Astazi, in Piata Victoriei, ora 19.00. Si miine, si poimiine.

Nu plecăm din stradă atîta timp cît statul de drept este în pericol

 

Şi libertatea nu o poate garanta pînă la urmă nici o lege, nici o constituţie, nici o curte de justiţie, nici un procedeu juridic. Ce rămîne pînă la urmă pentru asigurarea libertăţii? Care e chezaşul sigur? Numai unul: curajul fizic al indivizilor. (Nicolae Steinhardt)

 

Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn’t pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same, or one day we will spend our sunset years telling our children and our children’s children what it was once like in the United States where men were free. (Ronald Reagan)

 

Acesta nu este un război al PDL cu USL, al dreptei cu stînga. Este un război dus de Mafie împotriva Justiției, împotriva statului de drept, împotriva cetățenilor români.

Asistăm la o lovitură de stat dată de Mafie. Condamnarea lui Năstase a aprins beculețul și a dat semnalul întregii Mafii că nu mai e de glumit. După încercarea lui Ponta de a-l salva pe Năstase în al 12 lea ceas, prin intermediul lui Grăjdan, dejucată de procurori, după încercarea lui Ponta și Rus de a-l salva pe Năstase în al 13 lea ceas, prin intermediul Ministerului de Interne, Poliției și medicilor de la Spitalul Floreasca, dejucată deasemenea, de procurori, brațul politic al Mafiei, USL, condus de Victor Ponta și Crin Antonescu, a decis să scape de procurori. Ultimul obstacol e Președintele. Atîta timp cît e Băsescu președinte, USL-ul nu se poate atinge de procurori  și judecători. Dar pentru a-l suspenda pe Președinte, trebuie să treacă de Curtea Constituțională, de Constituție și de lege. Zis și făcut.

În pericol nu sînt doar cele mai importante instituții ale democrației, nu doar autoritățile statului român, nu doar puterea judecătorească. În pericol e statul român, în pericol e locul României pe harta statelor civilizate și democratice, în pericol e libertatea noastră. În pericol nu sîntem numai noi. Noi putem pleca din țară (încă mai putem). Dar ce vor face ce se vor naște aici peste 3 ani, peste 10 ani, peste 27 de ani?

În 1931 dacă îi spuneai unui român că în cîțiva ani se va intra într-o dictatură din care va ieși abia în 1990, ți ar fi rîs în nas și te-ar fi considerat nebun, paranoic, catastrofist. În 1931 s-a născut bunica mea. În 1989, cînd România scotea timid capul din dictatură, bunica mea avea 68 de ani. Din ăștia 68, 44 îi trăise sub comuniști și 3 sub Antonescu. Habar nu a avut ce s-a întîmplat,  habar nu  avut ce a lovit-o. Dacă vrem ca copiii și nepoții noștri să nu se nască și trăiască sub jug fără măcar să realizeze ce li se întîmplă, ieșiți în stradă!

Lista neagră a instituțiilor statului român preluate de USL sau aflate sub asediu:

  1. Președinția României
  2. Curtea Constituțională a României
  3. Președinția Senatului
  4. Președinția Camerei Deputaților
  5. Consiliul Superior al Magistraturii
  6. Înalta Curte de Casație și Justiție
  7. Parchetul General
  8. Direcția Generală Anticorupție
  9. Agenția Națională de Integritate
  10. Avocatul Poporului
  11. Monitorul Oficial
  12. Institutul Cultural Român
  13. Consiliul Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare
  14. Comisia de Etică din subordinea Ministerului Educației

Scopurile USL: preluarea totală a puterii și salvarea mafioților de sau de la pușcărie. Se încearcă suspendarea lui Băsescu nu numai pentru a ajunge la procurori ci și pentru a-l grația pe Adrian Năstase. Mafia e îngrozită de ceea ce i s-a întîmplat lui Năstase. Acesta e motivul pentru care Dan Voiculescu și-a dat demisia din Parlament, pentru a scăpa de Înalta Curte de Casație de Justiție. Acesta e motivul pentru care USL-ul atacă astăzi cu violență Justiția și statul de drept.

MRU și ICCD aveau în intenție ieșirea în stradă zilele astea. Pedeliștii au aflat și au decis să-i dea una scurtă lui MRU. Astfel, a ieșit Cezar Preda (un luzăr de la Buzău, nu-l știți voi) și a anunțat mitingul de joi, compromițînd astfel ideea de manifestare liberă și deturnînd protestul. Dar nu-i nimic. Dacă MRU, băiat finuț, de dragul unității dreptei, a tăcut și a înghițit, noi, care nu sîntem nici politicieni, nici băieți finuți, putem deturna înapoi mitingul și, dacă sîntem mulți și deciși, îi putem trimite pe liderii pedeliști acasă. Mitingul de joi este mitingul nostru, nu al PDL-ului. PDL-ul doar a încercat să-l deturneze, nu ca să-l folosească la ceva, ci doar ca să-l blocheze pe MRU. Așa cum spuneam, dacă nu mergem joi la miting și îi lăsăm pe Cezar Preda, Mircea Toader și Gheorghe Albu să se manifeste, se va striga numai: Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta are o atitudine greșită! Domnul Ponta are o atitudine greșită! Eu zic să nu ne bazăm prea mult pe PDL. PDL e un corp inert, condus ori de înapoiați mintal, ori de complicii Mafiei la lovitura de stat. Pedleiștii au de ales. Ei pot trece la USL și scuipa în capul justiției de acolo. Justiția nu are de ales. Noi nu avem de ales. Nu ne putem baza nici pe reacțiile occidentale. Deocamdată, abia a ieșit ambasadorul american, cu chiu cu vai, în al paișpelea ceas. Nu ne putem baza decît pe noi.

Dacă USL reușește, niciun politician nu se va mai teme niciodată de justiție.

PS. Ne sunăm între noi să vedem unde ne întîlnim. Sau veniți cu idei de punct de întîlnire.

PS2. Azi, la 19, în față la Muzeul de Geologie. Ne vom recunoaște după pulanele din spinare.

Facebook Comments

434 Comments Astazi, in Piata Victoriei, ora 19.00. Si miine, si poimiine.

  1. Pingback: Blogary va ureaza un an mai bun decit 2012! | Blogary

  2. IonIon

    Scenariu posibil: avind in vedere graba cu care actioneaza USL, imi trece prin cap ca este posibil ca razboiul din Orientul Mijlociu sa izbucneasca cat de curand iar rusii sa doreasca zadarnicirea instalarii scutului de la Deveselu. Cum Romania a fost mereu in calea imperiilor si intereselor lor, si acum suntem intre Est si Vest, fiecare din parti dorind sa ne aiba „in sfera de influenta”.Sunt absolut convins ca USL a actionat in baza unui plan bine stabilit, coordonat si finantat extern ( de rusi ).Mi se pare ca PDL mimeaza opozitia ( nu sunt prea convingatori ) iar Presedintele Basescu vrea sa se retraga ontr-un loc mai caldut si mai confortabil ( gen „consilier militar NATO” ). Vi se pare ca bat campii?

    Reply
  3. Pingback: Haideti sa-l dam jos pe Base!!! - Pagina 42

  4. Rezon

    Voi merge la mitingul de azi din Pta Universiății, la ora 19, cu inima indoită. Nu am nici măcar satisfacția de a vedea fețele idioților utili oengisti din ianuarie.
     
    Senzația mea e că ei fac această demonstrație în dorul lelii, ca să bifeze un sfert de obligație, ca să poată spune ”dar am protestat și noi, conștiința noastră e curată”. Nu au mediatizat eveenimentul decît pe Facebook, au avut grijă ca anunțul să nu ajungă în presa mainstream.
     
    Ei vor ceva căldicel, mediocru, de maximum 500 de persoane, ca nu cumva să se vadă sprijin prea mare pentru partea împotriva căreia manifestau ei astă iarnă. Un mic plasture pentru conștiințele lor frivole, îmbibate de cultura protestului trendy.
     
    Voi merge doar pentru că numărul nostru contează.

    Reply
      1. Rezon

         @hope18  Ne-am gandit si noi aseara la asta, dar cred ca nu e bine sa fie doua demonstratii de cate 200 de oameni. Haideti sa mergem la Universitate si sa speram ca vor fi macar 500 in piata. Si, mai ales, aduceti cat mai multi prieteni.

        Reply
  5. BogdanL

    A apărut primul Monitor Oficial pe ziua de astăzi (nr. 444). Nimic despre preşedinţii celor două Camere.

    Reply
    1. Luminita

       @BogdanL acum in M.OF nr. 0445 s-a publicat in urmatoarea ordine :
      1. hotararea privin revocarea AP
      2. OUG privind CCR,
      Acum este important de stiut, ce se intampla cu legea in vigoare privitoare la controlul CCR asupra hotararilor parlamentului daca Legea de modificare a atributiilor CCR, cea contestata de PDL este desfintata ? mai poate fi ea modificata prin OUG ?
      Ce mama masii de juristi au pedelistii, dorm in papuci, astazi Blaga si Anastase trebuiau sa se infiga in scaunele de presedinti si sa le spuna uselistilor ca pana la publicarea in M.O. deciziei de revocare sa se joace Zgonea si Antonescu de/a presedintii in buda.

      Reply
    1. Rheia

       @hope18 E foarte important ce scrie acolo. Și e foarte important banul străin care intră în România, în general. Dacă, scenariu horror, se opresc de la iarnă plățile din Fonduri de Coeziune pe POS Mediu (fonduri UE, nerambursabile), vor exista zeci de companii de apă și termoficare, și consilii județene, care se vor vedea obligate să intre în insolvență, la fel ca Hidroelectrica, pentru că nu vor mai putea plăti firmele care implementează contracte de lucrări pe apă, canalizare, termoficare și deșeuri. În lanț, zeci de companii de construcții nu-și vor putea plăti oamenii. Puterea asta de acum joacă niște cărți aberant de periculoase.

      Reply
    2. adina

       @hope18 ”Oficialii FMI susţin că o depreciere mai amplă a leului nu ar avea efecte catastrofale, românii putând să-şi plătească în continuare ratele la bănci, iar nivelul scumpirilor nu ar fi foarte mare.”
       
      o fi asa, n-o fi asa. Sigur e ca USL-ul ar sari in aer daca s-ar intampla asa ceva.

      Reply
    1. adina

       @Rheia la nivelul comisiei europene mai e cum mai e, te faci ca n-auzi ca n-ai inteles, aia sunt politicosi, niste gentlemeni. Dar daca se aduce in discutie situatia din Romania si in parlamentul federal german fiti sigur ca vor urma masuri. S-au fript cu Ungaria, s-au fript cu socialitstii din Grecia care numai reforme n-au facut. Acuma o sa sufle si in iaurt.

      Reply
  6. florinel

    daca stie cineva: Majestatea Sa Regele Mihai I de Romania a bagat vreun comunicat de ingrijorare?

    Reply
  7. Boghy

    Eu stau si ma intreb. Dincolo de nemerniciile pe care le vor face cu Antonescu presedinte interimar, nu cumva exista si o parte buna a suspendarii ? Si anume ca Base nu va mai fi constrans de Constitutie sa faca pe impartialul si abia de atunci in colo va intra in lupta cu adevarat. Sa inceapa sa-i hartuiasca, sa le faca vant pe scari pana le rupe gatul. Hm ?

    Reply
    1. adina

       @Boghy bine ar fi. Si mai bine daca ar avea sustinatori din societate, politca, de peste tot .

      Reply
  8. bilbofil

    Din momentul în care Victor Ponta a nesocotit o hotărîre a Curții Constituționale, statul român a încetat să mai fie un stat constituțional. aceasta înseamnă că:
    1. Autoritatea în stat nu mai este exercitată în baza legii ci în funcție de interesele definite de persoanele aflate în poziții de comandă.
    2. Statul nu mai apără drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor și locuitorilor săi, astfel că practic acestea încetează să mai existe pe teritoriul României.
    3. Dacă situația nu se remediază înainte de producerea unor schimbări ireversibile, națiunea română, lipsită de expresia sa politică și înnăbușită în expresia sa civică, se va transforma într-o populație cu anumită structură etnică, culturală  și religioasă.
     
    Pentru că nici măcar electoratul de dreapta în totalitatea sa nu conștientizează efectele acestei situații, am să încerc să dezvolt consecințele. 
     
    Un regim neconstituțional, sprijinit doar pe relațiile personale între cei aflați la conducere nu poate menține actualul nivel de dezvoltare al societății românești, punînd în pericol chiar existența românilor ca națiune. 
    a.a. Lipsa protecției legii va conduce la generalizarea căpușării, prin șpăgi, taxare, birocrație a întreprinderilor românești care vor deveni astfel mai ineficiente și incapabile să concureze la nivel mondial.
    a.b. Lipsa protecției juridice va duce la închiderea, emigrarea sau neînființarea întreprinderilor competitive. Lipsa concurenței va degrada încă mai mult calitatea managementului local.
    a.c. Lipsa de predictibilitatea a mediului de afaceri va duce la blocarea creditării. Creditele se vor acorda doar la dobânzi mari, cu garanții ferme pentru a compensa riscurile politice.
    A. În concluzie, nivelul de de dezvoltare economică riscă să se prăbușească pentru decenii.
    Celor care au uitat lecțiile de istorie, le recomand de pildă cartea lui Djuvara „Românii între Orient și Occident” unde se descrie dispariția tuturor orașelor din Principate cu excepția cetăților de scaun și a unor porturi dunărene sub administrație otomană. Satele însele dispăruseră de pe marginea drumurilor, țăranii mutîndu-se cît mai departe de căile de comunicație petnru a evite perceptorii.
     
    B. Nu doar nivelul european de trai cu care ne-am învățat este în pericol. Revenind la perioada fanariotă, în Principate rămăseseră cîteva sute de familii bogate și milioane de persoane la limita supraviețuirii, plus o pătură mijlocie infimă, constînd în mare parte din „supuși” ai unor alte state.
    Motivul revoluțiilor moderne din sec. XIX din principate l-a constituit faptul că nici familiile bogate nu erau lipsite de amenințări. Lipsa unei forțe militare proprii le făcuse victime ale unor ocupații militare străine repetate, îndelungate și costisitoare. Anexarea Bucovinei și Basarabiei a înjumătățit Moldova și chiar Țara Românească a fost lipsită un timp de Oltenia, anexată de Imperiul Habsburgic. Fără un sistem de securitate multipolar și fără accesul la un spațiu economic mai amplu și mai prosper, Principatele se sufocau și erau pe punctul de a dispărea.
    În mod similar, România viitoare, fără forță economică, fără capacitatea de a atrage interesul unor spații economice sau de securitate se confruntă cu un pericol real și deloc neglijabil de a fi dezmemrată sau de a dispărea cu totul.
     
    C. Poporul român și- format sentimentul național și a început procesul devenirii ca națiune în Ardeal, în interiorul unui stat de drept, în care românii puteau folosi armele argumentației naționale pentru a-și valorifica drepturile și potențialul. Peste Carpați, Negruzzi învăța românește cu profesor particular, pentru că școlile selecte predau în limba greacă, cunoștințe și deprinderi ale Imperiului Bizantin. Transnistria a căpătat o majoritate relativă românească prin plecarea în bejenie a țăranilor moldoveni de peste Nistru în sec. XVIII.
    Fără instituții naționale, o națiune nu poate exista, redevenind etnie și apoi gloată. În contact cu sate național, populațiile românești sud-dunărene cu excepții minore sînt pe punctul de a dispărea fizic, prin asimilare. Nu ar fi în principiu o tragedie personală dacă copiii sau nepoții noștri (acesta este orizontul de timp) ar deveni unguri, bulgari sau olandezi. Doar că, nu este suficient ca descendenții noștri să vrea acest lucru, mai trebuie ca și acea comunitate să îi accepte. În cel mai bun caz, acest proces este unul dureros. În cel mai rău, este imposibil și secolul XX a fost plin pe toată durata sa de exemple europene ale imposibilității integrării naționale.
     
    Dacă lăsăm ca statul de drept să fie abolit în România vom ajunge literalmente o turmă bună de muls și de abatorizat pentru interesele unui grup restrîns de oameni a căror singură competență este utilizarea fără scrupule a forței.

    Reply
  9. poweraxxel

    Incepand cu aceasta seara, de la ora 19, vom reveni in Piata Universitatii. Vom protesta impotriva abuzurilor USL la adresa statului de drept din ultimele saptamani. O lista a abuzurilor mai jos. Sper sa fim cat mai multi.
    Sa fie clar. Nu este un miting pentru Traian Basescu sau pentru PDL. Si unul si altul sunt responsabili pentru degradarea spatiului democratic din ultimii ani. Pentru aceste lucruri am iesit in Piata Universitatii in ianuarie 2012.
    Tocmai de aceea sper ca politicienii PDL + sateliti sa aiba decenta sa nu vina in Piata Universitatii si sa nu incerce sa isi lege imaginea de protestul societatii civile. O separare a apelor este necesara.
    Nicusor Dan

    Reply
    1. SimonaM

       @poweraxxel Ia uite.. mai trăiește Hipsterel?
      Protestează? La ce protestează? Ăștia-s ăia pe care-i slăvea astă-iarnă în aceeași piață…
       

      Reply
    2. Glook

       @poweraxxel Mdah, l-au scos de la naftalina ca sa fie siguri ca in piata se va urla anti-Basescu si nu anti-Ponta.
      Pe pariu ca in seara asta iar o sa fie cu afisaje gen PSD=PDL si alte chestii care n-au nici o legatura cu adevarata problema aia cu nerespectarea statului de drept?
      N-o sa-si mai aminteasca nimeni de nerespectarea regulilor dar o sa fie toti dezamagiti de clasa politica care e toata o apa si-un pamant, cetatenii sa nu se bage in lupta lor, sa ii lase sa se sfasie intre ei si sa stea la distanta visand la imaculare si candoare.

      Reply
  10. BogdanL

    Să vedem cum curg lucrurile astăzi. Încă nu au apărut in Monitorul Oficial hotărârile de ieri ale Camerelor Parlamentului. Până la publicarea lor, atât Blaga, cât şi Anăstase rămân funcţie, deci sesizările Curţii Constituţionale făcute de cei doi ieri sunt valabile. Din momentul în care hotărârile sunt publicate în Monitorul Oficial, Curtea Constituţională se poate pronunţa asupra lor. Din câte ştiu eu, dacă sunt declarate neconstituţionale, ele sunt suspendate. Pe de altă, parte, cei doi noi “preşedinţi” de Camere nu îşi pot intra în funcţie până când nu apare Monitorul Oficial. E cam care pe care astăzi.

    Reply
      1. BogdanL

         @Never G Cum l-au evacuat îi pot şi da biroul înapoi. Dacă avem o poziţie a Curţii Constituţionale astăzi, măcar vedem cât de departe sunt dispuşi să meargă. La aia cu Consiliul au cam dat-o la întors, cu mandate cerute prin telefon, cu nuanţări, cu luminiţe şi beculeţe. Eu cred că în faţa unei decizii de neconstituţionalitate a CC se vor kk pe ei şi se vor opri. Sper să nu mă înşel.

        Reply
        1. Boghy

           @BogdanL  @Never G Te inseli, din pacate. Vor publica hotararile la ora 15 si la 16 incepe sedinta pentru suspendare. Plus ca pana atunci pot da si OUG prin care CCR nu se mai poate pronunta pe hotararile parlamentului si gata. OUG-urile nu ai pot fi contestate de Avocatul Poporului. Ura si la gara. Suntem mancati. Acum trebuia miting chiar in fata parlamentului, vizuina sobolanilor rosii.

          Reply
        2. BogdanL

           @Boghy  De asta spuneam că măcar vedem cât de departe sunt dispuşi să meargă. Şi-au „nuanţat” în ultimele ore declaraţile referitoare la CCR.

          Reply
        3. Never G

           @BogdanL Asa e cum spui. Vor da inapoi si vor incerca alte cai.
          E nevoie de presiune mare atat interna cat si internationala.

          Reply
        4. _felix_

           @Never G  @BogdanL de ce spuneti ca CCR nu se mai poate pronunta asupra revocarii celor 2?
          in 2004-2005, cand Nastase era presedincetele camerei deputatiilor, iar Alianta D.A a vrut sa-l schimbe, CCR a hotarat ca nu poate fi revocat decat de grupul din care face parte, adica PSD.

          Reply
        5. BogdanL

           @_felix_ Vor invoca faptul că CCR nu se mai poate pronunţa asupra hotărârilor Parlamentului. Tocmai ce au modificat Legea CCR. Iar cei doi au fost revocaţi prin hotărâre.

          Reply
        6. _felix_

           @BogdanL Dar legea era la fel si atunci, in 2005, (ea a fost modificata prin 2008 de Sova – PSD, iar acuma adusa in starea din 2005).
          Situatia e acceasi ca atunci. Intrebarea se pune: Ori cei din Alianta D.A. au avut juristi prea prosti atunci sa-si dea seama de drepturi, ori acuma cei de la PDL au juristi prea prosti si nu pot sa se apere.
          Daca gresesc undeva, din pucnt de vedere al informatiilor, va rog sa ma corectati.

          Reply
        7. BogdanL

           @_felix_ Diferenţa e că atunci îi interesa, acum nu îi interesează. Tocmai ce s-au hotărât că statul de drept în România e un moft. Momentan nu mai este nimic care să cenzureze în mod direct hotărârile Parlamentului, decât Parlamentul însuşi. Indiferent de ce se întâmlă, ei rămân cu această procedură de demitere ilegală, pe care nu pot să o acopere.

          Reply
  11. poweraxxel

    cum spuneam demult, era mai important daca PDL-istii se retrageau din parlament in semn de protest. Astazi, sunt scosi in suturi si nimeni nu reactioneaza.
    Ar fi mult mai de impact ca BAsesuc sa isi dea demisia in semn de protest fata de comportamentul actualei puteri. Oricum urmeaza sa fie gonit indiferent de opinia populatiei. Sper ca nu va faceti iluzii ca referendumul va fi indeajuns de liber incat sa iasa alt rezultat decat cel dorit de USL-asi! In cazul asta, o demisie cu o adresare in fata parlamentului european ar fi mult mai de impact …

    Reply
    1. Never G

       @poweraxxel Plecarea si demisia inseamna renuntare, abandon. Din cat i-l cunosti pe Basescu ce-l recomanda sa paraseasca lupta? 
      Eu stiu ca gandeste ca un comandant de vas. Chiar daca va ramane singur nu va renunta la lupta pentru statul de drept.

      Reply
      1. poweraxxel

         @Never G demisia nu inseamna renuntare. Demisia inseamna ironic, tocmai un nou inceput. Demisia inseamna tocmai oferirea tuturor instrumentelor de care USL-istii de plang ca ii incurca sa isi demonstreze competenta. Asa nu vor mai avea pe ce sa dea vina. Nici ei, nici electoratul idiot care sta cu gura cascata toata ziua la Antena 3 si cred toate balivernele, La un moment dat, vor realiza ca ceva nu se potriveste. Oricum, vad ca audientele se modifica. B1 a devansat Realitatea si Romania TV. Urmeaza Antena 3.

        Reply
  12. Florina

     Mirel Valentin Axinte 
     
    Mîine la Cristoiu, pe B1TV, de la 22.00 la 24.00, Anca Cernea (În Linie Dreaptă). De la 23.00 la 24.00, intru și eu în emisiune.

    Reply
    1. Alex D

       @mircea_ http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12696569-victor-ponta-ministrul-justitiei-propus-azi-orice-fel-sesizari-privitoare-judecatorii-ccr-fie-retrase.htmAdica Ponta cere stabilitate, dupa lovitura de stat. N-o sa mai atace CCR, pentru ca CCR n-o sa mai aiba niciun rol

      Reply
    2. Alex D

       @mircea_ Adica Ponta cere stabilitate, dupa lovitura de stat. N-o sa mai atace CCR, pentru ca CCR n-o sa mai aiba niciun rol
       http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12696569-victor-ponta-ministrul-justitiei-propus-azi-orice-fel-sesizari-privitoare-judecatorii-ccr-fie-retrase.htm

      Reply
      1. val_one

         @Alex D  @mircea_  e o rezolvă ei mai simplu. retrag sesizările de pînă acum împotriva unor judecători de la CCR, că nu dau bine, şi dau o OUG prin care curţii i se restrîng atribuţiile.

        Reply
        1. Ilinca

           @val_one  @Alex D  @mircea_ da, asta e ideea. Au vazut ca atacul asupra judecatorilor e foarte prost vazut la extern si au decis sa o ia, in cunoscutul stil pesedist, pe ocolite. Adica judecatorii raman neatinsi, ii stimam si-i pretuim atat de tare incat nici nu le mai dam nimic de lucru. 

          Reply
        2. Boghy

           @val_one  @Alex D  @mircea_ Or sa tina mortul in geam ca sa-i pacaleasca pe fraierii din exterior care curand ii vor legitima.

          Reply
  13. Hongse

    CURSUL DE SCHIMB
    03.07.2012
    1 EUR 4,4505 +0,0009 +0,02%
    1 USD 3,5347 +0,0139 +0,39%
     Cât s-o face azi?
     

    Reply
    1. digg4pip

       @Hongse nu cursul e problema acum (oricum BNR-ul e pe pozitii), costul imprumuturilor va fi  o problema cand ratingul de tara va scadea cu una/doua trepte; teoretic, Romania nu e in „junk status”, practic suntem in rahat!

      Reply
  14. chriscross

    – in cazul in care antonescu va fi presedinte interimar va putea numi oameni la dna, procuratura generala, ani? va putea schimba sau numi judecatori?
     
    – „Ponta plagiaza pe Hitler” 🙂

    Reply
    1. Hongse

      @chriscross
      Hitler l-a plagiat pe Lenin. Acum cred că înţeleg ce-a vrut Rus să spună de fapt dar s-a încurcat în meandrele concretului, de la Lenin toate loviturile de stat au fost plagiate.
       

      Reply
  15. SimonaM

    Să-mi dau și eu cu părerea, foarte pe scurt, despre mitingul de ieri.
    Mie mi se pare că trebuie să ne spunem păsurile și să manifestăm civilizat și legal, fără scandal și fără să forțăm represalii.
    În definitiv, stăm cu Constituția în mână, cerem respectarea legii, deci ar fi indicat să ne menținem și noi, și manifestația noastră, în limitele legii.
    Nu cred că trebuia să ne batem cu jandarmii, să sărim în mijlocul traficului și nici alte vitejii.
    Cred că tocmai asta ne deosebește de uslași și de ultrași. Dacă vrem legea respectată, să o respectăm și noi.
     
    My two cents.

    Reply
  16. Rheia

    Colegii mei de birou, cu doar două excepții, se uită plictisiți la mine, cînd îi întreb dacă nu-i îngrijorează ce se petrece. Oameni cu școală, oameni cu aspirații. Măcar unul dintre șoferi a avut curiozitatea să mă întrebe de ce sînt eu îngrijorată. Atîta doar că, după primele mele două fraze de explicație, sărmanul copil a bîiguit încurcat: Iertați-mă, dar cine e Ponta?

    Reply
      1. Yeba

         @Boghy  , ăştia descrişii nu sunt niciodată ridicaţi de pe stradă, nu deranjează. Doar că mă îdoiesc că au aspiraţii altele decât un concediu la Paris şi/sau o bursă la Harvard pentru copil, fără să poată explica din ce cauză e Harvardul mai moţat decât Dimitrie Cantemir, că doar tot private sunt…

        Reply
        1. Rheia

           @Yeba  @Boghy Exact. Am fost și eu ca ei, așa că-i înțeleg, și de-aia m-apucă disperarea, fiindcă-mi dau seama cît îs de greu de convins! 

          Reply
  17. Gramofonu

    Am fost acolo cu gindul de a merge pina la capat, oricare ar fi capatul ala.
    Dar realitatea din teren m-a cam dezamagit.
     
    1 arestat, 3 recalcitranti (dintre care unul amendat), 2 inconstienti (amenda de circulatie).
    Nu stiu cine si de ce a fost arestat.
     
    Ma numar printre recalcitranti.
    Cind a fost oprita coloana de la revenirea prin fata guvernului, toata lumea s-a oprit. A durat ceva pina am ajuns acolo, mai aveam de traversat doua strazi. Ajung, vad cum jandarmii blocasera trotuarul.
    Am avut o secunda de WTF, dupa care mi-am impachetat afisul si am trecut. A avut unul o tentativa sa ma blocheze, parata de mine cu un zimbet larg.
     
    In fata guvernului, unui domn in virsta i se „studia” buletinul de vreo 10 minute. Un tip a sarit sa-l ajute: i-a luat pancarta (format A3) si-l „apara de soare”, cu pancarta tinuta sus. Domnul in virsta (pe la vreo 70, cred) a fost bruscat de politie, pina cind tinarul a intervenit. Am inceput si eu sa filmez si sa strig sa nu mai tina lumea in soare (il vazusem mai devreme: transpirat, obosit, bea apa pe o banca).
    Moment in care au aparut jandarmii si ne-au cerut s-o intindem de acolo. Evident, tipul cu pancarta a invocat dreptul la libera circulatie, a insistat pina la marginea agresivitatii in a le cere jandarmilor sa numeasca legea care ne interzice sa ne aflam acolo.
    Raspuns din democratie: „ce, ba, ma iei pe mine cu legi? ti-am zis sa pleci, pleaca”. N-am plecat. N-am vrut nici sa ne legitimam, pentru ca nici jandarmul n-a fost in stare sa furnizeze o legitimatie de serviciu.
     
    Tipul agita pancarta in continuare, eu tocmai apasasem aiurea pe butoane si ma chinuiam sa reincep filmarea, cind vine un jandarm la mine cu ochii gogonati si incepe sa urle sa nu-l mai filmez.
    Ce spatiu public, ce drepturi cetatenesti? Ala facuse ochii cit cepele, se inrosise de furie si se aplecase de spate ca pentru lovitura.
    Pentru asta venisem. M-am gindit „gata, incepe”.
    Tipul cu pancarta incepe sa strige la el.
    Incep si eu sa-i spun ca la urma-urmei nu exista nicio lege sa ma opreasca sa filmez cladirile.
    „DA’ NU MA MAI FILMA PE MINE!”
    „Atunci nu mai stati, dom’le in dreptul cladirii!”
    S-a mutat mai la dreapta, iar eu am comutat de la blocul pe care-l filmam catre cladirea guvernului.
    S-a departat.
    Am ramas toti 3, asteptind sosirea grupului…care n-a mai venit.
     
    Aseara nu m-am mai gindit la asta, am asteptat dimineata pentru concluzii „la rece”.
     
    1. Pentru mine au fost doi eroi acolo: domnul in virsta si tipul care i-a preluat pancarta cu „Plagiatul e pontagios”.
    Singurii care au tinut sus pancarta in fata guvernului, printre jandarmi, dupa interdictia de circulatie.
    2. Nu vi se pare suspect trotuarul ala in reparatii, lasat cu bucati de ciment puse frumos, in doua gramezi, numai bune pentru aruncat? Una spre Antipa, una spre parc? STATI NAIBII DEPARTE DE GRAMEZILE ALEA DACA VRETI SA AJUNGETI INTREGI ACASA. Asteptati-va la orice! Sint convins ca, la momentul potrivit, GROFAZ va trimite pe cineva sa le foloseasca, astfel incit sa aiba motive sa puna pulanele pe noi.
    3. Vind apartament. Donez cetatenie.
     
    P.S.: Poze n-as pune. Ar vrea „ei”. O sa le pastrez pentru cind o sa-mi fie frica si o sa am nevoie de curaj.

    Reply
    1. Alex D

       @Gramofonu Trotuarul reparat și mie mi s-a părut suspect. Cum este suspectă și reparația de la Universitate (cu garduri de 2 m). Îmi sună plauzibil ca lucrurile să fie pregătite pentru distrugere (ca în iarnă), dacă se strâng mai mulți oameni.Eu și nevastă-mea o să fim acolo și azi și o să protestăm pașnic, ca ieri. Ce o fi, o fi

      Reply
    2. Never G

       @Gramofonu Grupul a fost oprit de un tanar dragut care parea ca este la miting si negocia cu jandarmii. El a insistat ca nu avem voie cu pancarde ca asa e legea.

      Reply
      1. Gramofonu

         @Never G Da, stiu, asa ar fi fost intelept sa facem si noi.
        In orice miting normal, ar fi trebuit sa fim incadrati la „agitatori” si evitati.
        Sint constient de asta si ma bucur ca ati ramas acolo, ca sa nu degenereze lucrurile.
        De-asta v-am si dat „Like” la mesaj.
         
        DAR EU N-AM MAI PUTUT! N-am putut sa stau deoparte vazind un batrin (scuze!) cu o pancarta! Am copil mic acasa, si pentru el m-am dus.
         
        (ar fi trebuit sa trec asta la concluziile pentru ieri: 4. Nu faceti asta. Doar daca sinteti pregatiti sufleteste pentru duba.)

        Reply
    3. Never G

       @Gramofonu Barbatul arestat a fost retinut doua ore pe motiv ca purta pancarda pe piept. O ora a asteptat  si o ora a dat explicatii pentru procesul verbal.

      Reply
      1. Never G

         @Gramofonu Cand i s-a dat drumul s-a intors la miting  foarte contrariat de ce i s-a intamplat.

        Reply
        1. Gramofonu

           @Never G Merci pentru explicatii.
          E un norocos, o sa-i fie de folos procesul verbal atunci cind o sa depuna cerere de azil politic.

          Reply
  18. groza

    In aceste momente asistăm neputincioși la „unificarea” puterilor în stat, într-o singura mana a USL-ului. Azi, s-a rupt echilibrul acestor puteri. S-a spart barajul ce stăvilea tendința naturala o omului de acaparare totala a puterii. Ruperea acestui echilibru intre puterile statului, deschide larg ușa abuzului de putere cu consecința dispariției armoniei sociale si a garanției libertății umane. Daca John Locke sau Montesquieu ar mai trai azi, ar muri a doua oară, subit, de rușine. Vinovat, în egala măsură de aceasta stare, se afla si PDL-ul, si mai ales factorii sai de decizie, care a permis, cu o vinovăție culpabila, ca lucrurile sa alunece în direcția asta. PDL-ul avea datoria sa nu dea naștere la asemenea derapaje din logica democrației.

    Reply
  19. Boghy

    Sunt curios ce gandeste acum Patriciu, de care a cam uitat lumea. Datorita lui il avem acum pe mascariciul Antonescu. Sa-ti fie rusine Patriciu. Sper ca esti multumit acum.

    Reply
    1. Luminita

       @sanantonio  pai Zgonea si Hrebenciuc ( care ii tine locul puturosului avand in vedere ora matinala) se afla deja la guvern, CU CARNETELUL IN MANA PENTRU A PRIMII INDICATII PRETIOASE DE LA SEFU

      Reply
  20. Never G

    Bleen, trece in lista o institutie tintita imediat ce au ajuns la guvernare:
    15. Arhivele Nationale 

    Reply
  21. GabiDumitru

    Salut!
     
    Am fost si eu ieri,pina pe la 7,30.Apoi a trebuit sa plec.
     
    Astazi iesim undeva?

    Reply
    1. SimonaM

       @GabiDumitru Astăzi, same story, more people. Pța Victoriei.
      Mâine e miting în Pța Revoluției.

      Reply
    2. Geo_B

       @GabiDumitru In fiecare zi se va face la victoriei protestul. Azi eu sunt decis sa stau pana tarziu. Ieri am plecat pe la 21:30 si dupa aia am trecut cu masina in jur de 22:00 prin piata si inca erau oameni. Azi voi sta si eu cu ei.

      Reply
      1. Rheia

         @Geo_B  @GabiDumitru Azi eu o să-mi iau și apă. Și o poșetă care să-mi lase mîinile libere, să pot ridica măcar o foaie A4 cu mesajul USL=MAFIE.

        Reply
    3. Hongse

      @GabiDumitru
      Azi îmi iau scutire medicală, sunt răcit bocnă. Ieri abia puteam să vorbesc, da’mi’te să urlu. Mă păstrez pentru mâine.
       

      Reply
    4. Gramofonu

       @GabiDumitru Eu am alte planuri. Trebuie sa le stric ziua unora, sta-le-ar in git fursecurile!

      Reply
  22. Nea

    Sper să ţină şi protestele astea măcar cât cele din ianuarie (sau mai puţin, dacă guvernul de marionete al lui Voiculescu cade mai repede). Nu de alta, dar ca să pot veni şi eu, când ajung în Bucureşti.
    Oricum, e groasă, miza e enormă.

    Reply
    1. Nea

      Aş vrea ca doi dintre cititori să meargă în locul meu (şi să-şi aducă şi vreo 20 de prieteni, dacă se poate).
      Dacă vor lua bâte de jandarmi pe spinare, ne decontăm noi, le ţin locul data viitoare.

      Reply
      1. Annia

         @Nea sper sa nu mai existe o „data viitoare”, sper ca nimeni sa nu mai repete ticalosiile la care am asistat in ultima vreme.
         
        Nici eu nu pot ajunge la Bucuresti; mi-am anuntat, insa, prietenii. Aseara au fost in piata 2 dintre ei, sper ca in seara asta sa ajunga mai multi.
         
        un lucru mi-e clar: numai presiunea strazii ii mai poate opri; ei nu se impiedica de „fineturi”cum ar fi respectarea legii. 
         
        Sa ne ajute Dumnezeu!

        Reply
  23. Bleen

    Mîine la Cristoiu, pe B1TV, de la 22.00 la 24.00, Anca Cernea (În Linie Dreaptă). De la 23.00 la 24.00, intru și eu în emisiune.

    Reply
    1. Rosu

       @Bleen Pentru clarificare: „maine” adica 5 iulie? ca era noapte cand ai scris, deci poate fi si 4 iulie -rog confirmare.

      Reply
  24. corinagolem

    Sa ramanem la citatele anglo-saxone sau sa aparam „zaharisitii”…..Da Doamne sa fie bine!

    Reply
      1. Hongse

        @Bleen
        Ăla cu un fel de cămasă albă din centru dreapta (care probabil caută tigările în traistă) e yours truly.
         

        Reply
    1. EleninaNicuţ

       @Bleen  @Rezon  Cristian Calin  Ummagummaaa m-ai dat de stanga, n-o sa te iert niciodata :-))

      Reply
  25. Merechene

    ma uitam pe pozele puse de ILD pe FB. lume buna la miting, toti imbracati cu gust, curati, fara sepci staliniste pe cap, linistiti, decenti… mi-ar fi placut sa fiu acolo.

    Reply
    1. quaddelta

       @val_one Imi place semnatura astora „Vae Victis”.  Ce *$&#@$ au invins astia in timpul serviciului militar? Randuri de porumbi cu militarii in termen?

      Reply
      1. Never G

         @quaddelta  @val_one I-a scos USL-ul la inaintare ca sa strice mitingul celor ce apara statul de drept.
        Astia n-au reguli. Iti da in cap si zice ca ti-a facut un bine.
        Daca acum procedeaza asa mai tarziu vor fi de neoprit in faradelegi.

        Reply
        1. Never G

           @val_one  @quaddelta Da, acum e mineriada completa. Pana acum au venit minerii si au plecat dar ce ne facem daca nu mai vor sa plece? Cum actionam?

          Reply
  26. Never G

     Am fost la miting. Merita! Iti da sentimentul ca nu esti o furnica pe care o calca oricine in picioare. Am stat 3 ore. Ne-am plimbat, am avut lozinci pe A4 si am scandat. „Demisia”, „DNA”, „CCR”, „Justitia” si altele. Cel mai mult mi-a placut: „Ponta nu uita/Tu urmezi la Rahova”
    Va astept azi la ora 19 la Piata Victoriei. Daca nu pentru „statul de drept”, macar pentru mandria de a povesti nepotilor mai tarziu ca ati contribuit la libertatea lor.

    Reply
  27. adina

    Mircea Marian: Basescu are aceeasi munitie ca in 2007, dar astia au invatat intre timp sa se apere.
    Cristoiu: Oricum, chiar daca e repus in functie, Basescu nu mai are aliati politici, nimeni nu va mai face vreo intelegere cu el.

    Reply
    1. Nemo

       @adina cred ca daca as accepta suspendarea care va sa vina, si daca as fi reales, primul pas ar fi sa-i arestez pe astia. nope, nu glumesc.

      Reply
      1. adina

         @Nemo sigur sunt fapte penale ce au facut ei astazi, au ignorat complet si au incalcat regulamentul parlamentului care e lege organica din cate inteleg, si 4 hotarari de la CCR pe tema revocarii presedintelui de camera sau senat. Dar cum domnia legii a fost suspendata, nimeni nu-i trage la raspundere si totul are aparenta jocului democratic parlamentar, ca sa-l citam pe distinsul ministru de externe.

        Reply
        1. Never G

           @adina  @Nemo Eu cred ca justitia iese din amorteala si actioneaza daca ies oameii masiv in strada. Asa au si ei sansa sa nu ramana la cheremul USL-ului.

          Reply
  28. liviuta

    Eu nu inteleg de ce se lamenteaza astia pe B1 tv (eu nustiu cum sa le trimit un mail) ca eventuala OUG de modificare a atributiilor Curtii Constitutionale nu are de cine sa fie atacata, dupa revocarea Avocatului Poporului.
    Dar decizia Parlamentului de revocare a Avocatului Poporului nu poate fi atacata azi, maine, la CCR, cat mai e timp?

    Reply
        1. sanantonio

           @liviuta Avocatul Poporului a fost schimbat. Hotărîrea parlamentului nu poate fi judecată de CCR dacă nu e publicată în MO.

          Reply
    1. Rosu

       @liviuta exista posibiliatatea ca CC sa se intruneasca maine la prima ora si sa pune bete in roate acestei mascarade sinistre… Dar sunt bete in roate, nu piedici serioase… Astia calca in picioare totul, cu parlamentul in spate si cu votul unei majoritati monstruoase. Asistam la o preluare a Romaniei in suturi. La un meci de box USL loveste repetat cu picioarele sub centura dupa ce a batut arbitrul bine… E ceva ce trece dincolo de orice asteptare… Nimeni nu se astepta ca in Romania asa ceva sa mai aiba loc. Este incredibil. Acesti mufloni bat acum cu coarnele totul. Nu le mai pasa de nimic, erau amenintati de singura lance ascutita: justitia… Acum daca incaleca  tara intreaga vor pune capastrul si pe ea. 
      Pentru posteritate zic, desi ca om de bun simţ deobicei nu imi permit: !izda mamii voastre de stricatori de tara! Sau cum zice ardeleanul: nu v-ajute Dumnezeu!

      Reply
      1. liviuta

         @Rosu Daca maine ar fi atacate toate aceste decizii de azi si ar fi declarate neconstitutionale, ar deveni nule si fara efect.

        Reply
      2. liviuta

         @Rosu Practic, prin anularea acestor decizii toata miscarea de forta de azi ar ramane fara efecte juridice. Iar cu forta fizica nu cred ca ar uzurpa scaunele Av. Pop., sauale presedintilor camerelor.

        Reply
        1. sanantonio

           @liviuta  @Rosu CCR nu se poate autosesiza pe hotărîrile guvernului. CCR nu se poate pronunța pe hotărîrile parlamentului care nu sînt publicate în MO.

          Reply
        2. quaddelta

           @sanantonio  @liviuta  @Rosu Un om informat de pe Politeia, Cetatean spune: „Decizia 766/2011 si Decizia 120/2004: CCR poate examina si OUG-urile si le poate casa, iar efectele lor sunt automat casate si ele. „

          Reply
        3. sanantonio

           @quaddelta  @liviuta  @Rosu CCR trebuie sesizat, înainte de examinare. Nu mai are cine să facă sesizarea. Avocatul Poporului, singurul îndrituit, tocmai a plecat în concediu. Prima zi de lucru a fost istovitoare

          Reply
        4. liviuta

           @sanantonio  @Rosu In general CCR nu se poate autosesiza. Eu zic sa fie sesizata de numarul legal de parlamentari (PDL) cu privire la aceste hotarari ale Parlamentului.
          Daca hotararile  nu se publica, juridic nu exista si nici nu produc efecte, deci Avocatul Poporului e Iancu, pana la publicare.

          Reply
        5. liviuta

           @sanantonio  @quaddelta  @Rosu daca e atacata de parlamentarii PDL hotararea  Parlamentului de revocare a lui Iancu si hotararea pica, Iancu redevine Av. Pop.

          Reply
        6. sanantonio

           @liviuta  @Rosu Legal, Avocatul Poporului își pierde mandatul după depunerea jurămîntului de către următorul, nu exista noțiunea de suspendare a sa, deci Iancu e, legal, încă în funcție. Dar cui îi pasă de lege?

          Reply
        7. quaddelta

           @liviuta  @sanantonio  @Rosu Asta spune si Cetatean, OUG sunt asimilate legilor si pot fi contestate de parlamentari,

          Reply
        8. sanantonio

           @quaddelta  @liviuta  @Rosu Pot fi judecate de CCR, nu contestate de parlamentari. Singura instituție care avea dreptul de a sesiza CCR referitor la OUG era Avocatul Poporului. Altfel, ce sens ar fi avut schimbarea Avocatului?

          Reply
        9. liviuta

           @sanantonio  @quaddelta  @Rosu Parlamentarii au competenta sesizarii CCR, scrie si in Constitutie, e nevoie de un numar minim de semnaturi, pe care PDL in are.
          Tot parlamentarii PDL au sesizat CCR si cu votul uninominal.

          Reply
        10. sanantonio

           @liviuta  @quaddelta  @Rosu Era vorba despre o lege votată în parlament, nu de OUG.

          Reply
        11. liviuta

           @sanantonio  @quaddelta  @Rosu Da, iar eu ma refer la atacarea Hotararii parlamentului de revocare a Av. Poporului.

          Reply
        12. Never G

           @liviuta  @sanantonio  @quaddelta  @RosuAu zis ca ataca tot ce nu e constitutional. E posibil sa se fi sesizat deja.

          Reply
        13. Never G

           @liviuta  @sanantonio  @quaddelta  @Rosu Ei au nevoie ca de aer de sustinerea populara. Daca nu ies oamenii in strada, UE nu are argumente sa intervina deoarece se lasa impresia ca USL are sustinere populara fiind cu scor mare la locale.
          Pe noi numarul celor din strada ne poate ingropa sau salva.

          Reply
  29. val_one

    reiau aici, cu scuze, o traducere a citatului din FAZ postat de Florina. mie mi se pare destul de virulent.
     
    „Ar fi meritat încălcarea constitutiei numai ca un prim ministru dovedit ca plagiator sa nu fie obligat să demisioneze? Nu, nici măcar în România, unde noua majoritate socialliberală se orientează tot mai mult spre modelul Ucrainei şi Belarusului. Cazul de plagiat al lui Victor Ponta acelerează abrogarea legii fundamentale, dar motivul nu acesta este. Ce se întîmpla acum în Romania este încercare de lovitură de stat a majorităţii parlamentare în interesul unei clase poiltice profund corupte, eminţată cu urmărirea penală. Nu le convine deloc deputaţilor şi senatorilor ca procurorii să se ţină după fundul lor, cînd chiar şi un fost prim ministru a ajuns după gratii. Era de prevăzut, cleptocraţia de după căderea guvernului conservator Ungureanu vor folosi avantajul situaţiei. Acum se decide dacă cealaltă parte a României, cea curată, este suficient de puternica pentru a rezista.”

    Reply
    1. sanantonio

       @val_oneFAZ a fost trecut în subordinea lui Băse. Băse a plagiat din FAZ. Articol cumpărat ca publicitate electorală. Din nefericire, nu mulți români citesc FAZ. Din tragedie, prea mulți străini cu bani citesc FAZ.

      Reply
  30. Rheia

    Poate sîntem noi excesivi? Capete înfierbîntate, insolate de prea mult ping-pong cu vorbe? Poate oamenii mulți din țara asta își zic: Hai că n-o fi dracul chiar atît de negru, altfel ne-ar fi dat Dumnezeu un semn din cer. 

    Reply
        1. adina

           @Rheia  @SimonaM sa nu luam exemplul lui Blaga, sa fim realisti, ceea ce inseamna sa ne asteptam la ce e mai rau.

          Reply
        2. Merechene

           @adina  ce fericitit trebuie sa fie europenii pentru ca nu mai trebuie sa tirmita bani si pentru Romania. a picat la tzanc treaba asta si asa chitzaiau ca nu aveau cu ce sa ajute Italia. da, o sa fie foarte naspa. cretinii de uslasi nu stiu la ce se inhama.

          Reply
        3. Yeba

           @Merechene  , ca maine o sa afli ca numai cine a furat are depozite in euro, deci e mai corect sa fie nationalizate, nu-i asa, popor?

          Reply
        4. SimonaM

           @Yeba  @Merechene Doamne apără și păzește!!!! Vrei să spui că numai cine a furat ȘI alianța cea mai cinstită au depozite în euro. Și de naționalizat, le naționalizăm pe cele care nu aparțin alianței. Nuuu?

          Reply
        5. Yeba

           @SimonaM  , zic și eu, le dau idei. Ăia importanții nu țin banii în țară. Ăilalții de ce-ar conta? Mama îmi povestește acum cum a fost la naționalizare (care a urmat unei stabilizări monetare: băieții din spam, dați search. dacă nu vi s-a spus ce inseamnă) – Bețivii și leneșii satului umblau hăhăind pe drum: Mi-au luat comuniștii tot ce n-am avut! Deci mulți se vor bucura, fiindcă astfel vor avea ce bea și mâine. Poimâine e departe. E f intuitiv.

          Reply
  31. Ilinca

    Mark Gitestein foarte moale la adresa ultimelor evenimente:
     
     http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/exclusiv-interviu-cu-ambasadorul-statelor-unite-mark-gitestein-stabilitatea-institutiilor-statului-este-critica-pentru-romania-si-pentru-viitorul-ei-269467-pagina3.html#top_articol
     
    Maine este 4 iulie, sigur va fi mare sindrofie la ambasada. Poate o mica adunare la poarta nu le-ar strica…

    Reply
    1. sanantonio

       @Ilinca, un bairam la porțile ambasadei SUA ar fi exact ce le-ar lipsi uslinoșilor. Teamă mi-e că mîine locația asta va fi inaccesibilă din motive de siguranță.

      Reply
    1. adina

       @Hongse toata lumea se intreaba de ce e important sa iasa Nastase din inchisoar, ca doar nu-l mai resusciteaza politic dupa aia. Poate da poate nu. Dar Nastase detine cheia multor dosare penale ale oamenilor politici din actuala majoritate.

      Reply
        1. Hongse

          @Rheia@adina
          Dimpotrivă. E foarte gravă. Cristoiu sugerează că Noo49 a condus şi încă conduce toată hora.
           

          Reply
        2. sanantonio

           @Rheia  @adina  @Hongse Nu Năstase e cheia, ci riscul ca și alții, inclusiv Voiculescu, să-i urmeze calea.

          Reply
        3. Rheia

           @sanantonio  @adina  @Hongse Păi asta s-a sugerat și la execuția lui Ceaușescu, nu? Nu țin eu bine minte?

          Reply
        4. adina

           @Rheia  @Hongse Nu e deloc banala. E vorba de oameni, obisnuiti sa traiasca bine, sa pocneasca din degete si toate rotitele sa se miste. Tineti minte ca oamenii astia cand folosesc functiile publice pentru a dobandi averi, ei practic acumuleaza pentru generatii intregi, pentru copii, nepoti si stranepoti.

          Reply
  32. Mistral

    Victoria!Ciprian Ciucu    iulie 3, 2012/ Contributors
    ”Zic vouă celor fără de prihană Zic vouă păcătoşi cu chip smerit Şi vouă luptătorilor cu pieptul rană Si ţie, politruc nenorocit Zic vouă care-aveţi încă puterea De-a scoate răul care zace-n voi ”

    Reply
  33. anarchix

    Situatia e extrem de grava. Daca este asa de grava, Base n-ar fi ezitat sa actioneze in mod decisiv.
    E clar ca SRI i-a aratat midle finger.

    Reply
    1. sanantonio

       @anarchix Citește cu atenție articolul de pe hotnews recomandat mai jos de @Rheia . Fii calm!

      Reply
      1. anarchix

         @sanantonio  @Rheia Sa fiu mai explicit. Base trebuia sa foloseasca si el toate ambiguitatile din codul penal sa-i beleasca pe astia.

        Reply
        1. Rheia

           @anarchix  @sanantonio Să-i bellească cu ce? Cu pliciul de muște? Cu deschizătorul de conserve? 

          Reply
        2. sanantonio

           @anarchix, nu înțelegi, sau te faci ca nu-nțelegi. Nu pe Băse l-au belit, ci pe noi toți. Băse nu contează, pe termen lung. Elimină elementul Băse din ecuație și vezi ce-ți ramîne. Rezultatul ăla contează, de fapt.

          Reply
        3. anarchix

           @sanantonio Lasa asta cu noi toti. Asta era evidenta de la inceput. (Trebuie sa spun ca din cand in cand ma gandeam ca in cativa ani sa ma intorc si sa incep  o afacere in RO. Era o posibilitate destul de mica, dar imi placea sa stiu ca e acolo. )

          Reply
        4. Merechene

           @sanantonio  pentru ponta si antonescu, usl,  tu nu contezi. si nici familia a, nici macar idiotii care voteaza usl.  intreba-0i pe romani cu cine voteaza . intreaba-i daca sunt de acord cu plagiatul, cu incalcarea Constitutiei. O sa vezi adevarul crunt!

          Reply
        5. sanantonio

           @Rheia,  nici chiar așa, nu mor _oaiele ușor, deși așa ar părea la o primă vedere. Nu subestima puterea ”auto-respectului” masculin. Oricum, fuga n-a fost niciodată o soluție constructivă.

          Reply
    1. anarchix

       @Rheia I-am dat un skimming.  NImic deosebit. De fapt, mai jos am dat un link la codul penal. Acolo am citit atent si intr-adevar astia n-au facut nimic strict ilegal vis-a0vis de lovitura de stat. Asta ar fi putut fi  si puterea lui Base.

      Reply
      1. adina

         @anarchix  @Rheia acum este clara referirea lui Bleen la o chestiune apropiata de tradare nationala care poate arunca USL cu 20 de ani in urma. Si ca Ponta si Antonescu au puterea sa o opreasca. Parerea mea ca e crucial detaliul asta.

        Reply
      2. sanantonio

         @anarchix Deci răspunsul nu e nici în codul penal, nici la Băsescu. E la fiecare român care pricepe că statul român de drept e pe cale să dispară.

        Reply
        1. anarchix

           @sanantonio Tocmai am terminat de citit de la un capat la altul legea respectiva. SRI nu poate actiona pentru simplul motiv ca legea nu prevede nimic din ce au facut nemernicii astia. Asta e.

          Reply
        2. sanantonio

           @anarchix este! De-asta tot spun, nu putem aștepta la nimic de la instituții. Soluția stă în fiecare român căruia îi pasă de cum trăiește.

          Reply
    1. Mistral

       @Rheia bizdic si caraghioslic a fost mai ieri cand AP a scrris articolul . Acum e altceva .

      Reply
  34. poweraxxel

    Somnoroase păsărele Pe la cuiburi se adună, Se ascund în rămurele – Noapte bună!
    Doar izvoarele suspină, Pe când codrul negru tace; Dorm şi florile-n grădină – Dormi în pace!
    Trece lebăda pe ape Între trestii să se culce – Fie-ţi îngerii aproape, Somnul dulce!
    Peste-a nopţii feerie Se ridică mândra lună, Totu-i vis şi armonie – Noapte bună!
    PS: la duba cu ghilimelele!!!

    Reply
  35. Florina

    Karl-Peter Schwarz, FAZ:
     
    Korrupte KlasseFrankfurter Allgemeine Zeitung vom 04.07.2012 Seite 8Ist es der Mühe wert, offen gegen die Verfassung zu verstoßen, nur damit ein des Plagiats überführter Ministerpräsident nicht zurücktreten muss? Das ist es nicht einmal in Rumänien, wo sich die neue sozialliberale Parlamentsmehrheit in Sachen politischer Kultur immer mehr an der Ukraine und an Weißrussland orientiert. Der Plagiatsfall Victor Pontas beschleunigt zwar die Aushebelung des Rechtsstaates, aber die eigentliche Ursache ist er nicht. Was jetzt in Rumänien vorgeht, ist der Versuch eines Staatsstreiches, der von der neuen Parlamentsmehrheit im Interesse einer zutiefst korrupten, von Strafverfolgung bedrohten politischen Klasse unternommen wird. Es passt den Abgeordneten und Senatoren nicht, dass sich Staatsanwälte an ihre Fersen heften, dass sogar ein früherer Ministerpräsident hinter Gitter gesetzt wird. Es war vorauszusehen, dass die Kleptokraten nach dem Sturz der konservativen Regierung Ungureanu die Gunst der Stunde nützen würden. Jetzt entscheidet sich, ob das andere, das saubere Rumänien stark genug ist, um ihren Sieg zu verhindern. kps.

    Reply
        1. anarchix

           @Yeba  @Never G  Articolul ala e aceeasi supa reincalzita de cateva zile incoace. Intentii si ganduri decente din partea unor vestici bine intentionati.

          Reply
        2. Rosu

           @anarchix NU! Este extrem de dur. Spune ca era de prevazut ca „cleptocratii” vor profita de momentul favorabil al caderii guvernului conservator Ungureanu.

          Reply
        3. Rosu

           @anarchix  Omul stie foarte bine ce se intampla. Pentru noi nu e mare branza, dar nu e nici un ignorant care vorbeste in gol.

          Reply
        4. adina

           @anarchix  @Rosu conteaza cand iti taie UE fondurile si nu mai ai cu ce sa-ti hranesti clica de politruci. E ca intr-o haita de lupi. Masculul alfa ramane in picioare cat timp impune respect si cat timp e in stare sa gaseasca de mancare pentru haita. Cand nu mai e in stare, el e primul sacrificat si mancat de haita.

          Reply
    1. sanantonio

       @Florina Sper ca românii, în primul rînd, să fie destul de puternici. România e sub asediu instituțional.

      Reply
  36. sanantonio

    ”Ziua-n care puterea a încercat să dea o lovitură de stat”. Eugene Ionesco e invidios că n-a trăit momentele astea unice. Se zgîrie pe gît acolo, sus, unde e.

    Reply
  37. BogdanL

    Victor Ponta: „Am acceptat deciziile instantei, chiar si cand au fost dureroase personal, pentru a respecta MCV” (hotnews.ro).  Nu le-a respectat fiindca erau decizii ale instantelor de judecata, ci fiindca il obliga MCV. Dupa ce diaspare MCV nu le mai respecta?

    Reply
  38. Yeba

    Adrian Ursu, A3: Sunt nisște forțaje. Dar sunt niște forțaje legale, așa cum se mai întâmplă la revoluții.

    Reply
    1. adina

       @Yeba iar Ursu forteaza limba romana. Pacat ca n-am diacritice ca arata bine de tot tz-ul ala in cuvantul impricinat.

      Reply
  39. poweraxxel

    un jandarm de pe acolo era foarte ofuscat de primirea de car a avut parte echipa antenei  …
    Cu ceilalti am stat de vorba, dar asta era foarte oparit. Se adresa cu dumenavoastra si imi cerea sa nu ma mai bag in seama … La duba cu ghilimelele!!!

    Reply
  40. adina

    Kelemen Hunor: Institutiile nu sunt persoane.
    Turcescu: Ponta a avut dreptate cand a zis ca nu se atinge de judecatorii CCR. De persoana lor nu, de atributiile lor da. Deci judecatorii nu vor fi revocati pentru a pastra aparentele. CCR va avea ca atributii doar analiza unor stele cazatoare.
     
    Nota mea: Iar Hunor a spus-o pervers de simplu.

    Reply
    1. Hongse

      @quaddelta
      Hai mai bine să-i plagiem: „Ieşi afară javră ordinară” Acum chiar se portiveşte.
       

      Reply
  41. sanantonio

    Tocmai am vorbit cu un coleg de acasă și-mi povestea că a trecut prin piața Victoriei unde i-a vazut pe unii cu ghilimele desenate, care protestau față de plagiatul lui Ponta!!! Deci asta e percepția omului de rînd în ziua în care s-au evaporat Constituția și legile de funcționare ale Parlamentului: că se protestează împotriva plagiatului! N-a fost nici un protest, azi, împotriva desființării statului român de drept, ci împotriva unui banal plagiat de care rîd și useliștii: ”ia uite-i, bă, și p-ăștia ce preocupări au, cînd noi le punem carîmbu pe grumaz!” Ne mai mirăm că nu e nici o virgulă despre ce s-a însîntmplat azi în România? Chiar, dar ce s-a întîmplat?

    Reply
    1. Hongse

      @sanantonio
      Am cam fost un pic dezamăgit. Eu nici măcar nu mi-am luat posterul pe care mi-l pregătisem, credeam că altele sunt problemele.
       

      Reply
  42. Hongse

    La nasul.tv: In democraţie e interzis ce nu e prevăzut în lege.
    Ioan Ghise: Nu-i adevărat!
     

    Reply
    1. sanantonio

       @Hongse, Ghișe are dreptate. În democrație, ce nu e interzis de lege, e permis. Afirmația despre democrație de la nasul.tv e aberantă. Cum adică, îmi trebuie o lege ca să beau o bere? Să respir pe gura? Să sforăi?

      Reply
      1. Hongse

        @sanantonio
        Da, dar nu se discuta despre asta. Se discuta despre ce s-a întâmplat azi şi în ultimele zilele respectiv la justiţie.
         

        Reply
        1. sanantonio

           @Hongse Atunci, problema e alta: că nu s-au respectat legile și regulamentele de funcționare a instituțiilor statului de drept. Nu că e interzis ceva ce nu e prevăzut în lege! Ce dinozaur din partidul lui Blaga a scos perla asta? Mircea Toader?

          Reply
        2. Hongse

          @sanantonio
          Asta era discuţia. Scuze, am citat doar idea generală. De proceduri şi regulamente era vorba.
           

          Reply
      2. BogdanL

         @sanantonio  @Hongse In democratie ai voie sa faci cam ce iti spune poporul, nu ce iti da voie legea. Daca poporul nu vrea sa porti galben, in democratie nu porti galben, nah. Intr-un stat de drept ai voi sa faci ce nu iti interzice legea.

        Reply
  43. Yeba

    In afară de ruși nu se amestecă nimeni, stați liniștiți. Toți, toți vor fi oripilați, dar viața e complexă și sunt țări multe. 

    Reply
  44. Blogalistan

    Intru in „disperare” pe presa de afara – CNN, Reuters, BBC, FAZ, etc… doar in Francepress o notita privind interventia lui Base… 
    Fratilor – suntem pe mana noastra, daca ni se va intampla ceva (noua ca tara..) si asta fara sa nu facem nimic, asta e soarta – o meritam!

    Reply
    1. Florina

       @Blogalistan 
       
      REUTERS: http://www.reuters.com/article/2012/07/03/us-romania-politics-idUSBRE8620QI20120703
       
      Iar FAZ nu cred că nu e pe fază. 

      Reply
      1. Hongse

         @Florina  @Blogalistan Karl-Peter Schwarz: I will arrive in Bucharest OTP on Wednesday evening with the flight from Vienna.

        Reply
  45. BogdanL

    Eu sper sa nu ajungem sa fie invitata o alta putere a statului, neimplicata pana acum, sa rezolve frustrarile adolescentine ale astora. Poate ca sa calmeaza la timp si isi asuma indobitocirea in stil postelnician. Si cand te gandesti la ce poate duce un plagiat in Romania….

    Reply
  46. Hongse

    De la ghilimele, anecdotă amuzantă: O femeie de mână cu o fetiţă de 6-7 ani.
    – Mami mami, noi ce strigăm? Strigăm <am uitat, zicea ceva cam din repertoriul reveuliţiei din ianuarie
    – Nu mami, nu strigăm aşa ceva, că nu e frumos
    – Avem voie să strigăm Puie Monta?
    – NUNU! Unde-ai auzit asta?
    – Dar ce-nseamnă?
    -….
     

    Reply
  47. adina

    C. Boureanu zice ca asa zisa sedinta extraordinara a Parlamentului e ilegala pentru ca nu a fost publicata in Monitorul Oficial.

    Reply
  48. adina

    Anca Boagiu: UE nu e bleaga ! Exista mecanismele de suspendare a dreptului de vot din Consiliul European si de suspendare a alocarii de fonduri europene.

    Reply
    1. DanCanada

       @adina Frectie la picior de lemn. Daca asteptam de la altii sa se intoarca statul de drept, o sa dureze ceva timp…
      Iar o sa astepte romanii degeaba sa vina americanii.

      Reply
  49. Hongse

    Hunor are conştiinţa împăcată şi statura verticală. Ei se prezent în sală dar nu votează. Futu-l.
     

    Reply
    1. hope18

       @Hongse
       Chestia asta cu minoritatile ar trbui desfiintata.Sunt niste capuse ale statului.Vor sa faca politica sa intre in partide

      Reply
      1. Hongse

        @hope18
        N-am nimic cu ei, să fie dacă sunt aleşi, mă doare undeva. Dar curva aia are tupeul să spună că ei au  conştiinţa împăcată pentru că s-au abţinut! Doar au stat pe scaune să facă prezenţa.

        Reply
        1. hope18

           @Hongse
           Nici eu nu am nimic cu nici una din minoritati dar curvele astea din parlament ne joaca de ani de zile.

          Reply
    1. adina

       @anarchix rusine nu se astepta nimeni sa aiba cei doi, mesajul a fost adresat lor prin propozitia spusa de Basescu, dar de fapt era directionat spre electorat. Pentru ca sa fie delimitati foarte bine cei care ataca institutiile statului de ceilalti care accepta deciziile unei CCR chiar si atunci cand nu-i avantajeaza. Asa cand spui Parlamentul, Parlamentul e mare. Basescu a spus: Victor Ponta, Crin Antonescu, Daniel Constantin, Kelemen Hunor, Gabriel Oprea.

      Reply
      1. Florina

         @hope18  @Rheia 
         
        OK; înţeleg, sînt momente grele, dar ar fi bine să vă gîndiţi puţin înainte de a scrie un comentariu. Nu de alta, dar jigniţi acum memoria rezistenţei anticomuniste şi a celor peste 1500 de români morţi în decembrie 1989. 

        Reply
        1. hope18

           @Florina
           Nu ii jignesc.Am un respect nemarginit pt ei.Tocmai de asta sunt revoltata.Restul ce au facut?Marea majoritate !!!Nu poti salva o tara cu o mana de oameni demni care sunt considerati de majoritate nebuni

          Reply
        2. Florina

           @hope18 
           
          Uită-te mai sus ce ai scris, te rog şi apoi vorbim de respect. Repet, înţeleg foarte bine situaţia, tocmai de asta mai fac o dată apel la ceva cumpătare cînd e vorba de aruncat cu vorbe la adresa românilor în general. Unii dintre ei sînt chiar acum în piaţă, apropo. 

          Reply
        3. hope18

           @Florina
           OK Cred ca de nervi m-am exprimat gresit,sau am exagerat,In piata am fost si eu si o sa ma duc si maine si poimaine si cat o fi nevoie.Dar nu pot sa nu constat ca suntem o mana de oameni.Nu pot sa ma uit in istorie si sa nu vad ca poporul asta si-a taiat singur craca de sub picioare.Admit ca s-ar putea sa gresesc, dar cred ca ne trebuie si un pic de realism si sa acceptam ca suntem vinovati de tot ce ni se intampla si sa ne recunoastem limitele

          Reply
    1. adina

       @hope18 in acceptiunea ta si a mea da, in a lor nu. Si cine sa stea sa judece ce e inalta tradare si ce nu cand CCR e practic lipsita de puteri ?

      Reply
        1. hope18

           @sanantonio
           Ce institutie ar trebui sa ia masuri in situatia data? Sa ia masuri intr-un fel.

          Reply
        1. anarchix

           @hope18 S-a ajuns mult prea departe. Pe astia numai cu niste tzeste sfarmate cu pat de kalasnikov/bata de baseball ii linistesti.
           
          Romania ar fi fost OK doar daca justitia isi facea treaba timp de minim 10 ani.

          Reply
  50. adina

    Chelaru tine de hotararea de revocare a lui Blaga, re da OUG privind CCR. CCR nu mai poate judeca hotararea de revocare a lui Blaga ca nu mai are puterea asta. Hotararea de revocare este publicata in Monitorul Oficial si devine efectiva. Asta e planul. Crizel Antonescu isi vede visul cu ochii.
     
    Pe de-o parte ma bucur ca sunt intr-o tara unde singurele dezbateri publice sunt despre criza si despre masuri posibile si unde curtea lor constitutionala e la locul ei. Pe de alta parte imi pare rau ca nu sunt la manifestatie cu voi, ca imi vine sa-i strang de gat de cati nervi am.

    Reply
  51. Merechene

    am si eu o intrebare. Curtea Constitutionala nu poate sa declare nule absolut toate actiunile guvernului care incalca Constitutia? chiar nu exista niciun alt mod se a-i sanctiona  pe cei care calca in picioare legea?

    Reply
    1. Yeba

       @Merechene cine e curtea asta. Curtile sa stea la ele in curte, pana schimbam componența, poa sa sesizeze si pe mama CCR

      Reply
    2. BogdanL

       @Merechene Si daca Parlamentul invoca un drept suveran si spune „fuck it, eu mi-s poporul”, ce facem?

      Reply
    3. Hongse

      @Merechene
      Ba da, dar avocatul poporului trebuie să sesizeze CCR când o iau ăştia pe arătură. Ghici ce-a fost la punctul 1 a sesiunii parlamentare de azi… 
       

      Reply
  52. Amelia New

    Curtea Constitutionala sa faca bine sa ia chiar maine p decizie privind contestatia privind revocare lui Blaga de la Senat; poimaine va fi prea tarziu. 

    Reply
    1. Amelia New

      Iar Base sa-i convoace pe toti ambasadorii din tarile UE chiar in seara asta si sa le puna pe masa tot ce are.

      Reply
      1. Amelia New

         @val_one Chiar daca (se adauga o piece of evidence la dosar si intr-o buna zi va conta).

        Reply
        1. sanantonio

           @anarchix  Ăsta a fost preludiul. Răbdare, acolo vor ajunge unii, alții, în lada de gunoi, alții, pe centură. Calm și răbdare!

          Reply
        1. anarchix

           @Florina Nu mai este loc de respectarea procedurilor din partea lui Base. Gata. Romania trebuie condusa de un dictator benevol (vezi cazul Pinochet) pentru ani buni.

          Reply
        2. anarchix

           @Florina In fine. Deja vorbim in termeni de daca si parca.  Fapt  e ca in RO a avut loc lovitura de stat si singura parghie a lui Base care era SRI n-a ridicat un deget (macar o declaratie)

          Reply
        3. sanantonio

           @anarchix Dacă aștepți declarații de la SRI și SIE referitoare la un anumit subiect public, ești chiar naiv.

          Reply
        4. anarchix

           @sanantonio SIE si SRI sunt institutii total diferite.
          SRI n-a avut nicio problema sa iasa cu tot felul de declaratii cand putza goala Bivolaru isi facea de cap cu toate proastele pe plaja.

          Reply
        5. sanantonio

           @anarchix Cine era la putere pe vremea cînd SRI guverna? Cu ce se ocupa SRI pe vremea aia? Cu trafic de țigări, printre altele, cumva? Faci comparații deplasate.

          Reply
    1. adina

       @anarchix a fost scurt si la obiect, o declaratie mai lunga ar fi disipat ideea principala, si ea este: Majaoritatea parlamentara, si i-a numit cu subiect si predicat (presedintii PSD, PNL, PC, UDMR, UNPR)  este dusman al statului roman in clipa de fata.

      Reply
  53. BogdanL

    Cat credeti ca rezista pe pozitii guvernul unui stat membru al UE din momentul in care devine nefrecventabil la nivelul Comisiei Europene?

    Reply
      1. BogdanL

         @adina Din 2010 :), dar Orbam e frecventabil. Nu vroiam sa spun ca asta al nostru pica foarte repede, ci doar eram curios cat de tolerante credeti ca sunt celelate state cu noi.

        Reply
        1. adina

           @BogdanL cat de repede a devenit frecventabil, ca initial UE nu vroia sa-l vada la fata ? De voie de nevoie, Orban a cedat in fata presiunilor Europei.

          Reply
        2. BogdanL

           @adina Pai, pe Orban l-au luat in primire astia care il apara astazi pe Ponta, in timp ce popularii l-au aparat. Orban nu prea a fost izolat pe plan international. Noi vom fi cam evitati, in schimb.

          Reply
      2. BogdanL

         @adina Si, s-ar putea sa fie doar o coincidenta, dar astazi Comisia a cerut autoritatilor romane sistarea trimiterii cererilor de decontare pe programele operationale.

        Reply
  54. Yeba

    „200 sute de persoane…” OK, zecile de mii stau acasa si asteapta sa li se dea. Cum nu prea e ce, nadejdea ramane la stabilizare, la nationalizarea valutei si la alte metode democratice, pe care poporul le va vota instantaneu, democratic. Lovitura de stat cu sprijin kaghebist e sub ochii nostri obositi. Criza produce in extremis miscari de strada si papagali ca grecul Alexis-nu-stiu-cum, pentru rest iti trebuie regie. Restul de la Grecia la Romania e in Rusia. 

    Reply
    1. florinel

      Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta are o atitudine greșită! Domnul Ponta are o atitudine greșită!
       
       

      Reply
      1. sanantonio

         @florinel Cum ai scăpat din cocină, suinule?!!! Alo, Abatorul? Verificați-vă, oameni buni, cocinele, că sînt găuri prin care se strecoară potențialii sacrificați! Cumva, ălora turbați le dați drumul pe strada?

        Reply
        1. sanantonio

           @Florina ultimul comentariu al ipochimenului n-are nimic ofensiv. pentru cel care nu mai apare, l-aș călca în picioare.

          Reply
    2. Rosu

       Multi cred ca sunt nauciti si nu inteleg ce se intampla. E foarte parsiva abordarea uselista…

      Reply
  55. sanantonio

     @florinel, ești mult prea porc pentru site-ul ăsta. Marș înapoi în cocina din care ai venit, lătură!

    Reply
  56. anarchix

    Gitenstein si sefii lui poarta o mare responsabilitate pentru ce se intampla. Puteau sa spuna ceva, orice. Dar ‘bama nu-l poate ierta pe Base pentru „tiganca imputita”, se pare.

    Reply
      1. anarchix

         @Annia N ext to nil. E pur si simplu prea tarziu. Isi mai aminteste cineva cum pe vremea lui nastase ieseau toti ambasadorii la atac?

        Reply
      1. DanCanada

         @anarchix  @Florina Baietii au deja guvernul, si ambele camere. Nu cred ca starea de urgenta mai rezolva ceva.

        Reply
    1. sanantonio

       @anarchix, nu ești singurul, dacă asta te face să te simți mai bine. Împărțim povara la doi, o cărăm mai ușor.

      Reply
        1. Annia

           @Merechene  @sanantonio  @anarchix Mi-am rugat prietenii din Bucuresti sa ma reprezinte.

          Reply
        2. Annia

           @anarchix Si o parte dintre ai mei. Dar au mai rams cativa cu capul pe umeri. Si intreaga mea familie, din fericire.

          Reply
  57. Ilinca

    Trebuie iesit in piata, urgent. USL-istii invoca manifestatiile din ianuarie in orice discurs, le prezinta drept un fel de mandat pentru ceea ce fac acum. 

    Reply
  58. cristoiu

    Sansa Romaniei este Presedintele Romaniei  ! Este singurul in acest moment care poate restabili legalitatea si infrange puciul .Dur si imediat ! Trebuie lasate la o parte „mofturile ” care il decrebilizeaza pe Presedinte. Daca nu ne vom merita soarta !

    Reply
  59. Rezon

    Invitatie dezbatere GDS
     
    Buna seara,
     
    Imi face o deosebita placere de a va invita la dezbaterea „INDEPENDENTA JUSTITIEI INTRE CERTITUDINE SI ILUZIE”  – organizata de GDS. Invitatul principal va fi domnul Daniel Morar, procuror- sef al DNA. Dezbaterea va avea loc vineri 6 iulie 2012, incepand cu ora 17:00, la sediul GDS, de pe Calea Victoriei, nr. 120.
     
    Daca doriti sa participati, puteti confirma prezenta dumneavoastra, fie telefonic la 0744.321.041 fie prin e-mail la gdsdialog@gmail.com sau gds@ong.ro. Va doresc o seara cat se poate de placuta si asteptam sa ne onorati cu prezenta dumneavoastra.
     
    Cu deosebita consideratie,
    Czink Tiberiu Sef birou/serviciu administrativ GDS
     

    Reply
  60. nedormitul

    bagă un update și pentru cluj să vină 200 de mineri să îl fută în gură pe mihnea linge-blidariu de la luna gargară. tot ora 7, la matei corvin

    Reply
  61. Rezon

    Prima reactie a unui oficial al Comisiei Europene – Viviane Reding, comisarul pentru justitie, drepturi fundamentale si cetatenie pe Twitter: Sunt profund ingrijorata de recentele atacuri la independenta Curtii Constitutionale din Romania
     
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12689085-prima-reactie-unui-oficial-comisiei-europene-viviane-redcomisarul-pentru-justitie-drepturi-fundamentale-cetatenie-twitter-sunt-profund-ingrijorata-recentele-atacuri-independenta-curtii-constitutio.htm

    Reply
  62. poweraxxel

    gata copii. Joca s-a terminat. Zbateti-va cat vreti. Daca Basescu nu iese la interval nici in seara asta, puteti sa va luati adio la urmatoarele alegeri …
    Pe voi or sa va fugareasca politistii si jandarmii. Numai pe el nu il puteau evacua dupa plac.

    Reply
  63. Bleen

    Deci unde ne vedem?
     
    Ă? Piața Victoriei e mare și probabil accesul nu e permis oriunde.
     
    Despre autorizație: nu mai e timp. Cînd Parlamentul și Guvernul atacă statul de drepte și încalcă flagrant Constituție și legile, nu mai e timp de luat autorizații. Nici ei nu s-au încurcat cu autorizațiile.

    Reply
    1. bladhaund

       @Bleen Eu stiam ca nu-ti trebuie autorizatie, ci doar o notificare. Faceti o notificare si bati-o pe fax la PMB.

      Reply
  64. florinel

    „Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta e incorect! Domnul Ponta are o atitudine greșită! Domnul Ponta are o atitudine greșită!”
     
    strigatul asta mobilizator de lupta pare un plagiat copy-paste dupa hahaitul unui chihuahua cu papion la gat si coada in ghilimele la adresa unui ciobanesc rusesc. e atat inadecvat cat si inoportun de ridicol ce e.

    Reply
  65. Glook

    Mdah, boii astia de la CERN nici in ziua de azi n-au inventat teleportarea asa ca trebuie sa stau aci si sa fierb in suc propriu…

    Reply
  66. OstapBender

    Poate concura la categoria cele mai „bune” stiri din ultima vreme: „Schimbare la conducerea CNADNR: O persoana controversata a fost inlocuita cu alta persoana controversata” Roata morii se-nvarteste: tac, tac, tac…

    Reply
  67. LunguVictorEugenMihai

    Sunt profund ingrijorata de recentele atacuri la independenta Curtii Constitutionale din Romania, scrie pe contul sau de Twitter comisarul european Viviane Reding, detinatoare a portofoliului justitie, drepturi fundamentale si cetatenie. Pentru mine, un sistem judiciar functional si independent este o pre-conditie pentru respect reciproc in Spatiul european de Justitie.Este prima reactie a unui oficial al Comisiei Europene.

    Reply
  68. Bleen

    Deci avem așa:
     
    mîine, în Piața Universității, protestul oengeurilor care au ieșit și în ianuarie la revoluție
    poimîine, în Piața Revoluției, mitingul ICCD, PDL etc
     
    Azi nu se știe nimic, nu există organizatori sau autorizație, din cîte am înțeles. Am înțeles bine? 

    Reply
    1. kabal

       @Bleen azi ora 19 in piata victoriei, intradevar nu exista autorizatie si e organizat doar viral din ce stiu eu
       

      Reply
        1. kabal

           @Merechene ce am spus era doar o informatie fara conotatie negativa, eu am fost acolo si ieri si tot fara autorizatie
           

          Reply
    1. SimonaM

       @Bleen 19, Pța Victoriei. Printat 20 de pagini ghilimele. Caut să cumpăr și Constituția, nu am timp să caut prin casă exemplarul meu..

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *