unii nu vor, spun că e ilegală, că nu au competenţă.

Doamnă: Ce anume?

Domn: Să, mă rog, să cureţe, nu ştiu, să actualizeze, să nu ştiu ce! Să ciocăne, să actualizeze, să bla bla bla. Alţii, spun că deja s-au apucat şi au găsit vreo 40.000 morţi dar de atunci încoace, niciunii…

Doamnă: 40.000 unde? La nivel de ce?

Domn: La Gorj, la Gorj, subprefectul de Gorj.

Doamnă: Că a găsit?

Domn: Da, sau în perioada de după s-au înregistrat 40.000 de decese dar nu erau prinse, dar nu erau astea în, nu făceau parte din listele electorale.

Doamnă: În perioada de după ce?

Domn: De după referendum. Nu ştiu cum au murit într-o lună 40.000 la Gorj!

Doamnă: S-au înregistrat 40.000 de morţi în Gorj? Domn: Da mă, da, da, da!

Doamnă: Doamne iartă-mă, Dumnezeule!

Domn: Pe de-o parte spunea că ăştia nu erau înscrişi în listele electorale. Deci cu alte cuvinte, într-o lună au murit 40.000 de gorjeni. Rămân puţin olteni! Acesta e judeţul lui Ponta, Gorjul.

Doamnă: Cum să fie măi 40.000 dacă la nivel de ţară zicea D. că sunt 200 şi ceva de mii de morţi pe an?

Domn: Da măi, da. De asta îţi spun că oamenii vorbesc vrute şi nevrute şi tot felul de…

Doamnă: Poate 4000 nu 40.000.

Domn: Nu, nu.

Doamnă: Nici 4.000 nu cred că s-au înregistrat!

Domn: Îţi dai seama. Într-o lună, na! Sau nici o lună.

Doamnă: Care o lună, măi?

Domn: Da.

Doamnă: Care o lună? De pe…când s-a, când a îngheţat baza?

Domn: Pe 23.

Doamnă: Păi eu nu ştiu că nu am fost aici dar… pe 23. Păi de pe 23 şi până acum? Sunt 10 zile! Mor pe capete, în jumătate de an se duce tot judeţul Gorj.

Domn: Da. Rămâne domnul premier fără…

Doamnă: Nu jumătate de an dar cât are? Are 400.000 judeţul? Îţi spun eu, în 10 zile se duce! Doamne, iartă-mă! Cum poate să vorbească…

Domn: Mda. Oricum, ăştia nu erau înscrişi în listele electorale. Cică pot fi abateri, abateri foarte, nesemnificative, de 2,3 persoane, ştii?

Doamnă: Păi pot fi, pot fi, normal că pot fi, dar 1, 2, 3, 5, singulare, nicidecum să afecteze lista, adică cifra. Şi nici ce s-a întâmplat, mă rog, să nu valideze din cauza asta. Că nu se pune problema.

Domn: Ideea e în felul următor: că până la urmă problema ar fi aşa, cum o văd eu: deci, tu spui că CRDSI nu sunt.

Doamnă: Nu.

Domn: În schimb sunt cei care au plecat la muncă. Doamnă: Dar sunt!

Domn: Ăia clar că sunt! Inclusiv moldo, ştii? Doamnă: Şi trebuie să fie.

Domn: Exact. Ei, acolo e bătaia peştelui că domne…

Doamnă: Să se bată cine o vrea dar nu cu noi!

Domn: N-ar trebui să fie! Ultima declaraţie aparţine proaspătului ministru pentru relaţia cu Guvernul şi Parlamentul…Guvernului cu Parlamentul!

Doamnă: Cine, ..?

Domn: Da. Că citat, coroborat, na, ca domnul avocat a citat din nou Cod Civil, că o persoană a şi spus: 87 alin. 2, sau mă rog, nu mai ştiu. Aşa, din noul Cod Civil coroborat cu 2200 nu ştiu cum. Acela pe extra…ăla la coada Codului.

Doamnă: Fii atent, fii atent că de 2200 şi ceva mi-a zis ceva P..

Domn: Articolul 2272, parcă.

Doamnă: Da măi, mi-a zis ceva cu reşedinţa…

Domn: Exact! Exact! Exact asta, păi da, nu ştiai că…

Doamnă: P. mi-a zis că…ea zice: am făcut nişte observaţii şi ţi-am trimis ca să ai în vedere.

Domn: Da. Cu alte cuvinte, cei care … ei, pe ce criterii stabileşti tu că, aia cu moldo e clar, cu sectorul 3 e în regulă. Dar cu toţi ceilalţi, cum?

Doamnă: Danu, Danu, Danu, hai. Pe cuvântul meu, nici nu vreau să mă gândesc. Să hotărască cine are de hotărât ! Nu noi hotărâm treaba asta, da? Să hotărască. Din punctul meu de vedere, tot ce este cetăţean român are drept de vot inclusiv că e acolo, că e dincolo. Că e aici şi e plecat acolo de 5 ani, de 10 ani. Şi-a păstrat cetăţenia română?

Domn: Nu, nu, nu, ştii care e ideea?

Doamnă: Are dreptul!

Domn: Ideea este că n-ar, că nu. Nu-i retrage nimeni dreptul de vot. El poate să voteze însă nu ar trebui să fie pe lista electoral de la secţia de votare x din România.

Doamnă: Extraordinar, dar unde să fie? Dar unde să fie?

Domn: Asta te întreb şi eu. Unde îl, cum îl socoteşti? De exemplu…

Doamnă: Nu dar, nu, nu, nu, nu ştiu dacă discută ei aşa, nu ştiu ce or discuta, că eu nu am auzit astăzi, dar, când am discutat, deci, eu vreau să îţi spun că eu de abia săptămâna trecută am aflat că ăştia, CRDS-ul de fapt nu sunt pe nicio listă. Şi explica L. de ce. Pentru că ei au domiciliul în străinătate şi nu poate să îi treacă pe o listă. Ei votează pe listele alea de…pe liste, îi trece pe lista suplimentară.

Domn: Da, da.

Doamnă: Că nu are unde să îi arondeze. …………………………………………………………………………

Doamnă: …deci fi atent! Pe mine nu mă interesează. Eu sunt de acord cu tine. Reşedinţa obişnuită, reşedinţa principală, dar e tot ce, aici nu punem problema de reşedinţă ci punem problema de cetăţenie. E cetăţean român, are nene dreptul să voteze! Să mă lase dracu în pace!”

Facebook Comments

577 Comments Sa fugiti din acest grup infractional organizat, ca sa nu va petreceti batrinetile in puscarie

  1. cocosila

    Lumea incepe sa se lamureasca. O mare parte dintre votantii de le referendum inteleg sa regrete ca in acele momente ale scrutinului puteau face si altceva mai bun. Daca au inceput sa se lamureasca de pericol chiar si unii fruntasi USL-isti, de ce n-ar incepe si ceilalti neimplicati in foloasele directe ale guvernarii?
    Ramane o problema:
    Cat vor mai putea Antenele sa mai tina captiv electoratul naiv?
    http://conco.ro/cat-vor-mai-putea-antenele-sa-mai-tina-captiv-electoratul-naiv/

    Reply
  2. Louisy

    Pfui, acu’ îmi dădui seama, ne făcură ăștia neoameni și ne jucară pe dește, de ne agităm degeaba de atâtea zile.
     
    După 29, se treziră și Uslamiștii de frunte că vor și ei în vacanță și, ce să vezi? Pe toate antenele se dădeau reportaje apocaliptice cu prezență de 125% pe litoral.
     
    În disperare de cauză, au apelat la vechiul bolșevic, nea Nelu, care le spuse: „Dați-mi voie, măi dragă, faceți voi o acțiune de mini-referendum și chemați toată clasa muncitoare din concediu, ca să elibereze Mamaia.”
     
    Hai că mă duc și eu să-mi umflu colacul și salteaua, bine că văzui prin manipularea lor străvezie.
     
    Sunt sigur că totul e o diversiune și în septembrie se invalidează referendumul.

    Reply
      1. Rezon

         @Andy RWX
         
        Suntem in miklocul unei depopulari masive. Se fura mult, dom’le. Si se moare si mai mult

        Reply
        1. Andy RWX

           @Rezon Acum m-am prins .. de aia nu am gasit eu arpacas la Auchan astazi sa-i fac pomana lu taica-miu. Au cumparat romanii sa le faca colive la toti mortii de la referendum. Dumnezeu sa-i ierte !!

          Reply
        2. Andy RWX

           @Florina  @Rezon Mi-am cumparat de-alea argintii din Germania cand am fost anul trecut. M-am scos !!

          Reply
    1. Pataphyl

       @emilborcean Uite și-un comentariu fain de pe ILD: „60000 de morti la Timisoara. Vai de capu’ lui Ceausescu! Asta nici dictator n-a fost in stare sa fie! Uita-te frate la Basescu: 40000 de morti numai intr-un singur judet! Si asta numai in cateva zile! Va dati seama ce hecatomba umana, ce apocalipsa statistica este la nivelul intregii tari? Pai sa se termine numaratoarea in toate cele 40 de judete plus Bucurestiu’, atunci sa vezi! Milioane si milioane de morti! Noroc cu USL-ul, ca altfel nici n-avea cine sa-i ingroape!” http://inliniedreapta.net/cel-mai-cinstit-gubern-este-un-„grup-infractional-organizat”/#comment-64989

      Reply
    1. oglinjoara

      cum să facem să (se) ştie că-i susţinem pe cei care se luptă împotriva puciştilor?
      pe cei care nu merg în concedii, ci luptă pentru statul de drept?
      pe cei din procuratura generală, DNA, servicii…
      să-i încurajăm 
      nu cred că le-ar strica să ştie că există şi oameni solidari cu ei

      Reply
  3. Andy RWX

    Antonescu îl cheamă urgent la Cotroceni pe ministrul de finanţe „za madar and fadar of… „.
    – Georgescule, să-mi scoţi de unde ştii 2 miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor din Romania şi asigurarea celor mai bune conditii de trai puşcăriaşilor.
    – De unde, Şefule? Dacă am avea banii ăştia, i-am da probabil celor din învăţământ.
    – Bă! Tu ai impresia că, după ce se pronunta CCR, … eu mă duc la şcoală?

    Reply
  4. Taticu

    „Steaua a avut noroc la tragerea la sorţi şi a dat peste cel mai slab cotată echipă pe care o putea primi,  FK Ekranas. Clubul este fondat în 1964 şi joacă meciurile de pe teren propriu pe stadionul Aukstatija, care are o capacitate de 4000 de locuri. FK Ekranas este campioana en-titre a Lituaniei.”
     
    Trecand peste faptul ca noi toti n-am avea loc in tribune, eu si Aspazia va spun, in continuare, ca e un (nou) semn. Va fi 6-3.

    Reply
    1. ny2

       @Taticu da lumea de stire ca potrivit contractului pentru meciul de maine cu Dinamo, Barcelona s-a obligat in scris sa nu marcheze mai mult de 5 goluri 😀

      Reply
  5. Andy RWX

    Sa ne distram:
     
    Extenuat de lupta pentru iesirea din criza, premierul Ponta face el insusi una si, cum se mai zice, da ortul popii. 
    Funeralii nationale, popor, sobor, alesi, culesi, regrete eterne etc. 
    Pe marginea mormantului, Traian Basescu plange in hohote din ambii ochi smulgandu-si ultimele suvite din parul restant iar Elena Udrea, cernita toata, jeleste telegenic si ecumenic. 
    In trei cuvinte, mare jale mare! 
    In drum spre iesirea din cimitir, Elena Udrea se apleaca discret la urechea lui Traian Basescu si-i sopteste plina de speranta: 
    – Traiane, nu-i asa ca as putea acum sa-i iau eu locul? 
    Iar Traian Basescu o asigura: 
    – Cum sa nu, Elena, numai ca trebuie sa te grabesti pana nu astupa aia groapa. 

    Reply
  6. CiufutozaurusRex

    astia sunt ca niste soferi care decid sa treaca printr-o groapa cu noroi. odata intrat, singura sansa e sa mergi constant inainte, fie ce-o fi. daca te opresti o secunda, acolo ramai.nici indarat nu poti sa dai, ca te impotmolesti iar. astia nu+si permit sa se mai sperie. voicu n-o sa voteze anchetarea lui dobre, milioane de compatrioti cretini o sa aprobe. asta ma enerveaza cel mai mult – ca atata amar de populatie imbecila nu se dumireste putintel ce ma-sa se intampla cu ea. e de necrezut cum cacarau asta este neafectat de bulşitul in care ne-a bagat.  stupid people, fuck you.

    Reply
      1. Andy RWX

         @Bleen  @Rezon Well … asta este chestie de interpretare. Eu o inteleg altfel. Ca toti aveau inima in chiloti. :)))))))))

        Reply
        1. Pataphyl

           @Florina  @Bleen  @Rezon NR? Mai precis, ce număr? Ăăăă… dacă-i mai nouă trebe-ncercată, să nu te strîngă după aia…. ăăăă… vreau să fiu politicos, da’ poate vorbim mai bine de liste, da?

          Reply
    1. Bleen

       @picus Nu e chiar așa. Făceam acum un desen tactic. Codruța lucrează pe un front pe care lupta va dura mult și Crin o atacă pe flanc și pac pac toată lumea în Noua Zeelandă. 

      Reply
      1. picus

         @Rezon Mi-am dat eu seama ca esti (semi-)pelagian. Ca si Bleen (Trebe sa punem si noi umarul cu ceva).
        Baconski e augustinian. (Putem pleca in vacanta. Oricum numai Codruta ne poate izbavi).

        Reply
  7. Taticu

    Radeti voi acum, da’ fara Monica Macovei si alegerile ei inspirate va vedeam eu in ce nota citeam titlul articolului de mai sus…

    Reply
    1. Louisy

       @Taticu Chiar, dupa ce ne oprim din ras si ne scuturam de cojile de alune, poate ne amintim ca asta nu rezolva nici puciul ce se coace la CCR, nici faptul ca Parlamentul poate sa faca, teoretic, ce vrea muschii lui cu verdictul CCR.

      Reply
      1. Louisy

         @Taticu Si nici faptul ca mi-am luat si eu un weekend redus la munte, de pe zumzi, si acum ploo. Al dracu Baconski, cu vacanta lui, sa-i stea in gat!

        Reply
  8. Louisy

    Va dati seama, daca-i putem tine cumva in vacanta tot timpul, poate realmente punem si noi de un stat minimal.
     
    Sa le spunem oare ca in Dubai e soare 364/an?

    Reply
    1. ny2

       @Louisy ce te faci cu bizonii? e unul pe FB care se da de ceasul mortii intreband ce rau a facut usl. si vrea un raspuns sincer cica

      Reply
  9. Rezon

    Ca Baconschi pleaca in vacanta, e una. Dar ca o mai si anunta ca pe un triumf al vointei, sfideaza imaginatia.
    Incep sa ma simt ca un idiot ca am stat azi sa scriu uneltiri si denigrari

    Reply
      1. Andy RWX

         @EleBelele  @Rezon Tu te simti, ea se simte, eu ma simt, noi ne simtim, voi va simtiti, ei NU se simt :))

        Reply
        1. picus

           @Andy RWX  @EleBelele  Era dintr-un film cu Roberto Benigni. Trei puscariasi strigau chestia asta in celula.

          Reply
        2. Canadiana

           @Florina  @Andy RWX  @picus  @EleBelele  e hotel, linie de parfumuri, casa de asigurari si retea de spa pentru animale.

          Reply
        3. Andy RWX

           @Florina  @picus  @EleBelele Numai ca e vb de acelasi Howard Johnson. Ala care a infiintat linia de hoteluri a facut si melodia aia .. ca el inventase nu stiu ce retea de ice cream :)) Si asa  a zis ca o promoveaza ;))

          Reply
  10. Taticu

    Poate ma insel, da-l simt pe @Bleen  binedispus (probabil de pleasca si stiind ca strategii Dreptei sunt aplecati, la aceasta ora, asupra hartilor cu situatia de pe campul de lupta). Sa ma risc sa bag un „Cacarau” sau sa aleg o varianta mai soft cu listele?

    Reply
      1. Andy RWX

         @Bleen  @Taticu Corect. Sau daca are sunt aplecati asupra colectiilor de timbre in timp ce … Bleen STIE !!!:)))))

        Reply
  11. picus

    Trebuie sa recunoastem un lucru: oricite analize si pronosticuri ne-am caznit sa facem zilele astea, n-am putut prevedea pleasca de azi. Si pesemne ca vor mai fi. Din pleasca in pleasca pina la victoria finala. 

    Reply
        1. Gramofonu

           @picus  @Bleen O sa-i iasa pe nas in proxima campanie. Cum se arata pe undeva, o sa-l asalteze lumea cu „du-te, ba, in concediu, lasa-ne”

          Reply
        2. Andy RWX

           @Gramofonu  @picus  @Bleen Hahaha .. true that !! :)) .. Si buna seara draga comunitate blogary !!

          Reply
        3. Bleen

           @Gramofonu  @picus Toți și-au aranjat, nu vă faceți griji pentru ei. Oricum vă veți executa, de frica USL-ului. Tot ce trebuie să facă ei e să obține colegii eligibile, voi faceți restul.

          Reply
  12. Bleen

    Războiul dintre ai lor și ai noștri este războiul dintre strategi militari și băieți cu făclii de marketing. Aici sîntem.

    Reply
    1. Louisy

       @Bleen Nu as merge asa departe incat sa-i numesc strategi militari. Mai degraba o sleahta de tigani din piata.

      Reply
    2. quaddelta

       @Bleen Exista o poveste (adevarata) despre soldatii austro-ungari care semanau spaima printre liniile italiene in WWI. Supranumiti „DAIMA” erau cunoscuti drept razboinici feroce si fara pic de frica.
      Erau romanii din Ardeal care cand isi terminau munitia apucau pusca de teava si sareau pe italieni urland „Dăi mă!  Dăiii măăăă”
       
      Uite ca se poate si cu d-astia 😀

      Reply
  13. ny2

    nenea Dan Carbunaru dixit: Base l-a pierdut pe Aliodor Manolea, dar si-a luat maestru de aikido, a reusit sa se extraga dupa ce a fost facut sandvis intre noua putere si impopularitatea sa

    Reply
  14. Florina

    Ora de fizică. Deci, MRU: Crin Antonescu aruncă cu piatra acolo de unde nu crede că va veni vreodată înapoi. 
     
    ??? E drept, nu le-am avut niciodată cu ştiinţele exacte, da’ parcă nici aşa.

    Reply
    1. Louisy

       @Florina Singurul raspuns valabil este ca arunca piatra cu o viteza v > viteza de desprindere din campul gravitational al pamantului. Sau cel putin asa tin minte dintr-o carticica sovietica de popularizare a stiintei pe care am citit-o in copilarie.

      Reply
  15. Taticu

    Vestea buna e ca vecinii au inceput sa-mi aduca mancare si bautura, speriati ca eu de la boicot n-am iesit din casa – sunt om serios!
     
    Vecinu’ de la I: „Auzi, da’ crezi ca listele sunt permanente sau si suplimentare?” Pfai, deja imi si imaginam ce injuraturi imi iau de la @EleBelele …
     
    Vecinu’ de la III: „Daca iti duc gunoiul imi canti balada lui Cacarau?”
     
    Intrebare: La ce etaj stau?

    Reply
  16. Canadiana

    pentru cine vrea sa refaca populatia caracalului:Formular pentru loteria vizelor de resedinta in Caracal     Formular tip1.
    Numele: ________________ (ultimul) 
    2. Prenumele: (_)Vasile (_)Vasilica (_)Gheorghe (_)Gherghina (_)Ion (_)Ionica (bifati paranteza corespunzatoare) 
    3. Virsta: ____ 
    4. Sexul: ____ M _____ F _____ Nu este cazul 
    5. Masura la gumari: ____ Stingul ____ Dreptul 
    6. Ocupatia: (_)Gradinar (_)Posesor cazan tuica (_)Vinator (_)Fara ocupatie 
    7. Numele sotiei: __________________________ 
    8. Gradul de rudenie cu sotia : (_)Sora (_)Frate (_)Matusa (_)Var/vara (_)Fiica vitrega 
    9. Numarul de copii cu care urmeaza sa locuiti: ___ Din care, ai dumneavostra: ___ 
    10. Numele mamei: _______________________ Numele tatalui:____________________ (Daca nu sunteti sigur, lasati necompletat) 
    11. Educatie: __1 __2 __3 __4 (Incercuieste ce clasa primara maxima absolvisi, si de cate ori ) 
     

    Reply
    1. Andy RWX

       @Canadiana Ar trebui si un formular pentru aia din Gorj. Ca saracii daca au murit 40.000 intr-o luna .. trebuie repopulat acolo !!!! :))

      Reply
  17. quaddelta

    Ne facuram cu doua obiective turistice in aceeasi regiune: Tara Moților in Hunedoara si Tara Morților in Gorj.

    Reply
    1. quaddelta

      Dar daca totusi Gorjul e locul unde oamenii se retrag sa moara? Un fel de Cimitir al Elefantilor. Sau mai macabru, daca sunt reciclati ca in „Soylent Green”? 
      Note to self: Nu cumpara crenvursti din Gorj!

      Reply
  18. Rezon

    Deci, cum spuneam,la ghicitoarea anterioara ati  gresit.  Ati intinat nobilele idealuri ale dictaturii si loviturii de stat.
     Raspuns corect: Ion Iliescu, Harghita, 2002
     
    Bonus:  „Estul este superior Vestului, fiindcă în Est s-au păstrat cooperativele agricole de producție. (iunie 2001)”

    Reply
    1. Rezon

      Dar iata preferata mea:
       
       
      Avem și noi o boală în țara asta, iar aceasta este alternanța la Putere. Și chiar dacă există această alternanță la Putere, nu am ajuns să învățăm faptul că ea nu trebuie să întrerupă continuitatea anumitor lucruri. (Suceava, octombrie 2005)

      Reply
  19. Rezon

    Deci, cum spuneam,la ghicitoarea anterioara ati  gresit.  Ati intinat nobilele idealuri ale dictaturii si loviturii de stat.
     
    Raspuns corect: Ion Iliescu, Harghita, 2002

    Reply
  20. Rezon

    Ghicitoare:
     
    ”Eu sunt președintele țării și fac ce vreau și mă duc unde vreau și nimeni nu mă oprește, asta ca o paranteză.”

    Reply
      1. Rezon

         @Taticu
         
        Ati gresit.  Ati intinat nobilele idealuri ale dictaturii si loviturii de stat.
         
        Raspuns corect: Ion Iliescu, Harghita, 2002

        Reply
  21. SimonaM

    Pe feisbuc, Teodor Baconschi.
     
    ~~Dragi prieteni, voi merge cateva zile in vacanta. Ii sfatuiesc pe toti cei care n-au facut-o deja sa nu ezite ! Avem nevoie de energii regenerate, in vederea bataliei din aceasta toamna. Nu trebuie (ca altadata) sa alegem raul cel mai mic. Suntem din pacate obligati sa reinventam statul de drept si legatura solida cu U.E. Va spun „pe curand” si va adresez salutul Fundatiei Crestin-Democrate : „Sus inima !” 🙂 

    Reply
    1. Bleen

       @SimonaM Să-i fut în gură! Scuzată să-mi fie expresia, dar mi-e o silă infinită. Sînt toți în vacanță, ăsta e secretul tăcerii lor. Stați voi pe metereze, că ei nu-și pot rata bronzul în timpul loviturii de stat. Dacă mă apuc să vorbesc…. Oricum sînt persona non grata la Dreapta… Dar nu se face asta. Oricum, vorbim despre oameni goi, ca să nu zic jigodii.

      Reply
      1. Gramofonu

         @Bleen Tii neaparat la o relatie de suflet cu ei? daca nu, deschid acum o Lista pentru amatorii de perversiuni

        Reply
      2. SimonaM

         @Bleen Oricum, cunosc personal o grămadă de oameni care și-au pus viața on hold din cauza demenței ăsteia. Iar acum stăm și ne uităm cum ni se explică lejer că un concediu ne-ar prinde bine…
        Iar mă simt ca în acvariu. Concediu îmi iau la toamnă 😀

        Reply
    2. Daniel Francesco

       @SimonaMAsta vrea sa fie o declaratie de razbel cu stanga USL-asa? In sinea lui: plec in conced si vad eu care mai e viu dupa, Basescu sau Ponta; am talent de negociator si ma scot eu! 
       

      Reply
    3. Daniel Francesco

       @Bleen @SimonaMAsta vrea sa fie o declaratie de razbel cu stanga USL-asa? In sinea lui: plec in conced si vad eu care mai e viu dupa, Basescu sau Ponta; am talent de negociator si ma scot eu! 
       

      Reply
        1. Gramofonu

           @SimonaM  @Bleen Revenind ontopic, proprietarii de masini cu numere de Bulgaria sint scosi, de drept, de pe Liste, ca nu platesc in Ro taxele si impozitele pe masina.
           

          Reply
  22. Taticu

    „Executivul apreciază totodată că este foarte posibil ca preşedintele CE, Jose Manuel Barroso, să nu fi fost informat de existenţa unui termen de răspuns fixat chiar de Curtea Constitutională.”
     
    Acum am apucat sa citesc cu atentie. Astia-s nebuni total, cred ca le merge cu hidrantu’

    Reply
  23. Daniel Francesco

    Off Topic (aparent) – Vladimir Putin a afirmat ca ofensiva militara contra Georgiei a fost premeditata si pregatita de statul-major, sub ordinele sale. El a mai spus ca militarii rusi au inarmat si au antrenat militiile locale din Osetia de Sud, una din regiunile separatiste ale Georgiei, aflata in inima conflictului din august 2008.
    http://www.lefigaro.fr/international/2012/08/10/01003-20120810ARTFIG00541-poutine-reconnait-avoir-planifie-la-guerre-en-georgie.php

    Reply
    1. oglinjoara

       @Daniel Francesco a mai spus asta cred că anul trecut, când a afirmat fără ocolişuri că ofensiva din Georgia a avut scopul de a bara apropierea de NATO

      Reply
      1. Daniel Francesco

         @oglinjoara
         Desigur, dar acum Putin a dat si niste detalii, printre care cel mai important este ca atacul a fost pregatit cu doi ani inainte. Georgienii au picat de fraieri, au si avutprintre ei cozile lor de topor pro-rusesti. Mai este ceva: rusul se stie atat de tara ca isi poate permite sa spuna asta fara sa fie admonestat de cineva. Ma refer la SUA & Obama.

        Reply
      2. Daniel Francesco

         
         Desigur, dar acum Putin a dat si niste detalii, printre care cel mai important este ca atacul a fost pregatit cu doi ani inainte. Georgienii au picat de fraieri, au si avutprintre ei cozile lor de topor pro-rusesti. Mai este ceva: rusul se stie atat de tare ca isi poate permite sa spuna asta fara sa fie admonestat de cineva. Ma refer la SUA & Obama.

        Reply
        1. DrMengele

           @Daniel Francesco  Tu chiar crezi ca daca ar fi ramas republicanii la putere, Georgia ar fi intrat in NATO? Hai sa ne mai uitam o data pe harta…:)

          Reply
  24. Bleen

     RevKmkz 
     
    Toate marile trupe rock au plecat dintr-un garaj. Probabil că și Băsescu, dacă mai stă mult în garajul ăla, până la urmă o să-și lase plete și o să-l cheme pe Turcescu cu chitara.

    Reply
  25. Taticu

    Trei sicilieni s-au prezentat vineri in acelasi timp la un spital din Palermo pentru a-si vedea copilul nascut de prietena lor, o tanara sicilianca, provocand o disputa aprinsa si sosirea carabinierilor.Toti trei, in varsta de 24 de ani, aveau o relatie cu femeia si fiecare dintre ei credea ca este tatal copilului. In cele din urma, mama a parasit spitalul cu bebelusul in brate, alaturi de unul dintre cei tineri, afirmand: „El este adevaratul tata”. Ceilalti doi s-au privit in ochi si au plecat frustrati.
     
    Parca o vad pe Codruta cu listele-n brate…

    Reply
      1. Pataphyl

         @EleBelele  @val_one nu ne mai deranjați, lucrăm pe brînci, vă zicem noi cînd  terminăm. off topic, niște ajutoare pentru Gorj se poate?

        Reply
    1. EleBelele

       @val_one de vina fiind aici, evident, si balamutii de la CCR care-au cerut d’amp*lea listele alea cui nu trebuia…

      Reply
    2. DanCanada

       @val_one Oricum, era o greseala de țipar: Barosso a cerut sa pre-dea listele. Si Ponta asta si face, se pregateste sa le dea, asa cum se pregateste sa si guverneze de altfel.

      Reply
      1. EleBelele

         @DanCanada  @val_one ca dinamo de UCL, da :-)) (injuraturile, masa si dansul de la dinamovistii aici de fatza vor primi automat un steag :-D)

        Reply
  26. Bleen

    Știți ce e jenant? Că la toamnă, dacă scăpăm de lovitura de stat, vor veni țîrcovnicii motivaționali să ne ceară votul. Cum dracu să dai votul unor asemenea clovni irelevanți și inutili?

    Reply
    1. Bleen

      Criza de acum ne-a mai arătat ceva: că nu există alternativă la USL. Că de partea bună a baricadei sînt doar instituțiile statului.

      Reply
  27. EleBelele

    faptul ca nu se poate dispune direct inceperea urmaririi penale impotriva anumitor persoane inseamna ca nu se pot dispune nici masuri preventive, de genul interdictiei de a parasi tara.
     
    altfel spus, pana se codeste onor Sparlamentul sa adopte cererea de incepere a UP, persoanele in cauza sunt libere sa zburde prin lumea larga.
     
    trebuie neaparat ca scheme (i)logice de tipul asta sa dispara din legislatie, inclusiv din viitoarea Constitutie.
     

    Reply
    1. quaddelta

       @EleBelele De asta trebuie sa tropaim pe langa Basescu pentru ca odata intors la Cotroceni sa declanseze referendumul de reevaluare a imunitatii parlamentare: limitata strict la declaratii politice si vot in plen.

      Reply
      1. EleBelele

         @quaddelta aici e vorba de raspunderea ministeriala; parlamentarii pot fi urmariti penal in mod direct, imunitatea vizeaza doar perchezitia, retinerea si arestarea.

        Reply
        1. quaddelta

           @EleBelele Eu vreau ca la astia: http://www.hotnews.ro/stiri-international-12887164-slovacia-parlamentarii-votat-pentru-desfiintarea-imunitatii-parlamentare.htm

          Reply
        2. Louisy

           @quaddelta  @EleBelele Mie mi-a placut si asta:
          „Toti cei 144 de deputati prezenti in Parlamentul monocameral de 150 de locuri”

          Reply
      2. Ina Eyre

         @quaddelta  @EleBelele  sub „declaratii politice” s-au ascuns multe mizerii. Nu mai vreau imunitate pt. asta! Daca le permitem, astia nu vor fi niciodatat patroni ai propiilor labareli. De aia le lipseste contenansul. Si-l citez pe micul, din profil, Titulescu: ” dupa ce-l omorim pe Basescu..”. Bref, ipochimenul a zis ca e declaratie politica.
         
        Iar chestia cu „averea se prezuma licita”, e de paradis financiar!

        Reply
      3. Ina Eyre

         @quaddelta  habr n-am cine esti, dar pt. „sa tropaim „asta iti dau cel mai mare like, pe care-l am la dispozitie. Pe linga Basescu tropaim demult: chestia e ca PDL n-a tropait. Si nici nu va tropai. N-ati vazut, ca el doar pe noi ne-a avut? Cite batalii am cistigat impreuna? Vreo patru? Si lasati-ma cu logistica de pedele!

        Reply
    2. Ina Eyre

       @EleBelele Minutul „vreau sa stiu” si rog frumos de  raspuns. Pasta de copy de pe altundeva, dar ma prapa´  de curiozitate:
       
      „Si ceva despre decizia ce va sa vina de la CCR Referitor la constestatia privind respectarea procedurii pentru organizarea si desfasurarea referendumului (neadmisa) depusa de PSD, hotararea nr.3 a CCR din 2 august 2012 ( nr.546 din 03.08.2012 ), spune in cuprins:
      “Aşadar, Curtea nu poate reţine aplicabilitatea pro parte a legii în vigoare la data declanşării procedurii referendumului şi pro parte a legii care a intervenit ulterior, astfel că, din această perspectivă, susţinerea autorilor sesizării sfidează logica juridică”. Am o curiozitate, cum va “retine” aplicabilitatea la acea parte din Legea referendumului, art.17 (2) “Reactualizarea listelor electorale permanente se face de către primari, potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992, respectiv ale Legii nr. 70/1991, republicată, cu modificările ulterioare, în termen de cel mult 5 zile de la data stabilirii zilei referendumului”.si listele actualizate solicitate si primite dupa incheierea referendumului ?”

      Reply
      1. EleBelele

         @Ina Eyre 1. aplicarea pro parte a vizat imbecilitatea de solicitare a contestatarilor de a constata ca legea aplicabila este cea in vigoare la data suspendarii, adica fara conditia cvorumului, in conditiile in care referendumul se desfasurase deja pe legea noua, incluzand extinderea orarului de vot (http://www.blogary.ro/2012/08/ccr-si-referendumul/ , unde am bunghit-o bine 😉
         
        2. pai aici e disputa, a propos de ce a cerut CCR Guvernului; ei refuza sa respecte asta, de unde balamucul cu mini =recensamantul etc.

        Reply
        1. Ina Eyre

           @EleBelele Saru´mina de raspuns. 
           
          Mai e o chestie, legata de OUG 97/2005 actualizata in 2011, dar o las acum. E tirziu si nu abuzez.
           

          Reply
  28. Xilef

    Analizand:
    – CCR e va reuni marți (nu contează pentru ce)
    – Barosso cere lui Ponta ca ”de îndată” să predea… listele către CCR,
    io zic că marți avem hotărâre CCR pe referendum.
    Zic și eu, nu dau cu barosu’

    Reply
    1. DanCanada

       @LunguVictorEugenMihai Si cu Ponta mintenaș
                      Sa va vad pușcariași.

      Reply
    2. quaddelta

       @LunguVictorEugenMihai 
      Celula patru, patul de la geam
      E un crampei din viata mea
      Celula patru locul meu va fi
      Cam 15 ani in patul de la geam eu voi trai.
       
       

      Reply
  29. DanCanada

    Recitind stenogramele bomba de mai sus (cu Domn: ) si cum amintea cineva de Colindele de Vara nr 1/2012,
     
    Domn domn sa naltam, domn domn sa naltam…
    Iata vin judecatori…

    Reply
      1. Pataphyl

         @Rezon  @DanCanada …numai în fața marii adunări naționale (bibliografie: Margareta Pâslaru „Îmi bate la fereastră Marea” [Adunare Națională])

        Reply
    1. BogdanL

       @Gramofonu Nu e recomandat nici un comentariu public referitor la de când cu noul ministru al internelor.

      Reply
  30. Yeba

    A remarcat cineva în seara asta cât de cristalin e râsul Laurei Ștefan? Întreb și eu. hint: pe B1, înainte de Știrile de la 21.00.

    Reply
    1. MariusBadea

       @Rezon Profund ingrijorat in limbaj diplomatic: ” potoleste-te ca altfel ti-o iei” (vezi cazurile Berlusconi, Heider”.

      Reply
  31. Bleen

     Cosmin Alexandru :
     
    ”Ponta ăsta, mare om, mare caracter. Mai întâi și-a anunțat toți miniștrii că nu vor avea vacanță, iar a doua zi a plecat într-o minivacanță la Neptun, împreună cu „familia Constantin”. Apoi a chemat toți funcționarii din concedii ca să se dea peste cap și peste lege pentru un simulacru de recensământ pe care nu i l-a cerut nimeni și care nu va folosi la nimic. Acum, în timp ce aghiotanții lui își pun pielea la saramură și își riscă libertatea pentru că au făcut ce le-a cerut el, a plecat la Londra să vadă finalul Jocurilor Olimpice.  Un adevărat conducător.  Că eu abia aștept să văd finalul lui, politic și penal, nu mai e un secret pentru nimeni. Dar mă tem că, la cât de asiduu îi motivează, și ai lui încep să-i dorească același final cât mai curând după încheierea Olimpiadei.”

    Reply
      1. Rezon

         @filadel  @Bleen  Cosmin Alexandru 
         
        De fiecare data cand pleaca, ii explodeaza o petarda acasa

        Reply
    1. hope18

       @Bleen  Cosmin Alexandru
       Cand pleaca ponta ar fi bine sa nu-si uite recuzita : sa-l ia si pe crizel de la Cotroceni

      Reply
      1. EleBelele

         @hope18  @Bleen  Cosmin Alexandru da, da, ala nu se va da dus decat racait cu spaclu’ de pe scaunu’ ala…

        Reply
        1. quaddelta

           @EleBelele  @hope18  @Bleen  Cosmin Alexandru Mutam capitala la Targoviste ca dementul nu se lasa scos din Cotroceni.

          Reply
        2. Ina Eyre

           @EleBelele  @hope18  @Bleen  Cosmin Alexandru Daca-i dau pupitrul, va pleca.  Il pune in penthouse si tine discursuri.

          Reply
        3. SimonaM

           @Ina Eyre  @EleBelele  @hope18  @Bleen  Cosmin Alexandru Propunea cineva pe feisbuc să facem un poster cu scările alea frumoase și să i le lipim acasă pe perete. N-o să observe diferența.

          Reply
        4. Nea

           @quaddelta  @EleBelele  @hope18  @Bleen  Cosmin Alexandru Oare ce mai face Gelu Voican, n-o avea chef de o misiune de încredere de la Iliescu?

          Reply
  32. BogdanL

    Voi ați citit dialogurile de mai sus? Eu mă îmi dădeam interesul astăzi să port discuții „elevate” cu @EleBelele  pe principii de drept și, când colo, nivelul ăstora e cam aici:
     
    “Doamnă: S-au înregistrat 40.000 de morţi în Gorj?
    Domn: Da mă, da, da, da!
    Doamnă: Doamne iartă-mă, Dumnezeule!
    Domn: Pe de-o parte spunea că ăştia nu erau înscrişi în listele electorale. Deci cu alte cuvinte, într-o lună au murit 40.000 de gorjeni. Rămân puţin olteni! Acesta e judeţul lui Ponta, Gorjul.
    (…)
    Doamnă: Nu jumătate de an dar cât are? Are 400.000 judeţul? Îţi spun eu, în 10 zile se duce!”
     
    Dialogul ăsta îmi aduce aminte de proiectul liberarilor referitor la metroul din Craiova, din urmă cu niscai ani: http://www.youtube.com/watch?v=f6ix-RDOG6g

    Reply
    1. EleBelele

       @BogdanL principii de drept, a? ce, n-ai citit niciodata o hotarare si ai zis tot „Doamne iarta-ma, Dumnezeule !” ? :-))

      Reply
      1. BogdanL

         @EleBelele Ohooooooooo…de atâtea ori încât am ajuns să cred că silogismul e un fel de profiterol  🙂

        Reply
    2. LunguVictorEugenMihai

       @BogdanL nu-i de mers în Gorj. să se anunțe la consulat, să nu meargă ardelenii în Gorj că-i molimă. murim dracului și iese USL majoritar și în Ardeal.

      Reply
  33. Gramofonu

    Mama nu s-a mai uitat la tv de o saptamina, si e prima oara cind ii zic ceva de agitatia de dupa boicot.
    I-am facut un debriefing cu demisia lui Rus.
    Replica?
    „Adica tot cu listele? m-au omorit astia cu listele lor”

    Reply
        1. EleBelele

           @Pataphyl  @Rezon ia vedeti voi cum din pustula in bastula dati pana la urma intr-o floare :-))

          Reply
  34. Rezon

    Doamneeee, unde-o fi mandrețea aia de suveranitate națională, de pe vremea lui nea Nicu Văcăroiu,
    când stăteam noi cu căciulile pe frunte, pe curbura arcului carpat, rupți în cur, dar neatârnați?!?
     

    Reply
  35. Taticu

    Confirm, e grav la Antena 3: „suntem o colonie. E deja clar, Barosso incearca sa influenteze Curtea Constitutionala”
     
    Bonus: „de aia i-a spus lui Ponta sa dea listele repede, ca sa nu apuce sa faca listele corecte”

    Reply
  36. SimonaM

    Relativ off topic. Via feisbuc, Cristian Mates zice:
     
    ”Domnu’ Dan Direct e fenomenal. Aș vrea să știu ce fumează. Zice:
    – SRI-ul trebuia să îi spună lui Rus că este ascultat la cererea procurorilor, mai ales că directorul SRI este nașul lui Ponta
    – USL-ul nu și-a făcut datoria față de români și nu a fost capabil să ne scape de Băsescu; trebuia să fure mai mult la votul de la referendum, nu să vină ulterior să modifice listele și să spună că suntem mai puțini, ceea ce nu este un motiv de mândrie națională.”

    Reply
    1. Rezon

       @SimonaM  Cristian Mates 
       
      Foarte inteligent, daca stai si te gandesti un pic cu mintea alegatorului PPDD

      Reply
      1. Gramofonu

         @hope18  @Hongse S-a suparat ca l-am facut stafie asa ca s-a dus la solar. A adormit acolo si-acum e negru de suparare si nu-si permite sa apara in public.

        Reply
        1. ny2

           @Gramofonu  @hope18  @Hongse cred ca i s-a blocat usa constiintei si-a ramas incuiat inauntrul fiintei lui Marga

          Reply
        2. Rheia

           @ny2  @Gramofonu  @hope18  @Hongse Nu că ar avea legătură cu pe unde-o fi Crin Antonescu, dar aseară m-a întrebat fi-miu ce-i aia „gaură de vierme”. Și mi-a fost rușine că nu știu să-i răspund.

          Reply
      2. Ina Eyre

         @hope18  @Hongse E clarissim! Se regrupeaza si ne-o coace. Asculta aplauzele si uralele contra tiranului inregistrate la mitingurile USL si ne pregateste un nou discurs. Il exerseaza pe buda.
        Aferim! Si tineti-va bine!

        Reply
  37. Florina

    E o cafenea/ceainărie în Bucureşti – e şi bar, mă rog, în caz că doreşte cineva şi alcool – îi zice „1974 Nişte Domni şi Fiii”. Acu’ parcă mi-e şi teamă să mai trec pe-acolo. 

    Reply
  38. Hongse

    Ce şansă a ratat Rus. Dacă şi-ar fi dat demisia încă de pe vremea Smith & Burberry Special .38 cum i s-a cerut, ieşea mai bine, zic eu.
     

    Reply
    1. DanCanada

       @Hongse Atunci iesea pe usa din dos. Acuma Bombo e la dos, asa ca tre’ sa iasa pe usa din fata 🙂

      Reply
  39. Rheia

    Mă tot gîndesc la riposta posibilă a GIO-aielor. (Mi se pare evident că-s mai multe. Doar conjunctural s-au unit. După ce-și vad sacii în căruță, inevitabil se vor încăiera, aruncînd fiecare cît mai mulți în propria feudă) Nu pot deveni violenți. Adică nu ei înșiși. Dar pe cine o să sacrifice?

    Reply
  40. TI

    da’ discuta cineva veridicitatea sau au incercat sa obtina confirmari de la autorii convorbirilor? sau toata discutia e la nivel de politie politica basista?

    Reply
    1. SimonaM

       @TI Toată povestea este în referatul procurorilor. Este pe scribd, pentru toți cei interesați.
      Asta ar mai lipsi, să tocăm tastaturile cu veridicitatea. D’oh.

      Reply
    2. EleBelele

       @TI „veridicitatea” actelor de procedura intocmite de procurori se discuta exclusiv in fata instantei de judecata. alte cereri cu tenta uselista mai aveti?

      Reply
      1. SimonaM

         @meioza  @Bleen Da si tu pe off topic.
         
        Scuzati lipsa diacritice, nu stiu unde le ascunde Ubuntu..

        Reply
        1. SimonaM

           @Rezon  Dacă-mi spui și cum fac să meargă ambele monitoare, promit să nu mai fac off topic 2 zile 😀

          Reply
    3. Hongse

      @TI
      D-le TI, n-am stomac suficient de rezistent să verific antenaÂ, dar dacă nici acolo nu se comentează pe tema „veridicităţii” atunci rahatul e mare.
       

      Reply
      1. TI

         @Hongse am intrebat si eu ca nu-s in tara si nu am acces tv; daca aveam nu intrebam
        in alte seri erau oameni bravi care se riscau sa intre pe antena 3 sau realitatea

        Reply
        1. DrMengele

           @TI  @Hongse Daca ai Internet si te tin nervii si stomacul, foloseste-ti bravura. Cu siguranta gasesti un stream de A3.

          Reply
        2. TI

           @DrMengele  @Hongse tuturor celor care m-au depistat: m-am dezobisnuit de stilul asta mioritic intai te-mpusc dupa aia vad ce ai facut, e un caz clar de friendly fire, dar sa fiti voi sanatosi
          am pus o intrebare legitima, mi-am recitit mesajul si lamuririle ulterioare, mi se pare crystal clear, chiar nu vad ce am subminat, trolat etc
          sunt pe laptopul de teleworking, nu pot vedea streamuri si nici nu pot instala sopcast, ok?

          Reply
        3. Hongse

          @DrMengele@TI
          Am televizor (e drept că am şters toate antenele din grilă) şi, evident, internet! Cu nervii, stomacul şi bravura stau rău!
           

          Reply
        4. DrMengele

           @TI  @Hongse Mi s-a parut ca erai sarcastic, dar tu erai doar sincer iepuras.  Te-am impuscat mortal sau inca mai suferi? Daca nu te dezobisnuiai de stilul mioritic, acum erai nevatamat. Promovarea in liga superioara de peste Ocean, are riscurile ei. Unii isi savureaza redescoperirea ego-lui si isi neaga originile ca pe o boala rusinoasa. Altii doar se adapteaza si ramin aceiasi oameni normali, intr-o societate normala.
          Crystal clear. 

          Reply
      2. Yeba

         @Hongse  @TI , am verificat eu Antenele din oră în oră și confirm: e foarte mare. 
        Faza maximă – poziția oficială (Dana și Stoiceasca): „Rus, Dobre și toți știu că sunt ascultați, stenogramele sunt mult prea clare, vorbesc ca într-o piesă, nimeni nu spune grup infracțional organizat când vorbește cu un coleg.”

        Reply
        1. Rezon

           @Yeba  @Hongse  @TI 
           
          Cu atat mai rau. Insemna ca i-au luat de prosti si i-au facut din vorbe, pe tehnica, mana-n mana cu procurorii.  Nasol

          Reply
  41. ny2

    DDD face analize politice :)). cica „daca castiga antonescu referendumul, nu-l va mai pune pe ponta PM”. „antonescu a fost sacrificat de vitor ponta prin publicarea eratei CCR in MOf”

    Reply
      1. ny2

         @SimonaM stai ca a continuat: „mie nu-mi convine ca Basescu castiga referendumul, ar trebui ca dupa ce se intoarce la Cotroceni sa demisioneze fiindca are 7,4 mil voturi impotriva, si sper sa se faca alegeri parlamentare si prezidentiale in toamna. Daca nu demisioneaza, vom avea alegeri prezidentiale in martie anul viitor, pentru ca va fi suspendat din nou si demis de data asta”.

        Reply
        1. hope18

           @ny2  @SimonaM
           astia chiar au ceva la cap.Pai nu mai avem nimic de facut decat sa-l demitem pa Base la nesfarsit?

          Reply
    1. Rheia

       @Nea Zilele astea, eu prefer Serile în cătunul de lîngă Dikanka. Destul mă deprimă Cicikovii autohtoni.

      Reply
  42. Taticu

    Deutsche Welle
     
    ”De la un preşedinte ‘discret’, aşa cum se anunţase la începutul preluării funcţiei de preşedinte interimar, am putut vedea în toată această perioadă un şef politic însetat de putere, zgomotos şi acuzator la adresa nu doar a preşedintelui suspendat Traian Băsescu şi a PDL, ci şi faţă de presă şi acele instituţii ale statului care îndrăznesc să-şi păstreze autonomia. Participarea sa la mitingurile electorale ale USL în perioada de campanie pentru referendumul de demitere a preşedintelui Traian Băsescu a fost o încălcare gravă a Constituţiei, pe care însă, din păcate, electoratul care a votat pentru demiterea preşedintelui nu a sancţionat-o, ba dimpotrivă, a cauţionat-o”, notează DW, amintind și de participarea președintelui interimar la şedinţa conducerii PNL, din 3 august, unde acesta a folosit ”termeni războinici”. ”Vă dau întîlnire, probabil, pentru o dată care va fi determinată de verdictul Curţii Constituţionale, pentru că, oricare ar fi acest verdict, ne vom reîntîlni pentru a vedea dacă reintrăm în dispozitiv cu toţii sau dacă se continuă incapacitatea temporară”, spunea Crin Antonescu, potrivit unor stenograme. ”Termenii aceştia războinici în care se exprimă preşedintele interimar nu sunt întîmplători. Recent, Crin Antonescu a afirmat public că dacă USL nu ar fi iniţiat procedurile de demitere a lui Traian Băsescu, la toamnă ne-am fi confruntat cu violente manifestaţii de stradă. De unde ştie Antonescu acest lucru? Probabil că acesta este planul doi al încercării de acaparare a puterii, pus la cale împreună cu Dan Voiculescu”, scrie Deutsche Welle. Publicația germană remarcă și atacul dur lansat de Crin Atonescu la adresa lui Victor Ponta, după ce premierul a anunţat că guvernul renunţă la reactualizarea listelor permanente pentru referendumul din 29 iulie prin mult discutatul mini-recensămînt. ”Zgomotul şi furia preşedintelui interimar se pare că au fost subestimate înaintea instalării acestuia la Cotroceni. Pentru că microbul puterii, pe care a aşteptat-o atît de mult, se pare că l-a cuprins fără scăpare. Un microb care însă poate să îl şi piardă”, conchide Deutsche Welle.

    Reply
  43. Rheia

    Pio: S-a dat aici deja link spre articolul lui George Arun de la DW, din 9 august? „Zgomotul și furia lui Crin Antonescu”? 

    Reply
  44. MariusBadea

    Ce nu inteleg toti „nationalistii” astia, le-a explicat Base cand a initiat referendumul din 2009: Parlamentul mai are o camera la Bruxelles.
    Acum se dau toti indignati ca „de ce se amesteca astia de la UE in treburile noastre interne?”. Treburile interne sunt si ale alora de la UE de-acum (de fapt din 2007 incoace).

    Reply
    1. TI

       @MariusBadea exact
      cand incercau sa-l blocheze pe base sa mearga la bxl spuneau ca acolo se discuta probleme de drept intern, nu international

      Reply
    2. Rezon

       @MariusBadea Ce nu inteleg ”nationalistii”  astia e ca noi am vandut deja tara la UE cand nu erau ei atenti.

      Reply
      1. Ina Eyre

         @Rezon Le curgeau balele gindindu-se la banii pe care-i vor fura si au scapat din vedere amanunte tehnice. Sau le-au trecut la „chestii de combatut dupa ce ne umplem de euroni”

        Reply
    3. BardoThodol

       @MariusBadea Ati observat ultima „sopârla” aruncata in mass-media? Chiar si de cei de la Hotnews.
      Ca nu stiu cati (vreo 2-3 unguri) se joaca cu niste pusti de lemn si ii invata pe maghiari cum sa scape de sub jugul romanesc.
      Asta e doar scanteia.
      Daca le merge propaganda (si le merge foarte bine) peste doua zile o sa discutam numai despre cum vor aia cativa unguri sa puna stapanire pe Romania.
      Si mai trec 2-3  saptamani…….

      Reply
  45. BardoThodol

    Acum 4 luni,  niciun om sanatos la minte nu si-ar fi imaginat ca se va ajunge unde suntem acum.
    Iata ca ceea ce ni s-a parut absurd sau chiar imposibil, se desfasoara exact sub ochii nostri.
    Tradari de la PDL (Frunzaverde si restul)
    Demiterile de la sefiile Cam.Deputatilor si Senatului.
    Suspendarea presedintelui
    Modificarea listelor oficiale
    Existenta „grajdanilor”….
    Acuzuri de fals la adresa CCR.
     
    Toate aceste lucruri ni se pareau imposibile acum cateva luni.
    Acum, aceste actiuni se desfasoara sub nasul nostru.
    Ba mai mult.
    Depasesc chiar cele mai elucubrante scenarii.
     
    Cineva trebuie sa se trezeasca.
    (si, de data asta, nu ma refer la Basescu, Ungureanu, Neamtu, Macovei, Preda sau la  jurnalistii si moderatorii care vitupereaza la nesfarsit ca USL incalca legea.)
     Da, o incalca. De fapt o calca in picioare!
    Si ?
    Noi reclamam!.
    Bravo.
    USL da legi, noi radem de ei.
     Ha…….ha…..ha….
     

    Reply
        1. SimonaM

           @Bleen Mno. A trecut mai sus pe feed. Acum a ajuns la pericolul maghiar. Ceva cu puști. Iar pleacă ăia cu HarCov-ul în cârcă la Ungaria.

          Reply
      1. BardoThodol

         @SimonaM Eu nu vreau nimic de la nimeni.
        Insa, in momentul in care fiecare (se) intreaba: pai si ce sa facem?…inseamna ca undeva exista o problema.

        Reply
        1. SimonaM

           @BardoThodol 
          Mă bucur că întrebi, chiar și cu atât de multe cuvinte. Da, avem o problemă. 
           
          Dar dacă n-ai o soluție.. Ce voiai să spui mai sus?
           

          Reply
        2. BardoThodol

           @SimonaM Sunt cu totul de acord cu „solutiile” domniei tale, chiar daca ele lipsesc cu desavarsire. La urma urmei, e doar un chat. Nu trebuie sa ne ofticam.

          Reply
        3. Ina Eyre

           @BardoThodol  Dupa ce cintam prohodul statului de drept, o sa vina unul sa ne spuna: ce pacat ca nu mai aveti institutii, ca eu idei mai am.

          Reply
        4. SimonaM

           @BardoThodol Și-atunci de ce te-oftici?
          Și nu e chat. E un blog unde se comentează de obicei articolul de deasupra. Sau legat de el.
           
          Hai să haidem! s-a discutat deja. 
           

          Reply
    1. Nea

       @BardoThodol Mie, cel mai incredibil mi se pare să-l văd pe Crin Antonescu vorbind de la pupitrul preşedinţiei României. Cred că Nicolae Ceauşescu şia- găsit, în sfârşit, liniştea în mormânt, că a lăsat ţara pe mâini bune. Cred că s-a şi îngrăşat câteva kile, de bucurie.

      Reply
      1. ny2

         @hope18 ctp-ul tocmai zice ca el este profesor de propaganda si manipulare =)), deci descifreaza exact declaratiile lui Base

        Reply
    1. quaddelta

       @ny2 Eu sunt extrem de reticent cand aud CTP-ul lansandu-se in analize fine. Nu am uitat cum sub ochii sai, in ziarul lui, colegul si prietenul sau,  auto-intitulatul Epiteliu Penian vindea impreuna cu ma-sa statii radio.

      Reply
      1. ny2

         @quaddelta eu tare as vrea sa stiu de ce il uraste atat de tare pe Base, e pur si simplu viscerala ura asta si nu inteleg ce mama dracului a provocat-o

        Reply
        1. valid

           @ny2  probabil nu poate suporta gindul ca desi mai chel decit el a reusit totusi sa aiba de-a lungul timpului o (singura) nevasta.

          Reply
      1. ny2

         @DanCanada  @hope18 stai ca face acum ctp-ul analiza pe text, imperialistul Barosso trimite cereri care n-au sens si contrazic deciziile CCR.

        Reply
        1. ny2

           @DanCanada  @hope18 din putul gandirii lui ctp: Barosso face presiuni asupra CCR, cerand guvernului sa transmita fara intarziere listele la CCR

          Reply
  46. Bleen

    Oameni cu probleme importante:
     
    Platforma de centru-dreapta se va constitui până la sfârșitul acestei luni.Ce nume și ce siglă considerați că ar fi reprezentative pentru noua forță politică de centru-dreapta? Așteptăm părerea voastră !
     
    MRU

    Reply
    1. Bleen

      Cred că sigla Platformei de Dreapta ar putea fi unul care stă capră și își așază colecția de timbre în timp ce alții îl fut în cur.

      Reply
      1. Rheia

         @MariusBadea  @Bleen Sînteți nedrepți. Pe tabla de șah pionul se poate transforma, totuși, la un moment dat, chiar și în regină.

        Reply
        1. SimonaM

           @Rheia  @MariusBadea  @Bleen Ar fi mult mai interesant dacă ne-am mișca mai cu talent la partida asta, și s-ajungă pionul regină cât n-am nevoie de perfuzii. Măcar.

          Reply
        2. MariusBadea

           @Rheia  @Bleen Poate aveam asteptari mai mari, speram la ceva sange pe pereti, la reactii contondente. Ultima oara cand l-am vazut pe MRU la TV, discuta despre delicateturi in sanul coalitiei in formare.

          Reply
  47. BardoThodol

    Din nou piste false.
     
    Deciziile pe care urmeaza sa le ia cei 9 judecatori, n-au absolut nicio legatura cu ceea ce declara politicienii, jurnalistii si bloggerii la ora actuala – legat de cifre, liste si alte matrapazlacuri – in spatiul public..
    Cartile sunt facute deja. Cei cativa judecatori de la CCR care executa ordinele USL stiu exact ce au de facut. Nu-i intereseaza absolut deloc ce se intampla acum la TV sau prin presa.
    Antenele pregatesc terenul pt inevitabilele „miscari de trupe” conduse de acel Dogaru, miscari inerente in cazul revenirii lui Basescu la Cotroceni.
    Practic, Antenele si intreaga USL, prin toate metodele de propaganda, pregatesc populatia pt ceea ce va urma.
    Dogaru si toti ceilalti maciucari sunt deja in block-start.
     Asteapta doar semnalul.
    Iar in momentul in care  plutoanele de executie ale Guvernului vor iesi in strada, cei 5-6 milioane de USLamisti trebuie sa fie pregatiti pt a sustine acele miscari. Nu neparat prin participare directa, dar macar prin acceptarea lor.
    Sa nu uitam ca, si la mineriade, in momentul declansarii si executarii acelei actiuni, 80% din romani erau sustinatori ai minerilor.
    Abia dupa cateva luni (sau chiar ani) oamenii si-au dat seama ce s-a intamplat de fapt.
    Acelasi principiu va fi aplicat si de USL peste 2-3 saptamani.
     
     
     

    Reply
    1. Bleen

       @BardoThodol USL nu scoate mai mult de 10 000 de oameni în stradă. Din ăștia, cel mult 2000 sînt dispuși să ia bastoane.

      Reply
      1. BardoThodol

        Este irelevant cati oameni scoate USL in strada!
         Conteaza cand si unde-i scoate. Iar ceea ce conteaza cel mai mult e ca USL scoate de 10 ori mai multi oameni decat scot: Basescu, PDL, Ungureanu-Neamtu la un loc.
        @Bleen

        Reply
        1. Bleen

           @BardoThodol Nu e o bătălie care scoate mai mulți. Da, Dogaru scoate 3000 de țăcăniți în stradă. Și? Ce face cu ei?

          Reply
        2. valid

           @BardoThodol  @Bleen nici scosul in strada numai e ce era pe vremuri. la scos in strada pe bune, ambele tabere scot cam la fel de putin. daca in schimb se pun la bataie mici si bere gratis,  niste formatii ametite de muzica, atunci raportul devine favorabil usl.

          Reply
        3. SimonaM

           @Bleen  @BardoThodol Face gălăgie. Se sparie nevricoșii, și puf, fandacsia-i gata.
          Am mai văzut filmul ăsta astă-iarnă. Nu scoate nici 3000. La ultimul miting s-au scremut 300 și s-au vărsat înainte de terminarea intervalului aprobat.

          Reply
        4. meioza

           @Bleen  @BardoThodol Păi ăia oricum nu fac nimic… sînt pensionați de la 45 de ani și au o pensie mărișoară… De ce să nu se distreze la un puci?

          Reply
        5. BardoThodol

          Nu stiu ce face USL cu cei 3000 de „tacaniti” dar, la ora asta,  Antonescu e presedintele Romaniei –  taie si spanzura, in timp ce Basescu face declaratii de presa dintr-un garaj. @Bleen

          Reply
        6. Ina Eyre

           @BardoThodol  Las´ca si Bleenosul nostru cu usi de garaj a inceput. Asta nu inseamna ca nu ne-a fost drag mereu.

          Reply
      1. Rheia

         @valid  @BardoThodol Vă rog eu frumos, dați-mi un link pentru o poză cu Dogaru ăsta, că-l tot pomeniți aici și vreau și eu să-l văd, dacă merită atîta atenție!

        Reply
        1. valid

           @Rheia  http://www.pah.ro/2011/01/13/pensiile-bravilor-ostasi-romani-care-ostasi
          e o poza acolo. turcescu spune ca tipul ar fi un betiv notoriu.

          Reply
        2. Rheia

           @hope18  @valid  @BardoThodol Dorm, dorm, nici o grijă, că am ochii tăbăciți. Sînt fană filme de groază! 

          Reply
    2. AndreeaP

       @BardoThodol
       Asa am crezut si noi pana mai acum cateva ore. Acum zic ca nici Tudorel si nici Aspazia n-a chef sa afle de la Codruta ce-au vorbit la telefon.

      Reply
  48. DanCanada

    Sint prea incriminatorii, au sa scape tip SOV cu rachetii din dealurile Moldovei: au sa spuna ca glumeau si ei, ce nu mai stiti de gluma?!?

    Reply
  49. Bleen

    Doamnă: Păi eu nu ştiu că nu am fost aici dar… pe 23. Păi de pe 23 şi până acum? Sunt 10 zile! Mor pe capete, în jumătate de an se duce tot judeţul Gorj.

    Reply
        1. Rheia

           @hope18  @cocosila  @Bleen Am zis și eu ceva, ca să nu tac despre liste :)) (nu te superi, nu-i așa?)

          Reply
  50. quaddelta

    „Doamnă: …deci fi atent! Pe mine nu mă interesează. Eu sunt de acord cu tine. Reşedinţa obişnuită, reşedinţa principală, dar e tot ce, aici nu punem problema de reşedinţă ci punem problema de cetăţenie. E cetăţean român, are nene dreptul să voteze! Să mă lase dracu în pace!””
     
    Sarumana Doamna, oricine ati fi!

    Reply
  51. Rezon

    Ponta: „Nu-l demit pe Şova, nu vreau să redevin cel mai prost membru al Guvernului”
    (www.timesnewroman.ro)

    Reply
      1. Rheia

         @Louisy  @cocosila Din ăsta are și mama, i l-am luat pentru butonul de panică din spate. Și e fix la fel cu telecomanda prin care le suni pe asistente, la spitalul Sanador. Mereu îl încurca maică-mea, la spital fiind, cu telecomanda. 

        Reply
        1. Rheia

           @Pataphyl  @Louisy  @cocosila Confirm, doar că la maică-mea e rotund. A, și are și lanternă. Păi știu, fiindcă eu cu telefonul ei citesc eu apometrele de sub chiuvetă.

          Reply
  52. Taticu

    Rusanu, pe Realitatea: „stenogramele Rus-Dobre, iata dovada ca Basescu si-a subordonat Justitia si ca e disperat”.
     
    Sincer sa fiu, la cum flatula, cred ca disperat e bietul de el, un pucist nenorocit… 

    Reply
    1. DrMengele

       @Taticu E un sobolan periculos, nu te uita ca chitaie ca e incoltit, intorci capul si sare sa te muste de bijuterii…;) Cel mai bine i-ar sta cu fotografii fata, profil dreapta, profil stinga si un numar cuprins intre 0049 si 0999. Acu’ nu zic ca s-ar face curatenie doar cu patru cifre, dar ar fi un bun pas inainte….:):):)

      Reply
  53. MariusBadea

    Daca am inteles eu bine, Ioan Rus spunea ca a vorbit la telefon si cu premierul dar si cu Daniel Chitoiu. De unde rezulta ca exista stenograme si cu aceste convorbiri. Tare sunt curios sa aflu cum sunau presiunile facute asupra domnului ministru  „de la Traian Basescu la Crin Antonescu”.
    Pun pariu pe-o bere ca vor aparea si aceste stenograme in scurt timp.

    Reply
    1. Bleen

       @MariusBadea Ioan Rus nu era urmărit. A picat pe interceptările lui Dobre. Nu cred că a fost interceptat vorbind cu Chițoiu și Ponta.

      Reply
      1. MariusBadea

         @Bleen Inteleg, dar sper ca au extins interceptarile. Banuiala mea este ca sesizarile catre procuratura au venit din partea SRI (sau alte servicii cu iesire la 2 oceane).

        Reply
    2. oglinjoara

       @MariusBadea au fost 3 ordonanţe provizorii de interceptare şi înregistrare – confirmate şi prelungite de ÎCCJ – şi 2 autorizaţii, emise tot de ÎCCJ

      Reply
  54. Louisy

    Ticalosia de la Antene (in desfasurare acum) prevede ca ei sa citeasca numai prima parte, pana la prima linie. Restul se fac ca nu exista si pretind ca parchetul ar avea numai atat, ceea ce citesc ei! Apoi se scandalizeaza pe tema tiranului de Basescu, care comanda parchetului.
     
    Basescu a facut o eroare ca nu a iesit asta seara, in conferinta, sa citeasca cele mai relevante pasaje. Pana si Antena 3 il da cam 3 minute, ar fi fost suficient.

    Reply
      1. Louisy

         @oglinjoara Bineinteles. De aceea trebuia cineva care poate sa ajunga acolo, sa faca ceva in sensul asta. Am scris cine si ce putea sa faca.

        Reply
      2. AndreeaP

         @oglinjoara  @Louisy
        numai fanaticii se uita numai la antene. Stenogramele le-am vazut si la  Stirile de la ProTV, unde de obicei se uita in jur de 2 mil de oameni.

        Reply
        1. Louisy

           @AndreeaP  @oglinjoara O ocazie irosita e o ocazie irosita. Mai era vorba in fotbal ca ocaziile sa razbuna.

          Reply
  55. AndreeaP

    Zic ca-i rost de decizie marti in CCR. Cred ca pana si Tudorel se gandeste ca tolba Codrutei s-ar putea sa fie destul de indesata.

    Reply
  56. picus

    Sorin Ionita la B1, catre S. Orcan de la Adevarul: Dati numele celor 2 functionari de la CCR care au facut magareata falsurilor. Ca sa vada si ceilalti functionari si sa inteleaga ca vine Parchetul. Fratilor, nu va mai bagati pielea la saramura!
     

    Reply
  57. ny2

    Ionita face educatie civica la B1, ii admonesteaza pe posibilii grajdani din CCR, le zice sa stea linistiti la locurile lor, ca altfel ii paste puscaria

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *